Lucrări/Servicii de demolare a clădirilor din incinta Penitenciarului nr. 10-Goian
suma planificată 433,849.10 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
433,849.10 MDL | 45100000-8 | Lucări/servicii de demolare | 1 Unitate |
11.12.2023 - 31.12.2023 str.Nicolae Titulescu 35 |
Rugam autoritatea contractanta sa publice caiet de sarcini!
Lista de cantitati a lucrarilor ce urmeaza a fi executate!
Lista cu cantitățile de lucrări ce urmează a fi executate se regăsește în anexa nr. 1 la Anunțul de participare, fiind consemnată și în Documentați standard. Lecturați informația din documentele nominalizate.
Stimata parte contractanta nu ironizati cu lectura informatiei din documentele nominalizate. Atragrti atentie la cerintele anuntului. Garantia ofertei 60zile, pe cind data limita de executare a lucrarilor este de 29.12.2023. Garantia de buna executie 1an. Ce garantam? Si ce AE este specializat anume pe demolari sa dea asa experienta de lucrari. Aberatie!
Conform reglementărilor din Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, operatorii economici pregătesc ofertele conform cerințelor stabilite în anunțul de participare, publicat de către autoritatea contractantă în Buletinul achizițiilor publice. Ofertantul are obligația, prin depunerea declarației privind valabilitatea ofertei, de a menține oferta valabilă pe toată perioada de valabilitate prevăzută în documentația de atribuire.
Chiar dacă termenul garanției pentru ofertă a fost stabilit pentru o perioadă de 60 de zile, aceasta va fi returnată pînă la expirarea termenului indicat în următoarele cazuri:
- Garanția pentru ofertă, constituită de ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câștigătoare, în cel mult trei zile lucrătoare de la data constituirii garanției de bună execuție.
- Garanția pentru ofertă, constituită de ofertanți a căror ofertă nu a fost stabilită câștigătoare, în cel mult trei zile lucrătoare de la data producerii a oricăreia dintre următoarele situații:
1) expirarea perioadei de valabilitate a garanției pentru ofertă;
2) încheierea contractului de achiziție publică de lucrări și depunerea garanției de bună execuție, dacă o astfel de garanție este prevăzută în documentația de atribuire;
3) suspendarea procedurii de achiziție, fără încheierea unui contract de achiziție publică de lucrări;
4) retragerea ofertei înainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor, în cazul în care documentația de atribuire admite astfel de retrageri.
Precizăm de asemenea, că conform documentației de atribuire, termenul garanției de bună execuție a contractului a fost stabilit pînă la 31.01.2024.
Cît privește experiența operatorilor economici exclusiv pe lucrări de demolare, considerăm afirmația dată ca fiind una eronată, ori de către AC s-a solicitat dovada experienței similare de minim 5 ani, în ceea ce privește executarea lucrărilor de construcție și reconstrucție (a se vedea Anunțul de participare și Documentația standard). În acest sens, s-a indicat că Operatorul economic va confirma experiența prin prezentarea de copii ale contractului de antrepriză, proceselor verbale de recepție finală cu anexe, executate in ultimii 5 ani a cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică, de 75% din valoarea viitorului contract, sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract cu aplicarea semnăturii electronice.