Achiziție - Lucrări de replanificare a încăperilor etajelor II și III a imobilului din str. Al. Pușkin, 47 (perioada 2024-2025)

Achiziție Agentia Servicii Publice

Informație generală

Lucrări de replanificare a încăperilor etajelor II și III a imobilului din str. Al. Pușkin, 47 (perioada 2024-2025)
23,796,120.00 MDL
perioada de clarificari
ocds-b3wdp1-MD-1720612249333

Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul
Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
10/07/2024 14:56
clarificări
23/07/2024 10:00
depunere
20/08/2024 10:00
deschidere oferte
20/08/2024 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 10/07/2024 11:52
Trezoreria de Stat

suma planificată 23,796,120.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
23,796,120.00 MDL 45453000-7 Lucrări de replanificare a încăperilor etajelor II și III a imobilului din str. Al. Pușkin, 47 (perioada 2024-2025) 1 Bucata 02.09.2024 - 30.12.2025
str. Puskin, 42

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anexa nr. 25 model-contract.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa nr. 25 model-contract.signed.pdf10/07/2024 14:56Descarca
anexe la documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchizițieanexe la documentatia standard.docx10/07/2024 14:56Descarca
anexe la documentatia standard.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexe la documentatia standard.signed.pdf10/07/2024 14:56Descarca
anunt de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunt de participare.signed.pdf10/07/2024 14:56Descarca
declaratie.docbiddingDocumentsAchizițiedeclaratie.doc10/07/2024 14:56Descarca
declaratie.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedeclaratie.signed.pdf10/07/2024 14:56Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchizițieduae.docx10/07/2024 14:56Descarca
duae.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieduae.signed.pdf10/07/2024 14:56Descarca
propunere financiară.docxbiddingDocumentsAchizițiepropunere financiară.docx10/07/2024 14:56Descarca
propunere financiară.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiepropunere financiară.signed.pdf10/07/2024 14:56Descarca

Persoană de contact

Clarificări

10%
pentru Achiziție
10.07.2024 19:49

In loc beneficiaru sa achite avans 10%,,antreprenorul din start ii obligat sa transfere 10% la contul beneficiarului.Aceasta asa numita garantie de buna executie are scop de a limita concurenta .

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2024 11:58

Stimate operator economic,



Cerința de depunere a garanției de bună execuție a contractului, în cuantum de 10% din suma totală a contractului cu TVA prin transfer la contul autorității contractante, este obligatorie și nu se modifică.

Potrivit prevederilor art. 68 alin. (8), (9) și (12) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, la achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia, care se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. Autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului. Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice.

Totodată, în conformitate cu prevederile pct. 151 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin HG nr. 638/2020, autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări.

Respectiv, autoritatea contractantă a asigurat respectarea prevederilor legale și a indicat în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului.

... afișează tot conținutul

GB
pentru Achiziție
10.07.2024 16:45

Buna ziua stimata Autoritatea contractanta solicitam sa revizuiti conditiile garantiei bancare de buna executie 10% in forma de transfer la contul AC in optiunile permise de legislatia in vigoare, adica optiuni ca: retineri succesive din platile lunare depozitate pe un cont curent special sau in forma de scrisoare bancara eliberata de o banca comerciala

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2024 11:58

Stimate operator economic,



Cerința de depunere a garanției de bună execuție a contractului, în cuantum de 10% din suma totală a contractului cu TVA prin transfer la contul autorității contractante, este obligatorie și nu se modifică.

Potrivit prevederilor art. 68 alin. (8), (9) și (12) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, la achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia, care se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. Autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului. Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice.

Totodată, în conformitate cu prevederile pct. 151 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin HG nr. 638/2020, autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări.

Respectiv, autoritatea contractantă a asigurat respectarea prevederilor legale și a indicat în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului.

... afișează tot conținutul

Metoda prezentării garanției de bună execuție în valoare de 10 %
pentru Achiziție
11.07.2024 11:31

Bună ziua! În contextul în care autoritatea contractantă acceptă pentru garanția de ofertă anexa nr. 9 din Documentația Standard, autoritatea contractantă va accepta și formularul de garanție pentru buna execuție a contractului în valoare de 10 % eliberat de banca deținătoare de cont?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2024 15:51

Garanția pentru ofertă (2% din suma ofertei fără TVA) se constituie prin una dintre următoarele forme: a) Scrisoare de garanție bancară, conform Anexei nr. 9 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 115 din 15.09.2021, sau b) transfer la contul autorităţii contractante.

Garanția de bună execuție a contractului (10% din suma totală a contractului cu TVA) se constituie prin transfer pe contul autorității contractate.

Alte forme de depunere a garanției de bună execuție a contractului, nu se acceptă.

... afișează tot conținutul

Documentatia tehnica ascensoare
pentru Achiziție
11.07.2024 12:21

Buna ziua, publicati va rog desenele tehnice pentru ascensoare. Dimensiunele golului in plan si pe verticala.
Multumesc

... afișează tot conținutul

Garantie
pentru Achiziție
11.07.2024 14:11

Stimata AC, avand in vedere ca obiectul este multianual, pentru anul acesta aveti aprobata o parte din finantare, iar pentru 2025 inca este incert daca se va aproba restul sumei sau doar o parte sau deloc, este o masura disproportionala ca sa cereti transferarea a circa 2,4 milioane de lei la contul Dvs timp de aproape 2 ani, suma blocata aiurea. Parerea noastra este ca in timp ce nu aveti aprobata toata suma pe anul acesta pentru lucrari, respectiv sunteti nevoiti sa treceti executarea lucrarilor pentru 2025, aveti la fel cel putin un pic de bun simt si nu puneti pe carca OE problemele voastre. Aprobati atunci toata suma pe anul acesta, Oe castigator efectuiaza toate lucrarile si va transfera suma garantiei pe un termen mai scurt, nu pe 1 an jumate, si cu riscul ca nustiu ce sa se intample.

... afișează tot conținutul

Adresare colegilor
pentru Achiziție
11.07.2024 14:47

Noi suntem prosti,noi am favorizat aceste condiții cu anii…ne-am bătut cu prețuri mizere,ca ulterior condițiile să devină așa de drastice,cerșim condiții favorabile ca ulterior să venim cu -35,…40%,sa blochezi atitea finanțe ca să faci 3 copeici,dala naibii ,băgați vreo 200 de întrebări la tema….

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.07.2024 15:51

Stimati operatori economici, in perioada clarificarilor se adreseaza intrebari care se refera la cerintele tehnice, in particular, si la conditiile documentatiei de atribuire, in general. Va rugam sa pastrati decenta in mesajul intrebarilor publicate pe platforma, fara a initia dialoguri intre Dvs care nu se refera la procedura de achizitie. Operatorii economici, potentiali ofertanti, vor elabora oferta in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.

... afișează tot conținutul

Proiect
pentru Achiziție
11.07.2024 17:08

Bună ziua. Dat fiind complexitatea lucrărilor ar trebui să existe proiect tehnic pentru fiecare compartiment. Cum putem face cunoștință cu proiectul ?

... afișează tot conținutul

buna ziua.
pentru Achiziție
12.07.2024 09:50

Avem experiente destule in care suntem implicati nu din vina noastra,da din vina beneficiarului.Va dau un exemplu,o scoala din mun.Chisinau a incheiat un contract cu compania noastra pe parcursul anului 2023 tot era super de bine cu achitarile,cum a venit anul 2024 finantare sa stopat,am depus garantia de buna executie din momentul semnarii contractului pe contul beneficiarului in valoare de 1 300 000lei,la moment lucrairle sunt stopate pe parcursul a trei luni,ba mai mult scoala are datorii fata de compania noastra.Garantia este blocata,lucrarile stopate,datoria neachitata, beneficiaru stringe din umeri si spune sorry da nu putem sa va ajutam ca banii nu au intrat in contul scolii din bugetul de stat sau de la primarie.Beneficiaru nu duce nici o raspundere,lui ii paralel,daca vrai dreptate dute si de judeca vreo 5 ani si poate ai gasi dreptate.Aceasta situatie este des intalnita in RM.La moment cum ii tendinta de a oferi preturi mizere,potentialul antreprenor nu o sa aiba la final profit in valoare de 10%Ca sa ivitama asa gen de situatii,revedeti cerinta ca din start sa transferam 10% ca garantie de buna executie.Intelegem ca ii un obiect important si ASP este o agentie care genereaza venituri mari,nu cred ca are nevoie de 10% din banii nostri.

... afișează tot conținutul