Achiziție - Servicii de desfășurare a sesiunilor de instruire, componenta EXTINDEREA AFACERII în cadrul Programului de ”EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ”

Achiziție IP Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA)

Informație generală

Servicii de desfășurare a sesiunilor de instruire, componenta EXTINDEREA AFACERII în cadrul Programului de ”EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ”
252,848.88 MDL
nereușit
ocds-b3wdp1-MD-1709194955409

Servicii de desfășurare a sesiunilor de instruire, componenta EXTINDEREA AFACERII în cadrul Programului de ”EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ”


COP
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
29/02/2024 10:28
clarificări
15/03/2024 08:16
depunere
21/03/2024 08:16
deschidere oferte
22/03/2024 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 29/02/2024 08:33
Trezoreria de Stat

suma planificată 252,848.88 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
252,848.88 MDL 2,528.49 MDL 80510000-2 Servicii de desfășurare a sesiunilor de instruire, componenta EXTINDEREA AFACERII în cadrul Programului de ”EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ” 1 Bucata 13.03.2024 - 30.12.2024
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
2024-03-22 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare servicii instruiri extinderea afacerii.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunt_de_participare servicii instruiri extinderea afacerii29/02/2024 10:28Descarca
caiet de sarcini procurare servicii de instruire_extinderea afacerii.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini procurare servicii de instruire_extinderea afacerii29/02/2024 10:28Descarca
1. duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchiziție1. duae_ro_0.doc29/02/2024 10:28Descarca
2. anexa nr. 7.docxbiddingDocumentsAchiziție2. anexa nr. 7.docx29/02/2024 10:28Descarca
3. anexa nr. 8.docxbiddingDocumentsAchiziție3. anexa nr. 8.docx29/02/2024 10:28Descarca
4. anexa 22_specificații tehnice.docxbiddingDocumentsAchiziție4. anexa 22_specificații tehnice.docx29/02/2024 10:28Descarca
5. anexa 23_specificații de preț.docxbiddingDocumentsAchiziție5. anexa 23_specificații de preț.docx29/02/2024 10:28Descarca
8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docxbiddingDocumentsAchiziție8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx29/02/2024 10:28Descarca
9. f3.6_declataria privind conduita etica.docxbiddingDocumentsAchiziție9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx29/02/2024 10:28Descarca
10. declarația privind beneficiarii finali.docxbiddingDocumentsAchiziție10. declarația privind beneficiarii finali.docx29/02/2024 10:28Descarca
11. anexa nr. 12.docxbiddingDocumentsAchiziție11. anexa nr. 12.docx29/02/2024 10:28Descarca
13. anexa nr. 14.docxbiddingDocumentsAchiziție13. anexa nr. 14.docx29/02/2024 10:28Descarca
15. conceptul cursului.docxbiddingDocumentsAchiziție15. conceptul cursului.docx29/02/2024 10:28Descarca
16. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docxbiddingDocumentsAchiziție16. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx29/02/2024 10:28Descarca
ds_servicii extinderea afacerii.docxbiddingDocumentsAchizițieds_servicii extinderea afacerii.docx29/02/2024 10:28Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Prezența fizică
pentru Achiziție
04.03.2024 17:14

Bună ziua, participanții din afara mun. Chișinău, se vor deplasa pentru instruirea cu prezența fizică la sala care va fi pusă la dispoziție de către Prestatorul de serviciu în mun. Chișinău? Sau Prestatorul va trebui să pună la dispoziție sală de instruire în afara mun. Chișinău în dependență de locația participanților?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.03.2024 15:50

Instruirile se vor organiza în dependență de localizarea geografică a participanților, în cazul în care se formează grupă de participanți la nordul țării atunci Prestatorul de servicii instruire va trebui să pună la dispoziție sală de instruire în dependență de locația participanților.

... afișează tot conținutul

Participarea mixtă
pentru Achiziție
04.03.2024 17:20

Bună seara, în cazul instruirii cu prezență fizică, Prestatorul de serviciu va trebui să asigure concomitent și transmisia on-line a instruirii ? ( spre exemplu: prin intermediul Platformei ZOOM), iar formatorii vor trebuie să lucreze atît cu publicul prezent fizic cît și cu cel online?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.03.2024 15:50

În cazul organizării instruirilor cu prezență fizică, Prestatorul de servicii instruire desfășoară instruirea strict pentru participanții din sală. Pentru instruirile în format mixt atunci sunt unele module care se desfășoară exclusiv online și aici Prestatorul de servicii instruire trebuie să dețină echipament pentru desfășurarea instruirilor on line iar pentru instruirile fizice toți participanții se prezintă în sală.

... afișează tot conținutul

Clarificări la tabelul aferent Conceptului desfășurării cursului de instruire.
pentru Achiziție
04.03.2024 17:27

Bună seara, ce a a vut în vedere persoana care a elaborat Caietul de sarcini la rubrica:
1. - Conținutul modulului
prin cuvîntul "dezagrgați" conținutul programului din caietul de sarcini?

2. Ce trebuie de inclus la rubrica ”Livrabile”

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.03.2024 15:50

Bună ziua! Ținem să vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției lansate. Referitor la întrebarea Dvs, prin prezentul tabel ne dorim să vedem viziunea potențialului Prestator de servicii instruire cum va livra instruirea, ce va preda, prin materialului oferit ce obiective vor fi atinse.

În caietul de sarcini capitolul III, este indicat cuprinsul training-ului, în tabelul ” Conceptul desfășurării cursului de instruire”, coloana 3 urmează să fie indicate ce subiecte vor fi puse în discuție și ce activități de consolidare a cunoștințelor vor fi organizate pe parcursul training-ului.

În rubrica ”Rezultate obținute la final de instruire” Vă rugăm să indicați ce abilități practice vor fi dezvoltate sau îmbunătățite la participanții care vor participa la instruire.

În rubrica ”Livrabile” – este necesar ce materiale în afară de ppt obțin participanții inclusiv și pentru sarcinile practice
Ținem să menționăm că acest tabel substituie setul de materiale de formare care urmează abia să fie elaborate după semnarea contractului de achiziții.

... afișează tot conținutul

Concretizare loturi
pentru Achiziție
06.03.2024 18:56

Buna seara, conform caietului de sarcini programa este repartizată pe loturi aparte, însă în anunț este identificat ca lot integral? poate fi depusă participarea pentru un lot separat din progam?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.03.2024 08:58

Bună ziua! Achiziția respectivă nu este separată pe loturi, aceasta este separată pe module care fac parte dintr-un întreg - cursul de instruire.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de desfășurare a sesiunilor de instruire, componenta EXTINDEREA AFACERII în cadrul Programului de ”EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ” 252,848.88 MDL