Achiziție - ,,Lucrarii de reparații etajul 4 și secția de Ftiziopneumologie, din incinta clădirii CMF-5, str.I.L.Caragiale 1,,

Achiziție IMSP AMT Buiucani

Informație generală

IMSP AMT Buiucani
1003600153131
,,Lucrarii de reparații etajul 4 și secția de Ftiziopneumologie, din incinta clădirii CMF-5, str.I.L.Caragiale 1,,
5,849,022.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1722861390594

,,Lucrarii de reparații etajul 4 și secția de Ftiziopneumologie, din incinta clădirii CMF-5, str.I.L.Caragiale 1,,


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
05/08/2024 15:54
clarificări
24/08/2024 15:27
depunere
07/09/2024 15:27
deschidere oferte
07/09/2024 15:27
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 05/08/2024 12:54
Trezoreria de Stat

suma planificată 5,849,022.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lot -1 Lucrărilor de reparații Etajul 4 din incinta clădirii CMF-5,. 4,293,215.00 MDL 45400000-1 Lucrărilor de reparații Etajul 4 din incinta clădirii CMF-5,. 1 Bucata 16.09.2024 - 31.12.2024
I.L.Caragiale 1
Lot -2 Lucrării de reparații secția Ftiziopneumologie, din incinta clădirii CMF-5, 1,555,807.00 MDL 45400000-1 Lucrării de reparații secția Ftiziopneumologie, din incinta clădirii CMF-5, 1 Bucata 16.09.2024 - 31.12.2024
I.L.Caragiale 1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
Ftiziopneumologie, (Caiet de sarcini desfășurat) DesfasurattechnicalSpecificationsAchizițieCaiet de sarcini desfasurat19/08/2024 15:08Descarca
IMSP AMT Buiucani (Caiet de sarcini)technicalSpecificationsAchizițieAnexa 205/08/2024 15:54Descarca
anunt de participaretechnicalSpecificationsAchizițieanunt de participare05/08/2024 15:54Descarca
duae_ro_0technicalSpecificationsAchizițieDUAE05/08/2024 15:54Descarca
ds_lucrari (1)technicalSpecificationsAchizițiedocumentele pentru oferta05/08/2024 15:54Descarca
contract modeltechnicalSpecificationsAchizițiecontract05/08/2024 15:54Descarca
Caiet de sarcini Forma 1 desfășurattechnicalSpecificationsAchizițieAnexa 105/08/2024 15:54Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Anunț de participare
pentru Achiziție
13.08.2024 15:40

Stimată AC, mulțumesc pentru răspuns, ați expus corect cadrul legal. În baza celor relatate mai sus, modificați Anuntul de participare pct.8 - forma demonstrării capacității ecnomico- financiare doar prin prezentarea Certificatului bancii pentru demonstrarea disponibilitatii de bani lichizi. Prin cerința dată restrângeți concurența, tratați inegal și imparţial toți ofertanţii. La fel, vrem să subliniem că certificatul dat vă demonstrează prezența resurselor doar la momentul deschiderii ofertelor nu și pe parcursul executării lucrărilor. Mulțumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.08.2024 20:03

Buna ziua, autoritate contractanta își menține poziția solicitata în Anunțul de Participare ce tine de p.8 și nu va face modificări.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini CMF5
pentru Achiziție
21.08.2024 12:51

Poz 1.11 in descriere este specificata k=6,5 la manopera, insa cand verificam formularul desfasurat k este 7.5, va rugam sa clarificati cu cit totusi este =k? . Pozitia 1.14 este specificat k=5 la material, insa in forma desfasurata normele arata ca a-ti aplicat k=5 si la utilaj, clarificati adaugam si la utilaj? In general se pune si la manopera k=5, doar materialul nu se pune singur pe perete

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.08.2024 15:26

Buna ziua, caietul de sarcini a fost elaborat fără încălcări, va rog,
prezentați oferta conform caietului de sarcini desfășurat unde se vad toate resursele, cantitatile pentru fiecare poziție.

... afișează tot conținutul

Răspuns (20 aug 2024, 15:00): buna ziua, Ce ține de pozițiile ci coieficient K=5 la indicatorul CF51b să se mențină conform caietului de sarcini. Devizele sunt expertizate , și dacă punem manopera cu K=5 atunci ea e astronomică după bani . Deaciea s-a decis aplicarea coieficientului doar la material și utilaj .
pentru Achiziție
21.08.2024 09:13

Răspuns (20 aug 2024, 15:00):
buna ziua, Ce ține de pozițiile ci coieficient K=5 la indicatorul CF51b să se mențină conform caietului de sarcini. Devizele sunt expertizate , și dacă punem manopera cu K=5 atunci ea e astronomică după bani . Deaciea s-a decis aplicarea coieficientului doar la material și utilaj .
este o incalcare, prin asa decizie dispretuiti manopera, nu aveti banii destui faceti sau stratul mai subtire sau suprafat mai mica,

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.08.2024 15:27

Buna ziua, caietul de sarcini a fost elaborat fără încălcări, va rog,
prezentați oferta conform caietului de sarcini desfășurat unde se vad toate resursele, cantitatile pentru fiecare poziție.
Dumneavoastră  faceți  abuz de etapa clarificărilor si o faceti cu rea credință  nu pentru a clarifica!

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
15.08.2024 10:53

Buna ziua! Plasati va rugam forma desfasurata a caietului de sarcini la Obiectul: Lucrării de reparații secția Ftiziopneumologie, din incinta clădirii CMF-5

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2024 14:57

Buna ziua, a fost atasat Caietul de sarcini desfasurat

... afișează tot conținutul

Anunt
pentru Achiziție
19.08.2024 13:56

Buna ziua ! Garantia de buna executie se ia toata suma la incheierea contractului sau consecutiv din fiecare PV?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2024 15:07

Buna ziua.
Garantia de buna executie se prezinta la etapa de semnarea contractului nu la executarea lucrarilor!

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
19.08.2024 13:58

Pozitia CK18C Cornier din aluminiu - in descriere se exclud suruburile, iar in resurse raman de ce?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2024 14:59

Buna ziua, este o eroare tehnica
Se exclud !!

... afișează tot conținutul

Ciaet de sarcini
pentru Achiziție
19.08.2024 15:05

Dvs a-ti plasat caiet desfasurat doar pentru primul lot, iar pt Lot -2 Lucrării de reparații secția Ftiziopneumologie, din incinta clădirii CMF-5, - nu a fost plasat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2024 15:11

Buna ziua, daca mai verificati odata o sa vedeti ca este Anexa 2

... afișează tot conținutul

poz. 1.2.11 - VC11A- Montarea hotei casnice
pentru Achiziție
20.08.2024 10:41

poz. 1.2.11 - VC11A- Montarea hotei casnice
va rog clarificati este hota existenta caci in utilaj nu este?
daca este o hota care trebuie procurata specificati va rog caracteristicile ei?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.08.2024 15:00

buna ziua,
Ce ține de pozițiile ci coieficient K=5 la indicatorul CF51b să se mențină conform caietului de sarcini. Devizele sunt expertizate , și dacă punem manopera cu K=5 atunci ea e astronomică după bani .
Deaciea s-a decis aplicarea coieficientului doar la material și utilaj .

... afișează tot conținutul

poz. 1.2.11 - VC11A- Montarea hotei casnice
pentru Achiziție
20.08.2024 10:46

poz. 1.2.11 - VC11A- Montarea hotei casnice
va rog clarificati este hota existenta caci in utilaj nu este?
daca este o hota care trebuie procurata specificati va rog caracteristicile ei?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.08.2024 15:27

Buna ziua, caietul de sarcini a fost elaborat fără încălcări, va rog,
prezentați oferta conform caietului de sarcini desfășurat unde se vad toate resursele, cantitatile pentru fiecare poziție.

... afișează tot conținutul

poz. 1.2.11 - VC11A- Montarea hotei casnice
pentru Achiziție
20.08.2024 10:53

poz. 1.2.11 - VC11A- Montarea hotei casnice
va rog clarificati este hota existenta caci in utilaj nu este?
daca este o hota care trebuie procurata specificati va rog caracteristicile ei?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.08.2024 13:21

Buna ziua,
Hota inox 600*600*400
toti parametrii sunt indicate in caietul de sarcini desfășurat la aceasta pozitie in resurse

... afișează tot conținutul

Anunț de participare
pentru Achiziție
06.08.2024 09:19

Bună ziua! Stimată AC, putem demonstra capacitatea economico-financiară și prin linii creditare, capital circulant, linii creditare de la furnizori sau alte mijloace financiare?? Mulțumesc anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.08.2024 15:15

Legea 131
Articolul 20. Documentul unic de achiziţii european

(1) La momentul depunerii cererilor de participare sau a ofertelor, autoritatea contractantă acceptă documentul unic de achiziții european (în continuare – DUAE), care constă într-o declaraţie pe proprie răspundere actualizată, ca dovadă preliminară în locul certificatelor eliberate de către autorităţile publice sau de către terţi, care confirmă că operatorul economic în cauză îndeplineşte următoarele condiţii:

a) nu se află în niciuna din situaţiile de excludere menţionate la art.19;

b) îndeplineşte criteriile privind capacitatea, astfel cum au fost solicitate de autoritatea contractantă;

c) dacă este cazul, îndeplineşte criteriile de selecţie stabilite de autoritatea contractantă în conformitate cu prevederile prezentei legi.

(2) În cazul în care operatorul economic demonstrează îndeplinirea criteriilor referitoare la situaţia economică şi financiară sau privind capacitatea tehnică şi profesională invocînd susţinerea unui terţ, DUAE include informaţiile menţionate la alin. (1) cu privire la terţul susţinător.

(3) În cazul în care operatorul economic intenţionează să subcontracteze o parte/părţi din contract, DUAE include şi informaţiile solicitate cu privire la subcontractanţi.

(4) Pe lîngă informaţiile prevăzute la alin. (1)–(3), DUAE conţine şi informaţii cu privire la autoritatea publică sau partea terţă responsabilă de întocmirea documentelor justificative, precum şi o declaraţie oficială care să ateste că operatorul economic are obligaţia să furnizeze, la cerere şi fără întîrziere, documentele justificative respective.

(5) În cazul în care autoritatea contractantă poate obţine documentele justificative prevăzute la alin. (4) în mod direct, prin accesarea unei baze de date, DUAE cuprinde, de asemenea, informaţiile solicitate în acest scop, cum ar fi adresa de internet a bazei de date, orice dată de identificare şi, dacă este cazul, declaraţia necesară de acordare a consimţămîntului.

(6) Operatorul economic are dreptul de a reutiliza un DUAE deja utilizat într-o procedură de achiziție publică precedentă cu condiţia să confirme că informaţiile cuprinse în acesta sînt în continuare corecte şi valabile la data depunerii acestuia.

(7) Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor/candidaţilor să depună toate sau o parte din documentele justificative ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE, în orice moment pe durata desfăşurării unei proceduri de achiziții publice, dacă acest lucru este necesar pentru a asigura desfăşurarea corespunzătoare a procedurii.

(8) Înainte de atribuirea contractului de achiziţii publice/acordului-cadru, cu excepţia situaţiei contractelor subsecvente atribuite în executarea unui acord-cadru, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE, cu excepţia procedurilor desfăşurate în mai multe etape, cînd documentele justificative sînt solicitate înainte de transmiterea invitaţiilor pentru etapa a doua către candidaţii selectaţi.

(9) Autoritatea contractantă invită ofertanţii/candidaţii să completeze sau să clarifice documentele prevăzute la alin. (7) sau (8).

(10) Prin excepţie de la dispoziţiile alin. (7)-(9), operatorii economici nu sînt obligaţi să prezinte documente justificative sau alte probe în sprijinul informaţiilor declarate în DUAE în cazul şi în măsura în care autoritatea contractantă are posibilitatea de a obţine certificatele sau informaţiile corespunzătoare în mod direct, prin accesarea unei baze de date naţionale din orice stat, disponibile gratuit.

(11) Prin excepţie de la prevederile alin. (7)-(9), operatorii economici nu sînt obligaţi să prezinte documentele justificative în sprijinul informaţiilor declarate în DUAE în cazul în care autoritatea contractantă care a atribuit contractul de achiziţii publice sau a încheiat acordul-cadru este deja în posesia documentelor respective.

(12) În sensul prevederilor alin. (10), bazele de date care conţin informaţii privind operatorii economici trebuie să fie accesibile pentru autoritatea contractantă şi trebuie să fie actualizate periodic în mod corespunzător. Operatorii economici, la solicitarea autorității contractante, indică adresele unde pot fi accesate bazele de date corespunzătoare.

Articolul 21. Capacitatea economică şi financiară

(1) Demonstrarea capacităţii economice şi financiare a operatorului economic se realizează prin prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante, cum ar fi:

a) declaraţii bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;

b) rapoarte financiare sau, în cazul în care publicarea acestor rapoarte este prevăzută de legislaţia ţării în care este stabilit ofertantul/candidatul, extrase din rapoartele financiare;

c) declaraţii privind cifra de afaceri totală sau, dacă este cazul, privind cifra de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului într-o perioadă anterioară care vizează activitatea din ultimii 3 ani, în măsura în care informaţiile respective sînt disponibile. În acest ultim caz, autoritatea contractantă are obligaţia de a lua în considerare şi data la care operatorul economic a fost înfiinţat sau şi-a început activitatea comercială.

(2) În sensul alin. (1) lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Autoritatea contractantă indică principalele motive pentru o astfel de cerință în documentația de atribuire. Atunci cînd un contract este împărțit în loturi, indicele cifrei de afaceri se aplică pentru fiecare lot individual. Cu toate acestea, autoritatea contractantă stabilește cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici cu referire la grupuri de loturi, dacă ofertantului cîștigător îi sînt atribuite mai multe loturi care trebuie executate în același timp. În cazul în care urmează să se atribuie contracte bazate pe un acord-cadru, cifra de afaceri anuală maximă se calculează în funcție de dimensiunea maximă anticipată a contractelor specifice care vor fi executate în același timp sau, dacă aceasta nu este cunoscută, pe baza valorii estimate a acordului-cadru. În cazul unor sisteme dinamice de achiziții, cifra de afaceri anuală maximă se calculează pe baza dimensiunii maxime anticipate a contractelor specifice care urmează să fie atribuite în cadrul sistemului respectiv.

(3) În cazul în care, din motive obiective, justificate corespunzător, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractantă, acesta are dreptul de a demonstra capacitatea sa economică şi financiară prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractantă le poate considera edificatoare în măsura în care acestea reflectă o imagine fidelă a situaţiei economice şi financiare a ofertantului/candidatului.

(4) În cazul în care autoritatea contractantă solicită demonstrarea capacităţii economice şi financiare, aceasta are obligaţia de a indica în documentaţia de atribuire şi informaţiile pe care operatorii economici urmează să le prezinte în acest scop.

(5) Capacitatea economică şi financiară a ofertantului/candidatului poate fi susţinută, pentru îndeplinirea unui contract, şi de o altă persoană, indiferent de natura relaţiilor juridice existente între ofertant/candidat şi persoana respectivă.

(6) În cazul în care ofertantul/candidatul îşi demonstrează capacitatea economică şi financiară invocînd şi susţinerea acordată, în conformitate cu prevederile alin. (5), de către o altă persoană, acesta are obligaţia de a dovedi susţinerea de care beneficiază prin prezentarea în formă scrisă a unui angajament ferm al persoanei respective, încheiat în formă autentică, prin care această persoană confirmă faptul că va pune la dispoziţia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigură susţinerea financiară trebuie să îndeplinească criteriile de selecție relevante și nu trebuie să se afle în niciuna dintre situaţiile prevăzute la art. 19 alin. (1) şi alin. (3) lit. a), c)-g), care determină excluderea din procedura de atribuire.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
09.08.2024 18:47

Stimata autoritate,
Va rugam sa plasati pe platforma Caietul de sarcini intr-un alt formaty decit cel expus. Puteti plasa in format PDF sau word sau oricare altul.
Multumim

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.08.2024 11:52

Buna ziua, anexele la Anuntul de Participare sunt in format WORD

... afișează tot conținutul

Participanți

Lot -1 Lucrărilor de reparații Etajul 4 din incinta clădirii CMF-5,. 4,293,215.00 MDL
07/09/2024 15:15
2,722,288.76 MDL
Ofertă refuzată
06/09/2024 15:24
2,773,218.05 MDL
Ofertă refuzată
29/08/2024 20:52
2,854,480.44 MDL
Ofertă acceptată
06/09/2024 17:09
2,922,218.87 MDL
06/09/2024 11:07
3,272,976.27 MDL
06/09/2024 12:13
3,409,845.74 MDL
06/09/2024 18:54
3,422,106.84 MDL
07/09/2024 13:41
3,485,487.89 MDL
07/09/2024 00:07
3,808,100.00 MDL
Lot -2 Lucrării de reparații secția Ftiziopneumologie, din incinta clădirii CMF-5, 1,555,807.00 MDL
06/09/2024 15:24
1,018,461.25 MDL
Ofertă refuzată
29/08/2024 20:52
1,057,065.45 MDL
Ofertă acceptată
06/09/2024 17:10
1,078,516.80 MDL
Ofertă refuzată
06/09/2024 11:09
1,152,886.19 MDL
06/09/2024 18:57
1,189,414.86 MDL
07/09/2024 13:45
1,208,831.19 MDL
06/09/2024 12:13
1,254,934.82 MDL
07/09/2024 00:08
1,337,099.00 MDL