Achiziție - Servicii de cantină și catering pentru perioada mai-iunie 2024

Achiziție IMSP SCM Sf.Treime

Informație generală

IMSP SCM Sf.Treime
1003600152592
Servicii de cantină și catering pentru perioada mai-iunie 2024
1,950,000.00 MDL
nereușit
ocds-b3wdp1-MD-1711010210396

Servicii de cantină și catering pentru perioada mai-iunie 2024


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
21/03/2024 11:43
clarificări
01/04/2024 12:00
depunere
11/04/2024 12:00
deschidere oferte
12/04/2024 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 21/03/2024 10:36
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,950,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
1,950,000.00 MDL 19,500.00 MDL 55500000-5 Servicii de cantină şi servicii de catering pentru pacienții IMSP SCM „Sfânta Treime” pentru 65 zile de alimentare. Conform caietului de sarcini. 39000 Unitate 01.05.2024 - 29.06.2024
Alecu Russo 11/1
2024-04-12 15:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-28/03/2024 08:34Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-28/03/2024 08:34Descarca
anexa nr.7 cerere de participare.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca
anexa nr.8 declarația privind valabilitatea ofertei.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca
anexa nr.9 garanția pentru ofertă.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca
anexa nr.22 specificații tehnice.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca
anexa nr.23 specificații de preț.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca
anunț de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca
anunt_de_participare_servicii de catering.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca
duae_nou.docbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca
meniu model 7 zile.docxbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca
meniu model 7 zile.pdfbiddingDocumentsAchiziție-21/03/2024 11:43Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
22.03.2024 21:43

Buna ziua.
1. Concretizati va rog numarul mediu de persoane ce urmeaza a fi alimentate zilnic
2. Concretizati va rog. Livrarea produselor se face in vesela de unica folosinta inclusiv ustensile de mincare pentru fiecare persoana, ori in vrac, vesela inox, ca ulterior personalul din institutie il distribui utilizind vesela institutiei.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.03.2024 08:36

Bună ziua.
1. Numărul de persoane va fi în jur de 600.
2. Livrarea produselor se va face în veselă de unică folosință fără ustensile
3. Vesela de unică folosință se va livra în containere de inox (obligatoriu). Condițiile detaliate sunt descrise în caietul de sarcini.
Pentru detalii suplimentare poate fi contactată persoana responsabilă. Numărul de contact poate fi obținut la nr.de tel: 022 44 32 87

... afișează tot conținutul

p.18 din Caietul de Sarcini
pentru Servicii de cantină şi servicii de catering pentru pacienții IMSP SCM „Sfânta Treime”
27.03.2024 09:31

la ce tip de document se referă punctul 18 din Anunțul de participare, ce prevede: autorizația sanitar-veterinară a depozitului a transportului.

Despre ce depozit este vorba?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.03.2024 11:48

Bună ziua.
Locul de producere, depozit de păstrare a produselor alimentare, mijlocul de transport cu care se va efectua livrarea

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de cantină şi servicii de catering pentru pacienții IMSP SCM „Sfânta Treime” 1,950,000.00 MDL