Achiziție - Achiziția, instalarea și configurarea pachetelor software antivirus în cadrul infrastructurii informatice a CNPF pentru anul 2024

Achiziție Comisia Națională a Pieței Financiare

Informație generală

Achiziția, instalarea și configurarea pachetelor software antivirus în cadrul infrastructurii informatice a CNPF pentru anul 2024
70,000.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1703682376860

Achiziția, instalarea și configurarea pachetelor software antivirus în cadrul infrastructurii informatice a CNPF pentru anul 2024


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
27/12/2023 15:10
clarificări
03/01/2024 15:00
depunere
08/01/2024 15:00
deschidere oferte
09/01/2024 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 27/12/2023 17:20
Trezoreria de Stat

suma planificată 70,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
70,000.00 MDL 700.00 MDL 72200000-7 Achiziția, instalarea și configurarea pachetelor software antivirus 1 Bucata 10.01.2024 - 30.12.2024
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
2024-01-09 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
1_anunt de participare.pdftenderNoticeAchiziție- Anunț de participare27/12/2023 15:10Descarca
2_anexa_1_caiet de sarcini_antivirus_2024.pdfbiddingDocumentsAchiziție- Caiet de sarcini27/12/2023 15:10Descarca
3_formulare declarație.docxbiddingDocumentsAchiziție- Formulare27/12/2023 15:10Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Se solicită asigurarea mentenanței anuale a soluției corporative antivirus pentru o perioadă de 12 luni
pentru Achiziție
28.12.2023 10:50

Avind in vedere ca este solicitata mentenenta anuala a solutiei antivirus existente, solicitam sa specificati ce solutie este la moment instalata si tipurile de licenta pentru a se putea oferi reinoirea lor.
Deoarece In caietul de sarcini se mentioneaza ca În cazul în care se va oferi o soluție alternativă decît cea existentă, acesta trebuie să întrunească minim cerințele de mai jos. Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.12.2023 17:46

Buna ziua,
Se solicită asigurarea mentenanței anuale a soluției corporative antivirus care va fi instalată

... afișează tot conținutul

CAre este solutia si ce tipuri de licente antivirus aveti instalate in cadrul institutiei la moment?
pentru Achiziție
28.12.2023 15:17

In caietul de sarcini la capitolul: Termenii și condițiiIe de livrare/prestare/executare solicitat:se mentioneaza urmatoarele: "În cazul în care se va oferi o soluție alternativă decît cea existentă, acesta trebuie să întrunească minim cerințele de mai jos". In acest caz solicitam sa specificati ce solutie este la moment instalata si tipurile de licenta pentru a se putea oferi prelungirea licentelor la care se face referinta in caietul de sarcini.......Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.12.2023 14:46

Buna ziua,
în present este instalată solluția “WithSecure”.

... afișează tot conținutul

Care este perioada pentru care se solicita achizitia licentelor????
pentru Achiziție
29.12.2023 10:33

Rog sa clarificati p.3 din caietul de sarcini "Obiectul achiziţiei: Licența produsului Antivirus pentru o perioada de 3 ani cu instalare și mentenanță" este mentionat 3 ani, dar la Denumirea bunurilor este mentionat 12 luni. Solicitam sa clarificati acest aspect, pentru a oferta corespunzator corect. Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.12.2023 14:46

Se solicită achiziția pentru 12 luni.

... afișează tot conținutul

Care e diferenta din punctul 2 si 3?
pentru Achiziție
29.12.2023 13:07

Buna ziua.
Va rugam sa ne spuneti care e diferenta din punctul 2 si 3?
1. 60 stații de lucru fizice și virtualizate;
2. 40 servere fizice și virtualizate;
3. 40 hosturi fizice și virtualizate.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.12.2023 14:46

40 hosturi fizice și virtualizate - sunt dispozitivele portabile

... afișează tot conținutul

Termenii si conditiile de prestare solicitati???
pentru Achiziție
02.01.2024 11:09

Conform p. 12 din Anunt "Termenii și condițiile de prestare solicitati: 5 zile calendaristice de la semnarea contractului" iar conform Anexei 1 Caiet de sarcini "Termenii și condițiiIe de livrare/prestare/executare solicitat: 10 zile lucrătoare de la data întrării in vigoare a contractului. Solicitam sa specificati clar care este termenul solicitat petru a nu lasa loc de interpretari.....Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.01.2024 15:52

Buna ziua.
p. 12.Termenii și condițiile de prestare solicitați: 5 zile calendaristice de la semnarea contractului - se subînțelege începerea lucrărilor.
10 zile - inlcude și timpul lucrărilor de instalare, configurare și punerea în funcțiune și testarea, predarea - primirea lucrărilor.

... afișează tot conținutul

Participanți

Achiziția, instalarea și configurarea pachetelor software antivirus în cadrul infrastructurii informatice a CNPF pentru anul 2024 70,000.00 MDL
03/01/2024 15:37
65,200.00 MDL
Ofertă acceptată