Achiziție - Echipament și accesorii pentru computer

Achiziție I.P Centrul de Excelenta in Energetica si Electronica

Informație generală

Echipament și accesorii pentru computer
690,000.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1712589214007

Achiziția este formată din 3 loturi formată din accesorii pentru PC și o Imprimantă multifuncțională


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
08/04/2024 18:34
clarificări
18/04/2024 22:30
depunere
24/04/2024 22:30
deschidere oferte
24/04/2024 22:30
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 08/04/2024 15:14
Trezoreria de Stat

suma planificată 690,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
690,000.00 MDL 30200000-1 Accesorii PC 1 Gigahertz 26.04.2024 - 31.05.2024
str. Melestiu, 12

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchizițieCAIET SARCINI WORD09/04/2024 18:23Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsEchipament și accesorii pentru computerCAIET SARCINI WORD09/04/2024 18:23Descarca
anunt de participare pc2.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieCaiet sarcini08/04/2024 18:34Descarca
ds_ceee_pc.semnat (1).pdfbiddingDocumentsAchizițieDS08/04/2024 18:34Descarca
duae_ro.semnat (2).pdfbiddingDocumentsAchizițieDUAE08/04/2024 18:34Descarca
anunt de participare pc2.semnat.pdfbiddingDocumentsEchipament și accesorii pentru computerCS08/04/2024 18:34Descarca
ds_ceee_pc.semnat (1).pdfbiddingDocumentsEchipament și accesorii pentru computerDS08/04/2024 18:34Descarca
duae_ro.semnat (2).pdfbiddingDocumentsEchipament și accesorii pentru computerDUAE08/04/2024 18:34Descarca

Persoană de contact

Clarificări

3 LOTURI?
pentru Achiziție
11.04.2024 14:00

Stimata autoritate contractanta, dvstra ati indicat in descriere ca licitatia e divizata in 3 loturi iar de facto, in sistemul mtender e doar un singur lot. Cum sa intelegem?

Răspuns:

11.04.2024 17:20

In caietul de sarcini sunt indicate 3 loturi, cu sumele respective pentru fiecare lot și respectiv suma finală pentru toate 3
Care este întrebarea?

Termen de livrare 15 zile
pentru Achiziție
11.04.2024 14:06

Am constatat că termenul de livrare stabilit inițial de 15 zile nu este suficient pentru a furniza tehnica solicitată în conformitate cu standardele și cerințele specificate în caietul de sarcini. În vederea asigurării calității și conformității produselor, rugam respectuos prelungirea termenului de livrare la 30-40 de zile.

Răspuns:

12.04.2024 17:14

Instituția a plasat cerințele și respectiv a prevăzut durata la toate etapele de achiziții, care constituie minimum 20 zile însumate cu cele 15 zile se constituie termenul solicitat de dstră de 30-40 zile. sper că ajunge timp pentru a pregăti necesarul de echipament

Existenta centrului specializat autorizat de deservire
pentru Achiziție
11.04.2024 15:05

Potrivit art.41 Legii nr.131 (1) Pînă la expirarea termenului de depunere a ofertelor, autoritatea contractantă are dreptul să modifice documentația de atribuire fie din proprie inițiativă, fie ca răspuns la solicitarea de clarificare a unui operator economic conform art. 35
Totodată, conform art.37 Legii nr.131 (9) Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici.
Făcînd cunoștință cu documentația de atribuire, am constatat următoarea cerință – Confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat.
Considerăm că cerința respectivă este disproporționată și restrînge esențial concurența între operatori economici.
Articolul 1130 Codului civil stabilește condițiile garanției comerciale. Astfel, operatorul economic (garantul) este obligat să asigure deservirea pe garanție a bunurilor vandute. Însă legea nu instituie careva obligații privind modalitatea de deservire, operatorii economici fiind liberi în acest aspect, fie deservirea la propriul service centru fie la unul terț. Cerința stabilită de AC excede cadrul legal.
Vă rugăm să luați în considerare eliminarea cerinței menționate, deoarece acest lucru nu va afecta capacitatea operatorilor economici de a oferi servicii de deservire în cadrul garanției.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.04.2024 17:32

Referitor la confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat duce la o calitate de deservire tehnică a accesoriilor pentru calculatoare, respectiv asigura funcționarea corectă și sigură a acestora, respectiv centrul de deservire la rândul său duce o răspundere de lucrările făcute. În cazul când nu există așa centru respectiv se subînțelege că deservirea se face contralegii, fără nici o evidență. Fiind o instituție de stat am hotărât că acest lucru va justifica banii Statului. Și avem tot dreptul să cerem așa confirmare.

Existenta centrului specializat autorizat de deservire
pentru Echipament și accesorii pentru computer
09.04.2024 12:38

Potrivit art.41 Legii nr.131 (1) Pînă la expirarea termenului de depunere a ofertelor, autoritatea contractantă are dreptul să modifice documentația de atribuire fie din proprie inițiativă, fie ca răspuns la solicitarea de clarificare a unui operator economic conform art. 35
Totodată, conform art.37 Legii nr.131 (9) Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici.
Făcînd cunoștință cu documentația de atribuire, am constatat următoarea cerință – Confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat.
Considerăm că cerința respectivă este disproporționată și restrînge esențial concurența între operatori economici.
Articolul 1130 Codului civil stabilește condițiile garanției comerciale. Astfel, operatorul economic (garantul) este obligat să asigure deservirea pe garanție a bunurilor vandute. Însă legea nu instituie careva obligații privind modalitatea de deservire, operatorii economici fiind liberi în acest aspect, fie deservirea la propriul service centru fie la unul terț. Cerința stabilită de AC excede cadrul legal.
Vă rugăm să luați în considerare eliminarea cerinței menționate, deoarece acest lucru nu va afecta capacitatea operatorilor economici de a oferi servicii de deservire în cadrul garanției.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.04.2024 15:57

Bună, ziua. Nici o problemă, dar o să fie fără semnătură electronică.
Se acceptă așa?

Participanți

Echipament și accesorii pentru computer 690,000.00 MDL
24/04/2024 16:40
650,927.50 MDL
Ofertă acceptată