Achiziție - Reparație capitală a blocurilor sanitare IP LT „Nicolae Iorga”

Achiziție IPLT Nicolae Iorga mun. Chisinau

Informație generală

Reparație capitală a blocurilor sanitare IP LT „Nicolae Iorga”
1,275,450.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1706900208456

1. Demolari pereți....
2. Lucrari de constructie ....
3. Lucrari electrice....
4. Lucrari de instalatii sanitare....


COP
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
02/02/2024 21:05
clarificări
10/02/2024 20:04
depunere
17/02/2024 16:04
deschidere oferte
17/02/2024 16:04
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 02/02/2024 18:57
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,275,450.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,275,450.00 MDL 45300000-0 Reparație capitală a blocurilor sanitare IP LT „Nicolae Iorga” 1 Bucata 01.03.2024 - 31.12.2024
str. Valea Crucii 4/1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare.signed.pdftenderNoticeAchiziție-04/02/2024 10:00Descarca
anunț de participare.signed.pdftenderNoticeAchiziție-02/02/2024 21:05Descarca
reparatie wicee lt n. iorga mun.chisinau cs.signed.signed.signed.pdfclarificationsAchiziție-02/02/2024 21:05Descarca
duae.docevaluationCriteriaAchiziție-02/02/2024 21:05Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-02/02/2024 21:05Descarca

Persoană de contact

Clarificări

CLARIFICARE
pentru Achiziție
03.02.2024 12:43

Termenul de executare asupra lucrărilor de la 1 puncte pînă la 4 puncte
Execuția 20 zile-4 pct
Execuția 30 zile-3 pct
Execuția 35 zile-2 pct
Execuția 40 zile-1 pct . Rugam sa explicati, termenele indicate sunt mentionate in zile lucratoare sau zile calendaristice? Daca in zile calendaristice, atunci persoana care a indicat acest termen de 20 zile, isi da seama ca la volumul de lucrari solicitat, nu vor fi respectate procesele tehnologice, pentru a executa mai multe tipuri de lucrari in acelas timp? Care este scopul pentru a solicita un termen asa de restrans , daca lucrarile vor fi executate in perioada vacantei de vara?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.02.2024 09:59

buna ziua, urm[riti modificarile

... afișează tot conținutul

Clarificari: ISO 45001
pentru Achiziție
05.02.2024 13:22

Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punct pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici. Va rugam sa modificati cerintele Anuntului de participare. Va multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.02.2024 20:07

Buna ziua, AC respecta doleantele tuturor OE... dar OE care doresc sa participe în cadrul procedurii de achiziție anuntata de AC trebue să citeasca cu atentie toate pct. din Anuntul de participare.
Ca urmare în pct.24. s-a stabilit „Criteriul de evaluare pentru atribuirea contractului: este cel mai bun raport calitate-preț.” conform art.26, (alin.3, lit.c) din legea 131/15 privind achiziții publice.
Stimat OE, tot la acest art. 26, alin.6,7 și 8 prevăd următoareleactiuni stabilite si de AC:
(6) În sensul alin. (3) lit. c) şi d), cel mai bun raport calitate-preţ/calitate-cost se determină pe baza unor factori de evaluare care includ aspecte calitative, de mediu şi/sau sociale în legătură cu obiectul contractului de achiziţii publice/acordului-cadru.
(7) Factorii de evaluare prevăzuţi la alin. (6) includ:
a) calitatea, inclusiv avantajele tehnice, caracteristicile estetice şi funcţionale, accesibilitatea, conceptul de proiectare pentru toţi utilizatorii, caracteristicile sociale, de mediu şi inovatoare, precum şi comercializarea şi condiţiile acesteia;
b) organizarea, calificarea şi experienţa personalului desemnat pentru executarea contractului, în cazul în care calitatea personalului desemnat are un impact semnificativ asupra nivelului calitativ de executare a contractului;
(8) Factorii de evaluare prevăzuţi la alin. (6) au legătură directă cu obiectul contractului de achiziţii publice/acordului-cadru atunci cînd se referă în orice mod la bunurile, lucrările sau serviciile care urmează a fi furnizate/executate/prestate în temeiul contractului de achiziţii publice/acordului-cadru şi în orice stadiu al ciclului lor de viaţă, chiar dacă aceşti factori nu fac parte din substanţa materială a bunurilor, lucrărilor sau serviciilor respective.
Vă multumim pentru sugestii, AC respecta actele normative în vigoare

... afișează tot conținutul

Anunt de participare!
pentru Achiziție
08.02.2024 13:56

Bună ziua! Stimată AC, pentru o transparență a procedurii publicate și o concurență egală vă rugăm să solicitați încărcarea obligatorie a tuturor documentelor, odată cu depunerea ofertei, pentru care se aplică ponderea (Certificatele ISO, Graficul de execuție a lucrărilor, Declarația pentru termenul de garanție, etc). Mulțumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.02.2024 20:05

buna ziua, urmariti modificarile

... afișează tot conținutul

Participanți

Reparație capitală a blocurilor sanitare IP LT „Nicolae Iorga” 1,275,450.00 MDL
17/02/2024 10:45
656,638.42 MDL
Ofertă refuzată
16/02/2024 12:47
774,258.76 MDL
Ofertă refuzată
16/02/2024 16:16
792,476.38 MDL
Ofertă refuzată
17/02/2024 15:00
797,458.18 MDL
Ofertă acceptată
15/02/2024 13:54
809,164.78 MDL
Ofertă refuzată
16/02/2024 13:17
818,008.18 MDL
Ofertă refuzată
15/02/2024 13:17
819,008.86 MDL
Ofertă refuzată
15/02/2024 12:03
827,496.80 MDL
Ofertă refuzată
16/02/2024 19:23
832,663.02 MDL
Ofertă refuzată
16/02/2024 11:05
848,359.58 MDL
Ofertă refuzată
15/02/2024 15:37
850,711.92 MDL
Ofertă refuzată
17/02/2024 10:02
872,989.45 MDL
Ofertă refuzată
16/02/2024 13:55
916,710.99 MDL
Ofertă refuzată
16/02/2024 14:49
923,562.28 MDL
Ofertă refuzată
16/02/2024 12:43
940,765.90 MDL
17/02/2024 10:02
964,298.08 MDL
15/02/2024 15:11
1,056,220.99 MDL
15/02/2024 18:23
1,145,414.72 MDL