Achiziție - Repararea, recondiționarea și retapițarea scaunelor și fotoliilor din sala de spectacol a Palatului Național ”Nicolae Sulac” din mun. Chișinău

Achiziție Î.S. Organizația Concertistică și de Impresariat ”Moldova Concert”

Informație generală

Repararea, recondiționarea și retapițarea scaunelor și fotoliilor din sala de spectacol a Palatului Național ”Nicolae Sulac” din mun. Chișinău
4,500,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1709635123463

Obiectul contractlui îl constituie procurarea materialelor și repararea, recondiționarea și retapițarea scaunelor din Sala de Concerte a Palatului Național ”Nicolae Sulac” din mun. Chișinău, str. Pușkin 21.


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
05/03/2024 12:44
clarificări
28/03/2024 10:07
depunere
18/04/2024 10:08
deschidere oferte
18/04/2024 10:08
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 05/03/2024 10:49
Trezoreria de Stat

suma planificată 4,500,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
4,500,000.00 MDL 50850000-8 Repararea, recondiționarea și retapițarea scaunelor și fotoliilor din sala de spectacol 1800 Unitate 30.04.2024 - 30.12.2024
A. Puskin nr.21

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
202403051239_anunt de participare.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunt de participare05/03/2024 12:44Descarca
202403051239_caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchizițieCaiet de sarcini05/03/2024 12:44Descarca
202403051239_Documentația standard.docxbiddingDocumentsAchizițieDS05/03/2024 12:44Descarca
202403051244_DUAE.docbiddingDocumentsAchizițieDUAE05/03/2024 12:44Descarca
202403051244_Formulare.docxbiddingDocumentsAchizițieSpecificatii05/03/2024 12:44Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Experiența similară
pentru Achiziție
14.03.2024 13:29

Stimată autoritate contractantă în condițiile în care ați inițiat o procedură de achiziționare de servicii, vă rugăm să excludeți cerința: Ofertantul va demonstra că în
ultimii 5 ani, calculați până la
data limită de depunere a
ofertelor, a reparat și retapițat
scaune și fotolii la Săli de
spectacol, însoțite de certificate
de bună execuție
(recomandări), cu o valoare de
cel puțin 1 000 000,00 lei, la
nivel de maxim 1 contract., în condițiile în care documentația standard privind achizițiile publice de achiziții prevede la pct. 33 prevede că: Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului prin demonstrarea experienţei specifice fiind minimum de 3 ani în livrarea/prestarea bunurilor/serviciilor similare, confirmată prin anexarea copiilor contractelor, facturilor și actelor de primire-predare., respectiv cerința stabilită de dvs. este una restrictivă și are ca scop promovarea unui agent economic?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.03.2024 16:28

Perioada de 5 ani rămâne neschimbată, având în vedere, că auoritatea contractantă prin această condiție oferă posibilitate de demonstrare a experienței similare mai mulutor operatori economici. Prin urmare, considerăm, că autoritatea contractantă nu a limitat și nu a restricționat participarea operatorilor economici la procedura de achiziție ci de o potrivă a extins acest drept.

... afișează tot conținutul

Devizul – ofertă pentru lucrări Formularele nr.3, nr.5 și nr.7 Semnate electronic de către operatorul economic și prezentate prin SIA RSAP.
pentru Achiziție
14.03.2024 17:40

Vă rugăm să anexați caietul de sarcini formularul F.1, dacă doriți un să primiți Formularele nr.3, nr.5 și nr.7

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.03.2024 16:28

Caietul de sarcini Forma nr.3, nr.5 și nr.7 autoritatea contractantă nu are. Rămâne la latitudinea operatorilor economici să elaboreze individual Documentația de deviz.

... afișează tot conținutul

Experința Săli de spectacol
pentru Achiziție
15.03.2024 00:48

Prin includerea includerea sintagmei săli de spectacol limitați numărul de participanți, or la moment în țară avem unul s-au operatori economici, care au executat astfel de lucrări, vă rugăm să modificați/excludeți sintagma săli de spectacol și să indicați exemplu: execuția lucrărilor de confecționare a mobilierului/mobilier moale

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.03.2024 16:28

Palatul Național „Nicolae Sulac” este o locație de concerte și festivaluri din centrul Chișinăului, unde se organizează spectacole, concerte de mare anvergură cu prestația artiștilor de talie națională și internațională. Sala de concerte găzduiește 1800 de spectatori (1800 fotolii), prin urmare primordial sunt respectarea cerințelor antiincediu (protecția antiincendiu) și conservarea parametrilor acustici. Deaceea, scopul autorității contractante este de a asigura calitate și siguranță în exploatare. Prin urmare, menționăm că cadrul legal în domeniul achizițiilor publice, oferă posibilitate de asociere a operatorilor economici, și/sau susținere tehnică din partea unor entități juridice, pentru demonstrarea capacității tehnică şi/sau profesională în scopul executării contractului de achiziție.

... afișează tot conținutul

Palatul Național „Nicolae Sulac” este o locație de concerte și festivaluri din centrul Chișinăului, unde se organizează spectacole, concerte de mare anvergură cu prestația artiștilor de talie națională și internațională. Sala de concerte găzduiește 1800 de spectatori (1800 fotolii), prin urmare primordial sunt respectarea cerințelor antiincediu (protecția antiincendiu) și conservarea parametrilor acustici. Deaceea, scopul autorității contractante este de a asigura calitate și siguranță în exploatare. Prin urmare, menționăm că cadrul legal în domeniul achizițiilor publice, oferă posibilitate de asociere a operatorilor economici, și/sau susținere tehnică din partea unor entități juridice, pentru demonstrarea capacității tehnică şi/sau profesională în scopul executării contractului de achiziție.
pentru Achiziție
18.03.2024 10:13

Stimată autoritate contractantă, nu scriți prostii, ce are asocierea operatorilor economici, și/sau susținere tehnică , pct. 41. din Documentația standard prevede că: În ceea ce privește experiența, pentru a se califica conform cerinţelor stabilite, asociațiile trebuie să demonstreze o experiență proporțională sarcinilor ce revin fiecărui asociat., respectiv operatorul economic trebuie să aibă minimă un contract la săli de spectacol, modificați cerința nu limitați?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.03.2024 17:13

Cerințele de calificare sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.18, art.19, art.21 și art.22 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.

... afișează tot conținutul

Caietul de sarcini Forma nr.3, nr.5 și nr.7 autoritatea contractantă nu are. Rămâne la latitudinea operatorilor economici să elaboreze individual Documentația de deviz.
pentru Achiziție
18.03.2024 10:15

Să înțelegem că idiferent ce va fi prezentat, nu poate constitui temei de respingere a ofertei?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.03.2024 17:13

Corect. Important propunerea financiară să conțină costurile tuturor lucrărilor solicitate de autoritatea contractantă în caietul de sarcini

... afișează tot conținutul

Experiența similară
pentru Achiziție
18.03.2024 10:18

Vă rugăm să indicați care este legătura protecției antiincediu cu experința săli de spectacol?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.03.2024 17:13

Cerința privind protecția antiincendiu este o cerință. Deținerea experienței este altă cerință.

... afișează tot conținutul

Perioada de 5 ani rămâne neschimbată, având în vedere, că auoritatea contractantă prin această condiție oferă posibilitate de demonstrare a experienței similare mai mulutor operatori economici. Prin urmare, considerăm, că autoritatea contractantă nu a limitat și nu a restricționat participarea operatorilor economici la procedura de achiziție ci de o potrivă a extins acest drept.
pentru Achiziție
18.03.2024 10:25

Schema dvs. se numește trucare de licitații, operatorul economic pe care îl promovați a executat în ultimii 5 ani, respectiv doriți cu orice scop el să câștige!!! Nu credeți că toată lumea din grupul de lucru este de-acord cu decizia dvs., la prima chemare la Procuratură toți vor recunoaște că promovați cu vehemență această abordare. O să vedem atunci cum o să faceți legătura din relația pe care o aveți și protecția antiincendiu.
Repetat solicităm să modificați anunțul de participare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.03.2024 17:13

Cerințele de calificare sunt stabilite în conformitate cu prevederile Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice. Termenul de 3 ani prevăzut de legislație este unul minim. Pentru a asigura participarea mai multor operatori economici autoritatea a extins acest termen.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
27.03.2024 15:18

Publicați formularul F.1 Caietul de sarcini, după cum prevede documentația standard

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.03.2024 10:20

Caietul de sarcini Forma nr.1 autoritatea contractantă nu are. Rămâne la latitudinea operatorilor economici să elaboreze individual Documentația de deviz ținând cont de cerințele specificate în pct.2 din caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

Corect. Important propunerea financiară să conțină costurile tuturor lucrărilor solicitate de autoritatea contractantă în caietul de sarcini
pentru Achiziție
22.03.2024 11:17

Vă rugăm să excludeți cerița este neclară și incorectă

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.03.2024 11:59

Cerința nu se exclude

... afișează tot conținutul

Buna ziua
pentru Achiziție
22.03.2024 11:19

Compania noastră este producătoare de scaune și mobilă moale de diferite tipuri, experiența noastră se acceptă?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.03.2024 11:59

Stimate operator economic, orice persoană fizică și juridică are dreptul să participe la procedura de achiziție. Prin urmare, nu vedem temei sau motive să nu participați la procedura de atribuire a contractului.

... afișează tot conținutul

Cerințele de calificare sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.18, art.19, art.21 și art.22 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
pentru Achiziție
22.03.2024 11:21

Vă rugăm să clarificați nu faceți trimitere la prevederile legale, fără rost, vă asigurăm că participăm la foarte multe proceduri și cunoaștem legea.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.03.2024 11:59

Întrebarea nu este clară.

... afișează tot conținutul

Cerința privind protecția antiincendiu este o cerință. Deținerea experienței este altă cerință.
pentru Achiziție
22.03.2024 11:23

Vă rugăm să indicați ce aveți în vedere prin cerința antiincendiu, în condițiile în care vom respecta toate cerințele de calitate la materialele solicitate?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.03.2024 11:59

Nu este obligatorie ca stofă să fie tratată antiincendiu. În cazul în care se propune stofă tratată antiincendiu este binevenit.

... afișează tot conținutul

Termen de execuție
pentru Achiziție
22.03.2024 11:26

Pe perioada execuție lucrării sala trece în gestiunea operatorului? (concerte nu vor avea loc)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.03.2024 11:59

Pe perioada execuției sala nu trece în gestiunea operatorului. Concerte nu vor avea loc. Fotoliile se demontează, se recondiționează și se retapițează la sediul Prestatorului. Se scoate din Sală câte un sector de fotolii și se vor monta la maxim 10 zile diferența (ex. Se va scoate un rând de scaune la data de 01 și se va monta la data de 10). Transportul fotoliilor, transportul materialelor, demontarea și montarea fotoliilor cad în sarcina Prestatorului. Demontarea și montarea fotoliilor se vor face la ore bine stabilite, conform unui program care va fi stabilit la începerea lucrărilor, cu acordul ambelor părți.

... afișează tot conținutul

Experiența
pentru Achiziție
22.03.2024 14:26

Suntem producători de mobilă, ca sumă ne încadrăm în cerință, se acceptă experiența noastră?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.03.2024 11:59

Stimate operator economic, orice persoană fizică și juridică are dreptul să participe la procedura de achiziție. Prin urmare, nu vedem temei sau motive să nu participați la procedura de atribuire a contractului.

... afișează tot conținutul

Experiența
pentru Achiziție
27.03.2024 09:55

Suntem producători de mobilă, ca sumă ne încadrăm în cerință, se va accepta experiența în producerea de mobilier?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.03.2024 10:20

Se acceptă experiență în retapițarea scaunelor și fotoliilor în Săli de spectacol / concerte.

... afișează tot conținutul

Cerințele de calificare sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.18, art.19, art.21 și art.22 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
pentru Achiziție
27.03.2024 09:59

Solicităm excluderea sintagmei: săli de spectacol, deoarece trimiterile făcute de dvs. la lege nu ne permite să participăm la procedura de achiziție

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.03.2024 10:20

Nu se exclude, întrucât se acceptă experiență în retapițarea scaunelor și fotoliilor în Săli de spectacol / concerte.

... afișează tot conținutul

Participanți

Repararea, recondiționarea și retapițarea scaunelor și fotoliilor din sala de spectacol 4,500,000.00 MDL
17/04/2024 17:02
4,464,000.00 MDL
Ofertă refuzată
16/04/2024 16:36
5,824,500.00 MDL
Ofertă refuzată