Achiziție - Lucrări de reparație capitală a unor porțiuni de drum de pe strada 31 August din s. Sipoteni r-ul Călărași

Achiziție Primaria Sipoteni

Informație generală

Primaria Sipoteni
1007601007907
Lucrări de reparație capitală a unor porțiuni de drum de pe strada 31 August din s. Sipoteni r-ul Călărași
1,800,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1707296765287

Achiziționarea lucrărilor de reparație capitală a unor porțiuni de drum de pe strada 31 August din s. Sipoteni r-ul Călărași.


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
07/02/2024 11:11
clarificări
12/02/2024 09:00
depunere
15/02/2024 09:00
deschidere oferte
15/02/2024 09:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 07/02/2024 09:10
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,800,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,800,000.00 MDL 45200000-9 Achiziție lucrări 1 Unitate 01.03.2024 - 31.12.2024
31 August

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini 2.semnat.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-caiet de sarcini descifrat.pdf09/02/2024 20:10Descarca
caiet de sarcini 2.semnat.signed.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație capitală a unor porțiuni de drum de pe strada 31 August din s. Sipoteni r-ul Călărași-caiet de sarcini descifrat.pdf09/02/2024 20:10Descarca
anunț de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-anunț de participare.pdf07/02/2024 11:11Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-ds_lucrari.docx07/02/2024 11:11Descarca
anunț de participare.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație capitală a unor porțiuni de drum de pe strada 31 August din s. Sipoteni r-ul Călărași-anunț de participare.pdf07/02/2024 11:11Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație capitală a unor porțiuni de drum de pe strada 31 August din s. Sipoteni r-ul Călărași-caiet de sarcini.pdf07/02/2024 11:11Descarca
duae_ro_.docbiddingDocumentsLucrări de reparație capitală a unor porțiuni de drum de pe strada 31 August din s. Sipoteni r-ul Călărași-duae_ro_.doc07/02/2024 11:11Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsLucrări de reparație capitală a unor porțiuni de drum de pe strada 31 August din s. Sipoteni r-ul Călărași-ds_lucrari.docx07/02/2024 11:11Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-caiet de sarcini.pdf07/02/2024 11:11Descarca
duae_ro_.docbiddingDocumentsAchiziție-duae_ro_.doc07/02/2024 11:11Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Certificat lipsa datoriilor la BPN
pentru Achiziție
07.02.2024 18:29

Important pentru contribuabilii care participă la procedurile de achiziții publice. Începând din data de 1 ianuarie, accesarea informației privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale de către candidatul sau ofertantul la procedura de atribuire a contractului de achiziții publice se efectuează nemijlocit de către autoritatea contractantă, prin intermediul resursei informaționale a Serviciului Fiscal de Stat.

Mai exact, informația privind restanța contribuabilului este disponibilă a fi accesată de către autoritățile contractante de pe platforma de interoperabilitate (MConnect), precum și de pe Portalul guvernamental de date - date.gov.md.

Serviciul Fiscal de Stat precizează că, având în vedere că informația cu privire la restanța contribuabilului față de buget poate fi accesată nemijlocit de către autoritatea contractantă, participanții în cadrul procedurilor de atribuire a contractelor de achiziții publice nu au obligația de a prezenta autorității contractante certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de buget.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.02.2024 20:53

Având în vedere că, SFS a venit cu precizări referitor la informația privind restanța contribuabilului față de buget, din 01.01.2024 poate fi accesată nemijlocit de către autoritatea contractantă,de pe platforma de interoperabilitate (MConnect), participanții în cadrul procedurilor de atribuire a contractelor de achiziții publice nu au obligația de a prezenta autorității contractante certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de buget.

... afișează tot conținutul

Anunț d eparticipare
pentru Achiziție
07.02.2024 18:34

Specifica-ți care este efectivul maxim de personal pentru executarea conformă a contractului daca se solicită minim 75% personal angajat??????? este o normă aberantă și confuză pentru participanți.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.02.2024 21:20

Conform Ordinului MF r. 69 din 07.05.2021, art. 23, pentru confirmarea datelor de calificare în cadrul procedurii de achiziție publică, operatorul economic completează și prezintă DUAE, conform formularului, aprobat prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 72/2020, în conformitate cu cerințele stabilite de autoritatea contractantă. Conform art. 24 Prezentarea oricărui alt formular DUAE este temei de descalificare de la procedura de achiziție publică.

... afișează tot conținutul

Anuntul de participare
pentru Achiziție
07.02.2024 16:04

Stimata autoritate contractanta precizati va rugam privitor la anuntul de participare punctul 16 subpunctul 24 (din tabel ) unde este indicat diriginte de santier constructii civile consideram ca ar fi o eroare deoarece sunt totusi lucrari de drumuri ,Daca da interveniti cu corectarile de rigoare .Multumim anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.02.2024 16:28

Se modifică anunțul de participare punctul 16 subpunctul 24 (din tabel), în coloana "Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței:" după cum urmează: "Certificatul de atestare
Tehnico-profesională a dirigintelui de șantier - copie confirmată prin semnătura și ștampila ofertantului"

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
07.02.2024 18:05

Lucrările vor fi efectuate conform unui proiect sau în bază de deviz????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.02.2024 20:59

Conform Proiectului de execuție.

... afișează tot conținutul

DUAE
pentru Achiziție
07.02.2024 18:13

DUAE este o declarație aprobată prin ordinul ministrului finanțelor nr. 72 din 30.06.2020
cu Modificările din Ordinul 146 din 24.11.2020,Dar autoritatea solicită in mod obligatoriu modelul incărcat de autoritatea contractantă. Prin ce se deferă un DUAE de alt DUAE, sau este o cerință abuzivă din partea AC????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.02.2024 21:21

Conform Ordinului MF nr. 69 din 07.05.2021, art. 23, pentru confirmarea datelor de calificare în cadrul procedurii de achiziție publică, operatorul economic completează și prezintă DUAE, conform formularului, aprobat prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 72/2020, în conformitate cu cerințele stabilite de autoritatea contractantă. Conform art. 24 Prezentarea oricărui alt formular DUAE este temei de descalificare de la procedura de achiziție publică.

... afișează tot conținutul

Aberatii
pentru Achiziție
07.02.2024 21:24

Specifica-ți care este efectivul maxim de personal pentru executarea conformă a contractului daca se solicită minim 75% personal angajat??????? este o normă aberantă și confuză pentru participanți.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.02.2024 13:55

Autoritatea contractantă pentru a se asigura de executarea calitativă şi în termen a lucrărilor solicită OE să demonstreze accesul la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului în conformitate cu anexa 15 la DS.

... afișează tot conținutul

Raspuns la Aberatiile solicitate de OP
pentru Achiziție
08.02.2024 08:45

Buna ziua. Stimate OE cu Aberatii, ce va legati de fiecare virgula, cuvint, chiar pentru d-stra este greu elementar sa cititi pina la sfirsit p.12 din anunt, unde se specifica nr. mediu nu mai mic de 10 angajati in 3 ani!!!
Altul cu BPN cu legea, ce vii greu a incarca un certificat privind lipsa datoriilor??? Atitea clarificari cereti si toate fara rost. Cer scuze ca am intervenit.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.02.2024 14:02

În perioada de actualizare toţi operatorii economici au dreptul la clarificări.

... afișează tot conținutul

Proiect
pentru Achiziție
08.02.2024 09:12

Bună ziua, atașați vă rugam proiectu de execuție.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.02.2024 10:45

Din motive tehnice proiectul de execuţie nu poate fi ataşat în format pdf, operatorii economici cointeresaţi pentru studiere se pot adresa la sediul autorităţii contractante la adresa r-nul Călăraşi , com. Sipoteni, str. 31 August, tel.0244-76236/ 76723.

... afișează tot conținutul

Clarificări
pentru Achiziție
08.02.2024 09:24

Perioada de garanție a lucrărilor?? Conform anunțului de participare pct.16 subpunctul 30 termenul de garanție alucrărilor este de 5 ani Iar în punctul 18 este termen de garanție solicitat de 2 ani. Care perioadă este agreabilă pentru procedura dată.Vă mulțumim anticipat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.02.2024 09:58

Conform legii 721 din 02.02.1996, garantia postreceptie la lucrarile de constructie se solicita 5 ani.

... afișează tot conținutul

Leagea 721
pentru Achiziție
09.02.2024 08:45

Conform codului urbanistic articolul 390 alineat 5, aprobat in data 30.01.2024, Legea 721 din 02.02.1996 a fost abrogata.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.02.2024 20:18

1. OE răspunde de îndeplinirea următoarei obligaţii principale referitoare la calitatea construcţiei: remedierea pe proprie cheltuială a defectelor calitative apărute din vina sa, atât în perioada de execuţie, cât şi în termenul de garanție post recepție de 5 ani.
2. OE ăspunde potrivit obligaţiilor ce îi revin pentru viciile ascunse ale construcţiei, ivite în termenul de garanție post recepție de 5 ani, precum şi pe toată durata de existenţă a construcţiei, pentru viciile structurii de rezistenţă rezultate din nerespectarea normelor de execuţie în vigoare la data realizării ei.
3. În cazul în care OE va fi vinovat de executarea cu abateri de la documentele normative în vigoare a lucrărilor contractate, acesta va remedia pe propria cheltuială, defectele calitative apărute din vina sa, atât pe perioada de execuţie, cât şi în termenul de garanție post recepție de 5 ani.
AC cere termenul de garanție 5 ani.

... afișează tot conținutul

Garantie pentru oferta
pentru Achiziție
09.02.2024 09:23

Stimata A.C precizati va rugam daca garantia pentru oferta va fi doar prin scrisoare de la banca sau este posibil si prin transfer direct la contul A.C ,daca este posibil precizati va rugam datele bancare .

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.02.2024 20:19

Scrisoare de la banca.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
09.02.2024 10:06

Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat(publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.02.2024 20:23

A fost modificat caietul de sarcini, Formularul de deviz nr.1- Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat. Consultati documentele anexate pe SIA RSAP.

... afișează tot conținutul

Proiect Aneza nr.11
pentru Achiziție
11.02.2024 19:26

Conform anuntului de participare graficul de executare acceptat de Autoritatea contractanta este de 3 luni. Dar in anunt nu este specificat termenul de executare a graficului de proiect?? Specifica-ti care termen este agreat de autoritatea contractanta.???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.02.2024 20:38

Se exclude, Anexa 11 din anunțul de participare. Termenul de executare, conform p.12 din anunțul de participare.

... afișează tot conținutul

Proiect
pentru Achiziție
11.02.2024 19:30

Daca lucrarile vor fi executate conform unui proiect de ce lipseste din caietul de sarcini volume de lucrari cum ar fi.
1) trasarea axelor
2) restabilirea traseului????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.02.2024 20:41

Din motive tehnice proiectul de execuţie nu poate fi ataşat în format pdf, operatorii economici cointeresaţi pentru studiere se pot adresa la sediul autorităţii contractante la adresa r-nul Călăraşi , com. Sipoteni, str. 31 August, tel.0244-76236/ 76723.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație capitală a unor porțiuni de drum de pe strada 31 August din s. Sipoteni r-ul Călărași 1,800,000.00 MDL
15/02/2024 07:38
1,387,599.43 MDL
Ofertă acceptată
14/02/2024 16:25
1,413,386.93 MDL
Ofertă refuzată
14/02/2024 17:34
1,415,973.13 MDL
Ofertă refuzată
14/02/2024 20:37
1,430,641.86 MDL
14/02/2024 20:45
1,481,581.39 MDL
15/02/2024 07:39
1,482,960.52 MDL
14/02/2024 16:11
1,536,974.17 MDL
15/02/2024 08:42
1,558,974.14 MDL
14/02/2024 23:38
1,589,999.94 MDL
14/02/2024 13:27
1,599,956.46 MDL
14/02/2024 18:18
1,734,757.83 MDL