Lucrări de reparație a blocului Curativ V(Pediatric) din cadrul IMSP Spitalul raional Orhei REPETAT
suma planificată 1,600,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
1,600,000.00 MDL | 45200000-9 | Lucrări de reparație a blocului Curativ V(Pediatric) din cadrul IMSP Spitalul raional Orhei REPETAT | 1 Unitate |
25.08.2024 - 30.12.2024 str. C.Negruzzi 85 |
Buna ziua, stimata autoritate contractanta, rugam respectuos sa publicati Formularul nr 1A. sau formularul 5 fara preturi
Buna ziua. La decizia grupului de lucru a fost elaborată anexa la caietul de sarcini cu toate volumele necesare. Vă rugăm să vă conformați cerințelor din documentația de atribuire.
Buna ziua , rugam sa publicati ceea ce sa solicitat, nu asteptati sa se termine perioada clarificarilor si sa inchideti subiectul intrebarii cu un raspuns de evitare a solicitarii ! Asteptam sa publicati forma desfasurata a caietului de sarcini cu resurse
Vă rugăm să vă conformați cerințelor și să nu abuzați procedura de achiziție respectivă întrucît spitalul are nevoie strîngentă de acestea lucrări.
Buna ziua, stimata autoritate contractanta nimeni nu abuzeaza aceasta procedura de achizitie. Pentru a veni cu oferta de pret cat mai corecta avem nevoie de forma desfasurata a caietului de sarcini, Solicitam sa publicati formular 1A sau 5 cu resurse. Multumim anticipat!
Prin urmare a ședinței grupului de lucru pentru achiziții și în urma mai multor discuții s-a refuzat publicarea documentelor adăugătoare (formulare solicitate) la pachetul principal de documentația de atribuire. Pentru elaborarea corectă a propunerii financiare, este necesar să fie vizitat obiectul și să fie examinate volumele. Caietul de sarcini explică etapele acestei proceduri, și anume ofertantul inițial are sarcina să elaboreze divizul de cheltuieli după care executarea lucrărilor. Rugăm respectuos să analizați și să studiați atent condițiile descrise în caietul de sarcini, care descrie toate momentele neclare de Dstră. la fel, în caietul de sarcini este indicat nr. de telefon a persoanei responsabile. Specificăm, că achiziția publică se organizează și se desfășoară, în temeiul art. 6, art. 8 din Directiva 2014/24/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 26 februarie 2014 privind achizițiile publice și de abrogare a directivei 2004/18/CE, art. 1 din Legea nr.131/2015 și în baza Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020.