Achiziție - Implementarea proiectului „Sistemului de taxare electronică în transportul public din municipiul Chişinău”.

Achiziție Direcţia generală transport public şi căi de comunicaţie

Informație generală

Implementarea proiectului „Sistemului de taxare electronică în transportul public din municipiul Chişinău”.
833,333.33 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1559291856586

„Sistemului de taxare electronică în transportul public din municipiul Chişinău”.


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
31/05/2019 11:40
clarificări
01/07/2019 09:00
depunere
09/07/2019 09:00
deschidere oferte
09/07/2019 09:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
In legătură cu demisia Presedintelui și a Vice-președintelui grupului de lucru, nu este posibil de format grupul de lucru.

Surse de finanțare

data validării: 31/05/2019 08:38
Trezoreria de Stat

suma planificată 833,333.33 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
833,333.33 MDL 48444100-3 Sistem de facturare 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini ste final redactat_eng.docxbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini ste final redactat_eng.03/06/2019 13:14Descarca
documentatia_standard etichetarea.pdfbiddingDocumentsAchiziție31/05/2019 11:47Descarca
caiet de sarcini ste rectificat 11.12.2018 (1).pdfbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini31/05/2019 11:47Descarca
duae licitatie etichetarea.pdfbiddingDocumentsAchizițieDUAE31/05/2019 11:47Descarca
anunt_de_participare etichetarea.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunt31/05/2019 11:40Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de Sarcini
pentru Achiziție
31.05.2019 11:59

Buna ziua. Initial a fost declarat ca caietul de sarcini va fi disponibil si in limba engleza. In documentele publicate nu se regaseste. Unde putem sa-l gasim?
Multumim

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.06.2019 11:48

Buna ziua.
La moment nu dispunem de traducerea in limba engleza a caietului de sarcini.

... afișează tot conținutul

Întrunirii personale
pentru Achiziție
04.06.2019 15:12

Buna ziua. Documentele de licitație conțin cerințe ambigue. Planifică oare organizatorii organizarea întrunirii personale cu participanții la licitație, pentru o sesiune de întrebări răspunsuri? Când?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.06.2019 07:52

Buna ziua. Conform art. 35 al Legii nr. 131, autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar cît mai repede posibil la orice clarificare solicitată.

... afișează tot conținutul

Volumul Lucrarilor
pentru Achiziție
05.06.2019 12:10

Confirmati va rog,dotate cu echipamentul corespunzator trebuie 450 unitati de transport ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.06.2019 07:55

Buna ziua.
Informatia in cauza o puteti găsi în capitolul 2 al Caietului de sarcini.

... afișează tot conținutul

Vedeti va rog cum ar trebui sa fie scris caietul de sarcini.
pentru Achiziție
05.06.2019 18:21

Buna ziua.
Eu cred ca caietul de sarcin ar trebui sa corespunda cerintelor documentului
"Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656- 002:2006
Publicat : 23.06.2006 în Monitorul Oficial Nr. 95-97 art Nr : 335
http://lex.justice.md/md/316454/

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.06.2019 07:57

Buna ziua.
Reformulați va rog intrebarea ?

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
06.06.2019 14:10

Bună ziua!
Din caietul de sarcini nu este clar obiectul achiziției: obiectul este întocmirea proiectului propriu zis al sistemului sau obiectul este proiectarea, livrarea, instruirea ulterioară a personalului, etc.
Dacă achiziția este anunțată pentru mai multe etape , așa ca proiectarea, livrarea, instruirea ulterioară a personalului , de ce valoarea anunțată a achiziției este exagerat de mică?
Rugăm să concretizați cifrele din Capitolul 11, punctele
c) pentru 2 operatorii de transport? Sau pentru fiecare parcul de troleibuze/autobuze?
e) 30 sau 30+? Daca 30+, cîte exact?
f) numărul punctelor

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.06.2019 12:03

Buna ziua.
Conform caietului de sarcini este stabilită implementarea sistemului de taxare electronică în transportul public din mun. Chișinău, ce include tot spectrul necesar pentru implementare. Valoarea achiziției sa stabilit reiesind din alocațiile bugetare acordate pentru anul 2019.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
07.06.2019 14:47

Răspundeți vă rog și la partea a doua a întrebării, puse anterior:
Rugăm să concretizați cifrele din Capitolul 11, punctele c) pentru 2 operatorii de transport? Sau pentru fiecare parcul de troleibuze/autobuze? e) 30 sau 30+? Daca 30+, cîte exact? f) numărul punctelor?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.06.2019 15:19

Va rugam sa studiat minutios caietul de sarcini, astfel conform pct. 2.1. sunt stabilite caracteristicile sistemului de implementare a taxării electronice, în complex și nici decum separat.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
07.06.2019 16:01

Vă atenționăm, că capitolul II descrie situația existentă, iar Capitolul XI determină volumul lucrarilor pentru crearea STE. Concretizati vă rog datele concret din Capitolul XI, fără readresarea la Capitol II

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.06.2019 17:05

capitolul 2 din caietul de sarcini stabilește numărul unități de transport public care urmează a fi implementat:
Capitolul II
Situația existentă a achitării pentru servicii de călătorie în transportul public din municipiul Chișinău
2.1. Caracteristica parcului rulant
2.1.1. În prezent sistemul de transport public din municipiul Chișinău este alcătuit din 3 genuri de transport: troleibuze, autobuze de capacitate sporită și autobuze de capacitate medie și mica (microbuze). Transportul public este asigurat de două întreprinderi municipale: „Regia transport electric” (în continuare Î.M. RTE), care operează cu troleibuze pe 26 rute, „Parcul urban de autobuze” (în continuare Î.M. PUA), care operează cu autobuze de capacitate sporită pe 23 rute și 14 operatori de transport privat, care operează cu autobuze de capacitate medie și mica pe 53 rute.
2.1.2. Regia transport electric dispune de 366 troleibuze (dintre care 355 troleibuze cu câte 3 uși fiecare și 11 troleibuze cu 4 uși), ieșirea zilnică la linie fiind 308 troleibuze.
2.1.3. Parcul urban de autobuze dispune de 111 autobuze (dintre care 4 autobuze cu câte 2 uși, 80 autobuze cu câte 3 uși și 27 autobuze cu 4 uși), ieșirea zilnică la linie fiind 75 autobuze. Totodată, prin contractare mai activează 40 autobuze (dintre care 32 autobuze cu câte 2 uși și 8 autobuze cu câte 3 uși)
2.1.4. Numărul de dispecerate:
a) 18 dispecerate ale Î.M. RTE, inclusiv central și din fiecare parc.
b) 6 dispecerate ale Î.M. PUA, inclusiv central.
2.1.5. Operatorii privați dispun de un parc de 1200 unități de transport.
iar capitolul 11 prevede volumele
Capitolul XI
Volumul lucrărilor pentru crearea STE
11.1. Sistemul de taxare electronică va include:
a) echipament, utilaj, soluții de comunicare, soft, instalare întreținere a subsistemelor STE;
b) dotarea fiecărui subsistem cu utilajul necesar și mentenanța acestuia;
c) echipament tehnic și utilaj destinat operatorilor transportatori;
d) cel puțin 5 puncte de personalizare (minim câte 1 în fiecare sector al orașului);
e) minim 30 de puncte principale de transbordare, înzestrate cu utilaj, echipament de realizare a titlurilor de călătorie, în raza orașului și câte 1 minim în fiecare localitate suburbană din componența municipiului Chișinău;
f) puncte pentru realizarea titlurilor de călătorie unică în raza municipiului;
g) centru unic de colectare, prelucrare și repartizare a surselor financiare.

11.2. Integrarea sistemului de poziționare, monitorizare și dirijare automatizată a circulației transportului public (GPS și GLONASS).
Echipamentul, utilajul, servere, software, hardware și alte cerințe aferente sunt stipulate în Caietul de sarcini pentru sistemul de monitorizare, anexat:
a) ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬26 rute de troleibuz;
b) 355 troleibuze cu câte 3 uși la fiecare unitate;
c) 11 troleibuze cu câte 4 uși la fiecare unitate;
d) 23 rute de autobuz;
e) 4 autobuze cu câte 2 uși fiecare;
f) 80 autobuze cu câte 3 uși fiecare;
g) 27 autobuze cu câte 4 uși fiecare.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
11.06.2019 09:38

Stimați domni!
Incă odată Vă atenționăm, că Capitolul II descrie situația existentă, iar Capitolul XI determină volumul lucrarilor pentru crearea STE.
Datele din acestea Capitole se diferă, de exemplu:
2.1.1. ….şi 14 operatori de transport privat, care operează cu autobuze
de capacitate medie şi mica pe 53 rute. (nu este indicata in Capitolul 11)
2.1.3…Totodată, prin contractare mai activează 40 autobuze (dintre care 32 autobuze cu câte 2 uşi şi 8 autobuze cu câte 3 uşi) (nu este indicata in Capitolul 11)
2.1.4. Numărul de dispecerate:
a) 18 dispecerate ale Î.M. RTE, inclusiv central şi din fiecare parc. (nu este indicata in Capitolul 11)
b) 6 dispecerate ale Î.M. PUA, inclusiv central. (nu este indicata in Capitolul 11)
2.1.5. Operatorii privaţi dispun de un parc de 1200 unităţi de transport. (nu este indicata in Capitolul 11)
Concretizati vă rog datele concret din Capitolul XI, fără referința la Capitol II:
11.1.
c) echipament tehnic şi utilaj destinat operatorilor transportatori; (cîți operatori de transport exact???)
e) minim 30 de puncte principale de transbordare, înzestrate cu utilaj, echipament de realizare a titlurilor de călătorie, în raza oraşului şi câte 1 minim în fiecare localitate suburbană din componenţa municipiului Chişinău; (30 sau 30+? Daca 30+, cîte exact???)
f) puncte pentru realizarea titlurilor de călătorie unică în raza Municipiului; (cîte exact???)
12.3.
Pe lângă condiţiile de responsabilitate a ofertanţilor în legătură cu livrarea
echipamentelor şi a software-ului aferent conform cerinţelor tehnico-funcţionale, se va pune
accent pe documentaţia tehnică şi instruirea personalului de deservire şi mentenanţă a
sistemului, costurile cărora vor intra în costurile ofertei.
Pentru ce perioada trebuie să fiu estimate cheltuieli de deservire şi mentenanţă a
sistemului???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.06.2019 16:08

Buna ziua.
sa incepem de la inceput.
Implementarea sistemului de taxare electronica in mun. Chișinău, prevede definirea cerințelor tehnice generale și detaliate în baza cărora potențialii ofertanți vor elabora oferta lor tehnică și financiară. Scopul proiectului este modernizarea și eficientizarea modalității de achitare a taxei de călătorie în transportul public din mun. Chișinău prin implementarea Sistemului de taxare electronică.
Astfel atăt RTEC cit si PUA vor funcționa într-un sistem unic, vezi pct. 10.2. În caietul de sarcini a fost descrisa situația existenta, numărul de unități și felul de transport public, dispecerate, rute existente, numărul de persoane zilnic transportate, categoriile de înlesniri, abonamente, minim 30 puncte de transbordare, la fel sunt 18 suburbii la mun. Chișinău ce ați cerut a indica.
Ofertantul reiesind din cerințele minime descrise elaboreaza oferta sa reiesind din necesitățile tehnice pentru operarea, deservire și va veni cu descrierea tehnica indicind de exemplu cîte puncte de transbordare sunt necesare, reieșin din amplasarea municipiului Chișinău, a numărului de călători, numărului de unități, etc pentru buna funcționare a sistemului.
Termenul de implementare a sistemului este de 6 luni, termenul de garanție minim 3 ani, termeni de achitare 24 luni.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
18.06.2019 07:46

Reieșind din faptul că sistemele TIC integrate, pot include drepturi know-how și de proprietate intelectuală, și totodată, întrucât caietul de sarcini nu prevede clarificări exacte privind unele aspecte operaționale, solicităm respectuos să clarificați independent fiecare întrebare, după cum urmează:
1. Care este modul în care ofertantul câștigător va garanta funcționarea sistemului TIC (începând cu darea în exploatare și pentru toata durata de viață a infrastructurii proiectului) și care ar fi perioada de garanție?
2. Cine și în ce mod va asigura gestionarea dezvoltării (în faza operațională) și suplinirii cu noi echipamente compatibile cu infrastructura TIC a proiectului?
3. Cine și în ce mod va asigura mentenanța (în faza operațională) infrastructurii TIC, având în vedere faptul că ofertantul câștigător, are drepturi de proprietate intelectuală asupra produsului TIC pe care nu le poate transmite autorității publice și în cazul implicării neautorizate din partea terților va putea considera orice garanție a fi nulă?
4. Valoarea estimativă a proiectului este de 8,3mln MDL fără TVA. Valoarea ofertei financiare poate fi mai mare decât 8,3mln MDL fără TVA? Dacă răspunsul este unul pozitiv, atunci
5. Care este modelul financiar de finanțare a investițiilor având în vedere finanțarea deficitului de invesțiție ce se crează din alocațiile anuale pentru 2019?
6. După darea în exploatare a infrastructurii proiectului, administrația primăriei mun. Chișinău intenționează de a ceda infrastructura proiectului în gestiune privată ori public-privată? Daca răspunsul este unul pozitiv, atunci
7. Care va fi procedura de selecție a operatorului privat?
8. Caietul de sarcini prevede achiziție publică tradițională de echipamente și software?
9. Având în vedere necesitatea organizării programelor privind tichetarea pe categorii de populație, rugăm să clarificați dacă cererea se răsfrânge doar asupra programării software sau include și alte lucrări pe care ofertantul câștigător și le va asuma?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.06.2019 15:06

Buna ziua. Va rugam respectuos sa va reformulati intrebările, rieisind din capitole caietului de sarcini unde sunt necesare clarificari la neclarități și fara abordarea ”daca raspunsul este unul pozitiv” pentru a va putea prezenta raspunsul.

... afișează tot conținutul

Participanți

„Sistemului de taxare electronică în transportul public din municipiul Chişinău”. 833,333.33 MDL Lot anulat