Achiziție - Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului”

Achiziție IP Oficiul National al Viei si Vinului

Informație generală

Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului”
2,300,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1560847725414

Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului”


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
04/07/2019 15:12
clarificări
18/07/2019 14:47
depunere
31/07/2019 14:47
deschidere oferte
31/07/2019 14:47
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 04/07/2019 12:14
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,300,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
2,300,000.00 MDL 79900000-3 Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019 1 Bucata 31.07.2019 - 30.10.2019
str. Mitropolit Dosoftei, 126

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
rechizite bancare bank detalies.docxbiddingDocumentsServicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019rechizite bancare ale autorității contractante.04/07/2019 15:12Descarca
specificatia de pret f4.2.docxbiddingDocumentsServicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică. NOTA! Operatorul economic, va completa integral toate cîmpurile ( de ex: pret unitar, pret total , cu/fara TVA, pret TOTAL per toate poziții solicitate etc.), urmărind corectitudinea aritmetică de completare (sumele repartizate pe poziții trebuie în sumă să corespunda atît pe verticală cît și pe orizontală).04/07/2019 15:12Descarca
formularul ofertei f 3.1.docxbiddingDocumentsServicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică.04/07/2019 15:12Descarca
Anunt de participare znv 2019.pdfbiddingDocumentsServicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019Anunt de participare. Descrierea caietului de sarcini și cerințelor tehnice solicitate de către autoritatea contractantă. Nota! Operatorul economic, va întruni/prezenta, inclusiv și cerințele specificate în pct. 35 din prezentul document.04/07/2019 15:12Descarca
anunt de participare znv 2019.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunt de participare. Descrierea caietului de sarcini și cerințelor tehnice solicitate de către autoritatea contractantă. Nota! Operatorul economic, va întruni/prezenta, inclusiv și cerințele specificate în pct. 35 din prezentul document.04/07/2019 15:12Descarca
documentatia standard servicii .docxbiddingDocumentsServicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019Instrucțiunea de participare pentru operatori economici în cadrul procedurilor de achiziție publică. 04/07/2019 15:12Descarca
specificatia tehnica f 4.1.docxbiddingDocumentsServicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică.04/07/2019 15:12Descarca
DUAE.docbiddingDocumentsServicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019Obligatoriu se va completa INTEGRAL,cu aplicarea SEMNĂTURII ELECTRONICE (semnatura si stampila intreprinderii), și ulterior urcat pe platforma electronică. Nota! 1- În cadrul procesului de completare a formularului, ofertantul va selecta doar o singura varianta de raspuns ( de ex. DA sau NU, iar dupa caz, în cîmpurile necesare, va completa cu TEXT). 2- Se vor completa toate capitolele, în mod corespunzător, din prezentul document.04/07/2019 15:12Descarca

Persoană de contact

Clarificări

1.2.5 - Servicii de design a materialelor informative și de promovare
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 12:03

- Badges organizatori Ziua Vinului – dimensiuni și detalii ?
- Diplomă ziua Vinului – dimensiuni și detalii ?
- Leaflet Ziua Vinului program – dimensiuni și detalii ?
- Pliant tururi vinicole – dimensiuni și detalii ?
- Indicator de preț – dimensiuni și detalii ?
- Baner rollup Ziua Vinului – dimensiuni și detalii ?
- Baner rollup Școala Vinului – dimensiuni și detalii ?
- Indicatoare pentru vinificatori care se vor regăsi în carnetul degustatorului – dimensiuni și detalii ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2019 14:33

Buna ziua,
Răspuns:
1) Pentru toate materialele se vor folosi format standard. Cu respect,

... afișează tot conținutul

1.2.12 - Servicii de machetare și tipărire a materialelor corporative
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 12:08

Rugam sa fie incluse detaliile despre materialele corporative

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2019 14:33

Buna ziua
răspuns:
1) Toate detaliile despre materiale corporative, sunt indicate în caietul de sarcini. Cu respect,

... afișează tot conținutul

1.2.12 - Servicii de machetare și tipărire a materialelor corporative
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 12:09

14. Alte materiale la solicitarea ONVV – cantitatea, detalii – ca să fie înclus prețul real pentru servicii

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2019 14:49

Buna ziua,
Răspuns:
1) Operatorul economic trebuie să fie pregătit să execute și alte materiale dacă apare necesitatea, pe parcursul pregătirii evenimentului anual Ziua Națională a Vinului. Costul și materialele vor fi discutate după depistare necesității.Cu respect,

... afișează tot conținutul

1.1.6 - Serviciu de închiriere, montare/demontare a gardurilor.
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 11:58

Termenul de închiriere: 04.10.2018 – 07.10.2018 - Termenul de închiriere – este greșit

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.07.2019 14:36

Buna ziua,

Concretizare: Termenul de inchiriere 04.10.2019-07.10.2019. Cu respect,

... afișează tot conținutul

1.1.2 - PA minim 50 KW
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 11:44

PA minim 50 KW – pentru fiecare scenă, sau pentru ambele scene?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2019 13:08

Buna ziua,
Raspuns:
1-PA minim 50 kw pentru scena principală. A doua scenă este un podium. Cu respect,

... afișează tot conținutul

1.1.2 - Nota. Anul de fabricație al echipamentului minim din 2012
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 11:49

Dacă echipamentul oferit de Compania noastră, pentru eveniment cu nivel atât de înalt, va fi mult mai calitativ decât echipamentul tehnic propus în alte oferte, dar anul de producție va fi mai mic de 2012, propunerea nu va fi luată în considerare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2019 13:11

Buna ziua,
Răspuns:
1-Criteriu principal este calitatea. A fost menționat anul producerii ca echipamentul să nu fie uzat sau vechi. A fost indicat anul de producere ca criteriu calificator la echipament. Echipamentul este cerință secundară și vom evalua în comparație cu alți participanți. Dacă operatorul economic va demonstra că echipamentul este mai performant în raport cu ceilalți participanți, acesta nu va fi discalificat. Cu respect,

... afișează tot conținutul

1.1.3 - Backline
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 11:52

Backline - pentru ambele scene, sau pentru o scenă?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2019 13:41

Buna ziua,
Răspuns:
1) Pentru o scenă și un podium. Cu respect,

... afișează tot conținutul

1.1.3 - Backline Termenul de închiriere
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 11:54

Termenul de închiriere 05.10.2018 – 07.10.2019 - Termenul de închiriere – este greșit

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.07.2019 14:35

Buna ziua,

Concretizare: Termenul de inchiriere : 05.10.2019-07.10.2019.
Cu respect,

... afișează tot conținutul

1.1.5 - Moving LED head
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 11:56

Moving LED head – minim un Set - cantitatea ?

Propunerea va fi luată în considerare dacă facem mici corecții în lista de echipamente tehnice, ceea ce va fi mai bun în opinia noastră profesională, pentru a obține un rezultat mai calitativ și performanță mai spectaculoasă?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2019 14:01

Buna ziua,
Răspuns:
1) Propunerea va fi luata în considerare daca operatorul economic, va întruni cerințele tehnice solicitate în anunțul de participare. NOTA! Totodată, menționăm, că oricare ofertant (operator economic) trebuie să întrunească criteriile de eligibilitate și de calificare, care sunt stipulate în Anunțul de participare. (inclusiv pct.15 și pct.35). Cu respect,

... afișează tot conținutul

1.1.5 - Nota
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 11:57

Dacă echipamentul tehnic oferit de Compania noastră, pentru ,,Ziua Națională a Vinului” 2019, este mult mai calitativ, dar anul de producție este mai mic de 2015, propunerea nu va fi luată în considerare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2019 14:18

Buna ziua,
Răspuns:
1) Operatorul economic este obligat să întrunească cerințele tehnice minime, solicitate în caietul de sarcini. Totodată, echipamentul tehnic va fi evaluat în comparație cu celelalte oferte (participanți). Cu respect,

... afișează tot conținutul

1.1.7 - Servicii de închiriere, montare/demontare a conexiunii la rețeaua electrică.
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 12:01

1) Minim 60 de surse destinate pentru scenă - pentru ce surse sunt destinate, care este sarcina fiecărei surse sau sarcina maximă pentru fiecare sursă.

2) Minim 120 KW electricitate pentru toate zonele evenimentului - Maximum - ? KW

3) Conectarea la sursa de energie electrică a minim 55 de standuri - Medie pentru fiecare stand - ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2019 14:18

Buna ziua,
Răspuns:
1) Surse sunt pentru alimentarea echipamentului pe scenă și backstage. Punctul este conform experienței anilor precedenți de organizare. Formații artistice sunt diferite și cerințele sunt diferite. Numărul final al surselor va fi precizat după finalizarea listelor de artiști și cerințelor (rider-elor) lor tehnice. Operatorul câștigător trebuie să asigure rezultat final și calitatea serviciului, conform cerințelor tehnice minime specificate în anunțul de participare. Cu respect,

... afișează tot conținutul

1.1.9 - Servicii de închiriere a podiumuri pentru presă
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 12:02

Dimensiunile pentru podiumuri - ?
2 podiumuri destinate presei -
2 podiumuri destinate fotografilor -

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2019 14:33

Buna ziua,
Răspuns:
1) Dimensiunile: minim 3x2 metri. Cu respect,

... afișează tot conținutul

1.2.7 - Termenul limită de printare a carnetului este 05 august 2019.
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
12.07.2019 12:05

Termenul limită de printare a carnetului este 05 august 2019 – termenul limită este prea devreme, propunerea ofertelor va fi până la data 29.07.2019. – apoi perioada de calificare... Rugăm să editați data pentru o perioadă mai reală.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2019 14:33

Buna ziua,
Răspuns:
1) Reiterăm- termenul limită de printare a carnetului este de 05 septembrie 2019. Cu respect,

... afișează tot conținutul

Raspuns la intrebarile de mai sus
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
15.07.2019 18:17

Buna ziua, rugam respectuos, sa reveniti cu raspunsuri sau informatie suplimentara la intrebarile pe care le-am afisat mai sus. Multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.07.2019 14:49

Buna ziua,
Răspunsurile au fost formulate. Cu respect,

... afișează tot conținutul

Mesaj de multumire
pentru Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
16.07.2019 17:35

Buna ziua,
Tinem sa multumim pentru raspunsurile date si speram la cooperare fructuoasa pe viitor.
Zi buna Va dorim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.07.2019 12:33

Buna ziua,

Multumim. Urăm mult succes tuturor participanților.
Cu respect,

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019 2,300,000.00 MDL
31/07/2019 14:19
2,099,870.00 MDL
Ofertă acceptată