Achiziție - Servicii de proiectare a ””Apeductului magistral Sărata Nouă-Sărăteni cu conectarea localităților: Seliște, Cazangic, Beștemac. Troian, Troița, Vozniseni, Covurlui, Sărăteni, Orac, Ceadîr, Colibabovca, și Cneazevca”

Achiziție Consiliul raional Leova

Informație generală

Servicii de proiectare a ””Apeductului magistral Sărata Nouă-Sărăteni cu conectarea localităților: Seliște, Cazangic, Beștemac. Troian, Troița, Vozniseni, Covurlui, Sărăteni, Orac, Ceadîr, Colibabovca, și Cneazevca”
916,667.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1562237238734

servicii de proiectare


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
04/07/2019 13:55
clarificări
17/07/2019 14:20
depunere
27/07/2019 14:20
deschidere oferte
27/07/2019 14:20
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 04/07/2019 13:26
Trezoreria de Stat

suma planificată 916,667.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
916,667.00 MDL 71300000-1 Servicii de proiectare a ””Apeductului magistral Sărata Nouă-Sărăteni cu conectarea localităților: Seliște, Cazangic, Beștemac. Troian, Troița, Vozniseni, Covurlui, Sărăteni, Orac, Ceadîr, Colibabovca, și Cneazevca” 50 Kilometru; mie metri 01.08.2019 - 30.03.2020
Str.Independentei, 5

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anexa c.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa C partea I08/07/2019 09:58Descarca
anexa g1.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa G partea I08/07/2019 09:58Descarca
anexa e.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa E08/07/2019 09:58Descarca
anexa d.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa D08/07/2019 09:58Descarca
anexa g4.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa G partea IV08/07/2019 09:58Descarca
anexa a.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa A08/07/2019 09:58Descarca
anexa g3.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa G partea III08/07/2019 09:58Descarca
anexa c2.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa C partea II08/07/2019 09:58Descarca
anexa f.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa F08/07/2019 09:58Descarca
anaxa b.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa B08/07/2019 09:58Descarca
anexa g2.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa G partea II08/07/2019 09:58Descarca
planul_de_obiective_strategice_5296276_7809618.docxbiddingDocumentsAchizițieplan de obiective strategice capilul AAC04/07/2019 16:08Descarca
studiu_de_fezabilitate_aac_8170133.pdfbiddingDocumentsAchizițiestudiu04/07/2019 16:08Descarca
duae proiectare apeduct.docbiddingDocumentsAchizițieDUAE04/07/2019 13:55Descarca
fda apeduct.pdfbiddingDocumentsAchizițieFDA04/07/2019 13:55Descarca
caiet de sarcini - servicii de proiectare apeduct magistral sarata nouă - sărăteni.pdfbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini04/07/2019 13:55Descarca
anunț apeduct.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunț04/07/2019 13:55Descarca
documentația standard apeduct.pdfbiddingDocumentsAchizițiedocumentația standart04/07/2019 13:55Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Documente suplimentare
pentru Achiziție
04.07.2019 14:31

Rog sa dați un link pentru strategia și studiul de fezabilitate.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.07.2019 15:09

http://www.leova.md/index.php?pag=news&id=886&rid=1159&l=ro - strategie
http://www.leova.md/index.php?pag=news&id=839&rid=1044&l=ro - studiu fezabilitate

... afișează tot conținutul

Documente suplimentare (continuare)
pentru Achiziție
04.07.2019 15:13

Rog sa atașați la tender strategia și studiul de fezabilitate, fiindcă linkul care l-ați dat nu merge.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.07.2019 16:18

am atașat SF si Capit.II din Strategie cu obiectivele pentru cap.AAC deoarece documentul este voluminos

... afișează tot conținutul

Documente suplimentare (continuare)
pentru Achiziție
04.07.2019 16:24

În SF alăturat la tender nu se afișează anexele enumerate la pag. 211 și plasate la pag. 212-221. Prin urmare, solicităm să atașați anexele ca fișier separat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.07.2019 08:56

Bună ziua Vă rugăm să ne scriți un număr de telefon pentru a discuta pe procedura dată

... afișează tot conținutul

Documente suplimentare (continuare)
pentru Achiziție
06.07.2019 17:36

Vă atenționăm să țineți cont de prevederile art. 33 alin. (1) și art. 35 alin. (2) din Legea nr. 131/2015, oferind răspunsurile la întrebări în scris sau indicându-le în documentația de atribuire întru ca toți operatorii economici să aibă acces la clarificarea dată. În acest sens, solicităm repetat să atașați anexele ca fișier separat fiindcă în SF alăturat la tender nu se afișează anexele enumerate la pag. 211 și plasate la pag. 212-221, altfel încălcați prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.07.2019 09:43

Bună ziua, Prevederile art 33,35 al legii nr. 131/2015 au fost abrogate Consiliul raional Leova pune la dispoziție toate anexele enumerate la SF pe suport de hîrtie, astfel agenții economici interesați de tender pot face cunoștință cu acestea la sediul cu adresa or. Leova , str. Independenței 5 bir. 22.
Din motiv că, documentele solicitate nu pot fi încărcate în sistem sau publicate pe pagina web, deoarece sunt foarte voluminoase. Vom încerca încă odată pentru a le încărca în sistem .

... afișează tot conținutul

Documente suplimentare (continuare)
pentru Achiziție
08.07.2019 10:52

La întocmirea întrebării de mai sus, toate articolele la care am făcut trimitere sunt în vigoare. Bănuim că, Dvs. la întocmirea răspunsului v-ați ghidat după Legea nr. 131/2015 care v-a apărut ulterior căutării acesteia pe internet, pe când întru a putea vedea versiunea reală a acesteia care e în vigoare, e necesar să accesați website-ul Agenției Achiziții Publice, secțiunea „LEGISLAȚIE”, rubrica „LEGEA PRIVIND ACHIZIȚIILE PUBLICE”, acolo veți găsi și Legea nr. 131/2015, după care trebuie să vă conformați. Or, accesând direct linkul (http://lex.justice.md/index.php?action=view&view=doc&lang=1&id=377937). Ca urmare, solicităm să confirmați dacă documentele, inclusiv anexele, care le-ați atașat anterior la tender, reprezintă totalitatea informaţiei necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă şi explicită, ținând cont de prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.07.2019 11:23

Confirmăm că documentele, inclusiv anexele, care le-am atașat anterior la tender, reprezintă totalitatea informaţiei necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă şi explicită,

... afișează tot conținutul

Documente suplimentare (continuare)
pentru Achiziție
08.07.2019 13:23

Eroare tehnică. Linkul corect pentru Legea nr. 131/2015: (http://lex.justice.md/index.php?action=view&view=doc&lang=1&id=377937).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2019 14:21

am verificat lang

... afișează tot conținutul

Denumirea obiectului achiziției
pentru Achiziție
11.07.2019 14:21

În documentele ce fac parte din documentația de atribuire precum anunțul de participare, caietul de sarcini, DUAE, ș.a., regăsim denumiri care variază. Rugăm drept răspuns la întrebarea dată, să indicați cea corectă.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2019 14:40

Denumirea achiziției Servicii de proiectare a””Apeductului magistral Sărata Nouă-Sărăteni cu conectarea localităților: Seliște, Cazangic, Beștemac. Troian, Troița, Vozniseni, Covurlui, Sărăteni, Orac, Ceadîr, Colibabovca, și Cneazevca”

... afișează tot conținutul

Cheltuieli pentru verificarea proiectului
pentru Achiziție
12.07.2019 15:22

De către cine vor fi suportate cheltuielile pentru verificarea documentației de proiect și deviz?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.07.2019 15:48

Operatorul economic prezintă documentele la verificare, dar cheltuielele vor fi suportate de către Autoritatea contractantă (Consiliul raional Leova)

... afișează tot conținutul

Disparitate pe marginea documentației de atribuire
pentru Achiziție
12.07.2019 17:30

În pct. 1.5 din CS, acordați o lună calendaristică pentru elaborarea proiectului tehnic preliminar, iar pentru elaborarea proiectului de execuție opt luni calendaristice, respectiv, dacă le sumăm, reiese că în total se acordă 9 luni calendaristice drept termen de prestare a serviciilor, ci nu 8 luni, precum e indicat în pct. 3.5 din FDA. Totodată, în documentația de atribuire indicați termenul-limită de prestare a serviciilor ca fiind 31 martie 2020, prin aceasta ignorând cele invocate în pct. 1.5 din CS, și anume „Proiectul tehnic preliminar va fi coordonat obligatoriu cu beneficiarul proiectului. Trecerea la perioada următoare de elaborare a proiectului de execuție va fi efectuată doar în urma aprobării etapei inițiale de elaborare a proiectului tehnic preliminar”, însă nicăieri în documentația de atribuire, nu ați prevăzut termenul-limită în care Dvs. veți coordona proiectul tehnic preliminar. Ținând cont că etapa aferentă coordonării proiectului tehnic preliminar cu Dvs. este obligatorie, și doar ulterior finalizării etapei date, proiectantul va putea să treacă la următoarea etapă în ceea ce privește elaborarea proiectului de execuție, Vă solicităm să prelungiți termenul-limită de prestare a serviciilor și să fie prevăzut în documentația de atribuire termenul-limită în care AC va coordona proiectul tehnic preliminar, inclusiv și faptul că, în cazul nerespectării termenului-limită în care AC va coordona proiectul tehnic preliminar, termenul-limită de prestare a serviciilor se va prelungi cu numărul de zile calendaristice de întârziere a AC.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2019 08:16

Termenul limită în CS este prevăzut la 31.03.2020, inclusiv este inclus și termenul de prezentare a proiectului preliminat.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de proiectare a ””Apeductului magistral Sărata Nouă-Sărăteni cu conectarea localităților: Seliște, Cazangic, Beștemac. Troian, Troița, Vozniseni, Covurlui, Sărăteni, Orac, Ceadîr, Colibabovca, și Cneazevca” 916,667.00 MDL
27/07/2019 13:17
715,000.00 MDL
Ofertă acceptată
27/07/2019 13:27
724,200.00 MDL
27/07/2019 13:55
725,000.00 MDL
27/07/2019 12:59
742,500.00 MDL
26/07/2019 21:03
793,140.00 MDL
25/07/2019 12:49
903,891.00 MDL