Achiziție - Lucrări de reparatie a fostelor incaperi ale Bibliotecii universitare din incinta Blocului didactic nr.2

Achiziție IP Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie ”Nicolae Testemițanu”

Informație generală

Lucrări de reparatie a fostelor incaperi ale Bibliotecii universitare din incinta Blocului didactic nr.2
6,359,166.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1718344366694

conform caietului de sarcini


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
14/06/2024 09:00
clarificări
25/06/2024 10:00
depunere
05/07/2024 10:00
deschidere oferte
05/07/2024 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 13/06/2024 13:08
Trezoreria de Stat

suma planificată 6,359,166.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
6,359,166.00 MDL 45400000-1 Lucrări de reparatie a fostelor incaperi ale Bibliotecii universitare din incinta Blocului didactic nr.2 1 Bucata 08.07.2024 - 30.12.2024
bd. Ștefan cel Mare 165

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare.docxbiddingDocumentsAchiziție-anunț de participare14/06/2024 09:00Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-caiet de sarcini14/06/2024 09:00Descarca
declaratie benefeciar.docbiddingDocumentsAchiziție-declaratia beneficiarlilor14/06/2024 09:00Descarca
documentatia standard (3).docxbiddingDocumentsAchiziție-documentatia standart14/06/2024 09:00Descarca
duae (40).docbiddingDocumentsAchiziție-DUAE14/06/2024 09:00Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
17.06.2024 08:51

Buna ziua, stimata autoritate contractanta, rugam respectuos sa publicati Formularul nr 1.A sau formularul 5 fara preturi

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.06.2024 16:34

Buna ziua.
Prin prezenta Va informăm că Beneficiarul nu dispune de forma nr.1 - lista cu cantitățile - de lucrări descifrată, respectiv caietul de sarcini este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012,

... afișează tot conținutul

Garantie bancara
pentru Achiziție
17.06.2024 14:11

Buna ziua, dvs solicitati garantia pentru oferta prin transfer, conform legiii achizitii publice este permis prin transfer si prin scrisoare de garantie bancara. Putem prezenta garantia pentru oferta prin scrisoare garantie bancara?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.06.2024 16:34

Buna ziua
Conform art.68 a Legii 131/2015, În cazul achiziției de bunuri, servicii și lucrări, operatorul economic va depune, odată cu oferta, și garanția pentru ofertă. Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiții de bază ale garanţiei pentru ofertă.
Având in vedere faptul că in anuntul de participare pct 15 subpct.3, Autoritatea contractanta a indicat forma Garantiei pentru oferta, solicitam respectuos sa va conformati cerintelor stipulate.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
24.06.2024 11:11

Buna ziua insistent solicitam sa publicati forma nr. 5 (Catalog ) cu indicarea normativelor la fiecare pozitie

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.06.2024 14:25

Buna ziua. Prin prezenta Va informăm că Beneficiarul nu dispune de forma nr.1 - lista cu cantitățile - de lucrări descifrată, respectiv caietul de sarcini este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012,

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
24.06.2024 14:07

Nu cerem F1 descifrata , publicati F5 catalogul

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.06.2024 18:40

Buna ziua
Ne cerem scuze, dar Autoritatea nu dispune de F8

... afișează tot conținutul

caietul de sarcini
pentru Achiziție
24.06.2024 16:29

La elaborarea devizelor de cheltuieli devizierul emite F7,3,5 conform legislatiei in vigoare, astfel solicitam sa nu incalcati legislatia in vigoare si sa incarcati F5, faptul ca nu vi s-a transmis F5 este problema DVS care poate fi solutionata pur si simplu cu o adresare la divizier, și sa nu inventati tot felul de scuze in acest sens. Solicitam insistent sa fie incarcata F5 (catalogul)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.06.2024 18:40

Buna ziua
Cu referire la clarificarea sus menționata Va informam ca Autoritatea Contractantă nu încalcă sub nici o forma prevederile legislației in vigoare. Conform CP L.01.01-2012 pct. 4.2.7 în componenţa documentaţiei de proiect şi deviz în mod obligatoriu se
eliberează: lista cu cantităţile de lucrări (Formularul Nr.1), devizele locale
(Formularul Nr.7) şi devizele locale de resurse (Formularul Nr.3). Catalogul de
preţuri unitare (Formularul Nr.5) se eliberează la cererea beneficiarului şi a
organelor de verificare şi control. Având în vedere faptul că Autoritatea nu a solicitat formularu nr.5, respectiv nici nu-l dispunem.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
25.06.2024 08:35

Rugam insistent sa publicati caietul de sarcini in format desfasurat Formular F1A sau Formular 5 fara pret, adresativa la elabotatorul devizelor si fara nici o problema o sa obtineti informatia care o solicita operatorii economici

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.06.2024 09:59

Buna ziua.
Autoritatea a elaborat caietul de sarcini in corespundere cu CP L.01.01-2012 pct. 4.2.7, de aceea solicitam sa va conformati cerintelor

... afișează tot conținutul

Participanți

LuLucrări de reparatie a fostelor incaperi ale Bibliotecii universitare din incinta Blocului didactic nr.2 6,359,166.00 MDL
05/07/2024 07:33
4,690,129.51 MDL
Ofertă acceptată
04/07/2024 15:53
4,948,395.82 MDL
05/07/2024 08:45
4,962,576.58 MDL
05/07/2024 08:01
5,090,721.11 MDL
05/07/2024 00:44
5,161,112.22 MDL
05/07/2024 09:18
5,214,251.56 MDL
04/07/2024 21:20
5,533,117.20 MDL
04/07/2024 17:18
6,096,237.98 MDL