Achiziție - Lucrări de reparație capitală a două Obiecte de infrastructură militară (Bloc alimentar, Bloc administrativ), din cadrul unității militare Negrești, rn Strășeni

Achiziție AGENŢIA ASIGURARE RESURSE ŞI ADMINISTRARE PATRIMONIU A MINISTERULUI APĂRĂRII

Informație generală

Lucrări de reparație capitală a două Obiecte de infrastructură militară (Bloc alimentar, Bloc administrativ), din cadrul unității militare Negrești, rn Strășeni
21,167,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1706114396279

Lucrări de reparație capitală a două Obiecte de infrastructură militară (Bloc alimentar, Bloc administrativ), din cadrul unității militare Negrești, rn Strășeni


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
24/01/2024 19:38
clarificări
04/02/2024 19:11
depunere
15/02/2024 19:11
deschidere oferte
15/02/2024 19:11
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 24/01/2024 16:40
Trezoreria de Stat

suma planificată 21,167,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
21,167,000.00 MDL 45453000-7 Lucrări de reparație capitală a două Obiecte de infrastructură militară (Bloc alimentar, Bloc administrativ), din cadrul unității militare Negrești, rn Strășeni 1 Reparatie conventionala 01.04.2024 - 31.12.2024
şos.Hînceşti 84

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare reparația 2 obiect negrești.signed.pdftenderNoticeAchiziție-02/02/2024 19:11Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-26/01/2024 10:16Descarca
anunț de participare reparația 2 obiect negrești.signed.signed.pdftenderNoticeAchiziție-24/01/2024 19:38Descarca
caiet de sarcini reparația 2 obiecte im negrești.signed.pdftechnicalSpecificationsAchiziție-24/01/2024 19:38Descarca
duae.docevaluationCriteriaAchiziție-24/01/2024 19:38Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-24/01/2024 19:38Descarca
lista cantități lucrări obiectul 02 stat major și 03 bloc alimentar.docbillOfQuantityAchiziție-24/01/2024 19:38Descarca
lista cantități lucrări obiectul 02 stat major și 03 bloc alimentar.pdfbillOfQuantityAchiziție-24/01/2024 19:38Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Anexa nr. 29
pentru Achiziție
26.01.2024 09:34

În anunțul de participare la pct. 10 se specifică prezentarea Memoriu tehnic conform anexei nr. 29, însă în documentația standard atașată nu se regăsește Anexa nr. 29. Este posibil ca autoritatea contractantă să atașeze această anexă?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.01.2024 10:35

Anexa nr.29 a fost atașată.

... afișează tot conținutul

Proiect de executie
pentru Achiziție
29.01.2024 10:21

Buna ziua, puteti va rog sa publicati proiectul de executie pentru capitolul ventilare si electricitate.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.01.2024 18:36

Pentru întocmirea unei propuneri tehnice care să corespundă tuturor cerinţelor impuse prin caietul de sarcini, autoritatea contractantă recomandă vizitarea amplasamentului obiectivului și solicită studierea documentației tehnice integrală, la sediul autorității contractante pe adresa mun. Chișinău, strada Pietrarilor nr.1., în fiecare zi lucrătoare de la orele 08:00 până la 17:00.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini.
pentru Achiziție
02.02.2024 17:00

Deviz 2-1-1 , pozitia 13 CE44A- Specificati va rog panourile sandwich sa fie cu umplutura din vata minerala sau spuma?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.02.2024 19:50

Bună seara, panourile sandwich să fie cu umplutură din vată minerala.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini.
pentru Achiziție
02.02.2024 17:01

Deviz 2-1-1, pozitia 14;15 CE20A, CE22A - specificati diametrul jgheburilor si burlanelor.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.02.2024 19:50

Bună seara, mărimile la elementele de acoperiș pentru scurgeri de ape meteorice se vor încadra în limita mărimilor pentru Jgheaburi 125mm și burlanelor 90mm.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini.
pentru Achiziție
02.02.2024 17:03

Deviz 2-1-1, pozitia CK17E, specificati detaliile tehnice ale panourilor fonoizolante.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.02.2024 19:50

Placa fonoizolanta PST 90 și/sau analogic acestuia, izolare fonica / termica, spuma poliuretanica, 1000 x 500 x 50 mm, se utilizeaza în structura peretilor și a tavanelor pentru imbunatatirea izolării acustice la zgomot aerian. Indicat pentru izolarea fonica și termică a apartamentelor, caselor, restaurantelor, hotelurilor, cluburilor, halelor de productie, sălilor de cinema, cabanelor din lemn, etc. Densitatea, structura elastica și celulația deschisa a materialului asigura o izolare fonica superioara fata de materialele fonoizolante clasice; suprafata acoperita 2 mp; densitate material: 90 kg/m3; greutate specifica: ~2.3 kg/buc; coeficient de conductivitate termica: 0.037W/mK; clasa combustibilitate: conform SR EN 13501-1+A1/2010/C91/2014: 50 mm.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini.
pentru Achiziție
02.02.2024 17:05

Deviz 2-1-1, pozitia DE18A - specificati va rog culoarea pavajului.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.02.2024 19:50

Bună seara culoarea pavajului este gri.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini.
pentru Achiziție
02.02.2024 17:09

Deviz 3-2-3 Pozitia 5 CL31A, in descriere este specificata vopseaua "Pirex-Metal Plus" , aceasta vopsea se gaseste doar in Rusia. Va rugam concretizati daca poate fi inlocuita cu alta vopsea care se gaseste pe piata in Republica Moldova, si daca se poate concretizati: denumire, specificatii tehnice etc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.02.2024 19:50

Bună seara, se acceptă toate produsele de vopseli care corespunde specificației tehnice și/sau analogic produsului dat, pentru a îndeplini cerințele tehnologice în execuție.

... afișează tot conținutul

Experienta similare
pentru Achiziție
25.01.2024 11:03

Contracte executate in ultimul an cumulativ 100% se accepta ca experienta similara????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.01.2024 11:58

În calitate de experiență similară, Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii împreună), trebuie să demonstreze că are o experiență în domeniul construcțiilor de minim (5) cinci ani de activitate și trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimii 5 ani (calculaţi până la data limită de depunere a ofertelor) un contract ce a avut ca obiect execuţia unor lucrări de reparație similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract.
și/sau
valoarea cumulată a tuturor contractelor (lucrări de reparație similare) executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract.

... afișează tot conținutul

Experiența similară
pentru Achiziție
29.01.2024 11:57

Conform pct. 3 din anunțul de participare, pentru demonstrarea experienței similare, ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii împreună), trebuie să demonstreze că are o experiență în domeniul construcțiilor de minim (5) cinci ani de activitate și trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimii 5 ani (calculaţi până la data limită de depunere a ofertelor): - un contract ce a avut ca obiect execuţia unor lucrări de construcție similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit,cel puţin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract.

Întrebare: Contractul în cauză trebuie să fie încheiat, executat și finalizat în ultimii 5 ani sau e suficient să fie executat și finalizat în perioada de referință?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.01.2024 18:36

Contractul în cauză trebuie să fie FINALIZAT în ultimii 5 ani un contract ce a avut ca obiect execuţia unor lucrări de construcție similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract. Operatorul economic trebuie să nominalizeze contractul/contractele în baza cărora se întrunesc cerinţele stabilite, pentru fiecare dintre acestea prezentându-se informaţii detaliate, conform următoarelor documente suport:
- copii ale respectivului/respectivelor contract/contracte, astfel încât autoritatea contractantă să poată identifica natura lucrărilor executate, valoarea acestora şi preţul;
- procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, care atestă executarea lucrărilor (Anexa nr.1 din H.G. nr.285/96);
- Recomandare din partea Beneficiarului obiectului respectiv.

... afișează tot conținutul

Lichiditatea generală – 200 %
pentru Achiziție
29.01.2024 11:57

200 % este o valoare mult prea limitativă și restrictivă. Pentru a asigura accesul și participarea largă a operatorilor economici, rugăm să examinați oportunitatea micșorării valorii lichidității generale ca cerință obligatorie (conform Documentației standard nivelul minim de lichiditate trebuie să fie nu mai puțin de 100%)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.01.2024 18:36

Potrivit prevederilor pct.42 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638/2020 „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În cazul dat, cerințele documentației de concurs au rezultat din categoria, importanța și statutul obiectului supus reparației și sunt obligatorii pentru operatorii economici. Lichiditatea generală de 200%, a fost stabilită de Autoritatea contractantă, pentru a se asigura că operatorul economic care urmează să execute lucrările, are destulă capacitate de a-și acoperi toate datoriile pe termen scurt prin valorificarea tuturor activelor.

... afișează tot conținutul

Divizarea Devizului
pentru Achiziție
29.01.2024 18:07

Stimata Autoritate contractanta divizati licitatia pe loturi dupa specificul,natura lucrarilor ce urmeaza a fi indeplinit aveti de chistigat in urma acestei devizari!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.01.2024 12:38

Obiectele respective fac parte din aceeași zonă de operare funcțională, sunt în adiacență unul față de altul (alăturate), fiind interconectate între ele constructiv, funcțional, tehnologic și administrativ.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
01.02.2024 16:27

Deviz 2-1-1 SA, poz.122, Cornier din aluminiu ce norma de consum are?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.02.2024 17:24

Bună ziua, stratul suplimentar de întărire a hidroizolaților la intersecţii de suprafeţe sau etanşarea rosturilor, se măsoară la metru real executat. Este o normă aplicativă la un volum total de cornier 126 m/l., respectiv va fii aplicată norma de consum pentru cantitatea menționată.

... afișează tot conținutul

grosime panou sandwich
pentru Achiziție
02.02.2024 16:51

In caietul de sarcini sa indicat grosimea la panoul sandwich acoperis de 170mm, insa uzinile produatoare produc grosimile de 150mm ori 200mm ce grosime sa luam in vedere ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.02.2024 19:50

Bună seara, proiectul de calcul și execuție prevede mărimea panoului de acoperiș 170mm, dacă se propune 200mm se acceptă.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
02.02.2024 10:28

Deviz 3-1-1 SA, poz.17, Cornier din aluminiu ce norma de consum are?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.02.2024 17:24

Bună ziua, stratul suplimentar de întărire a hidroizolaților la intersecţii de suprafeţe sau etanşarea rosturilor, se măsoară la metru real executat. Este o normă aplicativă la un volum total de cornier 90,00 m/l., respectiv va fii aplicată norma de consum pentru cantitatea menționată.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
02.02.2024 11:06

Pardoseli din placi prefabricate din fibrobeton d=20 mm , ce dimensiuni ne puteti zice?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.02.2024 17:24

Pardoseli din plăci prefabricate din fibrobeton d=20 mm, se referă la placarea treptelor exterioare și vor avea dimensiuni 1600x1200x22mm.

... afișează tot conținutul

Lichiditatea
pentru Achiziție
02.02.2024 17:35

Vă rugăm să citiți decizia ANSC nr. Nr. 03D-209-21 Data: 14.04.2021 și să modificați documentația, or cu referire la acest subiect a fost indicat: În consecință, Agenția apreciază că cerința de calificare solicitată de autoritatea contractantă în documentația de atribuire „Lichiditate generală – cerință minimă ca valoarea indicatorului respectiv să fie peste 200%” contravine principiului proporționalității reglementat la art. 7 lit. i) din Legea nr. 131/2015, aceasta urmând a fi revizuită, prin stabilirea unui indicator minim care să reflecte capacitatea reală a ofertantului, la un moment dat, de a-și onora obligațiunile, în speță, achitarea datoriilor pe termen scurt prin valorificarea tuturor activelor curente ale firmei, și respectiv posibilitatea executării corespunzătoare a contractului de achiziții publice ce va fi atribuit în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, or stabilirea unui cuantum minim de 100% ar fi suficient pentru a demonstra capacitatea financiară a operatorului economic de a-și acoperi datoriile pe termen scurt.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.02.2024 19:50

Urmare a tuturor propunerilor parvenite, Documentația de concurs va fi actualizată conform prevederilor legislației în vigoare.

... afișează tot conținutul

Buna seara
pentru Achiziție
03.02.2024 00:15

Va rugam să indicați care sunt modificările operate, la fiecare clarificare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2024 05:35

Rugăm să examinați atent condițiile din Anunțul de participare la procedură.

... afișează tot conținutul

Avans
pentru Achiziție
03.02.2024 00:24

art. 66 alin. (5) din Legea nr. 181/2014 dispune că: Se interzice încheierea de către autoritățile/instituțiile bugetare a contractelor cu efectuarea plăților anticipate (avans) pentru achiziționarea mărfurilor, serviciilor și lucrărilor, cu excepția:

a) lucrărilor de construcții și reparații capitale, a căror valoare nu depășește 10 la sută din limita anuală stabilită pe obiectiv în scopul organizării proceselor tehnologice și procurării de materiale și utilaj, în cazul în care contractele de antrepriză încheiate între beneficiari și antreprenori prevăd astfel, cu confirmarea ulterioară a sumelor plătite prin volume de lucrări executate efectiv pe parcursul anului de gestiune;, vă rugăm să achitați avansul, cele 5 milioane nu sunt suficiente pentru inițirea și execuția unei etape

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.02.2024 18:49

Cerințele prevăzute la pct.13 (Extras din contul curent bancar despre disponibilitatea de bani lichizi, sau certificate de linie de credit), din tabelul la pct.24 ,,Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului”, este prevăzut pentru ca Autoritatea contractantă să se asigure că operatorul economic are destulă capacitate financiară pentru demararea lucrărilor. Totodată, viitorul contract va include în sine toate prevederile permise de legislația în vigoare, agreate de părțile contractante.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație capitală a două Obiecte de infrastructură militară (Bloc alimentar, Bloc administrativ), din cadrul unității militare Negrești, rn Strășeni 21,167,000.00 MDL
15/02/2024 15:13
16,634,042.27 MDL
Ofertă refuzată
15/02/2024 14:37
17,646,060.90 MDL
Ofertă refuzată
15/02/2024 14:16
17,744,214.25 MDL
Ofertă refuzată
14/02/2024 17:42
18,022,325.05 MDL
Ofertă refuzată
15/02/2024 18:06
18,312,673.59 MDL
Ofertă refuzată
15/02/2024 12:44
18,394,402.79 MDL
Ofertă acceptată
15/02/2024 12:45
18,928,565.24 MDL
15/02/2024 16:13
19,230,777.50 MDL
15/02/2024 11:21
19,393,258.31 MDL
15/02/2024 19:03
19,403,751.09 MDL
15/02/2024 15:44
19,966,425.78 MDL
15/02/2024 16:49
20,156,337.26 MDL
15/02/2024 16:12
20,171,642.22 MDL
14/02/2024 15:03
20,417,752.00 MDL
15/02/2024 15:58
20,588,882.52 MDL
15/02/2024 16:25
20,939,758.73 MDL
15/02/2024 16:08
21,035,316.95 MDL
15/02/2024 19:10
21,719,129.68 MDL
15/02/2024 19:09
23,269,942.92 MDL
15/02/2024 12:41
23,682,479.26 MDL
15/02/2024 17:32
24,054,069.92 MDL