Achiziție - Campania de comunicare

Achiziție Agentia Servicii Publice

Informație generală

Campania de comunicare
3,000,000.00 MDL
depunere oferte
ocds-b3wdp1-MD-1711464460098

Campania de comunicare
(lot cu poziții)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
26/03/2024 17:14
clarificări
09/04/2024 10:00
depunere
02/05/2024 09:00
deschidere oferte
03/05/2024 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 11/03/2024 12:07
Trezoreria de Stat

suma planificată 3,000,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
3,000,000.00 MDL 30,000.00 MDL 79342200-5 1.1 Organizarea evenimentelor publice în contextul lansării serviciilor noi (cu participare mass-media) - Serviciile vor fi prestate în conformitate cu cerințele detaliate pentru fiecare poziție și subpoziție, inclusiv, în conformitate cu cerințele din Anexa la Anunțul de participare. Cantitatea evenimentelor: 2 Evenimentele urmează a fi organizate cu scopul promovării și mediatizării noilor servicii prestate de către ASP. Temele evenimentelor urmează a fi coordonate ulterior. Data de desfăşurare și locația: vor fi stabilite la etapa definitivării planului de acțiuni. Participanţi/eveniment: circa 200 persoane Durata unui eveniment: 8 ore Asigurarea participării a cel puțin 5 mass-media (TV) cu acoperire națională la eveniment. Dotare sală: • Sala unde se va desfășura evenimentul va fi stabilită la etapa definitivării planului de acțiuni, în urma prezentării a cel puțin trei oferte, care corespund cerințelor din specificația tehnică. • Spațiul propus pentru desfășurarea evenimentelor trebuie să corespundă nivelului de desfășurare a unor evenimente de business (conferințe, workshopuri, traininguri) și să fie dotat cu mobilier modern (cel puțin 200 de scaune, aranjare în stil teatru. Pentru prezidium trebuie să fie prevăzute cel puțin 6 fotolii). • Facilități sală: internet, microfon radio, proiector, ecran LED, sistem de sonorizare, parcare. • Personalul tehnic trebuie să fie disponibil pe întreaga perioadă de desfășurare a evenimentului. • Elaborare scenariu eveniment: • Asigurare prezentator eveniment. •Elaborare design a tuturor materialelor pentru eveniment (elaborare visual eveniment, elaborare și prezentare power point a noului serviciu lansat; elaborare design materiale pentru tipar (zona foto, ecusoane); design materiale pentru emisie (videografică, spot video de prezentare a evenimentului (max. 40 sec); cartonase pentru vorbitori, cartonașe panel, jingle, burtiere). Realizarea tuturor materialelor pentru eveniment (conform listei de produse a căror design a fost elaborat). • Asigurarea logisticii evenimentului. • Asigurarea serviciilor foto pe parcursul întregului eveniment. • Asigurarea transmisiunii (live) a evenimentului pe o platformă de transmisiune online a evenimentelor. • Asigurarea a două pauze de cafea pe parcursul desfășurării evenimentului, conform următoarelor specificații: - cafea, zahăr alb și brun, îndulcitori artificiali, frișcă/lapte condensat, prezentate în ambalaje individuale; - prestatorul va asigura: servirea cafelei, din aparate tip expreso, precum și a ceaiului (diverse sortimente, miere și lămâie), apă minerală natural carbogazoasă și apă plată (ambalaj de minim 0,5 litri per persoană), - fructe, precum și produse de patiserie și cofetărie (dulci și sărate, minim 3 sortimente de fiecare). Produsele incluse la fiecare pauză de cafea trebuie să fie suficiente pentru numărul de participanți la eveniment. Apa plată și cea minerală natural carbogazoasă, cafeaua și ceaiul vor fi asigurate nelimitat pe durata conferinței. Vesela (pahare, cești, farfurioare), lingurițe și șervețele vor fi de unică folosință și din materiale reciclabile, iar feţele de masă refolosibile. 2 Bucata 01.07.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-05-03 15:00:00
79342200-5 1.2 Produse media - În cadrul campaniei de comunicare urmează a fi elaborate următoarele produse media (conform cerințelor din subpozițiile nr. 1.2.1 – 1.2.4): - spoturi video format TV; - spoturi video-grafice format social media; - spoturi format radio și video explainere pentru platformele de informare ale ASP. Tematica spoturilor va fi stabilită de comun cu ASP la etapa elaborării conceptului campaniei de comunicare. 1 Bucata
79342200-5 1.2.1 Spoturi video format TV - • Cantitate: cel puțin 12 spoturi format TV. • Durata - cel puțin 30 sec și cel mult 1 min. • Elaborare concept/scenariu; storyboard. • Design infografice. • Voice over: Sonorizare în română și subtitrare în limba rusă. • Varianta finală a spotului TV va fi aprobată de către ASP. 12 Bucata
79342200-5 1.2.2 Spoturi video_grafic format social media - • Cantitate: cel puțin 20 spoturi/video-grafice format social media • Durata – cel puțin 20 sec și cel mult 40sec. • Elaborare concept • Elaborare elemente grafice • Adaptarea spoturilor la formatele coordonate cu ASP (Facebook, Youtube, site ASP etc.). • Spot video/grafic pentru difuzarea prin rețelele de socializare (Facebook, instagram, youtube) • Varianta finală va fi aprobată de către ASP. 20 Bucata
79342200-5 1.2.3 Spoturi format radio - • Cantitate: cel puțin 14 spoturi radio. • Durata – cel puțin 20 sec și cel mult 40 sec. • Elaborare concept. • Sonorizare în limbile română și rusă. • Va fi furnizată coloana sonoră, împreună cu drepturile de utilizare aferente. • Varianta finală va fi aprobată de către ASP. 14 Bucata
79342200-5 1.2.4 Video explainer-e platforme informare ASP - • Cantitate : cel puțin 20 video explainere despre accesarea serviciilor prestate de către ASP. • Durata – cel puțin 10 minute și cel mult 15 minute. • Elaborare concept. • Elaborare elemente grafice și de animație. • Sonorizare in limba română și subtitrare în limba rusă. • Varianta finală va fi aprobată de către ASP 20 Bucata
79342200-5 1.3 Plasare de produse (Media placement) - Operatorul economic va prezenta un media plan (placement TV, Radio, rețelele sociale) care va asigura atingerea obiectivelor campaniei de comunicare (conform cerințelor din subpozițiile nr. 1.3.1 – 1.3.3). Media Planul va fi realizat în baza datelor puse la dispoziție de către instituția responsabilă de măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață, selectată în urma concursului organizat de Consiliul Audiovizualului. 1 Bucata
79342200-5 1.3.1 Plasare de produse (Media placement) a spoturilor video privind activitatea ASP la TV cu acoperire națională - Se va elabora un Media Plan, astfel încât fiecare spot TV, realizat în cadrul respectivei campanii de comunicare, să fie plasat la: a. cel puțin trei cele mai populare posturi TV cu acoperire națională, în orele de maximă audiență, după cum urmează: 3 ori dimineața și 3 ori seara (prime time). b. trei posturi TV regionale din nordul, centrul și sudul RM. Pe perioada de derulare a contractului, indiferent de numărul de luni pe care îl presupune, difuzările vor fi concentrate de o aşa manieră încât să se asigure un minim de 250 de minute la posturile TV cu acoperire națională și 300 min la posturile TV regionale. Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. 550 Bucata
79342200-5 1.3.2 Plasare de produse (Media placement) la posturi de radio cu acoperire națională - Se va elabora un Media Plan, astfel încât fiecare spot Radio, realizat în cadrul respectivei campanii de comunicare, să fie plasat la: a. cel puțin cinci cele mai populare posturi de Radio cu acoperire națională, în orele de maximă audiență, după cum urmează: 5 ori dimineața și 5 ori seara. b. unul dintre posturile de Radio propuse trebuie să fie cu difuzare în limba rusă. Pe perioada de derulare a contractului, indiferent de numărul de luni pe care îl presupune, difuzările vor fi concentrate de o aşa manieră încât să se asigure un minim de 500 de minute. Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. 500 Bucata
79342200-5 1.3.3 Plasare de produse (Media placement) pe platformele de social media - 5 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anexa la anunţul de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa la anunţul de participare.signed.pdf26/03/2024 17:00Descarca
anexe la documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchizițieanexe la documentatia standard.docx26/03/2024 17:00Descarca
anexe la documentatia standard.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexe la documentatia standard.signed.pdf26/03/2024 17:00Descarca
anunt de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunt de participare.signed.pdf26/03/2024 17:00Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchizițieduae.docx26/03/2024 17:00Descarca
duae.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieduae.signed.pdf26/03/2024 17:00Descarca
anexa nr. 24 -contract-model.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa nr. 24 -contract-model.signed.pdf26/03/2024 17:00Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Campania media si online
pentru Achiziție
05.04.2024 12:26

Buna ziua!
Va rog sa ne ajutati cu urmatoarele clarificari:
Care este perioada exacta a campaniei?
250 de minute la toate cele 3 posturi TV cu acoperire nationala sau la fiecare in parte?
300 de minute la toate cele 3 posturi TV regionale sau la fiecare in parte?
500 minute la radio pentru toate cele 5 posturi cu acoperire nationala?
Care vor fi criteriile de evaluare pentru oferta online? CPC, CPV sau alt ceva?
Va multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.04.2024 15:01

Autoritatea contractantă vă comunică următoarele:
1. Perioada de desfășurare a campaniei este din momentul semnării contractului cu compania desemnată câștigătoare până la finele acestui an, 2024.
2. 250 minute (in orele de prime time, cel puțin 3 ori dimineața și 3 ori seara, zilnic pe perioada campanei)la toate trei posturi TV cu acoperire națională.
3. 300 minute la toate cele trei posturi regionale (Nord (Bălți), Centru (Orhei), Sud (Comrat, Cahul0
4. 500 de minute la toate trei posturi de radio cu acoperire națională (la ore de maximă audiență, de cel puțin 5 ori dimineața și 5 ori seara, zilnic/pe perioada campaniei)
5. Pentru oferta online, criteriile de evaluare vor fi: număr maxim de urmăritori, like-uri, vizualizări, accesări, partajări, principiul PPC, etc. pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS.

... afișează tot conținutul

Posturi TV regionale
pentru Achiziție
05.04.2024 14:51

Pot fi posturi din alte orase, nu cele indicate de Dvs? La Orhei de exemplu deja nu mai sunt posturi TV

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.04.2024 10:45

Da, pot fi și din alte localități, doar că trebuie să fie regionale, să aibă audiență bună și să acopere regiunea centru a țării noastre.

... afișează tot conținutul