Achiziție - Servicii de dezvoltare software pentru realizarea si automatizarea fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate

Achiziție Autoritatea Aeronautica Civila

Informație generală

Servicii de dezvoltare software pentru realizarea si automatizarea fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate
2,080,000.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1721991666555

Achiziționarea serviciilor de realizare si automatizare a fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate, optimizarea cooperării dintre autoritățile publice, prin implementarea unei soluții moderne de e-guvernare pentru sporirea transparenței procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate în cadrul Registrului Aerian al Republicii


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
26/07/2024 14:19
clarificări
05/08/2024 13:00
depunere
19/08/2024 13:00
deschidere oferte
19/08/2024 13:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 26/07/2024 12:08
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,080,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
2,080,000.00 MDL 72230000-6 Servicii de dezvoltare software 1 Unitate Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare registru aerian - 26.07.2024.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-26/07/2024 14:19Descarca
caiet de sarcini ra 26.07.2024.semnat.pdftechnicalSpecificationsAchiziție-26/07/2024 14:19Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docxbiddingDocumentsAchiziție-26/07/2024 14:19Descarca
duae aac 26.07.2024.docbiddingDocumentsAchiziție-26/07/2024 14:19Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Capitolul VIII SPAȚIUL TEHNOLOGIC AL SI RA
pentru Servicii de dezvoltare software pentru realizarea si automatizarea fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate
29.07.2024 10:43

Buna ziua,
p. 48 "Din punct de vedere funcțional, se va realiza o soluție fiabilă și scalabilă atât în cazul creșterii numărului de utilizatori ce folosesc resursele sistemului informatic, cât și în cazul creșterii volumului de informație gestionată de acesta."
Va rugam sa ne comunicati nr de utilizatori minim preconizate initial si aproximativ estimarile pentru cresterea nr de utilizatori per an/luna si etc.
Va multumim anticipat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.07.2024 13:34

Inițial, este planificat: conducător 3, inspector aeronautic 11, destinatari ai datelor 1, administrator 1. În viitor, toate autoritățile de stat (la cererea acestora) interesate de informațiile disponibile în registru ar trebui să fie conectate (în prezent, numărul de utilizatori este neidentificat).

... afișează tot conținutul

Clarificare la cerinta pag. 11 « În cadrul SI RA se folosesc următoarele categorii de documente: 1) documentele de intrare, care sunt fundamentale pentru introducerea datelor în sistem; de exemplu: • solicitarea privind către AAC în vederea obținerii confirmării posibilității înmatriculării aeronavei în Registrul aerian al Republicii Moldova; • cererea privind solicitarea rezervării de către AAC a însemnului de înmatriculare, adresei • aeronavei şi aprobarea prealabilă a schemei de vopsire; • cerere privind solicitarea înmatriculării aeronavei; • cererea privind solicitarea atribuirii adresei aeronavei; • titlul de proprietate; … »
pentru Achiziție
31.07.2024 14:52

Întrebarea:
Oare înțelegem corect, că pentru fiecare document de intrare descris în TOR, ar trebui să existe un formular de introducere a datelor în sistem, iar documentul de intrare va fi atașat ca alt tip de fișier sau copie scanată?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.08.2024 11:17

Din categoria documentelor de intrare, fac parte și formulare tipizate și alte documente în formă liberă. Da, documentele intrate în sistem, sunt pdf, scanate.

... afișează tot conținutul

Clarificare la cerinta pag. 13 « Pentru documentele create în sistem, utilizatorii au posibilitatea să aleagă șablonul corespunzător etapei procedurii. Documentele de ieșire ale SI RA sunt următoarele: • Înmatricularea aeronavei • Modificarea datelor din registru • Eliberarea duplicatului Certificatului de înmatriculare • …»
pentru Achiziție
31.07.2024 14:54

Întrebarea:
Oare înțelegem corect, că toate documnetele de ieșire ar trebuie să fie create (generate) în sistem în mod automat pe baza șabloanelor, cu posibilitatea de a le imprima?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.08.2024 11:17

Da.

... afișează tot conținutul

Clarificare la cerinta pag. 19 «Prestatorul va efectua pe o perioadă de 1 lună servicii de monitorizare, prevenție și remediere erori (mentenanță corectivă, adaptivă) cu scopul remedierii și evitării problemelor de funcționare în viitor»
pentru Achiziție
31.07.2024 14:55

Întrebarea: Oare înțelegem corect, că serviciile de monitorizare vor fi incluse în 12 luni de mentenața a produsului software?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.08.2024 11:17

Da.

... afișează tot conținutul

Cerinte obligatorii
pentru Servicii de dezvoltare software pentru realizarea si automatizarea fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate
31.07.2024 14:51

Buna ziua,
"ITIL Foundation în IT Service Management al angajaților pentru a demonstra înțelegerea procedurilor și a proceselor de lucru."
Va rugam sa concretizati cum va fi tratata cerinta susmentionata: toti expertii propusi pentru proiect trebuie sa fie certificati ITIL foundation, sau cel putin o persoana din echipa de proiect,sau orice alt angajat a companiei?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.08.2024 11:15

Certificare: certificat de înmatriculare a aeronavei, certificat de radiere a aeronavei, duplicat al certificatului de înmatriculare
Supraveghere și control: În SI RA, se vor anexa de către inspectori, actele care rezultă din inspecțiile efectuate la aeronavă în contextul supravegherii condițiilor de certificare a navigabilității aeronavei.

... afișează tot conținutul

Clarificare la cerinta pag.21 « În tabelul de mai jos propunem o formulă de calcul a efortului om/ore: Tabelul cu calcul a efortului om/ore»
pentru Achiziție
31.07.2024 14:56

Întrebarea:
Menționăm că tabelul nu include calcul a efortului om/ore pentru următoarele tipuri de lucrări:
- Mentenanța pentru sistem timp de 12 luni
- Monitorizarea sistemului timp de 1 lună
- Migrarea datelor existente din tabele Excel
Rugăm să includeți aceste lucrări în calcul a efortului om/ore.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.08.2024 11:17

Înțelegem importanța includerii acestor activități în calculul efortului om/ore pentru a obține o estimare completă a resurselor necesare. Totuși, trebuie să menționăm că, fără a cunoaște nivelul de competență al specialiștilor dvs. de suport, este dificil să calculăm exact timpul necesar pentru aceste activități. Tabelul prezentat în document oferă valori orientative care ar putea varia în funcție de experiența și eficiența echipei dvs.
Recomandăm ca estimările exacte ale efortului om/ore pentru aceste activități să fie ajustate pe baza experienței și abilităților echipei dvs. de suport. Tabelul prezentat oferă valori orientative care pot fi adaptate în funcție de circumstanțele specifice ale proiectului dvs. și de nivelul de competență al specialiștilor implicați.

... afișează tot conținutul

Clarificare la cerinta pag.21 «Capitolul XIII METODOLOGIE În tabelul de mai jos propunem o formulă de calcul a efortului om/ore: Tabelul cu calcul a efortului om/ore» Și pag.23-24 ” Capitolul XV ALTE CERINTE FATA DE OFERTANT: Expert cheie 1: Manager de Proiect Expert cheie 2: Coordonator Tehnic Expert IT - dezvoltare software”
pentru Achiziție
31.07.2024 14:57

Întrebarea:
Rugăm să indicați care dintre specialiștii enumerați în „Capitolul XV ALTE CERINȚE PENTRU PARTICIPAREA LA LICITAȚIE” se referă la specialistul enumerat în «Capitolul XIII METODOLOGIE.»

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.08.2024 11:21

Acest capitol descrie cerințele pentru ofertant, iar tabelul prezintă calculul activității echipei de dezvoltare.
Capitolul XIII detaliază metoda de calcul a efortului om/ore pentru activitățile echipei de dezvoltare software, fără a specifica direct atribuțiile experților enumerați în Capitolul XV. Capitolul XV descrie cerințele pentru ofertant și calificările necesare ale experților cheie, dar nu intră în detalii privind metodologia de calcul a efortului.
În esență, Capitolul XIII se concentrează pe planificarea activităților tehnice și a resurselor necesare, în timp ce Capitolul XV se referă la criteriile de selecție a ofertantului, bazate pe competențele echipei sale de experți.

... afișează tot conținutul

Cerinte obligatorii
pentru Servicii de dezvoltare software pentru realizarea si automatizarea fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate
01.08.2024 11:58

Buna ziua,
"ITIL Foundation în IT Service Management al angajaților pentru a demonstra înțelegerea procedurilor și a proceselor de lucru."
Va rugam sa concretizati cum va fi tratata cerinta susmentionata: toti expertii propusi pentru proiect trebuie sa fie certificati ITIL foundation, sau cel putin o persoana din echipa de proiect,sau orice alt angajat a companiei?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.08.2024 14:29

Răspuns: Cel puțin o persoana din echipa trebuie să fie certificat ITIL Foundation.

... afișează tot conținutul

Clarificare la cerinta pag. 4 « Dezvoltarea SI RA urmează să asigure: • … • îmbunătăţirea eficienţei activităţii interne a autorității de certificare, supraveghere şi control în domeniul aviaţiei civile;»
pentru Achiziție
31.07.2024 14:51

Întrebarea:
Pentru a determina volumul de eforturi, vă rugăm să specificați ce funcții de certificare, supraveghere și control trebuie să fie automatizate în sistemul actual.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.08.2024 11:59

Certificare: certificat de înmatriculare a aeronavei, certificat de radiere a aeronavei, duplicat al certificatului de înmatriculare
Supraveghere și control: În SI RA, se vor anexa de către inspectori, actele care rezultă din inspecțiile efectuate la aeronavă în contextul supravegherii condițiilor de certificare a navigabilității aeronavei.

... afișează tot conținutul

Clarificare la cerinta «Capitolul V, lit. l) Să includă un mecanism configurabil de fluxuri de lucru, care să poată fi adaptat după eventualele schimbări în procedurile interne»
pentru Achiziție
02.08.2024 09:16

Întrebarea:
Pentru a intelege volum de lucru, va rugam sa specificati numarul aproximativ de rapoarte care necesita realizate odata cu lansarea sistemului si daca se poate, cateva exemple de rapoarte existente.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.08.2024 14:32

Răspuns: În Capitolul VI, sunt menționate toate documentele.

... afișează tot conținutul

Clarificare la cerinta « Capitolul V, lit. j)»
pentru Achiziție
02.08.2024 09:17

Întrebarea:
Pentru a intelege volum de lucru, va rugam sa oferiti descrierea proceselor de lucru actuale cum ar fi "Introducerea manuala a inspectiilor de audit", "Radierea aeronavei din RA".

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.08.2024 14:32

Răspuns: Descrierea proceselor de lucru actuale:
* Introducerea manuală a inspecțiilor de audit
Inițierea procesului
Colectarea datelor
Introducerea datelor
Verificarea datelor
Generarea rapoartelor
* Radierea aeronavei din RA (Registrul Aerian)
Recepționarea cererii
Verificarea documentelor
Actualizarea registrului
Emiterea certificatului de radiere
Arhivarea documentelor

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de dezvoltare software pentru realizarea si automatizarea fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate 2,080,000.00 MDL Lot anulat
19/08/2024 09:34
1,716,000.00 MDL
Ofertă refuzată
19/08/2024 10:14
1,787,401.00 MDL
Ofertă refuzată
16/08/2024 11:20
1,997,000.00 MDL
Ofertă refuzată
19/08/2024 11:42
2,035,845.00 MDL
Ofertă refuzată