Achiziție - Lucrări de amenajare a teritoriului adiacent Penitenciarului nr.10-Goian și trasarea rețelelor de canalizare

Achiziție Administrația Națională a Penitenciarelor

Informație generală

Lucrări de amenajare a teritoriului adiacent Penitenciarului nr.10-Goian și trasarea rețelelor de canalizare
6,254,740.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1719918836255

Lucrări de amenajare a teritoriului adiacent Penitenciarului nr.10-Goian și trasarea rețelelor de canalizare


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
04/07/2024 11:21
clarificări
18/07/2024 15:00
depunere
29/07/2024 13:00
deschidere oferte
29/07/2024 13:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 05/07/2024 15:24
Trezoreria de Stat

suma planificată 6,254,740.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
6,254,740.00 MDL 45200000-9 Lucrări de amenajare a teritoriului adiacent Penitenciarului nr.10-Goian și trasarea rețelelor de canalizare 1 Unitate 31.07.2024 - 24.12.2024
str.Nicolae Titulescu 35

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
s. goian amenajare_f1 desfasurat.docbiddingDocumentsAchiziție-16/07/2024 09:08Descarca
s. goian canalizare f1 desfasurat.docbiddingDocumentsAchiziție-16/07/2024 09:08Descarca
s. goian cba f1 desfasurat.docbiddingDocumentsAchiziție-16/07/2024 09:08Descarca
s. goian , extras f5 la devizele 2-1-(1;2;3).pdfbiddingDocumentsAchiziție-15/07/2024 08:39Descarca
anexa nr. 1 la anunț -formularul de deviz nr.1.docbiddingDocumentsAchiziție-03/07/2024 16:14Descarca
anunț de participare lucrări de amenajare p10.docbiddingDocumentsAchiziție-03/07/2024 16:14Descarca
anunț de participare lucrări de amenajare p10.pdfbiddingDocumentsAchiziție-03/07/2024 16:14Descarca
documentația standard_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-03/07/2024 16:14Descarca
documentația standard_lucrari.pdfbiddingDocumentsAchiziție-03/07/2024 16:14Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-03/07/2024 16:14Descarca
duae.pdfbiddingDocumentsAchiziție-03/07/2024 16:14Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Anunt de participare
pentru Achiziție
04.07.2024 09:49

Buna ziua.Vă rugam să indicati sursa de finantare. Vă mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.07.2024 18:25

Bună ziua, sursa de finanțare este alocată din bugetul de stat.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
04.07.2024 09:54

Buna ziua.Vă rugăm să plasati pe platformă proiectul de execuție.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.07.2024 18:25

Bună ziua, cu referință la proiectul de execuție vă aducem la cunoștința Dvs., că acest proiect este parte componentă a obiectivului cu statut special restricționat pentru publicare.
Ca urmare, pentru studierea acestui proiect toți operatorii economici interesați sunt îndemnați de a se apropia la sediul autorității contractante, situat pe adresa juridică: mun. Chișinău, str. N. Titulescu, nr. 35, de Luni pînă Vineri, orele 08:00-7:00, pauză 12:00-13:00. tel: 0 22- 409-703.
Vă mulțumim!

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
04.07.2024 10:31

Buna ziua. Solicităm respectuos incărcarea pe platformă a formularului desfășurat cu borderoul de resurse F1 la devizele: 2-1-1; 2-1-2; 2-1-3.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.07.2024 18:25

Bună ziua, cu referință la formularului F1 desfășurat cu borderoul de resurse, vă aducem la cunoștința Dvs., că autoritatea contractantă nu dispune de acest formular.
Ca urmare, pentru studierea Formularului F-5, toți operatorii economici interesați sunt îndemnați de a se apropia la sediul autorității contractante, situat pe adresa juridică: mun. Chișinău, str. N. Titulescu, nr. 35, de Luni pînă Vineri, orele 08:00-7:00, pauză 12:00-13:00. tel: 0 22- 409-703. Vă mulțumim!

... afișează tot conținutul

Formularul F-1 desfasurat
pentru Achiziție
11.07.2024 20:43

Conform CPL 01.01.2012, forma desfasurata a devizului va fi prezentata investitorului la cerere. Cu atit mai mult ca deja este ordinul MF care prevede ca la licitatiile electronice sa fie publicat fisierul desfasurat. Va rugam repetat sa publicati Formularul F-1 desfasurat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.07.2024 09:07

Bună ziua, autoritatea contractantă nu dispune de acest formular la devizele enuntate de Dvs.

... afișează tot conținutul

Bună ziua, autoritatea contractantă nu dispune de acest formular la devizele enuntate de Dvs.
pentru Achiziție
12.07.2024 18:23

autoritatea contractantă sa solicite documentele de la devizierul care a elaborat caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.07.2024 19:28

Buna ziua, noi dispunem de formularul nr. 5 desfășurat și documentația de proiect, care pot fi consultate la sediul autorității contractante, situat pe adresa juridică: mun. Chișinău, str. N. Titulescu, nr. 35, de Luni pînă Vineri, orele 08:00-17:00, pauză 12:00-13:00. tel: 0 22- 409-703.

... afișează tot conținutul

Bună ziua, autoritatea contractantă nu dispune de acest formular la devizele enuntate de Dvs.
pentru Achiziție
12.07.2024 18:25

Daca autoritatea contractanta nu este pregatita sa petreaca licitatia in conformitate cu legislatia atunci sa o anuleze pina va avea toate documentele necesare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.07.2024 19:28

Buna ziua, noi dispunem de formularul nr. 5 desfășurat și documentația de proiect, care pot fi consultate la sediul autorității contractante, situat pe adresa juridică: mun. Chișinău, str. N. Titulescu, nr. 35, de Luni pînă Vineri, orele 08:00-17:00, pauză 12:00-13:00. tel: 0 22- 409-703.

... afișează tot conținutul

Buna ziua, noi dispunem de formularul nr. 5 desfășurat și documentația de proiect, care pot fi consultate la sediul autorității contractante, situat pe adresa juridică: mun. Chișinău, str. N. Titulescu, nr. 35, de Luni pînă Vineri, orele 08:00-17:00, pauză 12:00-13:00. tel: 0 22- 409-703.
pentru Achiziție
13.07.2024 19:09

Prin obligatia de a se apropia la adresa Dvs. creati dezechilibru si nu oferiti sanse egale pentru toti participantii. Va rugam repetat sa incarcati pe platforma F1 desfasurata.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.07.2024 12:16

În atenția Operatorilor economici doritori de a participa la procedura de achiziție, Autoritatea contractantă a examinat obiecțiile expuse de participați și ne cerem scuze de imposibilitatea predispunerii formularului nr.1 în formă desfășurată, ca rezultat al lipsei deviziuerului, în schimb au fost sistematizate desfășurat formularele nr.5, care conform obiecțiilor expuse ar forma un dezechilibru în caz de consultare la adresa Autorității contractante, în acest sens s-a întocmit un extras al acestora exclusiv prețurile unitare, conglomerând spectrul de bunuri folosite în executarea lucrărilor și norma de consum a acestora pentru unitate de volum, în acest sens va fi predispusă informația exhaustivă necesară definitivării ofertelor. Totodată este de remarcat că unii participați confundă formularele la care s-a făcut referință în privința disponibilității, în acest sens reiterat repetăm că F1 (Lista cu cantitățile de lucrări) nu este disponibilă în formă desfășurată, este disponibil F5 (Catalogul de prețuri unitare) în format desfășurat, în acest sens F5 a fost sistematizat exclusiv prețurile pe unitate de volum, în așa fel de a nu crea dezechilibru și/s-au predispune costurile estimate de proiectant. Totodată ținem să menționăm că pozițiile cu simbolurile de norme de devize sunt expuse adaptiv, cu descrieri explicite la spectrul lucrărilor ce urmează a fi executate, iar programele de sistematizare și elaborare a devizelor de cheltuieli sunt unificate și conțin spectrul integral de bunuri necesar executării lucrărilor solicitate, în acest sens un devizier atestat nu este împiedicat în niciun fel în vederea elaborării devizului ofertă, și ține de competențele profesionale a fiecărui specialist implicat în procesul elaborării și sistematizării ofertei. În același context, ținem să remarcăm, că cadrul legal nu prevede modalitatea expunerii caietului de sarcini, acesta urmează să cuprindă spectrul informației necesare elaborării ofertei, deci documentația de atribuire cuprinde, referința la actele normative (simbolul de norme de deviz), cantitatea/volumul, unitatea de măsură și descrierea expresă a lucrării, în rest norma tehnică conține tot spectrul de bunuri, materiale, utilaje și valoare per unitate de volum a om-h utilizate de muncitori și specialiști de ramură. Sperăm că am fost destul de expliciți în răspunsurile oferite, totodată reiterăm că conform cadrului legal operatorii economici pot consulta documentația de proiect și vizita viitorul obiect, în scop de a determina capacitățile personale de realizare a acestuia și formulării unei oferte competitive. Sperăm la o colaborare fructuoasă pe viitor.

... afișează tot conținutul

F1 desfasurata
pentru Achiziție
13.07.2024 19:11

Mai sus Autoritatea contractanta a comunicat ca nu detine asa formular apoi ca detine dar e in oficiu. Ce jocuri face Autoritatea contractanta? Care de fapt este scopul nerespectarii cadrului legal ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.07.2024 12:16

În atenția Operatorilor economici doritori de a participa la procedura de achiziție, Autoritatea contractantă a examinat obiecțiile expuse de participați și ne cerem scuze de imposibilitatea predispunerii formularului nr.1 în formă desfășurată, ca rezultat al lipsei deviziuerului, în schimb au fost sistematizate desfășurat formularele nr.5, care conform obiecțiilor expuse ar forma un dezechilibru în caz de consultare la adresa Autorității contractante, în acest sens s-a întocmit un extras al acestora exclusiv prețurile unitare, conglomerând spectrul de bunuri folosite în executarea lucrărilor și norma de consum a acestora pentru unitate de volum, în acest sens va fi predispusă informația exhaustivă necesară definitivării ofertelor. Totodată este de remarcat că unii participați confundă formularele la care s-a făcut referință în privința disponibilității, în acest sens reiterat repetăm că F1 (Lista cu cantitățile de lucrări) nu este disponibilă în formă desfășurată, este disponibil F5 (Catalogul de prețuri unitare) în format desfășurat, în acest sens F5 a fost sistematizat exclusiv prețurile pe unitate de volum, în așa fel de a nu crea dezechilibru și/s-au predispune costurile estimate de proiectant. Totodată ținem să menționăm că pozițiile cu simbolurile de norme de devize sunt expuse adaptiv, cu descrieri explicite la spectrul lucrărilor ce urmează a fi executate, iar programele de sistematizare și elaborare a devizelor de cheltuieli sunt unificate și conțin spectrul integral de bunuri necesar executării lucrărilor solicitate, în acest sens un devizier atestat nu este împiedicat în niciun fel în vederea elaborării devizului ofertă, și ține de competențele profesionale a fiecărui specialist implicat în procesul elaborării și sistematizării ofertei. În același context, ținem să remarcăm, că cadrul legal nu prevede modalitatea expunerii caietului de sarcini, acesta urmează să cuprindă spectrul informației necesare elaborării ofertei, deci documentația de atribuire cuprinde, referința la actele normative (simbolul de norme de deviz), cantitatea/volumul, unitatea de măsură și descrierea expresă a lucrării, în rest norma tehnică conține tot spectrul de bunuri, materiale, utilaje și valoare per unitate de volum a om-h utilizate de muncitori și specialiști de ramură. Sperăm că am fost destul de expliciți în răspunsurile oferite, totodată reiterăm că conform cadrului legal operatorii economici pot consulta documentația de proiect și vizita viitorul obiect, în scop de a determina capacitățile personale de realizare a acestuia și formulării unei oferte competitive. Sperăm la o colaborare fructuoasă pe viitor.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
17.07.2024 16:49

In anuntul de participare, la pct. 26 dvs indicati la experienta similara sa prezentam procese verbale de receptie finala. Va rugam sa adaugati sintagma "procese verbale la terminarea lucrarilor", deoarece experienta similara se demonstreaza prin contract + proces verbal la terminarea lucrarilor/receptia finala + recomandare. Multumesc anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.07.2024 17:35

Bună ziua, în conformitate cu prevederile pct. 38 și. 40 din DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări aprobat prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 69 din 07.05.2021
„La solicitarea autorității contactante, ofertantul urmează să prezinte documentele care demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională pentru executarea viitorului contract numai în măsura în care aceste informaţii sunt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sunt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, după cum urmează:
1) o listă a lucrărilor executate și finisate în ultimii 5 ani, conform anexei nr. 13, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări. Respectivele certificări indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfârşit”;
,,Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13”
Astfel, în documentație de atribuire, autoritatea contractantă a stabilit criteriile de calificare și selecție prin care operatorii economici urmează să prezinte obligatoriu:
Declarație privind experiența similară-Anexa nr. 12 la Documentația standard, semnat cu semnătură electronică;
Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate - Anexa nr. 13 la Documentația standard - confirmat prin semnătura electronică;
Experiență similară – Minim 5 ani de activitate în domeniul executării lucrărilor în construcție și reconstrucție; Operatorul economic va confirma experiența prin prezentarea de copii ale contractului de antrepriză, proceselor verbale de recepție finală cu anexe, executate în ultimii 5 ani a cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract cu aplicarea semnăturii electronice.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de amenajare a teritoriului adiacent Penitenciarului nr.10-Goian și trasarea rețelelor de canalizare 6,254,740.00 MDL
29/07/2024 11:12
4,997,628.01 MDL
Ofertă acceptată
29/07/2024 11:11
5,045,390.57 MDL
Ofertă refuzată
29/07/2024 12:42
5,065,299.16 MDL
Ofertă refuzată
29/07/2024 12:22
5,101,861.74 MDL
Ofertă refuzată
26/07/2024 10:37
5,275,213.90 MDL
Ofertă refuzată
29/07/2024 12:20
5,358,561.82 MDL
Ofertă refuzată
29/07/2024 12:58
5,493,437.38 MDL
Ofertă refuzată
29/07/2024 12:31
5,565,299.89 MDL
Ofertă refuzată
29/07/2024 08:59
5,983,047.70 MDL
Ofertă refuzată