servicii de proiectare
suma planificată 916,667.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
916,667.00 MDL | 71300000-1 | Servicii de proiectare a ””Apeductului magistral Sărata Nouă-Sărăteni cu conectarea localităților: Seliște, Cazangic, Beștemac. Troian, Troița, Vozniseni, Covurlui, Sărăteni, Orac, Ceadîr, Colibabovca, și Cneazevca” | 50 Kilometru; mie metri |
01.08.2019 - 30.03.2020 Str.Independentei, 5 |
Rog sa dați un link pentru strategia și studiul de fezabilitate.
http://www.leova.md/index.php?pag=news&id=886&rid=1159&l=ro - strategie
http://www.leova.md/index.php?pag=news&id=839&rid=1044&l=ro - studiu fezabilitate
Rog sa atașați la tender strategia și studiul de fezabilitate, fiindcă linkul care l-ați dat nu merge.
am atașat SF si Capit.II din Strategie cu obiectivele pentru cap.AAC deoarece documentul este voluminos
În SF alăturat la tender nu se afișează anexele enumerate la pag. 211 și plasate la pag. 212-221. Prin urmare, solicităm să atașați anexele ca fișier separat.
Bună ziua Vă rugăm să ne scriți un număr de telefon pentru a discuta pe procedura dată
Vă atenționăm să țineți cont de prevederile art. 33 alin. (1) și art. 35 alin. (2) din Legea nr. 131/2015, oferind răspunsurile la întrebări în scris sau indicându-le în documentația de atribuire întru ca toți operatorii economici să aibă acces la clarificarea dată. În acest sens, solicităm repetat să atașați anexele ca fișier separat fiindcă în SF alăturat la tender nu se afișează anexele enumerate la pag. 211 și plasate la pag. 212-221, altfel încălcați prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015.
Bună ziua, Prevederile art 33,35 al legii nr. 131/2015 au fost abrogate Consiliul raional Leova pune la dispoziție toate anexele enumerate la SF pe suport de hîrtie, astfel agenții economici interesați de tender pot face cunoștință cu acestea la sediul cu adresa or. Leova , str. Independenței 5 bir. 22.
Din motiv că, documentele solicitate nu pot fi încărcate în sistem sau publicate pe pagina web, deoarece sunt foarte voluminoase. Vom încerca încă odată pentru a le încărca în sistem .
La întocmirea întrebării de mai sus, toate articolele la care am făcut trimitere sunt în vigoare. Bănuim că, Dvs. la întocmirea răspunsului v-ați ghidat după Legea nr. 131/2015 care v-a apărut ulterior căutării acesteia pe internet, pe când întru a putea vedea versiunea reală a acesteia care e în vigoare, e necesar să accesați website-ul Agenției Achiziții Publice, secțiunea „LEGISLAȚIE”, rubrica „LEGEA PRIVIND ACHIZIȚIILE PUBLICE”, acolo veți găsi și Legea nr. 131/2015, după care trebuie să vă conformați. Or, accesând direct linkul (http://lex.justice.md/index.php?action=view&view=doc&lang=1&id=377937). Ca urmare, solicităm să confirmați dacă documentele, inclusiv anexele, care le-ați atașat anterior la tender, reprezintă totalitatea informaţiei necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă şi explicită, ținând cont de prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015.
Confirmăm că documentele, inclusiv anexele, care le-am atașat anterior la tender, reprezintă totalitatea informaţiei necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă şi explicită,
Eroare tehnică. Linkul corect pentru Legea nr. 131/2015: (http://lex.justice.md/index.php?action=view&view=doc&lang=1&id=377937).
am verificat lang
În documentele ce fac parte din documentația de atribuire precum anunțul de participare, caietul de sarcini, DUAE, ș.a., regăsim denumiri care variază. Rugăm drept răspuns la întrebarea dată, să indicați cea corectă.
Denumirea achiziției Servicii de proiectare a””Apeductului magistral Sărata Nouă-Sărăteni cu conectarea localităților: Seliște, Cazangic, Beștemac. Troian, Troița, Vozniseni, Covurlui, Sărăteni, Orac, Ceadîr, Colibabovca, și Cneazevca”
De către cine vor fi suportate cheltuielile pentru verificarea documentației de proiect și deviz?
Operatorul economic prezintă documentele la verificare, dar cheltuielele vor fi suportate de către Autoritatea contractantă (Consiliul raional Leova)
În pct. 1.5 din CS, acordați o lună calendaristică pentru elaborarea proiectului tehnic preliminar, iar pentru elaborarea proiectului de execuție opt luni calendaristice, respectiv, dacă le sumăm, reiese că în total se acordă 9 luni calendaristice drept termen de prestare a serviciilor, ci nu 8 luni, precum e indicat în pct. 3.5 din FDA. Totodată, în documentația de atribuire indicați termenul-limită de prestare a serviciilor ca fiind 31 martie 2020, prin aceasta ignorând cele invocate în pct. 1.5 din CS, și anume „Proiectul tehnic preliminar va fi coordonat obligatoriu cu beneficiarul proiectului. Trecerea la perioada următoare de elaborare a proiectului de execuție va fi efectuată doar în urma aprobării etapei inițiale de elaborare a proiectului tehnic preliminar”, însă nicăieri în documentația de atribuire, nu ați prevăzut termenul-limită în care Dvs. veți coordona proiectul tehnic preliminar. Ținând cont că etapa aferentă coordonării proiectului tehnic preliminar cu Dvs. este obligatorie, și doar ulterior finalizării etapei date, proiectantul va putea să treacă la următoarea etapă în ceea ce privește elaborarea proiectului de execuție, Vă solicităm să prelungiți termenul-limită de prestare a serviciilor și să fie prevăzut în documentația de atribuire termenul-limită în care AC va coordona proiectul tehnic preliminar, inclusiv și faptul că, în cazul nerespectării termenului-limită în care AC va coordona proiectul tehnic preliminar, termenul-limită de prestare a serviciilor se va prelungi cu numărul de zile calendaristice de întârziere a AC.
Termenul limită în CS este prevăzut la 31.03.2020, inclusiv este inclus și termenul de prezentare a proiectului preliminat.