Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului”
suma planificată 2,300,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
2,300,000.00 MDL | 79900000-3 | Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019 | 1 Bucata |
31.07.2019 - 30.10.2019 str. Mitropolit Dosoftei, 126 |
- Badges organizatori Ziua Vinului – dimensiuni și detalii ?
- Diplomă ziua Vinului – dimensiuni și detalii ?
- Leaflet Ziua Vinului program – dimensiuni și detalii ?
- Pliant tururi vinicole – dimensiuni și detalii ?
- Indicator de preț – dimensiuni și detalii ?
- Baner rollup Ziua Vinului – dimensiuni și detalii ?
- Baner rollup Școala Vinului – dimensiuni și detalii ?
- Indicatoare pentru vinificatori care se vor regăsi în carnetul degustatorului – dimensiuni și detalii ?
Buna ziua,
Răspuns:
1) Pentru toate materialele se vor folosi format standard. Cu respect,
Rugam sa fie incluse detaliile despre materialele corporative
Buna ziua
răspuns:
1) Toate detaliile despre materiale corporative, sunt indicate în caietul de sarcini. Cu respect,
14. Alte materiale la solicitarea ONVV – cantitatea, detalii – ca să fie înclus prețul real pentru servicii
Buna ziua,
Răspuns:
1) Operatorul economic trebuie să fie pregătit să execute și alte materiale dacă apare necesitatea, pe parcursul pregătirii evenimentului anual Ziua Națională a Vinului. Costul și materialele vor fi discutate după depistare necesității.Cu respect,
Termenul de închiriere: 04.10.2018 – 07.10.2018 - Termenul de închiriere – este greșit
Buna ziua,
Concretizare: Termenul de inchiriere 04.10.2019-07.10.2019. Cu respect,
PA minim 50 KW – pentru fiecare scenă, sau pentru ambele scene?
Buna ziua,
Raspuns:
1-PA minim 50 kw pentru scena principală. A doua scenă este un podium. Cu respect,
Dacă echipamentul oferit de Compania noastră, pentru eveniment cu nivel atât de înalt, va fi mult mai calitativ decât echipamentul tehnic propus în alte oferte, dar anul de producție va fi mai mic de 2012, propunerea nu va fi luată în considerare?
Buna ziua,
Răspuns:
1-Criteriu principal este calitatea. A fost menționat anul producerii ca echipamentul să nu fie uzat sau vechi. A fost indicat anul de producere ca criteriu calificator la echipament. Echipamentul este cerință secundară și vom evalua în comparație cu alți participanți. Dacă operatorul economic va demonstra că echipamentul este mai performant în raport cu ceilalți participanți, acesta nu va fi discalificat. Cu respect,
Backline - pentru ambele scene, sau pentru o scenă?
Buna ziua,
Răspuns:
1) Pentru o scenă și un podium. Cu respect,
Termenul de închiriere 05.10.2018 – 07.10.2019 - Termenul de închiriere – este greșit
Buna ziua,
Concretizare: Termenul de inchiriere : 05.10.2019-07.10.2019.
Cu respect,
Moving LED head – minim un Set - cantitatea ?
Propunerea va fi luată în considerare dacă facem mici corecții în lista de echipamente tehnice, ceea ce va fi mai bun în opinia noastră profesională, pentru a obține un rezultat mai calitativ și performanță mai spectaculoasă?
Buna ziua,
Răspuns:
1) Propunerea va fi luata în considerare daca operatorul economic, va întruni cerințele tehnice solicitate în anunțul de participare. NOTA! Totodată, menționăm, că oricare ofertant (operator economic) trebuie să întrunească criteriile de eligibilitate și de calificare, care sunt stipulate în Anunțul de participare. (inclusiv pct.15 și pct.35). Cu respect,
Dacă echipamentul tehnic oferit de Compania noastră, pentru ,,Ziua Națională a Vinului” 2019, este mult mai calitativ, dar anul de producție este mai mic de 2015, propunerea nu va fi luată în considerare?
Buna ziua,
Răspuns:
1) Operatorul economic este obligat să întrunească cerințele tehnice minime, solicitate în caietul de sarcini. Totodată, echipamentul tehnic va fi evaluat în comparație cu celelalte oferte (participanți). Cu respect,
1) Minim 60 de surse destinate pentru scenă - pentru ce surse sunt destinate, care este sarcina fiecărei surse sau sarcina maximă pentru fiecare sursă.
2) Minim 120 KW electricitate pentru toate zonele evenimentului - Maximum - ? KW
3) Conectarea la sursa de energie electrică a minim 55 de standuri - Medie pentru fiecare stand - ?
Buna ziua,
Răspuns:
1) Surse sunt pentru alimentarea echipamentului pe scenă și backstage. Punctul este conform experienței anilor precedenți de organizare. Formații artistice sunt diferite și cerințele sunt diferite. Numărul final al surselor va fi precizat după finalizarea listelor de artiști și cerințelor (rider-elor) lor tehnice. Operatorul câștigător trebuie să asigure rezultat final și calitatea serviciului, conform cerințelor tehnice minime specificate în anunțul de participare. Cu respect,
Dimensiunile pentru podiumuri - ?
2 podiumuri destinate presei -
2 podiumuri destinate fotografilor -
Buna ziua,
Răspuns:
1) Dimensiunile: minim 3x2 metri. Cu respect,
Termenul limită de printare a carnetului este 05 august 2019 – termenul limită este prea devreme, propunerea ofertelor va fi până la data 29.07.2019. – apoi perioada de calificare... Rugăm să editați data pentru o perioadă mai reală.
Buna ziua,
Răspuns:
1) Reiterăm- termenul limită de printare a carnetului este de 05 septembrie 2019. Cu respect,
Buna ziua, rugam respectuos, sa reveniti cu raspunsuri sau informatie suplimentara la intrebarile pe care le-am afisat mai sus. Multumim anticipat.
Buna ziua,
Răspunsurile au fost formulate. Cu respect,
Buna ziua,
Tinem sa multumim pentru raspunsurile date si speram la cooperare fructuoasa pe viitor.
Zi buna Va dorim.
Buna ziua,
Multumim. Urăm mult succes tuturor participanților.
Cu respect,