Achiziție - Servicii de reparație și întreținere a echipamentului informatic (cartușe și imprimante)

Achiziție Moldelectrica

Informație generală

Moldelectrica
1002600004580
Servicii de reparație și întreținere a echipamentului informatic (cartușe și imprimante)
40,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1717502676262

Servicii de reparație și întreținere a echipamentului informatic (cartușe și imprimante)


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
04/06/2024 15:19
clarificări
06/06/2024 16:13
depunere
11/06/2024 18:13
deschidere oferte
12/06/2024 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 04/06/2024 12:16
Trezoreria de Stat

suma planificată 40,000.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Lot 1: Servicii de încărcare și regenare cartușe 15,000.00 MDL 150.00 MDL 50312000-5 Lot 1: Servicii de încărcare și regenare cartușe 75 Unitate 24.06.2024 - 29.06.2025
str. V. Alecsandri, 78
2024-06-12 15:00:00
Lot 2: Servicii de mentenanță a imprimantelor 25,000.00 MDL 250.00 MDL 50312000-5 Servicii de mentenanță a imprimantelor 68 Unitate 24.06.2024 - 29.06.2025
str. V. Alecsandri, 78
2024-06-12 15:18:30

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini cartuse.docxtechnicalSpecificationsAchizițieCondiții de respectat la procedura de achiziție05/06/2024 16:13Descarca
specificatia tehnica.docxtechnicalSpecificationsAchizițieSpecificații tehnice05/06/2024 16:13Descarca
caiet_de_sarcini_cartuse.docxtechnicalSpecificationsAchizițieCondiții de respectat la procedura de achiziție04/06/2024 15:19Descarca
declaratie.docxeligibilityCriteriaAchizițieDeclarația ofertantului privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/201704/06/2024 15:19Descarca
experienta similara.docxeligibilityCriteriaAchizițieExperianță similară. Document completat, asumat şi confirmat prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant04/06/2024 15:19Descarca
formularul ofertei.docxeligibilityCriteriaAchizițieOferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice04/06/2024 15:19Descarca
informație generală.docxeligibilityCriteriaAchizițieInformații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice04/06/2024 15:19Descarca
specificatia_tehnica.docxtechnicalSpecificationsAchizițieSpecificații tehnice04/06/2024 15:19Descarca
anunt de participare. servicii de reparație și întreținere a echipamentului informatic.semnat.pdftenderNoticeAchizițieCondiții de participare la achiziție04/06/2024 15:19Descarca

Persoană de contact

Clarificări

serviciu de mentenanta a imprimantelor
pentru Achiziție
06.06.2024 09:56

Spuneti va rog , in lot 2 trebu scrie pretul pentru
repararea următoarelor defecte majore, de exemplu:

1. Schimbarea Pick up roller;
2. Schimbarea Fuser Film;
3. Schimbarea Lower Pressure roller;
4. Schimbarea separation pad;
5. Schimbarea blocul de lazer;
6. Schimbare Main Board;
7. Profilaxia imprimantei;
8. Schimbare PrintHead (imprimante matricială și imprimante cu jet);)
pentru fiecare imprimanta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.06.2024 12:25

Conform formularului ofertei, costul lucrărilor trebuie indicat pentru fiecare imprimantă. Se va indica costul mediu aritmetic al lucrărilor specificate în specificațiile tehnice (8 puncte) fără a lua în considerare costul materialelor. În cazul în care un anumit tip de lucrări nu se aplică dispozitivului, costul mediu aritmetic se calculează pe baza celorlalte lucrări aplicabile dispozitivului.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lot 1: Servicii de încărcare și regenare cartușe 15,000.00 MDL
11/06/2024 15:37
10,090.83 MDL
Ofertă acceptată
11/06/2024 09:45
34,312.50 MDL
Lot 2: Servicii de mentenanță a imprimantelor 25,000.00 MDL
11/06/2024 15:38
19,833.33 MDL
Ofertă acceptată
11/06/2024 09:46
34,333.33 MDL