Achiziția se va desfășura pe 4(patru) loturi:
Lot. „Reparația acoperișului și termoizolarea fațadelor clădirii Grădiniței pentru Copii nr.6 „Lia Ciocârlia” din or. Căușeni ”
Lot.2 „Reconstrucția acoperișului clădirii Gimnaziului „Dimitrie Cantemir” din or. Căușeni, sec. Căușenii Vechi, str. Ștefan cel Mare, nr.114.”
Lot 3 „Amenajarea complexului sportiv multifuncțional str. Ștefan cel Mare și Sfânt, or. Căușenii Vechi”.
Lot 4 Amenajarea a 9 terenuri de joacă în spațiile aferente ale grădiniței de copii nr.6 „Lia-Ciocârlia” și blocurilor locative din sectorul de revitalizare Căușenii Vechi;
suma planificată 17,772,963.32 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
„Reparația acoperișului și termoizolarea fațadelor clădirii Grădiniței pentru Copii nr.6 „Lia Ciocârlia” din or. Căușeni ” | 5,874,958.33 MDL | 45261000-4 | „Reparația acoperișului și termoizolarea fațadelor clădirii Grădiniței pentru Copii nr.6 „Lia Ciocârlia” din or. Căușeni ” | 1 Bucata |
17.06.2024 - 30.12.2025 bd. Ștefan cel Mare, 12 |
„Reconstrucția acoperișului clădirii Gimnaziului „Dimitrie Cantemir” din or. Căușeni, sec. Căușenii Vechi, str. Ștefan cel Mare, nr.114.” | 6,156,500.00 MDL | 45261000-4 | „Reconstrucția acoperișului clădirii Gimnaziului „Dimitrie Cantemir” din or. Căușeni, sec. Căușenii Vechi, str. Ștefan cel Mare, nr.114.” | 1 Bucata |
17.06.2024 - 30.12.2025 bd. Ștefan cel Mare, 12 |
„Amenajarea complexului sportiv multifuncțional str. Ștefan cel Mare și Sfânt, or. Căușenii Vechi”. | 4,197,925.00 MDL | 45111291-4 | „Amenajarea complexului sportiv multifuncțional str. Ștefan cel Mare și Sfânt, or. Căușenii Vechi”. | 1 Bucata |
17.06.2024 - 30.12.2025 bd. Ștefan cel Mare, 12 |
Amenajarea a 9 terenuri de joacă în spațiile aferente ale grădiniței de copii nr.6 „Lia-Ciocârlia” și blocurilor locative din sectorul de revitalizare Căușenii Vechi; | 1,543,579.99 MDL | 37535000-7 | Amenajarea a 9 terenuri de joacă în spațiile aferente ale grădiniței de copii nr.6 „Lia-Ciocârlia” și blocurilor locative din sectorul de revitalizare Căușenii Vechi; | 55 Bucata |
17.06.2024 - 30.12.2025 bd. Ștefan cel Mare, 12 |
Buna ziua, rugam respectuos sa publicati caietele de sarcini in format word sau pdf ( nu scanat). Multumesc
Buna ziua, forma 1 desfasurata în format word a fost încărcată.
Va rugam sa modificati disponibilitatea de bani lichizi pentru fiecare lot in parte, proportional sumei estimative la fiecare lot in parte
Bună ziua, disponibilitatea de bani lilchizi a fost aprobată de către grupul de lucru și va fi depusa pentru fiecare lot cu suma min 1.000.000 lei
Buna ziua, specificati va rugam dirigintii de santier pentru fiecare lot in parte
Lot1-Lot2 Construcții civile, industriale și agrozootehnice, Lucrări de protecție a construcțiilor și utilajelor:
a) învelitori și șarpante, izolații hidrofuge;
b) izolații termice
Lot.3 1) Construcții civile, industriale și agrozootehnice, 2) Terasamente și lucrări de teren:
a) lucrări de terasiere;
b) lucrări de consolidare și compactare a terenurilor;
4) Executarea/desființarea construcțiilor:
e) lucrări de amenajare a teritoriului;
Putem participa la un singur lot?
buna ziua, da
Buna ziua. In caz ca o companie participa la toate 4 loturi, trebuie sa demonstreze pe cont bani disponibili 4 milioane? In caz ca participa la 3 loturi - 3 milioane si in caz ca participa la 2 loturi - 2 milioane?
buna ziua, pentru fiecare lot separat cum este solicitat.
"buna ziua, pentru fiecare lot separat cum este solicitat."
Corect am inteles, ca prezentam acelasi certificat de disponibilitate de bani in cont 1 milion de lei pentru fiecare lot? E suficient sa avem 1 milion in cont si cu un certificat participam la toate 4 loturi? Adica nu trebuie sa am neaparat 4 milioane ca sa particip la toate 4 loturi?
Buna ziua, certificate de disponibilitate de bani lichizi sa fie prezentat separat pentru fiecare loc, daca intentionati sa participati la toate 4 loturi, atunci 4 certificate separate
Va rugam sa modificati disponibilitatea de bani lichizi pentru fiecare lot in parte, proportional sumei estimative la fiecare lot in parte. Cineva participa la un lot de 4 milioane si trebuie sa aiba 1milion, cineva participa la lotul de 1 milion, si trebuie disponibilitate de 1 milion
Bună ziua, disponibilitatea de bani lilchizi a fost aprobată de către grupul de lucru și va fi depusa pentru fiecare lot cu suma min 1.000.000 lei, cu parere de rau nu o putem modifica, suma indicata este din motivul ca operatorii economici sa demonstreze ca au capacitate de a executta obiectul
Va rugam sa modificati disponibilitatea de bani lichizi pentru fiecare lot in parte, proportional sumei estimative la fiecare lot in parte. Cineva participa la un lot de 4 milioane si trebuie sa aiba 1milion, cineva participa la lotul de 1 milion, si trebuie disponibilitate de 1 milion
raspunsul dat se regaseste mai sus
Referitor la pct. 25 din anuntul de participare. Actele solicitate in cadrul acestui punct contin informatie cu caracter personal al persoanelor fizice si nu e posibil de anexat pe platforma, in vizorul tuturor, de aceea rugam sa mentionati ca aceste acte se vor prezenta de catre operatorul economic declarat cistigator, la solicitarea ulterioara de catre autoritatea contractanta.
Buna ziua, puteti prezenta o declaratie cu personalul, unde veti declara ca la solicitarea autoritatii contractante se va prezenta cerinta solicitata.
Buna ziua. Legea 131/2015, HG 638/2020 si Documentatia Standart aprobata de MF prin ordinul nr 115 din 2021 impun care sunt criteriile de calificare si ce poate fi solicitat de autoritatea contractanta iar in aceste conditii nu se regasesc: 1. standartele de calitate referitoare la Sanatatea si Securitatea in munca, sau alte certificare aferente; 2. deasemenea nu gasim nici obligatia de a vizita santierul. 3. Legea ne permite de a demonstra disponibilitatea de utilaj dar nu ne obliga sa il avem in proprietate. 4. In aceeasi ordine de idei de legislatie este prevazut ca demonstrarea capacitatii economice se face prin: declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional. Astfel solicitand declaratii bancare referitoare la lichiditati in suma de 1 000 000 lei ar trebui exclusa cerinta de asigurare a riscului deoarece legislatia prevede conjunctia SAU. Va rugam respectuos sa revizuiti aceste cerinte ale anuntului de participare.
Bună ziua.
Ținem să vă informăm că actele normative în domeniul achizițiilor publice stabilesc regulile de petrecere a achizițiilor publice.
Respectiv criteriul de calificare specificat la lit.e) art. 18 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice – „standarde de asigurare a calității” se referă la asigurarea calității în diferite domenii și activități, ori mențiunea de asigura calitatea fără a defini domeniul și activitatea ar crea o situație interpretabilă la etapa evaluării ofertelor. Este de menționat că cerința menționată este în corespundere cu prevederile art. 23 din Legea prenotată, autoritatea contractantă s-a bazat pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, inclusiv standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate.
În partea ce ține de pretenția condiției de a vizita șantierul, ținem să vă informăm că această cerință are rol de facilita operatorii economici interesați în elaborarea ofertelor, ori vizita șantierului va oferi o viziune mai clară la cheltuielile de regie, transport și întreținerea șantierului, fapt ce va permite obținerea unor oferte mai avantajoase din punct de vedere financiar.
Ce ține de utilajul propus pentru îndeplinirea contractului și cerința ca acesta să fie propriu, menționăm că depunerea ofertei nu constă doar în schimbul formal de documente între ofertant și autoritatea contractantă, dar necesită și diligență din partea ambelor părți, respectiv declarația precum că un alt operator economic neimplicat în procesul achiziției vă pune la dispoziție un careva echipament, are un caracter declarativ și creează anumite riscuri pentru ambele părți. Echipamentul poate fi al asociatului sau a subcontractantului, menționați în oferta Dumneavoastră conform legislației în vigoare.
Cu referire la cerința de disponibilitate de bani lichizi, menționăm că conjuncția „sau” menționată de Dumneavoastră urmează a fi folosită după cum urmează – „sau, după caz” fapt ce deduce că urmează a fi folosită în anumite cazuri. Autoritatea contractantă este în drept să decidă asupra acestora. Mai mult ca atât se acceptă și lichidități disponibile în valoarea menționată sau accesul la linii de credit, fapt ce nu impune creditarea ofertantului ci doar dovada posibilității cu confirmarea băncii comerciale.
Reieșind din cele expuse, autoritatea contractantă a stabilit cerințele de calificare întru recepționarea ofertelor cu un preț cât mai avantajos de la operatori economici calificați și capabili să execute contractul ce urmează a fi atribuit în termenii stabiliți.
Mai mult ca atât, art. 72 din Legea menționată prevede precum că contractul de achiziții publice se atribuie cu respectarea legii, ordinii de drept, bunelor moravuri și eticii profesionale”, respectiv procedura de achiziții menționată nu contravine actelor legislative sau ordinii de drept.
Buna ziua, la lotul nr.4, in caietul nu sunt specificate lucrarile de montare a utilajelor, cum sa procedam?
buna ziua, la lotul 4 oferta se elaborează în baza specificațiilor tehnice anexata si cu modelul indicat din imaginele prezentate
Vizavi de disponibilitatea banilor in cont. Scrieti clar odata si nu evitati sa raspundeti. Banca elibereaza un singur extras din cont cu citi bani sunt la moment in cont, nu 4 certificate, daca dorim la 4 loturi. Respectiv pentru a putea participa la 4 loturi, e necesar sa ai in cont minim 4 milioane, la 3 loturi - 3 milioane, la 2 loturi - 2 milioane si la 1 lot - 1 milion de lei. E corect asa?
Buna dimineata, daca banca nu elibereaza mai multe certificate, atunci daca veti participa la mai multe lot. sa fie suma min. 4 sau 3 milioane totala
Buna ziua , dat fiind faptul caci la lotul 3 si 4 sunt lucrari de amenjarea a terenurilor multifunctionale si terenurilor de joaca , se va accepta ISO privind instalarea si amenjarea terenurilor de joaca si terenurilor de sport (multifunctionale) ?
conform anunt de participare antreprenorul trebuie sa detina
Sistemului de Management Integrat al Calității (SMC),
mediu (SMM)
sănătate și securitate în muncă (SSM) conform prevederilor standardelor internaționale
ISO 9001:2015,
ISO 14001:2016
ISO 45001:2018.
Stimata Autoritate Contractanta, cu referire la standartele de calitate ISO 45001, ANSC are emise si decizii cu privire la faptul ca solicitarea acestora este contrar prevederelor legale deoarece art. 18 al Legii 131/2015 stabileste expres care sunt standartele de calitate care pot fi solicitate ca criteriu de calificare. Deasemenea acelasi articol nr.18 stabileste expres care sunt si celelalte criterii de calificare care o autoritate contractanta stabileste pentru selectia ofertantilor. In aceste 6 puncte nu se gaseste nici vizita santierului, nici alte certificate SSM. Cat priveste declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional va solicitam respectuo sa alegeti una din aceste cerinte, asa cum prevede legislatia.
Stimate ofertant vă rugăm respectuos respectați cerințele solicitate