Achiziție - Lucrări de reparații capitale la edificiul Serviciului

Achiziție Serviciul de Informații și Securitate al RM

Informație generală

Lucrări de reparații capitale la edificiul Serviciului
6,184,928.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1709563368758

Lucrări de reparații capitale la edificiul Serviciului


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
04/03/2024 16:46
clarificări
15/03/2024 09:38
depunere
27/03/2024 09:38
deschidere oferte
27/03/2024 09:38
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 04/03/2024 15:08
Trezoreria de Stat

suma planificată 6,184,928.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
6,184,928.00 MDL 45400000-1 Lucrări de reparații capitale la edificiul Serviciului 1 Bucata 15.04.2024 - 15.11.2024
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
8 2-1-3 sis si ts et3 f1b modificat unit.docxbiddingDocumentsAchiziție-13/03/2024 09:38Descarca
8 2-1-3 sis si ts et3 f1b modificat poz. 8.docxbiddingDocumentsAchiziție-12/03/2024 14:57Descarca
8 2-1-1 sis 1,2 arhitectura et3 f1b modificat poz. 12.docxbiddingDocumentsAchiziție-06/03/2024 14:31Descarca
anunt de participare lucrări de reparații capitale la edificiul serviciului.docxtenderNoticeAchiziție-04/03/2024 16:46Descarca
declaratie beneficiar efectiv.docxbiddingDocumentsAchiziție-04/03/2024 16:46Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-04/03/2024 16:46Descarca
propunerea financiara (oferta).docxbiddingDocumentsAchiziție-04/03/2024 16:46Descarca
8 2-1-1 sis 1,2 arhitectura et3 f1b.docxbiddingDocumentsAchiziție-04/03/2024 16:46Descarca
8 2-1-2 sis 1,2 electricitate sis et3 f1b.docxbiddingDocumentsAchiziție-04/03/2024 16:46Descarca
8 2-1-3 sis si ts et3 f1b.docxbiddingDocumentsAchiziție-04/03/2024 16:46Descarca
8 2-1-4 sis ivc et3 f1b.docxbiddingDocumentsAchiziție-04/03/2024 16:46Descarca
duae_new.docbiddingDocumentsAchiziție-04/03/2024 16:46Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Buna
pentru Achiziție
05.03.2024 10:43

Stimata AC, o intreprindere isi planuieste numarul de muncitori in dependenta de ce obiecte au la activ. Dat fiind faptul ca pe perioada de iarna numarul obiectelor in constructii este semnificativ mai mic, respectiv nu are rost sa tii la munca un numar de angajat mare, care sa stea fara treaba. Nu poti angaja un numar X de oameni, si sa stai in asteptare pana cand „PROBABIL” vom castiga vreun tender. Este absurd. Ce se intampla in cazul in care o intreprindere are spre exemplu 20 de angajati, va prezinta Dvs dovada, doar ca ei sunt antrenati in executarea altor obiecte. Firma angajeaza altii. Respectiv, care ar fi rostul acestei cerinte, din momentul in care exista capacitate de angajare in orice moment a unui numar oportun de muncitori. Cerinta cu numarul minim de angajati este abuziva si va rugam sa o modificati, in caz contrar o putem contesta. Al doilea moment. Nu considerati ca Dvs, prin aceasta procedura incercati sa contractai o firma de creditare, dar nu un operator economic in domeniu constructiilor? Care este necesitatea ca sa avem 100% din suma necesara pe cont, ca sa ce? Sa va creditam, sa executam lucrarile in totalitate si pe urma Dvs sa ni le achitati cum? Si nu destul ca ne impuneti sa scoatem din buzunar 6 mil de lei sa efectuam lucrari, dar inca si vreo 900 mii transferati in contul Dvs pentru garantie? Asta deja e tupeu fara margini.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.03.2024 10:52

1. Având în vedere complexitatea și volumul lucrărilor, totodată și faptul că imobilele Serviciului sunt cu statut special, intrarea pe teritoriul Serviciului fiind restricționată, se impune condiția ca la momentul atribuirii contractului de lucrări, să fie cunoscută lista personalului (verificat de antecedente penale) ce vor executa lucrările.
Totodată, ofertantul va executa lucrările în strictă conformitate cu această listă, fără ca să se accepte suplinirea acesteia.
2. În conformitate cu pct.26 din documentația standard, autoritatea contractantă aplică criterii și cerințe de calificare inclusiv a capacității economice și financiare. Astfel, solicitarea disponibilității de resurse financiare, este o condiție ce ar asigura autoritatea contractantă de faptul că operatorul economic nu va solicita frecvent achitarea recepțiilor parțiale.
3. Conform anunțului de participare, ofertantul poate alege forma de constituire a garanției de bună execuție, fie prin transfer la contul autorității contractante, fie prin rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate.
Vă mulțumim pentru înțelegere.

... afișează tot conținutul

Clarificari utilaj
pentru Achiziție
05.03.2024 16:18

deviz 2-1-3 si deviz 2-1-1, Capitol 3 Utilaj - nu este indicat utilajul? este o eroare sau ..?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.03.2024 10:52

Nu este o eroare. Prezentați oferta conform caietului de sarcini.

... afișează tot conținutul

deviz nr.2-1-1
pentru Achiziție
06.03.2024 11:33

poz. 12, verificati coieficientul care e indicat K-2, caci nu corespunde cu volumul de manopera, muncitor de deservire- normar ((0,5 h-om*k-2) * 75,56tn)=75,56 h-om, la dsta e indicat 151,12 h-om, de unde reiese ca coieficientul ar trebui sa fie k=4.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.03.2024 15:21

Coeficientul s-a modificat. Verificați vă rog.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
09.03.2024 14:41

Buna ziua, norma pentru montanti metalici pentru poz. 29 este de 2.778 buc/m2, consideram ca acesta este insuficient pentru placa cu dim. 60x60 cm, rugam sa revizuti norma.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.03.2024 14:48

Norma este indicată corect. Oferta se va elabora conform normei stabilite în caietul de sarcini atașat.

... afișează tot conținutul

deviz nr.2-1-3
pentru Achiziție
07.03.2024 09:33

poz.8, la material-Canale din masa plastica (complet) Canal plastic 40х60 trebuie sa fie 5ml dar nu 0,05ml, e o greseala cind a fost intordusa cantitatea, o sa corectati?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.03.2024 17:51

Poz. 8 din devizul nr. 2-1-3 a fost modificată. Verificați vă rog.

... afișează tot conținutul

Deviz nr.2-1-4
pentru Achiziție
07.03.2024 11:22

poz.36-VC29A-Montarea bateriei de incalzire a aerului, cu saci filtranti, avind greutatea totala de 50-200 kg -1 buc, manopera pentru instalare este dar insasi materialil nu este nici in cap.2 nici in cap.3? este scapat din vedere sau.....?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.03.2024 17:51

Operatorii economici cointeresați vor putea consulta compartimentele proiectului la data de 13.03.2024, între orele 10:00-12:00, la sediul Serviciului de pe bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166 (Sala de audiență).
Telefon de contact: 022-239-783.

... afișează tot conținutul

clarificare
pentru Achiziție
11.03.2024 15:19

devizul 2-1-4. poz.1, poz.2, poz.3, poz.4, poz.5- scrieti concret ce diametru si citi metri liniari de canale, caci este exclus din materiale cantitate care de tabla zincata (cu ar fif ca in poz.1 s-a exclus tabla zn.1mm=624kg, si de 0,8mm=503kg, si asa identic in poz 2,3,4,5) Care este cauza escluderii?
ar fi ideal daca ati publica proiectul pe ventilare.pentru a evita calculul gresit al cantitalii de tabla zincata la confectionarea canalelor.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.03.2024 17:51

Operatorii economici cointeresați vor putea consulta compartimentele proiectului la data de 13.03.2024, între orele 10:00-12:00, la sediul Serviciului de pe bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166 (Sala de audiență). Telefon de contact: 022-239-783.

... afișează tot conținutul

perioada de actualizare
pentru Achiziție
12.03.2024 13:39

a rugam sa raspundeti la intrebarile puse anterior, caci se termina termenul la clarificari, dar intrebari sunt multe si ele sunt importante pentru a intocmi oferta corecta

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.03.2024 17:51

Operatorii economici cointeresați vor putea consulta compartimentele proiectului la data de 13.03.2024, între orele 10:00-12:00, la sediul Serviciului de pe bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166 (Sala de audiență). Telefon de contact: 022-239-783.

... afișează tot conținutul

Ventilare
pentru Achiziție
12.03.2024 13:40

va rugam su publicati proiectul pe ventilare, fiindca sunt neclaritati, mai ales la excluderea materialelor din pozitii, si dimensiunea si lungimea canalelor de ventilare

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.03.2024 17:51

Operatorii economici cointeresați vor putea consulta compartimentele proiectului la data de 13.03.2024, între orele 10:00-12:00, la sediul Serviciului de pe bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166 (Sala de audiență). Telefon de contact: 022-239-783.

... afișează tot conținutul

Erori in unitate la resurse din devizul 2-1-3
pentru Achiziție
12.03.2024 16:48

Buna ziua, in devizul 2-1-3, la urmatoarele pozitii sunt erori.
Poz.11 Cablu , lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 12 cablu,lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz.32 Teava, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz 34 tub, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 38 Cablu, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 39 cablu, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 41 cablu, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 50 Tub, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz 53 cablu, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 57 tub, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 62 cablu, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 63 cablu, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
Rectificati va rog erorile pentru a elabora o oferta cit mai corecta. Multumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.03.2024 10:35

Unitățile de măsură la devizul 2-1-3 au fost rectificate. Verificați vă rog.

... afișează tot conținutul

Caiet de Sarcini
pentru Achiziție
13.03.2024 18:10

Buna ziua, Deviz 2-1-4 Poz.38 Sistema de ventilare la refulare-aspiratie cu recuperare de caldura, este indicat ca "Se va procura de catre beneficiar". Va rugam sa confirmati ca acest Utilaj va fi asigurat de catre Beneficiar si va avea pretul zero. Deviz 2-1-3 Poz.32 Teava metalica D40 - 2250 m. Nu este eroare ? Poate Dvs ati avut in vedere tub metallic flexibil D40? Va multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.03.2024 10:11

Pentru poz. 38 din devizul 2-1-4 se confirmă faptul că utilajul va fi procurat de beneficiar.
În devizul 2-1-3, Poz.32 Teava metalica D40 - 2250 m. Nu este eroare.

... afișează tot conținutul

Anunț de Participare
pentru Achiziție
14.03.2024 14:33

Bună ziua, vă rugăm să concretizați cîte zile calendaristice se acordă pentru îndeplinirea următoarelor lucrări? Vă mulțumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.03.2024 14:39

Conform anunțului de participare „Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: Până la data de 15.11.2024.”

... afișează tot conținutul

Caiet de Sarcini
pentru Achiziție
14.03.2024 14:51

Bună ziua, Deviz 2-1-1 poz. 29 Pardoseli suprainaltate demontabile cu modulul de 600 x 600 mm cu inaltimea 80-450 mm . Vă rugăm să concretizați înălțimea exactă pardoselelor suprainaltate (podestelor) pentru plăci ceramogranit, grosimea ceramogranitului 10mm sau 20 mm? Vă mulțumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.03.2024 15:37

Bună ziua, înălțimea pardoselelor supraînălțate - 130mm, grosimea ceramogranitului 20 mm.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparații capitale la edificiul Serviciului 6,184,928.00 MDL
26/03/2024 18:14
4,220,876.23 MDL
27/03/2024 06:02
4,329,744.43 MDL
26/03/2024 18:43
4,412,958.00 MDL
27/03/2024 09:08
5,036,754.75 MDL
27/03/2024 06:33
5,644,435.99 MDL