Conform caietului de sarcini
suma planificată 2,762,375.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
2,762,375.00 MDL | 45400000-1 | Reparatia Aulei nr.4 din incinta Blocului didactic nr.2, niv.3, str. Malina Mica, 66 | 1 Bucata |
18.03.2024 - 30.12.2024 bd. Ștefan cel Mare 165 |
Buna ziua, va rugam sa atasati pe platforma de achizitii publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Buna ziua Caietul de sarcini anexat este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012,
Ne facem impresia că nu cunoașteți ce înseamnă Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Buna ziua
Prin prezenta Va informăm că Beneficiarul nu dispune de forma nr.1 - lista cu cantitățile - de lucrări descifrată, respectiv caietul de sarcini este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012,
Încărcați vă rog Formularul nr.5 (Fără prețuri) , ca să fie clar cu toate resursele necesare, normele de consum etc.... Mulțumesc anticipat.
Indicii de resurse sunt indicați in norma de deviz (simbol norma si cod resurse).
Acești indici nu pot fi modificați (vezi CP L.01.01-2012, pct.4.2.3).
Rugam elaborarea ofertei in stricta conformitate cu cerințele caietului de sarcini si CP L.01.01-2012.
Autoritatea contractanta nu dispune de formularul nr.5 (vezi prevederile CPL.01.01-2012 pct.4.2.7)
Buna ziua, in privinta mai multor compartimente a-ți stipulat ca se exclud materialele cum ar fi in cazul tavanelor din amstrong. Dvs ve-ți pune la dispozitie materialele?
Vă multumesc anticipat!
Buna ziua. Poziția la care faceți referința se aplica pentru demontarea plăcilor tavanului suspendat si nu necesita materiale.