Achiziție - Servicii de închiriere a încăperilor și catering

Achiziție Ministerul Agriculturii Dezvoltării Regionale și Mediului

Informație generală

Servicii de închiriere a încăperilor și catering
2,750,000.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1707999743876

Servicii de închiriere a încăperilor și catering pentru cea de-a 34 Conferință regională FAO pentru Europa


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
15/02/2024 16:00
clarificări
26/02/2024 09:00
depunere
25/03/2024 09:00
deschidere oferte
25/03/2024 09:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 15/02/2024 12:36
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,750,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
2,750,000.00 MDL 70220000-9 Servicii de închiriere a încăperii pentru secretariat și personal de suport; Suprafața încăperii: 40(±5) Perioada ocupare: 9 zile (10-17 mai 2024) Mobiliere: - mese de birou pentru 8 persoane cu 8 scaune; 40 Metru patrat Lot anulat
70220000-9 Servicii de catering (fourchette); urata de prestare a serviciilor: 13 – 17 mai 2024; Două pauze de cafea pentru zile de 13 mai, 15 mai și o pauză de cafea pentru 14 mai și 17 mai disponibildisponibile pînă și, respectiv, după prînz, pentru 300 de participanți, care va include: ceai, cafea naturală, apă naturală (plată și minerală), 2 tipuri de suc; fursecuri de 3 feluri, două tipuri de deserturi. Un prînz zilnic tip fourchette pentru 300 participanți: • 7 tipuri de aperitive reci și salate din diferite bucătării moderne; • Sortiment de murături; • Mezeluri gatite feliate (asortiment de carne gatita, pasare, branzeturi si peste); • 4 tipuri de mâncăruri și colecție de tapas din diferite bucătării moderne; • Condimente (mirodenii pulbere, condimente măcinate, pastă); • Fructe uscate și nuci (stafide, caise, nucă, alune, migdale); • Verdeturi si legume (salata verde, salata iceberg, rosii, castraveti, varza, ardei gras, marar, patrunjel etc.); • Sosuri și condimente pentru salată (suc proaspăt de lămâie, sos de lămâie și ulei de măsline, sos franțuzesc, oțet balsamic, muştar, măsline etc.); • Coltar cu antipasto vegetarian (legume la gratar, legume prajite, sosuri); • Sortiment de pâine; • feluri principale (1 fel tradițional, 1 fel asiatic/internațional, 1 stație de paste vii și 1 carne de vită la grătar/ optiunea pasari/peste); • Pe feluri secundare (cartofi, orez, fel tradițional, spring rolls); • Supa zilei; • Bufet de deserturi (desert întreg și 5 tipuri de prăjituri, fructe întregi, salată de fructe); • Deserturi (5 tipuri) • 2 băuturi răcoritoare. Cantitatea alimentelor pentru un prînz de persoană: 540 (±20) grame 300 Om
70220000-9 Servicii de închiriere a sălii de conferință Suprafața încăperii: 710(±5) Perioada ocupare: 8 zile (10-17 mai 2024) Mobilier: - podium pentru scenă (50 cm înălțime, 20 m lățime, 5 m adâncime) - Scena: mese cu 6 scaune (la distanță de 1,5 m) și un pupitru - mese laterale cu 15 scaune pentru secretariat (fara microfoane) 710 Metru patrat
70220000-9 Servicii de închiriere a biroului pentru Directorul General FAO; Suprafața încăperii: 120(±5) Perioada ocupare: 6 zile (12-17 mai 2024) Mobilier: - 1 masă de birou executiv cu 1 scaun - 1 masă pentru ședințe cu 8 scaune - 4 scaune suplimentare 120 Metru patrat
70220000-9 Servicii de închiriere a biroului pentru Secretariatul DG FAO; Suprafața încăperii: 30(±5) Perioada ocupare: 6 zile (12-17 mai 2024) Mobilier - mese de birou pentru 5 persoane / 5 scaune; - 1 masă pentru imprimantă si hartie 30 Metru patrat
70220000-9 Servicii de închiriere a sălii pentru evenimentul secundar și Breakout; Suprafața încăperii: 140(±5) Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier - Mese aranjate în formă de U cu 40 de scaune în jurul meselor și alte 20 de scaune în spate 140 Metru patrat
70220000-9 Servicii de închiriere a sălii pentru Birou guvernamental; Suprafața încăperii: 30(±5) Perioada ocupare: 2 zile (15-16 mai 2024) Mobilier - 1 masă pentru ședințe cu 8 scaune 30 Metru patrat
70220000-9 Servicii de închiriere a Sălii de ședințe a Comisiei Europene; Suprafața încăperii: 135(±5) Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier - Mese aranjate în formă de U cu 27 de scaune în jurul mesei și alte 20 de scaune în spate 135 Metru patrat
70220000-9 Servicii de închiriere a două încăperi pentru jurnaliști/presă; Suprafața încăperii: 8(±2) Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier: - o masă și 4 scaune în fiecare încăpere 8 Metru patrat
70220000-9 Servicii de închiriere a 8 birouri separate pentru secretariatul FAO; Suprafața totală a birourilor: 160(±5) Perioada ocupare: 8 zile (11-17 mai 2024) Mobilier Birou Secretariat ERC: - 4 mese de birou cu 4 scaune - rafturi pentru depozitarea documentelor / dosarelor Perioada ocupare: 6 zile (12-17 mai 2024) Mobilier Birou REU ADG: - 1 masă de birou executive cu scaun; Perioada ocupare: 7 zile (11-17 mai 2024) Mobilier Biroul REU DRR, REU RPL și SEC SRC: - 3 mese de birouri excutive cu scaune Perioada ocupare: 7 zile (11-17 mai 2024) Mobilier Birou pentru Ședința Secretariatului: - 1 masa ședințe cu 10 scaune Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier Birou Președinte independent al Consiliului ERC - 1masă de birou executive cu scaun - 1 masa pentru ședințe cu 4 scaune Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier birou pentru interpreți / traducători - 4 mese de birou cu 4 scaune Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier birou ofițeri tehnici: - 3 mese de birou cu 3 scaune Perioada ocupare: 6 zile (12-17 mai 2024) Mobilier birou Comisiei UE: - 1 masă mare pentru aranjarea documentelor 160 Metru patrat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
202402151439_Anexa 22 Specificatia tehnică.pdftechnicalSpecificationsAchizițieSpecificația tehnică15/02/2024 16:00Descarca
202402151440_Anexa 23 Specificatia de preț.pdfevaluationCriteriaAchizițieSpecificație de preț15/02/2024 16:00Descarca
202402151440_duae_ro_0.pdfbiddingDocumentsAchizițieDUAE15/02/2024 16:00Descarca
202402151441_Caiet_sarcini.pdfevaluationCriteriaAchizițieCaiet de sarcini15/02/2024 16:00Descarca
202402151447_documentatie_standard.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard15/02/2024 16:00Descarca
202402151505_21-02-448 15.02.2024.pdftenderNoticeAchizițieAnunț de participare15/02/2024 16:00Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Nu există întrebări

Participanți

Servicii de închiriere și catering 2,750,000.00 MDL Lot anulat
25/03/2024 08:35
2,059,277.73 MDL