Achiziție - Servicii de imprimare și plicuire în plicuri personalizate

Achiziție Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe

Informație generală

Servicii de imprimare și plicuire în plicuri personalizate
848,540.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1710409687175

Servicii de imprimare și plicuire în plicuri personalizate


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
14/03/2024 12:19
clarificări
27/03/2024 15:02
depunere
01/04/2024 16:02
deschidere oferte
02/04/2024 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 14/03/2024 09:49
Trezoreria de Stat

suma planificată 848,540.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
848,540.00 MDL 4,242.70 MDL 79810000-5 Servicii de imprimare și plicuire în plicuri personalizate 746400 Bucata 01.04.2024 - 30.12.2024
Constantin Tănase, 7
2024-04-02 15:00:00
79810000-5 Servicii de imprimare și plicuire în plicuri personalizate 25000 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentația standard serv. imprim și plicuire.docxbiddingDocumentsAchiziție-14/03/2024 12:19Descarca
duae serv. imprim.docbiddingDocumentsAchiziție-14/03/2024 12:19Descarca
anunț de participare serv. imprim și plicuire.pdfbiddingDocumentsAchiziție-14/03/2024 12:19Descarca
machet plic c6-c5 2024.pdfbiddingDocumentsAchiziție-14/03/2024 12:19Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Lot separat privind achizitia plicurilor personalizate
pentru Achiziție
21.03.2024 16:09

Buna ziua. Solicitam sa suspendati/anulati achizitia in curs si sa o relansati modificand anuntul de participare si cerintele caietului de sarcini prin crearea unui lot separat privind achizitia plicurilor personalizate pentru a permite tururor agentilor economici interesati specializati in domeniu sa participe la aceasta achizitie, asigurand asttfel o concurenta efectiva sporita si economisind banii publici.
Va multumim pentru intelegere.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.03.2024 16:08

Buna ziua. Vă mulțumim pentru interesul demonstrat față de procedura în cauză și solicitarea de clarificare acordată.
Astfel, ținem să menționăm că, având la bază experiența anilor precedenți în care au fost organizate proceduri de achiziție a serviciilor menționate prin divizare pe loturi separate, au fost constatate unele divergențe la nivelul de executare a contractelor, pe aspectul de livrări (livrarea plicurilor în termeni mai extinși), tehnologice (incompatibilitatea plicurilor cu echipamentul de plicuire), etc. În opinia autorității contractante, procesul de tipărire, împlicuire și livrare de plicuri prevede un șir de acțiuni strâns legate între ele începând de la generarea fișierelor format .pdf, imprimare, fălțuire și plicuire personalizată la anumiți parametri conform cerințelor tehnice, în diferite diapazoane şi în termeni restrânși, iar în acest sens pentru anul 2024, autoritatea contractantă, pentru o eficientizare optimă a costurilor precum și pentru a nu fi materializat riscul de tergiversare a livrării plicurilor inclusiv incompatibilitatea acestora cu echipamentul de plicuire a formulat solicitarea de achiziție a serviciilor de imprimare și plicuire în plicuri personalizate, prin achiziționarea serviciilor cap-coadă.
În această ordine de idei, Grupul de lucru pentru achiziții, ținând cont de prevederile art. 39 alin. (3) din Legea privind achizițiile publice, nr. 131 din 03.07.2015 și bazându-se pe argumentele aduse în formularea solicitării de achiziție, întru minimalizarea riscurilor de perturbare a livrărilor de scrisori în termenii restrânși, a decis de a nu atribui contractul pe loturi.
Notificăm, că obiectul principal al achiziției publice fiind stabilită prestarea serviciilor de plicuire a informațiilor livrate de autoritatea contractantă, dar nu achiziția de bunuri, la caz „plicuri”.
Prin urmare, în coroborare cu prevederile art. 37, alin. (1) – (2) din Legea nr. 131/2015, Grupul de lucru pentru achiziții a fost perfectată documentația de atribuire care descrie exact și complet obiectului achiziției.
În urma celor expuse, autoritatea contractantă nu acceptă solicitarea privind suspendarea/anularea procedurii de achiziție în cauză și își menține documentația de atribuire fără modificări.
Totodată, este de menționat că, în conformitate cu prevederile art. 16, alin. (3) din Legea nr. 131/2015, -„Operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor şi/sau de a se prezenta în calitate de ofertanți asociați”, iar în această ordine de idei, vă propunem să examinați posibilitatea aplicării în cadrul procedurii în cauză, în formatul menționat.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de imprimare și plicuire în plicuri personalizate 848,540.00 MDL
01/04/2024 10:07
735,330.00 MDL
Ofertă refuzată
01/04/2024 09:41
848,540.00 MDL
Ofertă acceptată