Achiziție - Servicii de auditare a cheltuielilor proiectului UE pentru IMM-uri implementat de Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P. ODA)

Achiziție IP Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA)

Informație generală

Servicii de auditare a cheltuielilor proiectului UE pentru IMM-uri implementat de Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P. ODA)
513,900.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1707916502605

Servicii de auditare a cheltuielilor proiectului UE pentru IMM-uri implementat de Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P. ODA)


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
14/02/2024 15:29
clarificări
21/02/2024 14:00
depunere
27/02/2024 14:00
deschidere oferte
28/02/2024 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 14/02/2024 13:27
Trezoreria de Stat

suma planificată 513,900.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
513,900.00 MDL 5,139.00 MDL 79210000-9 Servicii de auditare a cheltuielilor proiectului UE pentru IMM-uri implementat de Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P. ODA) 1 Bucata 29.02.2024 - 30.12.2026
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
2024-02-28 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare_servicii de auditare a cheltuielilor proiectului ue.semnat.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunt_de_participare_servicii de auditare a cheltuielilor proiectului ue.semnat.signed.signed.pdf14/02/2024 15:29Descarca
caiet de sarcini - audit proiect ue pentru imm-uri.semnat.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini - audit proiect ue pentru imm-uri.semnat.signed.signed.pdf14/02/2024 15:29Descarca
1. duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchiziție1. duae_ro_0.doc14/02/2024 15:29Descarca
2. anexa nr. 7.docxbiddingDocumentsAchiziție2. anexa nr. 7.docx14/02/2024 15:29Descarca
3. anexa nr. 8.docxbiddingDocumentsAchiziție3. anexa nr. 8.docx14/02/2024 15:29Descarca
4. anexa 22_specificații tehnice.docxbiddingDocumentsAchiziție4. anexa 22_specificații tehnice.docx14/02/2024 15:29Descarca
5. anexa 23_specificații de preț.docxbiddingDocumentsAchiziție5. anexa 23_specificații de preț.docx14/02/2024 15:29Descarca
8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docxbiddingDocumentsAchiziție8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx14/02/2024 15:29Descarca
9. f3.6_declataria privind conduita etica.docxbiddingDocumentsAchiziție9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx14/02/2024 15:29Descarca
11. declarația privind beneficiarii finali.docxbiddingDocumentsAchiziție11. declarația privind beneficiarii finali.docx14/02/2024 15:29Descarca
12. anexa nr. 12.docxbiddingDocumentsAchiziție12. anexa nr. 12.docx14/02/2024 15:29Descarca
13. anexa nr. 14.docxbiddingDocumentsAchiziție13. anexa nr. 14.docx14/02/2024 15:29Descarca
16. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docxbiddingDocumentsAchiziție16. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx14/02/2024 15:29Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docxbiddingDocumentsAchizițieds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docx14/02/2024 15:29Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Documentele anexate
pentru Achiziție
15.02.2024 16:35

Buna ziua! Solicităm explicația unor puncte din Anunțul de participare privind achiziționarea serviciilor de auditare a cheltuielilor proiectului UE pentru IMM-uri, împlimentat de IP „ODA” și anume: pct. 16, subpunct 10, se solicită, Licența entității de audit pentru activitatea de audit, dar conform legislației în vigoare, activitatea de audit, nu se supune licențierii. Astfel apare întrebarea ce document prezentăm?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.02.2024 10:16

Bună ziua! Ținem să vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției lansate. Condiția respectivă este indicată în contextului faptului dacă entitatea de audit o deține și mai este valabilă, precum și pentru entitățile țara de reședință a cărora eliberează asemenea act. Referitor la actul necesar, prezentați ultima licență eliberată Dvs.

... afișează tot conținutul

La caietul de sarcini
pentru Achiziție
17.02.2024 12:37

Bună ziua!
Vă rugăm respectuos explicații la compartimentul „Capacitate tehnică și/s-au profesională) pct.12.
La acest punct, nu este clar ce informație trebuie să prezentăm, deoarece într-un caz se solicită, prezentartea listei contractelor similare executate în ultimii 5 ani, tot în acest punct se solicită de a demonstra experiența de minim 3 ani în desfășurarea activității de audit, pentru proiecte finanțate din surse UE.
Întrebarea este, în informația ce ține de experiența de 5 ani, includem diverse entități la care s-a efectuat auditul, sau numai proiecte finanțate de UE, sau numai Instituții Publice?
Vă mulțumim, anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.02.2024 10:50

Bună ziua! Ținem să vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției lansate. Cerința respectivă presupune prezentarea actelor confirmative a deținerii experienței în prestarea serviciilor de audit de 5 ani în general, iar 3 ani - în proeictele finanțate de resursele UE.

... afișează tot conținutul

TVA
pentru Achiziție
19.02.2024 11:49

În conformitate cu Caietul de sarcini pct. 2 Informații generale, valoarea totală a achiziției este - 513 900,00 MDL, cu aplicarea cotei scutite a TVA cu drept de deducere, i-ar conform anexei nr. 23 pe care trebuie să o completăm este prevăzut, completartea prețului fără TVA și inclusiv TVA - 20 %.
Întrebarea noastră este, dacă proiectul este scutit de TVA cu dreptul de deducere, cum urmează să completăm coloana a 8 (opta), dacă această coloană prevede suma inclusiv TVA - 20%?
Putem modifica coloana nr. 8 (opt), suma inclusiv TVA - 0% ?
Mulțumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.02.2024 13:27

Bună ziua! Ținem să vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției lansate. Referitor la întrebarea pusă, oferta va fi evaluată cu luarea în considerare a prețului fără TVA, din moment ce există scutirea de TVA, dar puteți modifica 0% pentru a evita orice neînțelegere.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de auditare a cheltuielilor proiectului UE pentru IMM-uri implementat de Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P. ODA) 513,900.00 MDL
26/02/2024 17:19
299,000.00 MDL
Ofertă refuzată
27/02/2024 11:48
300,000.00 MDL
Ofertă refuzată
26/02/2024 16:22
390,000.00 MDL
Ofertă refuzată
23/02/2024 14:40
480,000.00 MDL
Ofertă refuzată