Achiziție - Lucrări de alimentare cu energie electrica și lucrări de instalare a aparatului de rezonanță magnetică nucleară 1.5 Tesla

Achiziție IMSP Institutul Mamei și Copilului (IMC)

Informație generală

Lucrări de alimentare cu energie electrica și lucrări de instalare a aparatului de rezonanță magnetică nucleară 1.5 Tesla
850,100.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1712909368973

Lucrări de alimentare cu energie electrica și lucrări de instalare a aparatului de rezonanță magnetică nucleară 1.5 Tesla


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
12/04/2024 11:31
clarificări
20/04/2024 12:51
depunere
26/04/2024 12:51
deschidere oferte
26/04/2024 12:51
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 12/04/2024 08:10
Trezoreria de Stat

suma planificată 850,100.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lot 1/Lucrari de alimentare cu energie electrica 413,990.00 MDL 45400000-1 Lucrari de alimentare cu energie electrica 1 Metru Lot anulat
Lot 2/Lucrări de instalare a aparatului de rezonanta magnetica nuclear 1.5 Tesla 436,110.00 MDL 45400000-1 Lucrări de instalare a aparatului de rezonanta magnetica nuclear 1.5 Tesla 1 Metru Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
1 duae_ro_0 (3).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-12/04/2024 11:31Descarca
caiet de sarcini lot 1_electricitate (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-12/04/2024 11:31Descarca
caiet de sarcini lot 2_instalare (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-12/04/2024 11:31Descarca
ds_lucrari (3).semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-12/04/2024 11:31Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-12/04/2024 11:31Descarca
caiet de sarcini lot 2_instalare.docbiddingDocumentsAchiziție-12/04/2024 11:31Descarca
1 duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchiziție-12/04/2024 11:31Descarca
caiet de sarcini lot 1 - electricictate.docxbiddingDocumentsAchiziție-12/04/2024 11:31Descarca

Persoană de contact

Clarificări

anunt de participare
pentru Achiziție
18.04.2024 11:09

Incarcati anuntul de participare va rog.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.04.2024 12:36

Anunțul de participare a fost încărcat. Vă rugăm să analizați cu atenție documentele încărcate prin intermediul MTender.

... afișează tot conținutul

Garantie
pentru Achiziție
18.04.2024 11:12

17. Termenul de garanție a lucrărilor minim 7 ani. Modificati termenul de garantie conform legii de 5ani pentru lucrari.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.04.2024 12:52

Se acceptă termenul de garanție asupra lucrărilor 5 ani.

... afișează tot conținutul

proiect de executie
pentru Achiziție
19.04.2024 08:47

Rugam sa publicati proiectul de executie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.04.2024 09:47

Conform Legii 131/15 privind achizițiile publice articolul 35. Clarificări alin. (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: litera c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri. Astfel, vă informăm despre faptul că acest termen a fost epuizat. Totodată, vă anunțăm că în cazul în care doriți să faceți cunoștință cu proiectul de execuție, acesta va fi pus la dispoziția operaorilor în format fizic, la sediul IMC. Pentru a primi mai multe informații despre locul unde trebuie să veniți și persoana de contact, vă rugăm să telefonați la numărul de telefon 022-55-96-46.

... afișează tot conținutul

raportul financiar
pentru Achiziție
18.04.2024 11:22

Raportul financiar pentru anul 2023 data limita de prezentare este de 31.05.2024. Deci eliminati cerinta de a fi prezentat Situatiile financiare pentru anul 2023.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.04.2024 12:38

În cazul în care ofertantul nu are înregistrat raportul financiar pentru anul 2023 în modul corespunzător, se acceptă și raportul financiar pentru anul 2022.

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Achiziție
18.04.2024 12:53

Răspuns (18 apr 2024, 12:51):
Se acceptă termenul de garanție asupra lucrărilor 5 ani.Rugam sa fie modificat anuntul de participare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.04.2024 13:18

Clarificările constituie parte integrată a procedurii de achiziție. Astfel, odată ce modificarea a fost acceptată de către grupul de lucru, oferirea garanției asupra lucrărilor pentru un termen de cel puțin 5 ani nu poate constitui temei de descalificare.

... afișează tot conținutul

proiect de executie
pentru Achiziție
19.04.2024 13:40

Răspuns (19 apr 2024, 09:46):
Conform Legii 131/15 privind achizițiile publice articolul 35. Clarificări alin. (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: litera c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri. Astfel, vă informăm despre faptul că acest termen a fost epuizat. Totodată, vă anunțăm că în cazul în care doriți să faceți cunoștință cu proiectul de execuție, acesta va fi pus la dispoziția operaorilor în format fizic, la sediul IMC. Pentru a primi mai multe informații despre locul unde trebuie să veniți și persoana de contact, vă rugăm să telefonați la numărul de telefon 022-55-96-46. Daca sunteti asa de principiali conform legii trebuia sa anexati proiectul de executie si nu erau intrebari. Va rugam sa anexati actele necesare .

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.04.2024 12:42

.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lot 1/Lucrari de alimentare cu energie electrica 413,990.00 MDL Lot anulat
Lot 2/Lucrări de instalare a aparatului de rezonanta magnetica nuclear 1.5 Tesla 436,110.00 MDL Lot anulat