Lucrări de alimentare cu energie electrica și lucrări de instalare a aparatului de rezonanță magnetică nucleară 1.5 Tesla
suma planificată 850,100.00 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Lot 1/Lucrari de alimentare cu energie electrica | 413,990.00 MDL | 45400000-1 | Lucrari de alimentare cu energie electrica | 1 Metru | Lot anulat |
Lot 2/Lucrări de instalare a aparatului de rezonanta magnetica nuclear 1.5 Tesla | 436,110.00 MDL | 45400000-1 | Lucrări de instalare a aparatului de rezonanta magnetica nuclear 1.5 Tesla | 1 Metru | Lot anulat |
Incarcati anuntul de participare va rog.
Anunțul de participare a fost încărcat. Vă rugăm să analizați cu atenție documentele încărcate prin intermediul MTender.
17. Termenul de garanție a lucrărilor minim 7 ani. Modificati termenul de garantie conform legii de 5ani pentru lucrari.
Se acceptă termenul de garanție asupra lucrărilor 5 ani.
Rugam sa publicati proiectul de executie.
Conform Legii 131/15 privind achizițiile publice articolul 35. Clarificări alin. (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: litera c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri. Astfel, vă informăm despre faptul că acest termen a fost epuizat. Totodată, vă anunțăm că în cazul în care doriți să faceți cunoștință cu proiectul de execuție, acesta va fi pus la dispoziția operaorilor în format fizic, la sediul IMC. Pentru a primi mai multe informații despre locul unde trebuie să veniți și persoana de contact, vă rugăm să telefonați la numărul de telefon 022-55-96-46.
Raportul financiar pentru anul 2023 data limita de prezentare este de 31.05.2024. Deci eliminati cerinta de a fi prezentat Situatiile financiare pentru anul 2023.
În cazul în care ofertantul nu are înregistrat raportul financiar pentru anul 2023 în modul corespunzător, se acceptă și raportul financiar pentru anul 2022.
Răspuns (18 apr 2024, 12:51):
Se acceptă termenul de garanție asupra lucrărilor 5 ani.Rugam sa fie modificat anuntul de participare.
Clarificările constituie parte integrată a procedurii de achiziție. Astfel, odată ce modificarea a fost acceptată de către grupul de lucru, oferirea garanției asupra lucrărilor pentru un termen de cel puțin 5 ani nu poate constitui temei de descalificare.
Răspuns (19 apr 2024, 09:46):
Conform Legii 131/15 privind achizițiile publice articolul 35. Clarificări alin. (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: litera c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri. Astfel, vă informăm despre faptul că acest termen a fost epuizat. Totodată, vă anunțăm că în cazul în care doriți să faceți cunoștință cu proiectul de execuție, acesta va fi pus la dispoziția operaorilor în format fizic, la sediul IMC. Pentru a primi mai multe informații despre locul unde trebuie să veniți și persoana de contact, vă rugăm să telefonați la numărul de telefon 022-55-96-46. Daca sunteti asa de principiali conform legii trebuia sa anexati proiectul de executie si nu erau intrebari. Va rugam sa anexati actele necesare .
.