Reparatia Aulei ( 172 locuri ) a Catedrei de reabilitare medicala, medicina fizica si terapie din incinta Spitalului Clinic al Ministerului Sanatatii, str. Gheorghe Casu, 37
suma planificată 1,300,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
1,300,000.00 MDL | 45400000-1 | Reparatia Aulei ( 172 locuri ) a Catedrei de reabilitare medicala, medicina fizica si terapie din incinta Spitalului Clinic al Ministerului Sanatatii, str. Gheorghe Casu, 37 | 1 Bucata |
11.03.2024 - 30.12.2024 bd. Ștefan cel Mare 165 |
Buna ziua, va rugam sa atasati pe platforma de achizitii publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Buna ziua. Caietul de sarcini anexat este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012.
Clarificați vă rog poziția nr.6 - ce fel de scaune rabatabile. ? Și poziția nr.15 - ce fel de placă neșlefuită clasa III gr.12mm ??? Mulțumesc anticipat.
poz.15 - Placaj neșlefuit (фанера) clasa 3 grosimea 12mm.
poz.6 - scaune amfiteatru
P.3 Se solicita Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor.
Serviciul Fiscal de Stat informează contribuabilii care participă la procedurile de achiziții publice despre faptul că, începând cu data de 01 ianuarie 2024, accesarea informației privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale de către candidatul sau ofertantul la procedura de atribuire a contractului de achiziții publice se efectuează nemijlocit de către autoritatea contractantă, prin intermediul resursei informaționale a Serviciului Fiscal de Stat.
Informația privind restanța contribuabilului este disponibilă a fi accesată de către autoritățile contractante de pe platforma de interoperabilitate (MConnect), precum și de pe Portalul guvernamental de date, accesând următorul link: https://date.gov.md/open/company-details.
Având în vedere că informația cu privire la restanța contribuabilului față de buget poate fi accesată nemijlocit de către autoritatea contractantă, participanții în cadrul procedurilor de atribuire a contractelor de achiziții publice nu au obligația de a prezenta autorității contractante certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de buget.
Excludeti va rog cerinta data. Mersi.
Lipsa restanțelor față de buget - verificarea de către autoritatea contractantă prin accesarea link-ului https://sfs.md/ro/services-online/route.taxpayer_information la momentul deschiderii ofertelor. În cazul în care în urma accesării link-ului, va fi generată informația conform căreia operatorul economic înregistrează restanță față de buget, oferta acestuia va fi respinsă;
Buna ziua. Un contact va rog pentru a efectua o vizita la obiect. Multumesc
022205114 Mihai Tcaciuc
La poziția 84 . resursa Radiator se exclude ? Pentru că urmează poziția 85 ca resursă = Radiator "Termo" 500/130 sau analogic - 196 buc. (secții). Clarificați vă rog
Radiatorul ca resursa din poz. 84 se va exclude.
Pentru a evita zeci fde întrebări la elaborarea devizelor , VĂ RUGĂM sa atasati pe platforma de achizitii publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Indicii de resurse sunt indicați in norma de deviz (simbol norma si cod resurse).
Acești indici nu pot fi modificați (vezi CP L.01.01-2012, pct.4.2.3).
Rugam elaborarea ofertei in stricta conformitate cu cerințele caietului de sarcini si CP L.01.01-2012.
Autoritatea contractanta nu dispune de formularul nr.5 (vezi prevederile CPL.01.01-2012 pct.4.2.7)
Buna ziua. Poz.16 concretizati va rog ce fel de profil din aluminiu cu l=8mm? Mersi.
Profilul din aluminiu (lățimea - 8mm; înălțimea -15mm) pentru protecția muchiilor treptelor. Citiți atent cerințele caietului de sarcini (poz.16) si tehnologia de așternere a linoleumului omogen pe trepte.
Solicitați vă rog de la devizierul care a elaborat Caietul de sarcini, Formularul 1 desfășurat....sunt multe întrebări la resursele capitolului Lucrări de montare. De exemplu pozițiile...113,114,115,126,138,.... resursa de bază se exclude ??? pentru că resursa de bază la aceste poziții o regăsimîn capitolul UTILAJ. Mulțumesc
Resursele de baza (utilajele) incluse in compartimentele „Rețea electrica”, „Ventilarea”, „Rețea informațională (Internet)”, „Sistem de supraveghere video”, sunt incluse in compartimentul „Utilaj”, deoarece la ele nu se calculează cheltuielile indirecte (asigurări sociale, transportarea materialelor, cheltuieli de regie, beneficiul). Pentru utilaje se calculează doar cheltuieli de depozitare.
Vezi modalitatea de întocmire a devizelor pentru lucrările de construcție-montaj prin metoda de resurse CPL.01.01-2012.
Poziția 85 - Radiator "Termo" 500/130 sau analogic . Se permit alte mărimi sau exact 500*130mm ? De exemplu 500/95mm analog
Modificări nu se permit
poz.92 este morma pentru robinet, de ce indica ca material Dop? trebuie alta norma din IC nu din ID
Norma de resurse s- a folosit adaptiv pentru Dop de radiator. În resurse este necesar sa includeți
costul dopului nu a robinetului.
Norma nu va fi modificata.Conformati-va cerințelor caietului de sarcini. Devizul a fost verificat de către verificatori atestati în domeniu.
Bun devizier aveti, nu cunoaste normele. ci alipca .
Devizul a fost verificat de către Serviciul de Stat pentru verificarea și expertizarea proiectelor.
poz.28 -RpEA01A K=0,2 sal. - Montarea tuburilor de protectie din policlorura de vinil PVC tip IP-PVC, cu diametrul pina la 16 mm, montat aparent fixate direct pe ziduri, Tub gofrat 750N d-20mm, flexibil, cu sonda- Motivul apilcarii k=0.2 la salariu? Si pentru Dn,20 e norma RpEA01B, de ce a fost aplicata aceasta norma?
Buna ziua. Este o greșeală mecanica. De utilizat RpEA01B.
Coeficientul k=0,2 este inclus ca urmare a obiecțiilor înaintate de către ÎS„ Serviciul de Stat Verificare si Expertizare Proiectelor si Construcțiilor”