Achiziție - Rechizite de birou

Achiziție DIRECTIA DE POLITIE A MUNICIPIULUI CHISINAU

Informație generală

Rechizite de birou
250,000.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1705066341947

Rechizite de birou


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
12/01/2024 15:43
clarificări
14/01/2024 10:00
depunere
17/01/2024 16:00
deschidere oferte
18/01/2024 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 12/01/2024 15:06
Trezoreria de Stat

suma planificată 250,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
250,000.00 MDL 250.00 MDL 30100000-0 Rechizite de birou 1 Bucata Lot anulat 2024-01-18 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-12/01/2024 15:43Descarca
invitație de participare rechizite de birou.pdfbiddingDocumentsAchiziție-12/01/2024 15:33Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchiziție-12/01/2024 15:33Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificarea denumirea bunurilor poz. 1.8
pentru Rechizite de birou
14.01.2024 00:24

Registru de arhivă 500mm/35mm culori diverse. Dati o descriere mai desfasurata si data este posibil o fotografie, ce prezinta registrul acesta care are 50 cm!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.01.2024 09:24

Biblioraft A4, 75mm

... afișează tot conținutul

Clarificarea denumirea bunurilor poz. 1.14
pentru Rechizite de birou
14.01.2024 00:25

Registru de arhivă 500mm/75mm culori diverse. Dati o descriere mai desfasurata si data este posibil o fotografie, ce prezinta registrul acesta care are 50 cm!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.01.2024 09:24

Biblioraft A4, 75mm

... afișează tot conținutul

Clarificari asupra caietului de sarcini
pentru Rechizite de birou
14.01.2024 00:33

Va rugam sa complectati Caietul de sarci cu cantitate pentru fiece pozitie, pentru a inainta o oferta corecta. Este necesar cantitati orientative, luand in consideratie de incheiere a contractului pe durata de 1 an si livrarea in decurs de 1 zi de la solicitare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.01.2024 09:39

Având in vedere necesitățile diversificate a autorității, caietul de sarcini a fost elaborat la cantități unitare. In partea ce tine de livrare, va informam ca nu vor fi efectuate solicitări pentru livrarea a unei cantități de bunuri exagerate.

... afișează tot conținutul

Clarificari asupra caietului de sarcini
pentru Rechizite de birou
12.01.2024 19:00

Va rugam sa complectati Caietul de sarci cu cantitate pentru fiece pozitie, pentru a inainta o oferta corecta. Este necesar cantitati orientative, luand in consideratie de incheiere a contractului pe durata de 1 an si livrarea in decurs de 1 zi de la solicitare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.01.2024 15:20

ofertantul va oferi prețuri unitare pentru pozițiile din caietul de sarcini. se va evalua suma ofertei

... afișează tot conținutul

Participanți

Rechizite de birou 250,000.00 MDL Lot anulat
17/01/2024 15:13
1,485.85 MDL
Ofertă refuzată
17/01/2024 15:47
1,590.63 MDL