Achiziție - Serviciilior de organizare a evenimentului Ziua Internațională a Tineretului „Chișinău YOUTH FEST”, din 11 august 2024”

Achiziție Direcția Generală Educație Tineret și Sport

Informație generală

Serviciilior de organizare a evenimentului Ziua Internațională a Tineretului „Chișinău YOUTH FEST”, din 11 august 2024”
1,458,333.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1719484978267

Serviciilior de organizare a evenimentului Ziua Internațională a Tineretului „Chișinău YOUTH FEST”, din 11 august 2024”


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
27/06/2024 13:52
clarificări
11/07/2024 16:18
depunere
22/07/2024 16:18
deschidere oferte
22/07/2024 16:18
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 27/06/2024 22:07
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,458,333.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,458,333.00 MDL 79900000-3 SERVICIU 1 Bucata 22.07.2024 - 31.12.2024
str. Mitropolit Dosoftei, 99

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare.pdftenderNoticeAchiziție-27/06/2024 13:52Descarca
caiet de sarcini.pdftechnicalSpecificationsAchiziție-27/06/2024 13:52Descarca
documentația standart.docxbiddingDocumentsAchiziție-27/06/2024 13:52Descarca
duae.doceligibilityCriteriaAchiziție-27/06/2024 13:52Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Servicii de închiriere, montare/ demontare a echipamentului audio
pentru Achiziție
07.07.2024 02:18

Bună ziua. Vă rugăm să verificați corectitudinea specificațiilor indicate: Bandwidth ≤ 28 Hz ≥ 150 kHz. Vă rugăm să verificați specificațiile tehnice. Mulțumim.

Răspuns:

09.07.2024 16:59

Buna ziua! este o eroare gramaticală Bandwidth ≤ 28 Hz ≥ 150 Hz

Servicii de închiriere corturi și recuzită pentru participanții evenimentului
pentru Achiziție
07.07.2024 02:45

Corturile vor fi dotate cu mobilier și echipamente necesare (masă, scaun, culer de apă). Vă rugăm să indicația cantitatea pentru fiecare poziție: Masă – câte unități? Dimensiunile pentru masă - ? Scaune - câte unități? Mulțumim.

Răspuns:

09.07.2024 16:59

Buna ziua! Corturile vor fi dotate cu câte o masă pentru fiecare cort, de dimensiuni standart (1,5mx0,85mx0,78m), scaune în nr. de 6-8 buc.

Serviciu de decor a evenimentului
pentru Achiziție
07.07.2024 02:51

Selfie Box – de cine va fi oferit? Câștigătorul va oferi doar decor pentru zona foto, corect? Mulțumim.

Răspuns:

09.07.2024 16:59

Selfie Box va fi oferit de ofertant, câștigătorul va oferi atât decorul pentru zona foto cât și Selfie Box.

Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
pentru Achiziție
07.07.2024 02:59

Bună ziua. Vă rugăm să indicați cantitatea, dimensiunile și cerințrlr tehnice pentru: ecusoane pentru personalul implicat în eveniment, personalul tehnic, voluntari, organizatori. Mulțumim.

Răspuns:

09.07.2024 16:59

Numărul exact al ecusoanelor va fi stabilit în funcție de personalul implicat în cadrul proiectului, marimile conform standartelor ce se practică.

Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
pentru Achiziție
07.07.2024 03:00

Bună ziua. Vă rugăm să descrieți detaliat materialele de comunicare pe rețelele de socializare. Mulțumim.

Răspuns:

09.07.2024 16:59

Buna ziua! Materialele de comunicare vor fi distribuite în felul următor: Postare afișa plus descriere eveniment, postări reelsuri cu fiecare artist în parte plus menționarea artistului în text, postări stories, cover foto și afișa pentru crearea paginii de eveniment etc.

Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
pentru Achiziție
07.07.2024 03:12

Bună ziua. Vă rugăm să descrieți această sarcină: difuzarea LIVE pe social media. Ce va fi difezat, evenimentul? Spoturile create? Mulțumim.

Răspuns:

09.07.2024 16:59

Buna ziua! LIVE va fi difuzat evenimentul pe o platformă coordonată cu organizatărul

Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
pentru Achiziție
07.07.2024 03:13

Bună ziua. Serviciu: creare și difuzare spot radio 30 sec. Vă rugăm să indicați, unde vor fi difuzate spoturile radio. Indicați sarcinile decrise detaliat, durata campaniei pentru difuzare, cantitatea per zi, posturile radio și etc. Mulțumim.

Răspuns:

09.07.2024 16:59

Buna ziua! spoturile audio vor fi difuzate la cele 2 radiouri ce vor fi identificate de către ofertant, drept parteneri media ai evenimentului, durata campaniei pentru difuzare va fi stabilită de comun acord cu organizatorul, dar recomandat cel putin cu 2 saptamâni înainte de eveniment, 5 difuzări zilnic.

Servicii comunicare, promovare și identitate vizuală pre și post eveniment
pentru Achiziție
07.07.2024 03:13

Bună ziua. Serviciu: creare și difuzare spot TV 45 sec. Vă rugăm să indicați, unde vor fi difuzate spoturile video. Indicați sarcinile decrise detaliat, durata campaniei pentru difuzare, cantitatea per zi, posturile TV și etc. Mulțumim.

Răspuns:

09.07.2024 16:59

Buna ziua! spotul video va fi difuzat la partenerul media general ce va fi identificat de către ofertant drept partener media general al evenimentului,durata campaniei pentru difuzare va fi stabilită de comun acord cu organizatorul, dar recomandat cel putin cu 2 saptamâni înainte de eveniment, 5 difuzări zilnic.

Servicii de implementare a scenariului, regiei și părții artistice a evenimentului
pentru Achiziție
07.07.2024 03:27

Bună ziua. Serviciu: Operatorul va identifica o persoană responsabilă de moderarea evenimentului. Vă rugăm să veniți cu detalii, acest serviciu presupune coordonare sau oferirea Moderatorului, care va modera evenimentul din scenă? Mulțumim.

Răspuns:

09.07.2024 16:59

Buna ziua! Da, ofertantul va identifica și propune o persoană ce va coordona și Modera evenimentul de pe scenă.

Servicii de organizare a părții artistice a evenimentului
pentru Achiziție
07.07.2024 03:38

Bună ziua. Aproape toți artiștii enumerați în specificațiile tehnice sunt ocupați și nu vor putea participa la acest eveniment. Vă rugăm să indicați dacă există alte dorințe sau ce linii directoare pot fi luate ca bază atunci când vom propune artiști pentru eveniment. Care este durata programului pentru fiecare artist? Câți artiști intenționați să ofere ofertanții pentru acest eveniment? Mulțumim.

Răspuns:

09.07.2024 16:59

Buna ziua! Lista artiștilor menționați este una indicativă, ofertantul poate veni cu propuneri, potrivite conceptului acestui eveniment. Durata programului 18:00 – 00:00. Numărul artiștilor trebuie să corespundă conform graficului programului.

Crearea conceptului evenimentului
pentru Achiziție
07.07.2024 03:54

Bună ziua. Vă rugăm să indicați: Locația – unde va fi desfășurat evenimentul. Durata evenimentului. Vă rugăm să descrieți toate detaliile despre eveniment. Mulțumim.

Răspuns:

09.07.2024 16:59

Buna ziua! Locația va fi în Piața Marii Adunări Naționale. Durata evenimentului: 18:00-00:00.

Serviciu de decor a evenimentului
pentru Achiziție
07.07.2024 03:54

Bună ziua. Asigurarea serviciilor de decor în stilistica evenimentului. Vă rugăm să indicați detalii cu descrierea stilisticii (culori, cover, toate elementele, care sunt la acest moment). Mulțumim.

Răspuns:

09.07.2024 16:59

Bună ziua! ofertantul va veni cu idei de concepte vizuale în tematica Chișinău Youth Fest.

Participanți

Servicii de organizare a evenimentului Ziua Internațională a Tineretului „Chișinău YOUTH FEST”, din 11 august 2024” 1,458,333.00 MDL
22/07/2024 16:00
1,298,333.00 MDL
Ofertă acceptată
22/07/2024 15:08
1,408,330.00 MDL
Ofertă refuzată
22/07/2024 15:03
1,458,300.00 MDL
Ofertă refuzată
22/07/2024 13:38
1,799,102.00 MDL
Ofertă refuzată