Conform documentației decriptive/de atribuire
suma planificată 2,500,662.50 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
2,500,662.50 MDL | 45200000-9 | Lucrări de reparație și intreținere a drumurilor publice locale de interes raional din raionul Strașeni pe timp de primăvară, vară, toamnă în anul 2024 | 1 Metru |
04.04.2024 - 31.12.2024 str. Mihai Eminescu 28 |
Perioada de garanție conform anunțului de participare este de 5 ani. Asupra caror lucrări urmează a fi oferită garanție, 1)cosire 2)defrișare 3)reprofilarea 4) plombarea nu este clar???????????????
Perioada de garanție va prezentată pentru lucrările executate la îmbrăcămintea rutieră din beton asfaltic și beton de ciment, marcaje rutiere, indicatoare rutiere, vopsitorii aparapetele metalice la poduri.
Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Urmăriți în sistem va fi descărcat timp de 24 ore.
La poz. 147 specificați vă rog cîte buc. de indicatoare rutiere tr. 900, patrat 900x900 și cerc d-700 de instalat separat
Indicatoare rutiere pentru circulatie rutiera standart pe un stilp:
Tr. 900 – 8 un.
Patrat 900x900 –19 un.
Cerc D-700 – 13 un.
La poz.148 indicatoarele proiectate individual ”Intrare și ieșire din localitate” specificați vă rog dimensiunile indicatoarelor rutiere
Indicatoarelor pentru circulatie rutiera pe doi stilpi (Intrare si iesire din localitate) cu dimensiunile 1000 x 1500mm – 20 un; 1000 x 2000mm – 20 un.
Bună ziua, cu referire la perioada de garanție si modul de evaluare a ofertelor conform criteriilor de evaluare și cerințelor expuse în anunțul de participare Solicităm în mod repetat sa faceți trimitere la articolul din legea privind calitatea în construcții in partea ce ține de perioada de garanție de 5 ani. Totodată ANSC sa expus prin decizia sa la acest aspect ???? Modifica-ți anunțul de participare.
Bună ziua, procedura de achiziție la moment este suspendata de catre Ministerul Finanțelor, în legătură cu contestația depusă de către SRL ,,Trans Invest Group”, pe marginea documentației de atribuire. După adoptarea deciziei de către Agenția Națională de Soluționarea a Contestațiilor, autoritatea contractantă va reviziu și modifica(după caz) documentația descriptivă/de atribuire.
Pentru poziția 6,14,18,33,49,56,60,70,79,104,115,120,136,140 se solicită transportarea crengilor cu un anumit utilaj (MTZ -82)contrar prevederilor Legii 131 privind achizițiile publice. Modifica-ți vă rugam acest aspect foarte important în viziune noastra.Ori prin includerea acestui mecanism special se favorizează un anumit agent economic. Vă mulțumim.
Denumirile de producători, mărci, etc. întîlnite în documentația de atribuire, urmează a fi interpretate ca ,,echivalentul” sau ,,analogul”.
Stimata A.C totusi la moment achizitia data nu este suspendata, achizitia va avea loc la data de 08.04 2024 sau nu , precizati va rugam acest aspect si interveniti pe platforma prin actiunile de rigoare (suspendare sau anulare )
Stimați potențiali participanți la procedură, autoritatea contractantă la data de 21.03.2024 a recepționat Deciziei nr. 03DS-14-24 al Agenției Națională de Soluționarea a Contestațiilor privind care s-a decis următoarele, citez: {Se suspendă procedura de achiziție publică nr. MD-1710491118867, în partea ce ține de termenul-limită de depunere a ofertelor, până la adoptarea unei decizii pe marginea contestației nr. 02/218/24 din 20.03.2024, depusă de către „Trans Invest Group” SRL sau până a lua act Agenția de eventuala renunțare la contestația în cauză de către operatorul economic care a formulat-o}. Drept urmare autoritatea contractantă a venit cu o solicitare către Ministerul Finanțelor și Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe, pentru suspendarea procedurii în cauză inclusiv și în SIA Registrul de stat al achizițiilor publice (MTender), care la rîndul său au și facut-o. Procedura la moment este suspendată, chiar dacă informația nu poate fi văzută pe sait. Funcționalul tehnic al platformei ,,achiziții.md” nu permite la moment schimbarea statului în ,,suspendat”. Respectiv, la data de 08.04.2024 operatorii economici nu depun nici o ofertă, deorece autoritatea contractantă după pronunțarea Deciziei ANSC pe marginea contestației depuse, va prelungi perioada de depunere a ofertelor. Vă recomandăm să va abonați la notificări, pentru a fi informat la timpul potrivit.
Bine ca mai este cîte un agent economic care contestă documentația de atribuire SINCER nu stiam că e posibil de contestat documentația de atribuire. Pentrucă se vede clar că autoritatea contractantă e ruptă de realitate prin stabilirea unor criterii cosmice pentru lucrari de întreținere.Fapt pentru care se vede clar că se favorizează doar cineva apropiat conducerii. Sperăm ca macar ANSC să facă lumină în acest dezmăț, Chiar vom urmări cu atenție aceasta contestație.
Documentația de atribuire a fost modificată, recomandăm să examnați.