Achiziție - Reparația căminului instituției de învățământ

Achiziție Centrul de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale

Informație generală

Reparația căminului instituției de învățământ
6,246,120.14 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1711576408638

Reparația căminului instituției de învățământ


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
27/03/2024 23:59
clarificări
08/04/2024 12:00
depunere
19/04/2024 12:00
deschidere oferte
19/04/2024 12:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 27/03/2024 21:54
Trezoreria de Stat

suma planificată 6,246,120.14 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
6,246,120.14 MDL 45200000-9 Reparația căminului instituției de învățământ 1 Unitate 01.06.2024 - 15.08.2024
str. Sarmizegetusa, 48

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de intentie.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Documente de atribuire27/03/2024 23:59Descarca
anunt de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Documente de atribuire27/03/2024 23:59Descarca
caiet de sarcini.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Documente de atribuire27/03/2024 23:59Descarca
ds_lucrări.docxbiddingDocumentsAchiziție-27/03/2024 23:59Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchiziție-27/03/2024 23:59Descarca

Persoană de contact

Clarificări

perioada execuției
pentru Achiziție
28.03.2024 20:41

execuția lucrărilor în perioada 01 iunie 2024- 16 august 2024, onorate autoritate contractanta D-stra singuri cedeti in ce solicitati? Aste este o lucrare care are procese tehnologice, ceea ce e imposibil. Va dau o intrebare si daca imi raspundeti asa cum si solicitati atunci jos palaria. Dvstră cum credeti, volumul de ore si lectii care sunt preconizate conform procesului de invatamint pe 1 an, il puteti preda intr-o săptămina? Asa in cit sa reusiti sa predati totul, dar sa fie si calitativ si ieften!! Multumesc anticipat. Acest volum de lucru cu aceste procese, este de minim 4 luni. Va rugam consultativa cu un expert tehnic si indicati un termen real!!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.04.2024 17:30

În conformitate cu prevederile Anexei nr.10 al Ordinului Ministerului Finanțelor nr.69 din
07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor
publice de lucrări, Graficul de executare a lucrărilor este parte componentă pentru
realizarea acestei proceduri de achiziție inclusiv pentru gestionarea ulterioară și
monitorizarea lucrărilor.
Termenele de execuție a lucrărilor a fost stabilit în perioada vacanței de vară a elevilor.
În aceste condiții, conform specialiștilor de profil implicați în implementarea
proiectului, vă comunicăm că în cazul existenței unui management bun din partea
autorității contractante, perioada stabilită, este suficientă pentru realizarea spectrului
de lucrări solicitate.

... afișează tot conținutul

ISO
pentru Achiziție
29.03.2024 08:08

Onorate autoritate contractanta! ce o sa mai nascociti? de ce la descriere ati indicat ca in certificatul ISO sa fie indicat - lucrari de finisare,-instalatii de retele de apa si canalizare, incalzire, retele electrice fabricarea timplariei? ABSURD!!!!! deja managementul calitatii in domeniule constructii si reparatii, nu va satisface? AVIZUL in care sunt descrise toate aceste subdomenii, nu va ajunge? trebuie sa mai nascociti vreo metoda de limitare la participare. Tototdată vă reamentim ca Autoritatea Contractantă este obligată să întocmească documentația de atribuire in asa mod precum sa fie asigurata libera concurenta, dar nu sa restrictioneze participarea la procedură prin actiuni nejustificate! Solicitam respectuos excluderea din modul de preszentare a documentului de calificare descrierea nejustificata si anume ca in certificatele ISO sa fie indicat - lucrari de finisare,-instalatii de retele de apa si canalizare, incalzrie, retele electrice fabricarea timplariei. Multumesc Anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.04.2024 17:30

Implementarea de către ofertanți a sistemelor de management este solicitată în funcție de specificul lucrărilor ce urmează să fie executate. Această solicitare nu limitează accesul agenților economici la procedura pentru a îndeplini oricare dintre criteriile minime solicitate. Ofertanții pot apela la subcontractori, susținători sau pot crea consorții. Avizul pentru participare la licitații publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor nu este un document ce atestă implementarea unor sisteme de management.

... afișează tot conținutul

lichiditatea generala
pentru Achiziție
29.03.2024 23:11

Stimată autoritate Documentația standard aprobată prin ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69/2021 și publicată de dvs. pe platforma de achiziții la pct. 36 subpct. 2) prevede că: lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%);, respectiv solicităm să modificați în minim 100%, care va aduce în albiia legalitățiii cerinței și a documentației de atribuire.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.04.2024 16:58

Criteriul privind lichiditatea generală >=150%, solicitat conform pct.16, Anexa nr.2, se încadrează în cuantumul minim stabilit conform pct. 36, alin.(2) a documentației standard. În context, acest criteriu privind eligibilitatea operatorilor economici rămîne obligatoriu.

... afișează tot conținutul

lichiditatea generala
pentru Achiziție
29.03.2024 23:13

Vă rugăm să citiți decizia ANSC nr. Nr. 03D-209-21 Data: 14.04.2021 și să modificați documentația, or cu referire la acest subiect a fost indicat: În consecință, Agenția apreciază că cerința de calificare solicitată de autoritatea contractantă în documentația de atribuire „Lichiditate generală – cerință minimă ca valoarea indicatorului respectiv să fie peste 200%” contravine principiului proporționalității reglementat la art. 7 lit. i) din Legea nr. 131/2015, aceasta urmând a fi revizuită, prin stabilirea unui indicator minim care să reflecte capacitatea reală a ofertantului, la un moment dat, de a-și onora obligațiunile, în speță, achitarea datoriilor pe termen scurt prin valorificarea tuturor activelor curente ale firmei, și respectiv posibilitatea executării corespunzătoare a contractului de achiziții publice ce va fi atribuit în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, or stabilirea unui cuantum minim de 100% ar fi suficient pentru a demonstra capacitatea financiară a operatorului economic de a-și acoperi datoriile pe termen scurt.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.04.2024 16:58

Criteriul privind lichiditatea generală >=150%, solicitat conform pct.16, Anexa nr.2, se încadrează în cuantumul minim stabilit conform pct. 36, alin.(2) a documentației standard. În context, acest criteriu privind eligibilitatea operatorilor economici rămîne obligatoriu.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
01.04.2024 15:53

Buna ziua ,v-a rog cietul de sarcini in Word

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.04.2024 16:58

Caietul de sarcini în format word este disponibil în documentul ds_lucrări.docx, Anexa nr.23/

... afișează tot conținutul

Participanți

Reparația căminului instituției de învățământ 6,246,120.14 MDL
18/04/2024 19:04
3,959,969.23 MDL
Ofertă acceptată
19/04/2024 11:13
4,223,177.46 MDL
Ofertă refuzată
18/04/2024 14:49
4,240,407.33 MDL
Ofertă refuzată
19/04/2024 11:58
4,640,110.93 MDL
Ofertă refuzată
18/04/2024 23:37
5,121,904.33 MDL
Ofertă refuzată
19/04/2024 09:46
5,202,910.83 MDL
Ofertă refuzată