Achiziție - PANOURI FOROVOLTAICE

Achiziție IMDP”Apa-Canal”Anenii Noi

Informație generală

PANOURI FOROVOLTAICE
762,869.45 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1705303029548

Procurarea panourilor fotovoltaice


COP
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
15/01/2024 09:44
clarificări
31/01/2024 09:52
depunere
03/02/2024 09:52
deschidere oferte
05/02/2024 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 15/01/2024 07:19
Trezoreria de Stat

suma planificată 762,869.45 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
762,869.45 MDL 7,628.69 MDL 31600000-2 PANOURI FOROVOLTAICE 218 Bucata Lot anulat 2024-02-05 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
f-3.1-formularul-ofertei (1).docxbiddingDocumentsAchizițieFormularul ofertei25/01/2024 15:24Descarca
formularul-f3.7 (2).docxbiddingDocumentsAchizițieFormularul 3.725/01/2024 15:24Descarca
anunt_de_participarebiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare24/01/2024 08:53Descarca
anunt_de_participare biddingDocumentsAchizițieAnunț de participare18/01/2024 14:09Descarca
anunt_de_participare biddingDocumentsAchizițieAnunț de participare15/01/2024 09:44Descarca
ds_bunuribiddingDocumentsAchiziție-Documentația standard15/01/2024 09:44Descarca
duae (1).docbiddingDocumentsAchizițieDUAE15/01/2024 09:44Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Anunt de participare
pentru Achiziție
15.01.2024 14:58

punct 19. "Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: cel mai bun raport calitate- preț", care sunt factorii de evaluare si ponderea lor?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.01.2024 11:35

În cazul aplicăriicriteriilor de atribuire prevăzute la alin. (3) lit.c) , ponderea minimă pe care elementul de preț o are în cadrul criteriului de atribuire a contractului de achizițiipublice de bunuri constituie 60%, iar factorii de evaluare sunt în comformitate cu pct. 7 din art. 26 al Legii 131 din 03-07-2015.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
15.01.2024 15:02

Care este scopul solicitarii ultimului raport financiar?, si de ce ati solicita publicarea raportului pe platforma?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.01.2024 15:25

Ultimul raport se solicită pentru încredințarea că compania care depune oferta este o companie carenu deține restanțe la bugetul de stat .

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
15.01.2024 15:14

Punct.15 Solicitati certificate de calitate/conformitate pentru toate tipurile de produse, cit si certificat de garantie (10 ani) pentru Panouri si invertor, care este motivul solicitarii de a publica aceste certificate la etapa de licitatiei?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.01.2024 09:50

Certificatele de calitate /conformitate sunt necesare pentru a ne asigura de calitatea și conformitatea produsului propus de dumneavoastră.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
17.01.2024 09:27

In vederea satisfacerii necesitatilor autoritatii contractante cit si de a estima corect valoarea bunurilor ce urmeaza a le oferta, solicitam sa publicati pe platforma fisele tehnice depline ale ponourilor fotovoltaice si invertorului, or specificatia tehnica mentionata la pct.8 este foarte vaga.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.01.2024 10:52

Bună ziua pentru o informație mai amplă despre specificațiile tehnice ale panourilor fotovoltaice o puteți primi la sediuc autorității contractante or. Anenii Noi, str. Zagorodneea ,9 de la 8:30-16:30, pauzăde masă 12:00-13:00.

... afișează tot conținutul

Panouri fotovoltaice
pentru Achiziție
17.01.2024 09:54

In specificatia tehnica publicata privind panourile fotovoltaice nu s-a oferit informatie privind urmatorii parametri: Putere nominală, Tensiune, Curent, Tensiune nominală, Curent nominal, Eficiență modul, Toleranță, putere panou, Tensiune system, Nominal sigurantă, Tip celulă, Număr celule în panou, Dimensiuni, Greutate, Tip cuplare, Certificare, solicitam publicarea fisei tehnice depline a panourilor.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.01.2024 10:58

Bună ziua pentru o informație mai amplă despre specificațiile tehnice ale panourilor fotovoltaice o puteți primi la sediuc autorității contractante or. Anenii Noi, str. Zagorodneea ,9 de la 8:30-16:30, pauzăde masă 12:00-13:00.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
17.01.2024 10:32

Conform legii 131 Articolul 26. Criterii de atribuire a contractului
de achiziţii publice
(3) Pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic în conformitate cu prevederile alin. (2), autoritatea contractantă are dreptul de a aplica unul dintre următoarele criterii de atribuire:
a) preţul cel mai scăzut;
b) costul cel mai scăzut;
c) cel mai bun raport calitate-preţ;
d) cel mai bun raport calitate-cost.
(6) În sensul alin. (3) lit. c) şi d), cel mai bun raport calitate-preţ/calitate-cost se determină pe baza unor factori de evaluare care includ aspecte calitative.
(10) Autoritatea contractantă precizează în documentația de atribuire ponderea relativă pe care o acordă fiecărui factor de evaluare, precum și algoritmul de calcul sau metodologia concretă de punctare care se aplică pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic solicitam sa modificati in timp util anuntului de participare

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.01.2024 10:02

În cazul aplicăriicriteriilor de atribuire prevăzute la alin. (3) lit.c) , ponderea minimă pe care elementul de preț o are în cadrul criteriului de atribuire a contractului de achizițiipublice de bunuri constituie 60%, iar factorii de evaluare sunt în comformitate cu pct. 7 din art. 26 al Legii 131 din 03-07-2015.
Factorul calitate constituie -60% , preț -40%.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
18.01.2024 08:42

putem inlocui cablu ABBГнГ 5х150mm2 care este prezent pe piata autohtona cu cablu АПВ 120?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.01.2024 10:58

Bună ziua , nu poate fi inlocuit. Totul conform proiectului.

... afișează tot conținutul

Bunuri solicitate
pentru Achiziție
18.01.2024 08:58

1.15 Dispozitiv de stingere- ramificare 100 buc 2,224, specificati va rog cantitatea solicitata si dati careva specificatii tehnice

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.01.2024 10:58

Pentru mai multe detalii, o informație mai amplă despre specificațiile tehnice ale panourilor fotovoltaice o puteți primi la sediuc autorității contractante or. Anenii Noi, str. Zagorodneea ,9 de la 8:30-16:30, pauzăde masă 12:00-13:00.

... afișează tot conținutul

Răspuns (17 ian 2024, 10:51):
pentru Achiziție
18.01.2024 09:20

Conform legii Nr. 131
din 03-07-2015
privind achiziţiile publice

Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor,
lucrărilor şi serviciilor
(1) Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite

Articolul 35. Clarificări
(2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. utoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează în termenele stabilite la alin.(4). În cazul nerespectării perioadei de prezentare a răspunsului la clarificări privind documentația de atribuire, autoritatea contractantă este obligată să prelungească termenul de depunere a ofertelor sau a cererilor de participare pentru operatorii economici, ținînd cont de perioada de întîrziere.
(4) Fără a aduce atingere prevederilor alin. (2), în măsura în care clarificările sînt solicitate în timp util, răspunsurile autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie publicate în SIA „RSAP”
In vederea elaborarii unei oferte corecte va rugam sa publicati pe platforma fisa tehnica invertor, panouri deasemenea publicati proiectul avizat coordonat conform legislatiei, sau schema de executie sau schema de incadrare a panourilor

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.01.2024 11:59

În conformitate cu Legea 131, Autoritatea contractantă a prezentat toată informația solicitată de către platformă dar si de către Legislație. Ce ține de proiect, avize și coordonări, Vă invităm la sediul aotorității ca să faceti cunostință cu toată documentația tehnică. Orașul Anenii Noi, str. Zagorodneea ,9 de la 8:30-16:30, pauzăde masă 12:00-13:00.

... afișează tot conținutul

Răspuns (18 ian 2024, 10:23):
pentru Achiziție
18.01.2024 11:11

Putem inlocui cablu ABBГнг 5х150mm2 care nu este prezent pe piata autohtona cu cablu АВВГнг-LS 4x150 plus cu fir de Cablu Cablu АПВ 120 ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.01.2024 11:59

Bună ziua , nu poate fi inlocuit. Totul conform proiectului.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
19.01.2024 11:42

Tipul procedurii Cererea ofertelor de prețuri (bunuri), din legea 131 art26. (12) În cazul aplicării criteriilor de atribuire prevăzute la alin. (3) lit. c) și d), ponderea minimă pe care elementul de preţ o are în cadrul criteriului de atribuire a contractului de achiziţii publice/acordului-cadru este:
a) pentru contractele de achiziţii publice de bunuri – 60%, deasemenea specificati care vor fi factorii de evaluare pentru aprecierea calitatii, fiindca lasati loc de interpretari. Deasemenea va comunicam ca producatorii de invertoare dau in general garantia pentru invertoare de 5 -8 ani, si doar in functie de model si conditii/ tip (instalare) garantia se extinde pina la 15 ani, va rugam sa plasati pe platforma careva anexe/ schema de executie / proiect sau modificati in anunt de participare punct 8 garantie invertor de la 10 la 8 ani.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.01.2024 10:34

Factorii de evaluare pentru aprecierea calitatii sunt prevăzuți la art. 26 pct. 7 al Legii 131/2015.

... afișează tot conținutul

Răspuns (22 ian 2024, 10:24): Factorii de evaluare pentru aprecierea calitatii sunt prevăzuți la art. 26 pct. 7 al Legii 131/2015
pentru Achiziție
22.01.2024 11:16

Prin legea Nr. 131 din 03.07.2015, Republica Moldova implimenteaza /transpune Directivele Europene si a consiliului Europei privind achizitiile publice, acestea prevalind pe plan legal. Astfel, conform normelor Europene: atunci cind se utilizeaza cel mai bun raport calitate- pret factorii de evaluare si ponderea acestora trebuie sa fie indicati fie in anuntul de participare fie in documentatia de atribuire, in vederea obtinerii celui mai bun raport calitate- pret.Solicitam publicarea matricii conform careia autoritatea contractanta va stabili cel mai bun raport calitate-pre, nemijlocit la compartimentele ce constituie obiectul contractului de achizitie - matrice ce necesita a fi elaborata si publicata de catre autoritatea contractanta.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.01.2024 08:59

Nr. d/o Denumirea factorului de evaluare Ponderea%
Calitate:60%
Valoarea tehnică ( 80 de pct):
- Garanția panourilor fotovoltaice urmeză să fie de minim 25 de ani cu puterea inițială de mimimum 90% pentru primii 12 ani și minim 80% pentru următorii ani de garanție.
-Garanția la inventor minim 8 ani.
Caracteristici estetice și funcționale (10 pct):
-Panouri forovoltaice monocristaline –bifaciale, puterea 550 W,
-Inventor tip 60Kw
Acecesibilitate și proiectare pentru toti utilizatorii (10 pct )
Termenul de livreare pînă la 10 ziele lucrătoare din momentul semnării contractului.

Preț 40%
Costul pe ciclu de viată (100 de pct)

... afișează tot conținutul

Anunt de participare/documentatie standart
pentru Achiziție
24.01.2024 14:58

Conform anuntului de participare pct 15 subpunct 2 Oferta solicitati Modul de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: sa prezentam Formularul 3.1 (oferta), insa in documentatia standart publicata de dumneavoastra nu se regaseste acest formular, la fel nu se regaseste nici formularul 3.7 (inf ofertant), solicitam sa publicati modele ale acestor formulare, in vederea intocmirii unei oferte corespunzatoare

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.01.2024 16:07

Formularul ofertei F 3.1
[Ofertantul va completa acest formular în conformitate cu instrucţiunile de mai jos. Nu se vor permite modificări în formatul formularului, precum şi nu se vor accepta înlocuiri în textul acestuia.]

Data depunerii ofertei: “___” _____________________ 20__
Procedura de achiziție Nr.: _______________________________________
Anunț de participare Nr.: ______________________________
Către: __________________________________________________________________________
[numele deplin al autorităţii contractante]
________________________________________________________ declară că:
[denumirea ofertantului]
a) Au fost examinate şi nu există rezervări faţă de documentele de atribuire, inclusiv modificările nr. ___________________________________________________________.
[introduceţi numărul şi data fiecărei modificări, dacă au avut loc]
b) ____________________________________________________________ se angajează să
[denumirea ofertantului]
furnizeze în conformitate cu documentele de atribuire şi condiţiile stipulate în specificaţiile tehnice şi preț, următoarele servicii _________________________________________________________ ________________________________________________________________________.
[introduceţi o descriere succintă a serviciilor]
c) Suma totală a ofertei fără TVA constituie:
_______________________________________________________________________________.
[introduceţi preţul pe loturi (unde e cazul) şi totalul ofertei în cuvinte şi cifre, indicînd toate sumele şi valutele respective]
d) Suma totală a ofertei cu TVA constituie:
______________________________________________________________________________.
[introduceţi preţul pe loturi (unde e cazul) şi totalul ofertei în cuvinte şi cifre, indicînd toate sumele şi valutele respective]
e) Prezenta ofertă va rămîne valabilă pentru perioada de timp specificată în FDA3.8., începînd cu data-limită pentru depunerea ofertei, în conformitate cu FDA4.2., va rămîne obligatorie şi va putea fi acceptată în orice moment pînă la expirarea acestei perioade;
f) În cazul acceptării prezentei oferte, __________________________________________
[denumirea ofertantului]
se angajează să obţină o Garanţie de bună execuţie în conformitate cu FDA6, pentru executarea corespunzătoare a contractului de achiziţie publică.
g) Nu sîntem în nici un conflict de interese, în conformitate cu art. 74 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice.
h) Compania semnatară, afiliaţii sau sucursalele sale, inclusiv fiecare partener sau subcontractor ce fac parte din contract, nu au fost declarate neeligibile în baza prevederilor legislaţiei în vigoare sau a regulamentelor cu incidenţă în domeniul achiziţiilor publice.

Semnat:________________________________________________
[semnătura persoanei autorizate pentru semnarea ofertei]
Nume:_________________________________________________
În calitate de: ___________________________________________
[funcţia oficială a persoanei ce semnează formularul ofertei]
Ofertantul: _____________________________________________
Adresa: ________________________________________________
Data: “___” _____________________ 20__
FORMULARUL F 3.7

FORMULAR INFORMATIV DESPRE OFERTANT

1. Denumirea/numele __________________________________________________________
2. Codul fiscal ________________________________________________________________
3. Adresa sediului central _______________________________________________________
4. Telefon ___________________________________________________________________
Fax ____________________________________________________________________
E-mail __________________________________________________________________
5. Certificatul de înregistrare_____________________________________________________
(numărul, data înregistrării)
___________________________________________________________________________
(instituţia emitentă)
6. Obiectul de activitate, pe domenii:_____________________________________________
_____________________________________________________________________
(în conformitate cu prevederile din statutul propriu)
7. Autorizație (certificat)_________________________________________________________
(numărul, data, instituţia emitentă, genurile de activitate)
____________________________________________________________________________
8. Birourile filialelor/sucursalelor locale, dacă este cazul:______________________________
___________________________________________________________________________
(adresa completă, telefon/telex/fax, certificate de înregistrare)
9. Principala piaţă de afaceri: ____________________________________________________
10. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani:


Nr.
d/o Anul Cifra de afaceri anuală la 31 decembrie, mii lei
1.
2
3
Media anuală:

Data completării:______________________
Semnat: _____________________________
Nume: ________________________________
Funcţia în cadrul firmei: ____________________________
Denumirea firmei: __________________________

... afișează tot conținutul

Răspuns (24 ian 2024, 08:52):
pentru Achiziție
26.01.2024 16:05

factorii de evaluare sunt în conformitate cu pct. 7 din art. 26 al Legii 131 din 03-07-2015. Factorul calitate constituie -60% , preț -40%.
Bine, % e mai mare pentru factorului de calitate, atunci cum vor fi atribuite punctajul in cazul unde un ofertant propune 8 ani garanție la Invertor si un alt ofertant propune garanție la invertor 10 ani si deja la Garanția la panourilor fotovoltaice urmează să fie de minim 25 de ani cu puterea inițială de minimum 90% pentru primii 12 ani și minim 80% pentru următorii ani de garanție.
Valoarea tehnica va fi la ambii ofertanți de ( 80 de pct) ????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.01.2024 16:27

Decizia aparține comisiei pentru achiziții, în conformitate cu factorii de evaluare.

... afișează tot conținutul

Răspuns (26 ian 2024, 16:24):
pentru Achiziție
26.01.2024 16:49

Nu este un raspuns complet. Conform legii 131 art.26 (10) Autoritatea contractantă precizează în documentația de atribuire ponderea relativă pe care o acordă fiecărui factor de evaluare, precum și algoritmul de calcul sau metodologia concretă de punctare care se aplică pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic, cu excepţia cazului în care oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic este determinată prin aplicarea criteriului cel mai scăzut preţ. Solicitam sa ne comunicati cum vor atribuite punctele mentioanate la pct 20 anunt de participare

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.01.2024 09:22

Decizia aparține comisiei pentru achiziții, în conformitate cu factorii de evaluare.
Informația este prezentată.

... afișează tot conținutul

Raport calitate - pret
pentru Achiziție
26.01.2024 16:58

Conform legii 131 art 26 (12) În cazul aplicării criteriilor de atribuire prevăzute la alin. (3) lit. c) și d), ponderea minimă pe care elementul de preţ o are în cadrul criteriului de atribuire a contractului de achiziţii publice/acordului-cadru este:

a) pentru contractele de achiziţii publice de bunuri – 60%;

b) pentru contractele de achiziţii publice de lucrări – 80%;

c) pentru contractele de achiziţii publice de servicii – 40%, va comunicam ca pe platforma mentionati ''Tipul procedurii Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)'' solicitam sa va conformati legislatiei in vigoare

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.01.2024 09:53

Autoritatea contractantă respectă intocmai Legea131/2015.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
26.01.2024 17:16

Conform anunt de participare publicat de voi solicitati:'' pct.15 sub. 6 Certificate de calitate si/sau certificate de conformitate pentru toate tipurile de produse '' dat fiind faptul ca la pct 8 Anut de participare nu dati o Specificarea tehnică deplină solicitată,si nici Standarde de referință- solicitam sa excludeti acest criteriu/cerinta

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.01.2024 09:20

Bună , oferiți certificate pentru tipurile de produsele la care sunt date standarde de referință.

... afișează tot conținutul

Livrare bunuri
pentru Achiziție
26.01.2024 17:18

10 zile calendaristice sau 10 zile lucratoare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.01.2024 09:19

Citiți atent, au specificate ce fel de zile!
Termenul de livreare pînă la 10 ziele lucrătoare din momentul semnării contractului.

... afișează tot conținutul

Anexa 23
pentru Achiziție
30.01.2024 14:46

In anexa nr.23 il lista cu materiale se regasesc repetat volumul pentru Cablu 105,000m.Este o eroare sau totusi trebuie sa fie ambele pozitii?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.01.2024 15:16

Totuși trebuie să fie.

... afișează tot conținutul

Anexa 23
pentru Achiziție
30.01.2024 15:36

Răspuns (30 ian 2024, 14:57):
Totuși trebuie să fie.Daca trebuie adaugati corect sa fie deoarece in anexa 23 este dar in anexa 22 nu este asa pozitie.Pentru a prezenta oferta corecta este necesar de a sti caracterisiticile si marca acestui cablu.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.01.2024 17:08

Da trebuie să fie!

... afișează tot conținutul

Participanți

PANOURI FOROVOLTAICE 762,869.45 MDL Lot anulat
02/02/2024 17:32
624,999.00 MDL
Ofertă acceptată
03/02/2024 09:51
625,000.00 MDL
Ofertă refuzată
31/01/2024 10:11
630,000.00 MDL
Ofertă refuzată
02/02/2024 15:23
659,000.00 MDL
Ofertă refuzată
02/02/2024 10:41
699,179.48 MDL
01/02/2024 10:56
702,746.33 MDL
02/02/2024 16:25
780,419.50 MDL