Achiziție - Soluție de digitalizare a proceselor de management resurse umane – recrutare, angajare, administrare personal

Achiziție BANCA NAȚIONALĂ A MOLDOVEI

Informație generală

Soluție de digitalizare a proceselor de management resurse umane – recrutare, angajare, administrare personal
1,403,333.33 MDL
nereușit
ocds-b3wdp1-MD-1720111314658

Soluție de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal - soluție HR


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-cost
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
04/07/2024 19:48
clarificări
16/07/2024 11:00
depunere
19/08/2024 11:00
deschidere oferte
19/08/2024 11:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 05/07/2024 17:35
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,403,333.33 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,403,333.33 MDL 48900000-7 Licențe aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal, cu 1 an de suport de la producător inclus 1 Bucata 01.10.2024 - 30.12.2025
bd. Grigore Vieru, 1
48900000-7 Servicii pentru dezvoltări suplimentare și solicitări de schimbare 300 Om-ora
48900000-7 Servicii de implementare ale soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal 1 Bucata
48900000-7 Servicii de instruire aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal 1 Bucata
48900000-7 Servicii de garanţie (mentenanţă şi suport) aferente soluției de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal 12 Luna

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
1. anunt de participare_en.doctenderNoticeAchiziție-04/07/2024 19:48Descarca
1. anunt de participare_ro.doctenderNoticeAchiziție-04/07/2024 19:48Descarca
2. caiet de sarcini_en.docxbiddingDocumentsAchiziție-04/07/2024 19:48Descarca
2. caiet de sarcini_ro.docxbiddingDocumentsAchiziție-04/07/2024 19:48Descarca
3. duae_en.doceligibilityCriteriaAchiziție-04/07/2024 19:48Descarca
3. duae_ro.doceligibilityCriteriaAchiziție-04/07/2024 19:48Descarca
documentatia standard noua-model.docxbiddingDocumentsAchiziție-04/07/2024 19:48Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Care este atitudinea Beneficiarului dacă i se va propune o soluție de-a gata?
pentru Achiziție
08.07.2024 10:38

Bună ziua, în cazul că avem produsul nostru, care conține o parte din modulele solicitate în caietul de sarcin, banca ar fi cointeresată să le analizeze ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.07.2024 13:52

Ca răspuns la întrebarea de clarificare vrem să menționăm că conform cerințelor din caietul de sarcini (CF.1) cât și criteriilor de calificare specificate în anunțul de participare Soluția ofertată trebuie sa fie de tip comercial (COTS -Commercial off the shelf). Nu se accepta dezvoltări în acest sens, ci doar configurări sau personalizări la nivelul produsului software ofertat. La fel este de menționat că Ofertantul trebuie să facă dovada corespunderii soluției ofertate față de cerințele din oferta tehnică (Caietul de sarcini – Anexa 4 „Cerințe”). În acest sens, ofertanții vor include în oferta tehnică link-urile de acces a înregistrărilor video ale sesiunilor demonstrative. În aceeași ordine de idei, luând în calcul că evaluarea ofertelor va fi conform criteriului cel mai bun raport calitate-cost, fiecare ofertă va fi evaluată conform criteriilor de performanță specificate în anunțul de participare afferent corespunderii ofertei la cerințele functionale și non-funcționale.

... afișează tot conținutul

Există deja un sistem de HRM care se utilizează la moment?
pentru Achiziție
08.07.2024 16:15

Suntem curioși dacă există un sistem de HRM care se utilizează la moment și de asemenea dacă sunteți în căutarea unei aplicații complet noi, ce poate fi ajustată și modificată după cerințele voastre.

O zi bună!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.07.2024 16:45

Ca răspuns la prima parte a întrebării de clarificare vrem să comunicăm că la moment BNM utilizează un sistem HR care acoperă doar o parte din procesele HR așa ca: gestiunea structurii organizatorice, evidența timpului de muncă, evidența fișelor personale ale angajaților, etc, totodată conform cerințelor din caietul de sarcini (CNF 7, CI 10 și CI 12) soluția ofertată trebuie să fie capabilă să preia datele din sistemul HR actual al BNM și să asigure integrarea cu soluția HR actuală. Cu referire la partea a doua a întrebării conform (CF.1) Soluția ofertată trebuie sa fie de tip comercial (COTS -Commercial off the shelf). Nu se accepta dezvoltări în acest sens, ci doar configurări sau personalizări la nivelul produsului software ofertat.

... afișează tot conținutul

Participanți

Soluție de digitalizare a proceselor de management resurse umane - recrutare, angajare, administrare personal - soluție HR. 1,403,333.33 MDL