Achiziție - Servicii de reparație utilajului tehnologic conform necesităților instituțiilor de învățământ subordonate Direcţiei Educaţie, Tineret şi Sport sectorul Botanica pentru anul anul 2024

Achiziție Direcția Educație Tineret și Sport Sectorul Botanica

Informație generală

Servicii de reparație utilajului tehnologic conform necesităților instituțiilor de învățământ subordonate Direcţiei Educaţie, Tineret şi Sport sectorul Botanica pentru anul anul 2024
1,000,000.00 MDL
suspendată
ocds-b3wdp1-MD-1714137005481

conform anunțului de participare


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
26/04/2024 16:19
clarificări
07/05/2024 10:00
depunere
13/05/2024 09:00
deschidere oferte
13/05/2024 09:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 26/04/2024 13:22
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,000,000.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Servicii de reparație utilajului tehnologic (din blocurile alimentare) conform necesităților instituțiilor de învățământ subordonate Direcției Educație, Tineret şi Sport sectorul Botanica pentru anul 2024 650,000.00 MDL 50800000-3 Servicii de reparație utilajului tehnologic (din blocurile alimentare) conform necesităților instituțiilor de învățământ subordonate Direcției Educație, Tineret şi Sport sectorul Botanica pentru anul 2024 1 Bucata 13.05.2024 - 31.12.2024
Bd. Traian 21/2
Servicii de reparație utilajului tehnologic ( din spălătoriile) conform necesităților instituțiilor de învățământ subordonate Direcției Educație, Tineret şi Sport sectorul Botanica pentru anul 2024 350,000.00 MDL 50800000-3 Servicii de reparație utilajului tehnologic ( din spălătoriile) conform necesităților instituțiilor de învățământ subordonate Direcției Educație, Tineret şi Sport sectorul Botanica pentru anul 2024 1 Bucata 13.05.2024 - 31.12.2024
Bd. Traian 21/2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare nou (1)selectiv reparații utilaj.docxbiddingDocumentsAchiziție-26/04/2024 16:19Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-26/04/2024 16:19Descarca
duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchiziție-26/04/2024 16:19Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini incomplet
pentru Achiziție
27.04.2024 11:52

Buna ziua! Va rugam insisten, pentru a evita confuzii si o neintelegere totala a caietului de sarcini si lucrarilor/serviciilor solicitate, si pentru a fi in cadru legal, si pentru ca eventual fiecare OE sa ofere devize corecte, faceti modificari si completari la caietul de sarcini, asa incat la fiecare punct sa fie indicate normele de consum in baza carora fiecare operator economic interesat sa fie capabil sa ofere o oferta corecta si toti operatorii interesati sa utilizeze aceleasi norme (h-om, cantitate/tip peise, si alte norme). Inginerii din cadrul directiei cunosc, ca pentru a primi o oferta concreta la un volum concret de lucrari, trebuie sa fie specificate nr de ore si tipul de materiale/unelte si alte parti componente pentru a indeplini o lucrare sau alta, fie asta serviciu de reparatie ori lucrari de contstructie.Ca exemplu va recomandam sa analizati caietul de sarcini depus de DETS Riscani.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.04.2024 08:39

Mulțumim pentru recomondarea DVS, data viitoare când o să veniți cu astfel de recomandări indicați și număr procedurii.

... afișează tot conținutul

Procedura recomandata
pentru Achiziție
29.04.2024 08:52

Buna ziua, iata nr. procedurii mentionate in intrebarea de mai sus ocds-b3wdp1-MD-1713332877416. Repetat va rugam sa efectuati schimbari.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.04.2024 10:53

caiet de sarcini nu o să fie modificat. Vă recomandăm să formați oferta DVS în conformitate cu documentul normativ CPL-01.11:2015 Instrucțiuni privind normarea muncii în construcții.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini incomplet
pentru Achiziție
01.05.2024 08:34

Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare).

... afișează tot conținutul