Achiziție - Achiziționarea lucrărilor de gazificare a s. Hîjdieni, r-l Glodeni

Achiziție S.R.L. ”BĂLȚI-GAZ”

Informație generală

Achiziționarea lucrărilor de gazificare a s. Hîjdieni, r-l Glodeni
1,598,876.65 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1709126759931

Achiziționarea lucrărilor de gazificare a s. Hîjdieni, r-l Glodeni


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
28/02/2024 15:44
clarificări
01/03/2024 15:27
depunere
04/03/2024 17:27
deschidere oferte
04/03/2024 17:27
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 28/02/2024 13:41
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,598,876.65 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,598,876.65 MDL 45200000-9 Achiziționarea lucrărilor de gazificare a s. Hîjdieni, r-l Glodeni 0.156 Kilometru; mie metri 06.03.2024 - 30.12.2024
Sf. Nicolai nr.43

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
202402281535_Hîjdieni Anunt de participare Lucrari MTENDER.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare28/02/2024 15:44Descarca
202402281536_Hîjdieni Anunt de participare Lucrari MTENDER.docxbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare28/02/2024 15:44Descarca
202402281538_Hîjdieni Documentație de atribuire .docxbiddingDocumentsAchizițieDocumentație de atribuire28/02/2024 15:44Descarca
202402281539_Hîjdieni Documentație de atribuire .pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentație de atribuire28/02/2024 15:44Descarca
202402281539_Hîjdieni Caiet de sarcini rectif..pdfbiddingDocumentsAchizițieCaiet de sarcini28/02/2024 15:44Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Data-limita de depunere a ofertelor
pentru Achiziție
29.02.2024 08:51

În conformitate cu prevederile LEGII Nr. 74 din 21-05-2020 „privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale” Articolul 37. Licitația deschisă (2*1) Prin derogare de la prevederile alin. (2), perioada cuprinsă între data publicării anunţului de participare şi data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puţin 20 de zile pentru contractele de achiziții sectoriale a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, este mai mică decât următoarele praguri: b) pentru contractele de achiziţii de lucrări – 90000000 de lei; Solicităm respectarea termenului sus menționat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.02.2024 10:54

În conformitate cu lit. (b) alin. (1) art. 1 din Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale nr. 74 din 21.05.2020, ultima se aplică contractelor de achiziții, la caz, de lucrări, a căror valoare estimată, fără TVA, este egală cu sau mai mare decât pragul de 2 mln. de lei. Valoarea achiziției publicate nu întrunește pragul valoric nominalizat și este de valoare mică. Astfel, nu cade sub incidența Legii nr. 74/2020, ci se reglementează (conform alin. (3) art. 1 din Legea nr. 74/2020) de Hotărârea Guvernului nr. 870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică. Potrivit pct. 34 din HG nr. 870/2022, perioada cuprinsă între data publicării achiziției publice de valoare mică și data-limită de depunere a ofertei trebuie să fie de cel puțin 2 zile. Completarea de către legiuitor a art. 37 din Legea nr. 74/2020 prin introducerea alin. (2¹) intră în vigoare din 08.11.2024, respectiv, nu este aplicabilă cazului.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
29.02.2024 14:16

Buna ziua, D-stra la pct. 11 din Anuntul de participare indicati: Ofertantul este obligat să facă cunoștință cu obiectul achiziției și să elaboreze oferta în modul stabilit. Deci dupa parerea D-stra in doua zile trebuie sa ne deplasam la obiect, sa studiem obiectul si sa indeplinic caietul de sarcini, nu vi se pare ca cam nu se reuseste? Si inca o intrebare tot la punctul dat, daca ne deplasam la obiectul dat, si depistam care-va neconformitati, noi indeplinim caietul de sarcini dupa cum il vedem noi, sau conform caietului de sarcini publicat de D-stra?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.02.2024 17:06

Cu privire la întrebarea 1, entitatea contractantă reține, că Anunțul de participare, dar și documentația de atribuire, au fost elaborate în strictă conformitate cu prevederile legislației în vigoare, precum și ținând cont de specificul obiectului de achiziție. Entitatea contractantă va asigura accesul ofertanților să viziteze și să inspecteze terenul și împrejmuirile ai acestuia în limitele programului său de muncă. Orice operator economic este în drept să participe la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică, respectând în acest sens condițiile din Anunțul de participare și documentația de atribuire. Cu privire la întrebarea 2, în cazul în care operatorul economic va identifica unele neconformități, el va indica în oferta informația respectivă cu comentariile necesare la subiect.

... afișează tot conținutul

depunere a ofertelor
pentru Achiziție
01.03.2024 09:56

Ținând cont de complexitatea lucrărilor, numărul mare de acte care trebuie prezentat, Solicităm extinterea termenului limită de depunere a ofertelor

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.03.2024 15:34

I. La inițierea procedurii de achiziție și stabilirea termenilor, entitatea contractantă a respectat întocmai prevederile Hotărârii de Guvern nr. 870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică. Recomandăm operatorilor economici să respecte prevederile și condițiile de participare la achiziția inițiată.

... afișează tot conținutul

Certificat de vizită în teren
pentru Achiziție
01.03.2024 10:05

Ținând contul de faptul că termenul este foarte limitat pentru a lua legătura cu beneficiarul și a ieși la fața locului nu este posibil. Ne asumăm toate riscurile având o experiență vastă în domeniu.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.03.2024 15:34

II. La inițierea procedurii de achiziție și stabilirea termenilor, entitatea contractantă a respectat întocmai prevederile Hotărârii de Guvern nr. 870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică. Recomandăm operatorilor economici să respecte prevederile și condițiile de participare la achiziția inițiată. Entitatea contractantă va asigura accesul ofertanților să viziteze și să inspecteze terenul și împrejmuirile ai acestuia în limitele programului de muncă a entității contractante.

... afișează tot conținutul

Participanți

Achiziționarea lucrărilor de gazificare a s. Hîjdieni, r-l Glodeni 1,598,876.65 MDL
04/03/2024 17:14
1,154,352.59 MDL
Ofertă refuzată
04/03/2024 09:33
1,343,528.06 MDL
Ofertă refuzată
04/03/2024 16:33
1,448,977.00 MDL
Ofertă refuzată
04/03/2024 11:32
1,591,618.52 MDL
Ofertă acceptată