Lucrări de instalare și conectare a generatorului electric de 1 400 kVA și alimentarea cu energie electrică a blocurilor nr.1, nr.3 și nr.4 a IMSP IMU – REPETAT - II
suma planificată 1,605,712.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
1,605,712.00 MDL | 45310000-3 | 1.1. Lucrări de instalare și conectare a generatorului electric de 1 400 kVA. | 1 Bucata |
10.07.2024 - 31.12.2024 str.Toma Ciorbă, 1 |
45310000-3 | 1.2.Lucrări de alimentare cu energie electrică a blocurilor nr.1 și nr.3 a IMSP IMU. | 1 Bucata |
Buna ziua.De ce ati publicat repetat asceasta licitatie?
Buna ziua, licitatia anterioara a fost anulată în temeiul art. 71 (1) lit.d) lin. 8 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015
Stimata autoritate contractanta corect se anuleaza licitatia precedenta si apoi se publica repetat. Se scrie motivul anularii.
Buna ziua, licitatia anterioara a fost anulată în temeiul art. 71 (1) lit.d) lin. 8 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015. Participantii la procedura anterioara au fost instiintati despre motivul anulării procedurii de achizitie.
Buna ziua.
atasati va rog forma desfasurata a resurselor
multumim.
Buna ziua. Pe platforma e incarcat caietul de sarcini formularul F1 unde sunt incluse toate lucrarile necesare. Formati oferta conform simbolurilor normelor existente in formularul dat (F1).
Licitatia precedenta ati anulato din motivul...Răspuns (24 iun 2024, 16:43):
Buna ziua, licitatia anterioara a fost anulată în temeiul art. 71 (1) lit.d) lin. 8 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015.Daca si in acest caz vor fi depuse oferte care vor vadea sub incidenta acstui articol, atunci care va fi rezultatul acestei licitatii?
Decizia de atribuire a contractului de achizitii publice/decizia de anulare a procedurii îi revine grupului de lucru, la finisarea etapei de evaluare.
Buna ziua. Care este motivul ca nu acceptati publicarea Formularului F1 - descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare? A fost aceasta intrebare si la licitatia precedenta si primim raspuns faceti cum este cu toate ca conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare).
Buna ziua, pe platforma este atasat caietul de sarcini formularul F1, unde sund indicatea toate lucrarile necesare conform simbolului de norme si codului resurselor. Formati oferta conform formularului F1. Pentru a vizita obiectul si careva clarificari tehice contactati persoana responsabila conform pct.4 din anuntul de participare.
Stimata autoritate contractanta,in mod repetat solicitam atasarea acestui formular desfasurat.
Riscati sa contestam Documentatia de atribuire pt licitatia in cauza,deoarece nepublicarea acestui formular conduce la incalcarea legii achizitiilor publice!!!!
Buna ziua, toata informatia necesara pentru a forma oferta este atasata pe platforma.