Achiziția este formată din 3 loturi formată din accesorii pentru PC și o Imprimantă multifuncțională
suma planificată 690,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
690,000.00 MDL | 30200000-1 | Accesorii PC | 1 Gigahertz |
26.04.2024 - 31.05.2024 str. Melestiu, 12 |
Stimata autoritate contractanta, dvstra ati indicat in descriere ca licitatia e divizata in 3 loturi iar de facto, in sistemul mtender e doar un singur lot. Cum sa intelegem?
In caietul de sarcini sunt indicate 3 loturi, cu sumele respective pentru fiecare lot și respectiv suma finală pentru toate 3
Care este întrebarea?
Am constatat că termenul de livrare stabilit inițial de 15 zile nu este suficient pentru a furniza tehnica solicitată în conformitate cu standardele și cerințele specificate în caietul de sarcini. În vederea asigurării calității și conformității produselor, rugam respectuos prelungirea termenului de livrare la 30-40 de zile.
Instituția a plasat cerințele și respectiv a prevăzut durata la toate etapele de achiziții, care constituie minimum 20 zile însumate cu cele 15 zile se constituie termenul solicitat de dstră de 30-40 zile. sper că ajunge timp pentru a pregăti necesarul de echipament
Potrivit art.41 Legii nr.131 (1) Pînă la expirarea termenului de depunere a ofertelor, autoritatea contractantă are dreptul să modifice documentația de atribuire fie din proprie inițiativă, fie ca răspuns la solicitarea de clarificare a unui operator economic conform art. 35
Totodată, conform art.37 Legii nr.131 (9) Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici.
Făcînd cunoștință cu documentația de atribuire, am constatat următoarea cerință – Confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat.
Considerăm că cerința respectivă este disproporționată și restrînge esențial concurența între operatori economici.
Articolul 1130 Codului civil stabilește condițiile garanției comerciale. Astfel, operatorul economic (garantul) este obligat să asigure deservirea pe garanție a bunurilor vandute. Însă legea nu instituie careva obligații privind modalitatea de deservire, operatorii economici fiind liberi în acest aspect, fie deservirea la propriul service centru fie la unul terț. Cerința stabilită de AC excede cadrul legal.
Vă rugăm să luați în considerare eliminarea cerinței menționate, deoarece acest lucru nu va afecta capacitatea operatorilor economici de a oferi servicii de deservire în cadrul garanției.
Referitor la confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat duce la o calitate de deservire tehnică a accesoriilor pentru calculatoare, respectiv asigura funcționarea corectă și sigură a acestora, respectiv centrul de deservire la rândul său duce o răspundere de lucrările făcute. În cazul când nu există așa centru respectiv se subînțelege că deservirea se face contralegii, fără nici o evidență. Fiind o instituție de stat am hotărât că acest lucru va justifica banii Statului. Și avem tot dreptul să cerem așa confirmare.
Potrivit art.41 Legii nr.131 (1) Pînă la expirarea termenului de depunere a ofertelor, autoritatea contractantă are dreptul să modifice documentația de atribuire fie din proprie inițiativă, fie ca răspuns la solicitarea de clarificare a unui operator economic conform art. 35
Totodată, conform art.37 Legii nr.131 (9) Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici.
Făcînd cunoștință cu documentația de atribuire, am constatat următoarea cerință – Confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat.
Considerăm că cerința respectivă este disproporționată și restrînge esențial concurența între operatori economici.
Articolul 1130 Codului civil stabilește condițiile garanției comerciale. Astfel, operatorul economic (garantul) este obligat să asigure deservirea pe garanție a bunurilor vandute. Însă legea nu instituie careva obligații privind modalitatea de deservire, operatorii economici fiind liberi în acest aspect, fie deservirea la propriul service centru fie la unul terț. Cerința stabilită de AC excede cadrul legal.
Vă rugăm să luați în considerare eliminarea cerinței menționate, deoarece acest lucru nu va afecta capacitatea operatorilor economici de a oferi servicii de deservire în cadrul garanției.
Bună, ziua. Nici o problemă, dar o să fie fără semnătură electronică.
Se acceptă așa?