Achiziție - Lucrări de replanificare a încăperilor etajelor II și III a imobilului din str. Al. Pușkin, 47 (perioada 2024-2025)

Achiziție Agentia Servicii Publice

Informație generală

Lucrări de replanificare a încăperilor etajelor II și III a imobilului din str. Al. Pușkin, 47 (perioada 2024-2025)
23,796,120.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1720612249333

Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul
Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
10/07/2024 14:56
clarificări
02/08/2024 14:14
depunere
30/08/2024 14:14
deschidere oferte
30/08/2024 14:14
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 10/07/2024 11:52
Trezoreria de Stat

suma planificată 23,796,120.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
23,796,120.00 MDL 45453000-7 Lucrări de replanificare a încăperilor etajelor II și III a imobilului din str. Al. Pușkin, 47 (perioada 2024-2025) 1 Bucata 02.09.2024 - 30.12.2025
str. Puskin, 42

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anexe la documentatia standard modificat ii.docxbiddingDocumentsAchizițieanexe la documentatia standard modificat ii.docx31/07/2024 14:14Descarca
anexe la documentatia standard modificat ii.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexe la documentatia standard modificat ii.signed.pdf31/07/2024 14:14Descarca
anexe la documentatia standard modificat.docxbiddingDocumentsAchizițieanexe la documentatia standard modificat.docx26/07/2024 09:53Descarca
anexe la documentatia standard modificat.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexe la documentatia standard.signed.pdf26/07/2024 09:53Descarca
anexa nr. 25 model-contract.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa nr. 25 model-contract.signed.pdf10/07/2024 14:56Descarca
anexe la documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchizițieanexe la documentatia standard.docx10/07/2024 14:56Descarca
anexe la documentatia standard.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexe la documentatia standard.signed.pdf10/07/2024 14:56Descarca
anunt de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunt de participare.signed.pdf10/07/2024 14:56Descarca
declaratie.docbiddingDocumentsAchizițiedeclaratie.doc10/07/2024 14:56Descarca
declaratie.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedeclaratie.signed.pdf10/07/2024 14:56Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchizițieduae.docx10/07/2024 14:56Descarca
duae.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieduae.signed.pdf10/07/2024 14:56Descarca
propunere financiară.docxbiddingDocumentsAchizițiepropunere financiară.docx10/07/2024 14:56Descarca
propunere financiară.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiepropunere financiară.signed.pdf10/07/2024 14:56Descarca

Persoană de contact

Clarificări

10%
pentru Achiziție
10.07.2024 19:49

In loc beneficiaru sa achite avans 10%,,antreprenorul din start ii obligat sa transfere 10% la contul beneficiarului.Aceasta asa numita garantie de buna executie are scop de a limita concurenta .

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2024 11:58

Stimate operator economic,



Cerința de depunere a garanției de bună execuție a contractului, în cuantum de 10% din suma totală a contractului cu TVA prin transfer la contul autorității contractante, este obligatorie și nu se modifică.

Potrivit prevederilor art. 68 alin. (8), (9) și (12) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, la achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia, care se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. Autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului. Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice.

Totodată, în conformitate cu prevederile pct. 151 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin HG nr. 638/2020, autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări.

Respectiv, autoritatea contractantă a asigurat respectarea prevederilor legale și a indicat în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului.

... afișează tot conținutul

GB
pentru Achiziție
10.07.2024 16:45

Buna ziua stimata Autoritatea contractanta solicitam sa revizuiti conditiile garantiei bancare de buna executie 10% in forma de transfer la contul AC in optiunile permise de legislatia in vigoare, adica optiuni ca: retineri succesive din platile lunare depozitate pe un cont curent special sau in forma de scrisoare bancara eliberata de o banca comerciala

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2024 11:58

Stimate operator economic,



Cerința de depunere a garanției de bună execuție a contractului, în cuantum de 10% din suma totală a contractului cu TVA prin transfer la contul autorității contractante, este obligatorie și nu se modifică.

Potrivit prevederilor art. 68 alin. (8), (9) și (12) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, la achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia, care se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. Autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului. Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice.

Totodată, în conformitate cu prevederile pct. 151 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin HG nr. 638/2020, autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări.

Respectiv, autoritatea contractantă a asigurat respectarea prevederilor legale și a indicat în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului.

... afișează tot conținutul

Metoda prezentării garanției de bună execuție în valoare de 10 %
pentru Achiziție
11.07.2024 11:31

Bună ziua! În contextul în care autoritatea contractantă acceptă pentru garanția de ofertă anexa nr. 9 din Documentația Standard, autoritatea contractantă va accepta și formularul de garanție pentru buna execuție a contractului în valoare de 10 % eliberat de banca deținătoare de cont?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2024 15:51

Garanția pentru ofertă (2% din suma ofertei fără TVA) se constituie prin una dintre următoarele forme: a) Scrisoare de garanție bancară, conform Anexei nr. 9 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 115 din 15.09.2021, sau b) transfer la contul autorităţii contractante.

Garanția de bună execuție a contractului (10% din suma totală a contractului cu TVA) se constituie prin transfer pe contul autorității contractate.

Alte forme de depunere a garanției de bună execuție a contractului, nu se acceptă.

... afișează tot conținutul

Documentatia tehnica ascensoare
pentru Achiziție
11.07.2024 12:21

Buna ziua, publicati va rog desenele tehnice pentru ascensoare. Dimensiunele golului in plan si pe verticala.
Multumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2024 08:39

În conformitate cu cerințele din pct. 2 al Caietului de sarcini, publicat în cadrul documentației de atribuire, în perioada depunerii ofertelor, documentația de proiect poate fi vizualizată la solicitare. Vă rugăm să transmiteți solicitarea Dvs la adresa achizitii@asp.gov.md.

... afișează tot conținutul

Garantie
pentru Achiziție
11.07.2024 14:11

Stimata AC, avand in vedere ca obiectul este multianual, pentru anul acesta aveti aprobata o parte din finantare, iar pentru 2025 inca este incert daca se va aproba restul sumei sau doar o parte sau deloc, este o masura disproportionala ca sa cereti transferarea a circa 2,4 milioane de lei la contul Dvs timp de aproape 2 ani, suma blocata aiurea. Parerea noastra este ca in timp ce nu aveti aprobata toata suma pe anul acesta pentru lucrari, respectiv sunteti nevoiti sa treceti executarea lucrarilor pentru 2025, aveti la fel cel putin un pic de bun simt si nu puneti pe carca OE problemele voastre. Aprobati atunci toata suma pe anul acesta, Oe castigator efectuiaza toate lucrarile si va transfera suma garantiei pe un termen mai scurt, nu pe 1 an jumate, si cu riscul ca nustiu ce sa se intample.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2024 08:46

Stimate operator economic, în conformitate cu legislația în vigoare, autoritatea contractantă a inițiat procedura de achiziție cu sursele financiare asigurate și garantate pentru perioada desfășurării procedurii de achiziție, respectiv, pentru perioada executării contractului de achiziții publice.
Conform documentației de atribuire, termenul de executare a lucrărilor este de 320 de zile, astfel, garanția de bună execuție se va depune la semnarea contractului de achiziții, pentru a asigura executarea calitativă a lucrărilor pentru termenul de până la 320 de zile. În cazul în care lucrările sunt executate calitativ, integral și într-un termen mai scurt decât cel prevăzut în contract, garanția de bună execuție se restituie cu respectarea prevederilor art. 68 alin. (8) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, și anume, garanția de bună execuție se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice.

... afișează tot conținutul

Adresare colegilor
pentru Achiziție
11.07.2024 14:47

Noi suntem prosti,noi am favorizat aceste condiții cu anii…ne-am bătut cu prețuri mizere,ca ulterior condițiile să devină așa de drastice,cerșim condiții favorabile ca ulterior să venim cu -35,…40%,sa blochezi atitea finanțe ca să faci 3 copeici,dala naibii ,băgați vreo 200 de întrebări la tema….

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2024 15:51

Stimati operatori economici, in perioada clarificarilor se adreseaza intrebari care se refera la cerintele tehnice, in particular, si la conditiile documentatiei de atribuire, in general. Va rugam sa pastrati decenta in mesajul intrebarilor publicate pe platforma, fara a initia dialoguri intre Dvs care nu se refera la procedura de achizitie. Operatorii economici, potentiali ofertanti, vor elabora oferta in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.

... afișează tot conținutul

Proiect
pentru Achiziție
11.07.2024 17:08

Bună ziua. Dat fiind complexitatea lucrărilor ar trebui să existe proiect tehnic pentru fiecare compartiment. Cum putem face cunoștință cu proiectul ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2024 08:39

În conformitate cu cerințele din pct. 2 al Caietului de sarcini, publicat în cadrul documentației de atribuire, în perioada depunerii ofertelor, documentația de proiect poate fi vizualizată la solicitare. Vă rugăm să transmiteți solicitarea Dvs la adresa achizitii@asp.gov.md.

... afișează tot conținutul

buna ziua.
pentru Achiziție
12.07.2024 09:50

Avem experiente destule in care suntem implicati nu din vina noastra,da din vina beneficiarului.Va dau un exemplu,o scoala din mun.Chisinau a incheiat un contract cu compania noastra pe parcursul anului 2023 tot era super de bine cu achitarile,cum a venit anul 2024 finantare sa stopat,am depus garantia de buna executie din momentul semnarii contractului pe contul beneficiarului in valoare de 1 300 000lei,la moment lucrairle sunt stopate pe parcursul a trei luni,ba mai mult scoala are datorii fata de compania noastra.Garantia este blocata,lucrarile stopate,datoria neachitata, beneficiaru stringe din umeri si spune sorry da nu putem sa va ajutam ca banii nu au intrat in contul scolii din bugetul de stat sau de la primarie.Beneficiaru nu duce nici o raspundere,lui ii paralel,daca vrai dreptate dute si de judeca vreo 5 ani si poate ai gasi dreptate.Aceasta situatie este des intalnita in RM.La moment cum ii tendinta de a oferi preturi mizere,potentialul antreprenor nu o sa aiba la final profit in valoare de 10%Ca sa ivitama asa gen de situatii,revedeti cerinta ca din start sa transferam 10% ca garantie de buna executie.Intelegem ca ii un obiect important si ASP este o agentie care genereaza venituri mari,nu cred ca are nevoie de 10% din banii nostri.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.07.2024 09:42

Stimate operator economic, în conformitate cu legislația în vigoare, autoritatea contractantă a inițiat procedura de achiziție cu sursele financiare asigurate și garantate pentru perioada desfășurării procedurii de achiziție, respectiv, pentru perioada executării contractului de achiziții publice. Conform documentației de atribuire, termenul de executare a lucrărilor este de 320 de zile, astfel, garanția de bună execuție se va depune la semnarea contractului de achiziții, pentru a asigura executarea calitativă a lucrărilor pentru termenul de până la 320 de zile. În cazul în care lucrările sunt executate calitativ, integral și într-un termen mai scurt decât cel prevăzut în contract, garanția de bună execuție se restituie cu respectarea prevederilor art. 68 alin. (8) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, și anume, garanția de bună execuție se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice.

... afișează tot conținutul

2-1-1 SAC
pentru Achiziție
15.07.2024 15:11

Buna ziua, pozitia 1.1.101 IzF55C Este mentionat Cornier din aluminiu 380 m.l, Dar in resurse este cantitatea 0 , Clarificati cum este corect adaugam 380 m.l. sau ramaine cu 0.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.07.2024 10:35

Cantitatea corectă este 380 m.l.
În documentația de atribuire au fost efectuate modificări. Astfel, documentația modificată o puteți vizualiza pe SIA RSAP MTender. Multumim.

... afișează tot conținutul

2-1-1 SAC
pentru Achiziție
15.07.2024 16:37

pozitia 1.1.113 Grila de aerisire, MB 450/2, Vents sau analog (pentru usile interioare, vezi proiectul) - 70 buc Dar lipseste resursa pentru aceste grile. Clarificati !

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.07.2024 10:35

Poziția 1.1.113 Grila de aerisire, MB 450/2, Vents sau analog (pentru ușile interioare, vezi proiectul) nu include nimic decât resursa Grilă de aerisire. În documentația de atribuire au fost efectuate modificări. Astfel, documentația modificată o puteți vizualiza pe SIA RSAP MTender. Multumim.

... afișează tot conținutul

Finisare soclu SAC
pentru Achiziție
16.07.2024 23:56

La capitolul Finisare exterioara. Soclu, dupa caietul de sarcini este preconizata montarea placilor termoizolante din polistiren si finisarea cu placi ceramice. Intrebarea este - fara montarea plaselor metalice?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.07.2024 10:35

Lucrarea menționată se va executa fără montarea plaselor metalice, în conformitate cu caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

CS
pentru Achiziție
19.07.2024 12:44

Capitolul IEI/EEF poz 2.12 se aplica norma 08-03-526-1, insa in nota adaugata avem ВА47-100 3P/32A/С, deci se aplica norma 08-03-526-2. Corectati?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.07.2024 10:35

Se aplică norma 08-03-526-1, dar se schimbă utilajul din ВА47-100 3P/32A/С în ВА47-100-3P/20A/С. În documentația de atribuire au fost efectuate modificări. Astfel, documentația modificată o puteți vizualiza pe SIA RSAP MTender. Multumim.

... afișează tot conținutul

CS
pentru Achiziție
19.07.2024 13:31

Capitolul IEI/EEF poz 2.22 (Щиток осветительный на 24 модуля навесной ЩРв-24з-1 36УХЛ3) insa in poz 3.22 din utilaj referitoare este (Щиток осветительный на 24 модуля навесной ЩРв-24-1 36УХЛ3). Indicati corect care va fi folosit?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.07.2024 10:35

Vă informăm că la poziția menționată denumirea corectă a utilajului este ЩРв-24-1 36УХЛ3. Astfel, documentația modificată o puteți vizualiza pe SIA RSAP MTender. Multumim.

... afișează tot conținutul

CS
pentru Achiziție
19.07.2024 14:39

Capitolul IEI/EEF poz 2.42 Щит силовой на 18 модулей навесной ЩРв-18-1 36УХЛ3 - навесной ЩРв???? La fel poz 2.46, 2.50, 2.53 - corectati?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.07.2024 10:35

Denumirea corectă este Щит силовой на 18 модулей встраиваемый ЩРв-18-1 36УХЛ3. Astfel, documentația modificată o puteți vizualiza pe SIA RSAP MTender. Multumim.

... afișează tot conținutul

CS
pentru Achiziție
19.07.2024 14:52

Capitolul IEI/EEF poz 2.44 - 3 buc si 2.45 - 2 buc respectiv in capitolul Utilaj poz 3.45 - 4 buc si 3.46 - 1 buc. Nu coincid dupa cantitate, corectati?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.07.2024 10:35

Utilajele din poz. 3.45 se vor modifica în 3 buc și din poz. 3.46 în 2 buc. Astfel, documentația modificată o puteți vizualiza pe SIA RSAP MTender. Multumim.

... afișează tot conținutul

CS
pentru Achiziție
19.07.2024 14:59

Выключатель нагрузки ВА47-29 3P 40А/С ?????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.07.2024 10:35

Denumirea corectă este Выключатель автоматический ВА47-29 3P 40А/С. Astfel, documentația modificată o puteți vizualiza pe SIA RSAP MTender. Multumim.

... afișează tot conținutul

CS
pentru Achiziție
22.07.2024 10:57

Capitolul IEI/EEF poz 2.124 - Розетка штепсельная с установкой в кабель-канале DKC TA-GN 80x40 мм
29 buc si poz Рамка для электрической розетки, с монтажом в кабель-канале DKC TA-GN 80x40 nu sint lucrarile de montare si cablu canal in care se vor monta prizele, clarificati?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.07.2024 10:35

Lucrările de montare se vor include la poziția 2.121.
Astfel, documentația modificată o puteți vizualiza pe SIA RSAP MTender. Multumim.
Referitor la cablul canal – acesta se regăsește în compartimentul 2-1-5 TS – poz. 1.31; 1.68.

... afișează tot conținutul

Clarificari
pentru Achiziție
22.07.2024 11:04

Buna ziua. Stimata AC asteptam raspuns la clarificarile care vin din partea OE incepand cu data de 15 iulie, deoarece in data de 23.07 ora 9:30 se va incheia perioada clarificarilor si nu vom mai avea posibilul de clarificari la raspunsurile primite.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.07.2024 12:20

Documentatia de atribuire este la etapa de revizuire in urma tuturor clarificarilor publicate, respectiv, in cazul in care se vor aplica modificari, acestea vor fi publicate, cu informarea operatorilor economici.

... afișează tot conținutul

Răspuns (22 iul 2024, 11:16): Documentatia de atribuire este la etapa de revizuire in urma tuturor clarificarilor publicate, respectiv, in cazul in care se vor aplica modificari, acestea vor fi publicate, cu informarea operatorilor economici.
pentru Achiziție
22.07.2024 17:58

Stimata AC totodata reiesind din raspunsul dvs solicitam sa fie prelungita si perioada de actualizate

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.07.2024 10:35

Modificari SIA RSAP MTender

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
26.07.2024 10:10

Întrebare: Capitolul IEI/EEF poz 2.124 - Розетка штепсельная с установкой в кабель-канале DKC TA-GN 80x40 мм 29 buc si poz Рамка для электрической розетки, с монтажом в кабель-канале DKC TA-GN 80x40 nu sint lucrarile de montare si cablu canal in care se vor monta prizele, clarificati?

Răspuns (26 iul 2024, 09:44):
Lucrările de montare se vor include la poziția 2.121. Astfel, documentația modificată o puteți vizualiza pe SIA RSAP MTender. Multumim. Referitor la cablul canal – acesta se regăsește în compartimentul 2-1-5 TS – poz. 1.31; 1.68.
Stimata AC va rog sa cititi mai atent raspunsul si sa incercati sal aplicati celor expuse. Astept raspuns corect la clarificare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.07.2024 14:14

Referitor la cablul canal – acesta se regăsește în compartimentul 2-1-6 TS – poz. 1.31; 1.68. Depuneți oferta conform caietului de sarcini modificat

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de replanificare a încăperilor etajelor II și III a imobilului din str. Al. Pușkin, 47 (perioada 2024-2025) 23,796,120.00 MDL
30/08/2024 12:07
15,911,253.28 MDL
Ofertă refuzată
30/08/2024 12:59
17,159,214.89 MDL
Ofertă refuzată
30/08/2024 10:16
17,647,292.49 MDL
Ofertă refuzată
30/08/2024 11:14
19,706,584.35 MDL
29/08/2024 17:13
19,944,458.30 MDL
30/08/2024 14:12
20,995,811.06 MDL
29/08/2024 19:37
21,768,495.15 MDL