Achiziție - Imprimante și dispozitive multifuncționale (Multi Functional Unit)

Achiziție Agentia Servicii Publice

Informație generală

Imprimante și dispozitive multifuncționale (Multi Functional Unit)
3,583,917.34 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1709541694490

Imprimante și dispozitive multifuncționale (Multi Functional Unit)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
04/03/2024 10:55
clarificări
14/03/2024 11:00
depunere
29/04/2024 12:00
deschidere oferte
30/04/2024 12:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 24/06/2024 15:20
Trezoreria de Stat

suma planificată 3,583,917.34 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Lot nr. 1 Imprimantă multifuncțională tip 1 526,914.66 MDL 5,269.15 MDL 30232100-5 Lot nr. 1 Imprimantă multifuncțională tip 1 102 Bucata 15.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-30 12:00:00
Lot nr. 2 Imprimantă multifuncțională tip 2 1,327,433.57 MDL 13,274.34 MDL 30232100-5 Lot nr. 2 Imprimantă multifuncțională tip 2 179 Bucata 15.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-30 12:18:30
Lot nr. 3 Imprimantă multifuncțională tip 3 290,179.05 MDL 2,901.79 MDL 30232100-5 Lot nr. 3 Imprimantă multifuncțională tip 3 35 Bucata 15.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-30 12:37:00
Lot nr. 4 Imprimantă multifuncțională tip 4 268,389.96 MDL 2,683.90 MDL 30232100-5 Lot nr. 4 Imprimantă multifuncțională tip 4 12 Bucata 15.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-30 12:55:30
Lot nr. 5 Imprimantă color tip 1 37,689.96 MDL 376.90 MDL 30190000-7 Lot nr. 5
Imprimantă color tip 1

12 Bucata 15.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-30 13:14:00
Lot nr. 6 Imprimantă color tip 2 12,832.50 MDL 128.32 MDL 30232100-5 Lot nr. 6 Imprimantă color tip 2 1 Bucata 15.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-30 13:32:30
Lot nr. 7 Imprimantă monocrom 999,863.55 MDL 9,998.64 MDL 30232100-5 Lot nr. 7 Imprimantă monocrom 315 Bucata 15.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-30 13:51:00
Lot nr. 8 Imprimantă color tip 3 9,081.66 MDL 90.82 MDL 30232100-5 Lot nr. 8
Imprimantă color tip 3

2 Bucata 15.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-30 14:09:30
Lot nr. 9 Imprimantă color tip 4 8,040.83 MDL 80.41 MDL 30232100-5 Lot nr. 9 Imprimantă color tip 4 1 Bucata 15.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-30 14:28:00
Lot nr. 10 Imprimantă color tip 5 49,416.60 MDL 494.17 MDL 30232100-5 Lot nr. 10 Imprimantă color tip 5 20 Bucata 15.04.2024 - 31.12.2024
str. Puskin, 42
2024-04-30 14:46:30

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
Anexe la Documentatia standard modificata.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexe la Documentatia standard modificata.docx19/04/2024 14:02Descarca
Anexe la Documentatia standard modificat.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnexe la Documentatia standard modificat.pdf19/04/2024 14:01Descarca
Anunt de participare modificat.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunt de participare modificat.signed.pdf18/04/2024 13:03Descarca
Anexe la Documentatia standard modificata.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnexe la Documentatia standard modificata.signed.pdf18/04/2024 13:02Descarca
Anexe la Documentatia standard modificata.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexe la Documentatia standard modificata.docx18/04/2024 13:01Descarca
anexa 24 - imprimante si dispozitive multif.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnexa 24 - imprimante si dispozitive multif.signed.pdf04/03/2024 10:55Descarca
anexe la documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchizițieAnexe la documentatia standard.docx04/03/2024 10:55Descarca
anexe la documentatia standard.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnexe la documentatia standard.signed.pdf04/03/2024 10:55Descarca
anunt de participare.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunt de participare.signed.pdf04/03/2024 10:55Descarca
declaratie.docbiddingDocumentsAchizițieDeclaratie.doc04/03/2024 10:55Descarca
declaratie.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieDeclaratie.signed.pdf04/03/2024 10:55Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchizițieduae.docx04/03/2024 10:55Descarca
duae.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieduae.signed.pdf04/03/2024 10:55Descarca
age-3011-144-20022024-asp.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieage-3011-144-20022024-asp.semnat.pdf04/03/2024 10:55Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Cerințe tehnice
pentru Achiziție
05.03.2024 17:30

Stimată autoritate contractantă,
din păcate, trebuie să declarăm că specificațiile au fost pregătite astfel încât să excludă mediul concurențial și să ofere avantaje nejustificate echipamentelor Canon și Epson.
Vă rugăm să revizuiți caietul de sarcini și să asigurați respectarea prevederilor Legii 131/2015. Nu are rost să precizăm specificul critic al descrierii imprimantelor, deoarece experții tehnici ai AEP cunosc perfect caracteristicile echipamentelor care oferă un avantaj pentru Canon și Epson.

Răspuns:

11.03.2024 09:13

Stimate operator economic, specificatiile tehnice au fost intocmite in stricta corespundere cu necesitatile operationale ale Autoritatii contractante.
Afirmatia ca specificatiile ar fi concepute pentru a avantaja careva modele de dispozitive de imprimare de branduri dedicate este lipsita de careva argumente.
In cadrul procedurii de achizitii din 2023, pentru dispozitive de imprimare cu specificatii tehnice similare au fost depuse oferte de la diverse branduri: HP, Sharp, Xerox, Canon si Epson.
A se consulta informatia public disponibila: https://mtender.gov.md/tenders/ocds-b3wdp1-MD-1691069547122?tab=awards

Lot 2
pentru Achiziție
05.03.2024 18:15

Bună seara ! Vă rugăm să precizați în ce scop vor fi utilizate dispozitivele din lotul 2?

Răspuns:

11.03.2024 09:17

Dispozitivele de imprimare la toate loturile sunt destinate activității specifice ale Agentiei, cât pentru Aparatul Central, atât și pentru diverse subdiviziuni structurale municipale și teritoriale ale ASP în strictă conformitate cu necesitățile operaționale de serviciu.

Lot 1
pentru Achiziție
05.03.2024 18:37

Vă rugăm să clarificați dacă cerința este o greșeală - Rezoluție de imprimare: min. 600x400 în contextul cerinței - Rezoluție de copiere/scanare: min. 600x600. Se știe că același modul de imprimare este folosit pentru copiere și rezoluția de copiere nu poate fi mai bună decât rezoluția de imprimare, plus că rezoluția de imprimare 600x400 nu este standard - versiunea clasică este 600x600 dpi. Deci, aparent, rezoluția de imprimare ar trebui să fie tot 600x600 dpi. Mai ales că și Lotul 7 pentru o imprimantă de o serie similară specifică o rezoluție de imprimare de 600x600 dpi. Vă rugăm să efectuați modificări

Răspuns:

11.03.2024 09:18

Specificatiile tehnice au fost stabilite cu valori minime, in acest sens fiind indicata pentru parametrii cu valori variabile de la un producator la altul sintagma "min.", astfel operatorii economici interesati pot propune diverse modele de la diferiti producatori cu caracteristici si valori a parametrilor mai bune decat cele specificate "Rezoluție de imprimare: min. 600x400 ".
In consecinta, ofertele care vor reflecta valori "600x600" si mai mari se vor considera la etapa de evaluare ca conforme. Nu este necesar aplicarea modificarilor la documentatia de atribuire.

Termenul de garanție - min. 36 luni
pentru Achiziție
05.03.2024 18:56

Voi solicitați o garanție de 3 ani pentru toate imprimante. Cum garanția solicitată vor fi corelate că se utilizează cartușe reîncărcate sau compatibile (calitatea imprimării în Centre ASP vorbește doar despre cartușe reîncărcate)? Conform condițiilor de utilizare a dispozitivelor de imprimare, producătorul are dreptul de a scoate imprimanta sau multifuncționalul din garanție dacă se utilizează piese și consumabile contrafăcute sau neoriginale. Sau puteți confirma că pentru echipamentul achiziționat se vor utiliza numai consumabile originale?

Răspuns:

11.03.2024 09:20

Autoritatea contractanta a stabilit cerintele privind termenul de garantie de min. 36 luni in stricta conformitate cu prevederile HG 544/2019, prin care Autoritatea competenta si responsabila de coordonare si avizare a oportunitatii de achizitii TIC - Institutia Publica "Agentia de Guvernare Electronica" a inaintat recomandari express privind termenul de garantie de min. 36 luni prin avizul nr. 3011-144 din 20.02.2024 - avizul AGE fiind publicat pe MTender pe langa documentatia de atribuire.
Autoritatea contractanta aplica restabilirea si reincarcarea cartuselor doar pentru dispozitivele de imprimare pentru care termenul de garantie de la producator este depasit, respectiv pentru dispozitive de imprimare noi cu termen de garantie valabil se vor utiliza doar cartuse noi corespunzator.

Confirmarea obligațiilor de garanție
pentru Achiziție
13.03.2024 12:18

Stimată autoritate de contractantă, pornind de la faptul că în Republica Moldova nu se obișnuiește să se apeleze la serviciul oficial al producătorului la prelungirea garanției, iar garanția implicită pentru echipamentele tipografice este de 1 sau 2 ani, vă rugăm să ne informați cum ar trebui să fie confirmată GARANȚIA OFICIALĂ A PRODUCĂTORULUI pentru trei ani: indicație pe site-ul oficial al producătorului, scrisoare originală cu specificarea modelelor, tipului și duratei garanției, etc.

Răspuns:

14.03.2024 10:34

În anunțul de participare este express stabilit la p. 17. scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație): p.7 din tabel - ”Deţinerea de Service Centru local autorizat de către producătorul bunului solicitat sau dispunerea de un contract cu Service Centru respectiv pentru asigurarea deservirii bunurilor aflate la garanţie ”.

Respectiv, operatorii economici interesați urmează să confirme această cerință prin modalitatea expres descrisă în tabelă în coloana ”Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței”: ”Document confirmativ emis de către compania-producător al echipamentului (prezentat în limba română sau cu traducere în limba română cu semnătura și ștampila traducătorului autorizat), copia semnată de către operatorul economic sau contractul, ce atestă relații contractuale cu Service Centru local autorizat – copia, semnată de către operatorul economic”.

Participanți

Lot nr. 1 Imprimantă multifuncțională tip 1 526,914.66 MDL
29/04/2024 10:45
409,999.00 MDL
Ofertă acceptată
29/04/2024 09:32
410,000.00 MDL
29/04/2024 11:25
583,440.00 MDL
Lot nr. 2 Imprimantă multifuncțională tip 2 1,327,433.57 MDL
27/03/2024 10:00
1,044,166.67 MDL
Ofertă refuzată
29/04/2024 10:47
1,182,509.80 MDL
Ofertă refuzată
29/04/2024 11:25
1,391,277.50 MDL
Ofertă acceptată
Lot nr. 3 Imprimantă multifuncțională tip 3 290,179.05 MDL
29/04/2024 11:25
261,800.00 MDL
Ofertă acceptată
27/03/2024 10:01
261,839.00 MDL
29/04/2024 10:48
272,000.00 MDL
Lot nr. 4 Imprimantă multifuncțională tip 4 268,389.96 MDL
27/03/2024 10:27
172,800.00 MDL
Ofertă refuzată
29/04/2024 11:25
258,540.00 MDL
Ofertă acceptată
29/04/2024 10:48
347,126.40 MDL
Ofertă refuzată
Lot nr. 5 Imprimantă color tip 1 37,689.96 MDL
29/04/2024 10:49
31,950.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot nr. 6 Imprimantă color tip 2 12,832.50 MDL
29/04/2024 11:25
9,470.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot nr. 7 Imprimantă monocrom 999,863.55 MDL
29/04/2024 09:32
844,999.00 MDL
Ofertă acceptată
29/04/2024 10:49
884,210.22 MDL
29/04/2024 11:25
1,533,262.50 MDL
Lot nr. 8 Imprimantă color tip 3 9,081.66 MDL
29/04/2024 11:25
7,090.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot nr. 9 Imprimantă color tip 4 8,040.83 MDL
29/04/2024 10:50
4,629.90 MDL
Ofertă refuzată
29/04/2024 11:25
6,695.00 MDL
Ofertă acceptată
Lot nr. 10 Imprimantă color tip 5 49,416.60 MDL
Lot nr. 11 Imprimantă matricială 54,075.00 MDL
29/04/2024 11:25
66,875.00 MDL
Ofertă acceptată