Achiziție - Campania de comunicare

Achiziție Agentia Servicii Publice

Informație generală

Campania de comunicare
3,000,000.00 MDL
depunere oferte
ocds-b3wdp1-MD-1710158063485

Campania de comunicare


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
11/03/2024 14:16
clarificări
23/03/2024 15:15
depunere
04/04/2024 12:15
deschidere oferte
05/04/2024 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 11/03/2024 12:07
Trezoreria de Stat

suma planificată 3,000,000.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Lotul nr. 1 Organizarea evenimentelor publice în contextul lansării serviciilor noi (cu participare mass-media) 200,000.00 MDL 2,000.00 MDL 79342200-5 Lotul nr. 1 Organizarea evenimentelor publice în contextul lansării serviciilor noi (cu participare mass-media) 2 Bucata 29.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-05 15:00:00
Lotul nr. 2 Produse media 1,470,000.00 MDL 14,700.00 MDL 79342200-5 Lotul nr. 2 Produse media - În cadrul campaniei de comunicare urmează a fi elaborate următoarele produse media: - spoturi video format TV; - spoturi video-grafice format social media; - spoturi format radio și video explainere pentru platformele de informare ale ASP. Tematica spoturilor va fi stabilită de comun cu ASP la etapa elaborării conceptului campaniei de comunicare. 1 Bucata 29.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-05 15:18:30
79342200-5 2.1 Spoturi video format TV - • Cantitate: cel puțin 12 spoturi format TV. • Durata - cel puțin 30 sec și cel mult 1 min. • Elaborare concept/scenariu; storyboard. • Design infografice. • Voice over: Sonorizare în română și subtitrare în limba rusă. • Varianta finală a spotului TV va fi aprobată de către ASP. 12 Bucata
79342200-5 2.2 Spoturi video_grafic format social media - • Cantitate: cel puțin 20 spoturi/video-grafice format social media • Durata – cel puțin 20 sec și cel mult 40sec. • Elaborare concept • Elaborare elemente grafice • Adaptarea spoturilor la formatele coordonate cu ASP (Facebook, Youtube, site ASP etc.). • Spot video/grafic pentru difuzarea prin rețelele de socializare (Facebook, instagram, youtube) • Varianta finală va fi aprobată de către ASP. 20 Bucata
79342200-5 2.3 Spoturi format radio - • Cantitate: cel puțin 14 spoturi radio. • Durata – cel puțin 20 sec și cel mult 40 sec. • Elaborare concept. • Sonorizare în limbile română și rusă. • Va fi furnizată coloana sonoră, împreună cu drepturile de utilizare aferente. • Varianta finală va fi aprobată de către ASP. 14 Bucata
79342200-5 2.4 Video explainer-e platforme informare ASP - • Cantitate : cel puțin 20 video explainere despre accesarea serviciilor prestate de către ASP. • Durata – cel puțin 10 minute și cel mult 15 minute. • Elaborare concept. • Elaborare elemente grafice și de animație. • Sonorizare in limba română și subtitrare în limba rusă. • Varianta finală va fi aprobată de către ASP 20 Bucata
Lotul nr. 3 Plasare de produse (Media placement) 1,330,000.00 MDL 13,300.00 MDL 79342200-5 3.2 Plasare de produse (Media placement) la posturi de radio cu acoperire națională - Se va elabora un Media Plan, astfel încât fiecare spot Radio, realizat în cadrul respectivei campanii de comunicare, să fie plasat la: a. cel puțin cinci cele mai populare posturi de Radio cu acoperire națională, în orele de maximă audiență, după cum urmează: 5 ori dimineața și 5 ori seara. b. unul dintre posturile de Radio propuse trebuie să fie cu difuzare în limba rusă. Pe perioada de derulare a contractului, indiferent de numărul de luni pe care îl presupune, difuzările vor fi concentrate de o aşa manieră încât să se asigure un minim de 500 de minute. Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. 500 Bucata 29.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-05 15:37:00
79342200-5 Lotul nr. 3 Plasare de produse (Media placement) - Operatorul economic va prezenta un media plan (placement TV, Radio, rețelele sociale) care va asigura atingerea obiectivelor campaniei de comunicare. Media Planul va fi realizat în baza datelor puse la dispoziție de către instituția responsabilă de măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață, selectată în urma concursului organizat de Consiliul Audiovizualului. 1 Bucata
79342200-5 3.1 Plasare de produse (Media placement) a spoturilor video privind activitatea ASP la TV cu acoperire națională - Se va elabora un Media Plan, astfel încât fiecare spot TV, realizat în cadrul respectivei campanii de comunicare, să fie plasat la: a. cel puțin trei cele mai populare posturi TV cu acoperire națională, în orele de maximă audiență, după cum urmează: 3 ori dimineața și 3 ori seara (prime time). b. trei posturi TV regionale din nordul, centrul și sudul RM. Pe perioada de derulare a contractului, indiferent de numărul de luni pe care îl presupune, difuzările vor fi concentrate de o aşa manieră încât să se asigure un minim de 250 de minute la posturile TV cu acoperire națională și 300 min la posturile TV regionale. Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. 550 Bucata
79342200-5 3.3 Plasare de produse (Media placement) pe platformele de social media - • Derulare campanie online pe rețele de socializare (pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS) • Planificarea, crearea și gestionarea campaniilor Pay Per Click pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS în limita bugetului prevăzut pentru această activitate, după principiul un volum mai mare de trafic la un cost cât mai redus • Tipuri de campanii care urmează a fi desfășurate: o Campanie de tip search. o Campanie de tip display, google display network (GDP): wb siteuri, add de tip imagine (bannere-trafic mare, volum mare) o Campanie de tip video /youtube adds (adds de tip video, imagine (bannere). • Elaborare concept și realizare bannere, video și text, în baza produselor media (spoturi TV, videografice, explainere), realizate în cadrul respectivei campanii de comunicare. • Criterii de evaluare: un număr maxim de urmăritori, like-uri, vizualizări/accesări, partajări, principiul PPC, etc. pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS. 5 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anexa la anunţul de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa la anunţul de participare.signed.pdf11/03/2024 14:16Descarca
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf11/03/2024 14:16Descarca
anexe la documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchizițieanexe la documentatia standard.docx11/03/2024 14:16Descarca
anexe la documentatia standard.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanexe la documentatia standard.signed.pdf11/03/2024 14:16Descarca
anunt de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunt de participare.signed.pdf11/03/2024 14:16Descarca
declaratie.docbiddingDocumentsAchizițiedeclaratie.doc11/03/2024 14:16Descarca
declaratie.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedeclaratie.signed.pdf11/03/2024 14:16Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchizițieduae.docx11/03/2024 14:16Descarca
duae.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieduae.signed.pdf11/03/2024 14:16Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Intrebari de detalizare
pentru Achiziție
20.03.2024 08:51

1. Putem participa doar la licitatia integrala toate 3 loturi sau se poate participa pe fiecare lot separt?
2. Garantia de 2% si 5% se depun doar de castigatorul licitatiei sau se depun impreuna cu toate documentele solicitate ?
3. Lot 2 Spoturi video TV 12 buc. – folosim actori? Daca da, aceasi actori in toate spoturile? Ce termen de executare pentru 12 spoturi?
4. Lot 2 Spoturi grafice format SM 20 buc. – aveti exemplu de spot ca sa intelegem complicitatea graficei solicitate? Termen de executare 20 spoturi?
5. Lot 2 Video explainer-e 20 buc. – este nevoie de o persoana\persoane care vor explica? Daca da, folosim aceas persoana in toate spoturile? Sau va fi cineva din cadrul ASP? Termen de executare pentru 20 spoturi?
6. Lot 3 Plasare de produse – Institutia la datele careia va referiti este www.agb.md ? TOP 3 posturi TV dupa ce categorie de varsta trebuie indicate 18+ Moldova?
7. In ce luni va fi plasata publicitatea TV? Posturile TV folosesc in unele luni coieficiente suplimentare pentru plasarea publicitatii.
8. Posturile regionale de TV dupa ce criterii le selectam? Ele nu sunt masurate.
9. Popularitate posturilor radio la ce date ne orientam? Ce categorie de varsta? Care va fi perioada de plasare a publicitatii?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.03.2024 16:24

I. Operatorii economici vor depune oferta pentru un singur lot – documentația de atribuire urmează a fi modificată și publicată. II. Garanția pentru ofertă 2% (din suma ofertei fără TVA) este obligatorie pentru ofertanți la depunerea ofertei pe platforma de achiziții. Garanția de bună execuție a contractului 5% (din suma contractului inclusiv TVA) va fi prezentată de către operatorul economic desemnat câștigător în cadrul procedurii de achiziție. III. Termenul de executare și scenariile spoturilor video format TV urmează a fi elaborate conform unui plan de comunicare, elaborat în cadrul respectivei campanii de comunicare. Planul de comunicare va fi coordonat cu ASP. La moment, nu există un concept artistic elaborat. Există o listă de subiecte (teme) care urmează a fi abordate în cadrul campaniei de comunicare. IV. La moment, nu există un model de spot agreat de instituție, de care să ne conducem în respectiva campanie de comunicare. Conceptul campaniei, inclusiv scenariile spoturilor grafice urmează a fi elaborate de către compania câștigătoare. La elaborarea Planului de comunicare, care va fi coordonat cu ASP, va fi stabilit termenul de executare a spoturilor. Spoturile vor fi elaborate treptat, pe parcursul derulării campaniei în anul 2024. V. Tematica spoturilor este diversă. Fiecare spot trebuie să fie explicat de către cineva pe fundal. Nu este nevoie ca aceeași persoană să apare în toate video explainerele. Persoana nu va fi din cadrul ASP. La elaborarea Planului de comunicare, care va fi coordonat cu ASP, va fi stabilit termenul de executare a video explainerelor. Produsele video vor fi elaborate treptat, pe parcursul derulării campaniei în anul 2024. VI. TOP 3 posturi TV sunt identificate în baza raportului de măsurare a cotelor de audiență, întocmit de către compania desemnată de Consiliul Audiovizualului al Republicii Moldova pentru perioada derulării proiectului. Categoria de vârstă 18+. VII. La elaborarea Planului de comunicare, care va fi coordonat cu ASP, va fi stabilită perioada de plasare a publicității. Pe perioada contractului (până la sfârșitul anului 2024), indiferent de perioada de plasare a spoturilor la TV, compania desemnată câștigătoare trebuie să asigure un minim de 250 de minute la posturile TV cu acoperire națională și 300 min la posturile TV regionale. Posturile TV cu acoperire națională trebuie să facă parte din TOP 3 posturi TV cu acoperire națională, conform datelor raportului de măsurare a cotelor de audiență pentru anii 2023-2024, întocmit de către compania desemnată de Consiliul Audiovizualului al Republicii Moldova. Spoturile urmează a fi plasate la ore de maximă audiență (de cel puțin 3 ori dimineața și 3 ori seara (prime time). Posturile regionale trebuie să acopere trei regiuni ale țării: nordul (Bălți), centrul (Orhei) și sudul RM (Comrat/Cahul). Graficul postărilor va fi coordonat cu ASP. VIII. Posturile regionale trebuie să acopere trei regiuni ale țării: nordul (Bălți), centrul (Orhei) și sudul RM (Comrat/Cahul). IX. Categoria de vârstă a ascultătorilor - 18+. Perioada exactă de plasare a spoturilor va fi stabilită în Planul de comunicare. Pe perioada contractului, indiferent de perioada de difuzare a spoturilor radio, compania desemnată câștigătoare trebuie să asigure un minim de 500 de minute difuzate. Spoturile radio urmează a fi difuzate la ore de maximă audiență (de cel puțin 5 ori dimineața și 5 ori seara (prime time). Posturile radio vor fi identificate conform studiilor periodice ale audienței radio (anul 2023, 2024), efectuate de către companii de măsurare a audienței radio. Graficul difuzărilor va fi coordonat cu ASP.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lotul nr. 1 Organizarea evenimentelor publice în contextul lansării serviciilor noi (cu participare mass-media) 200,000.00 MDL
Lotul nr. 2 Produse media 1,470,000.00 MDL
Lotul nr. 3 Plasare de produse (Media placement) 1,330,000.00 MDL