Achiziție - Uși și articole conexe, inclusiv montarea

Achiziție IMSP Institutul de Medicina Urgenta

Informație generală

Uși și articole conexe, inclusiv montarea
125,500.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1700051044523

Uși și articole conexe, inclusiv montarea


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
15/11/2023 14:41
clarificări
17/11/2023 14:43
depunere
22/11/2023 11:43
deschidere oferte
22/11/2023 11:43
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 15/11/2023 13:24
Trezoreria de Stat

suma planificată 125,500.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1.Uși, inclusiv montarea 100,000.00 MDL 44221000-5 1.1.Uși glisante manual, interioare, inclusiv montarea 1 Bucata 24.11.2023 - 31.12.2023
str.Toma Ciorbă, 1
44221000-5 1.2.Uși medicale laminate inclusiv montarea 2 Bucata
44221000-5 1.3 Usă din profil de aluminiu cu lacat electromagnetic, inclusiv montarea. 1 Bucata
44221000-5 1.4 Reparație la tencuielile interioare in jurul tocurilor. 1 Bucata
2.Elemente de Securitate pentru uși 25,500.00 MDL 44221000-5 2.1.Dispozitiv automat pentru închiderea ușilor, omortizor, inclusiv montarea 3 Bucata 24.11.2023 - 31.12.2023
str.Toma Ciorbă, 1
44221000-5 2.2.Aparate receptoare:Panou de cod cu proximity ZKTeco MKV(ID) sau similar, inclusiv montarea 12 Bucata
44221000-5 2.3.Bloc de alimentare (12V, 2A), inclusiv montarea 7 Bucata
44221000-5 2.4.Lacat electromagnetic ZKTeco LM-1805, 180kg sau similar, inclusiv montarea 7 Bucata
44221000-5 2.5.Suport metallic pentru lacat electromagnetic, inclusiv montarea 7 Bucata
44221000-5 2.6.Furtun de protecție cablu metal flexibil, inclusiv montarea 1 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
1.anunt de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/11/2023 14:43Descarca
3.declarație de egibilitate.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/11/2023 14:41Descarca
1.anunt de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-15/11/2023 14:39Descarca
2.anexa nr.22 și 23.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/11/2023 14:39Descarca
3.declarație de egibilitate.docxbiddingDocumentsAchiziție-15/11/2023 14:39Descarca
caiet de sarcini nr.1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-15/11/2023 14:39Descarca
caiet de sarcini nr.2.pdfbiddingDocumentsAchiziție-15/11/2023 14:39Descarca

Persoană de contact

Clarificări

concretizare Usi
pentru Achiziție
16.11.2023 13:41

Buna ziua! in caietul de sarcini nr 1 , punctul 2 ati indicat ca aveti nevoie de usi medicale cu explicatiile de rigoare. Tin sa va comunic ca astfel de usi se aduc doar la comanda, de peste hotare, iar termenul de confectionare, livrare este nu mai mic de 60 zile lucatoare. Dumneavoastra, insa doriti ca bunurile sa fie confectionate si montate in decurs de 7 zile dupa efectuarea comenzii. Este imposibil acest lucru. In asa caz , poate schimbati aceste usi cu niste usi din aluminiu, sau ceva asemanator?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.11.2023 14:47

Buna ziua. A fost modificat termenul de livrare si montare pentru poziția nr.1.2.Uși medicale laminate până în data de 29.12.2023

... afișează tot conținutul

concretizare termen de livrare
pentru Achiziție
16.11.2023 17:26

Termenul de confectionare, livrare este nu mai mic de 60 zile lucatoare. A fost modificat termenul de livrare si montare pentru poziția nr.1.2.Uși medicale laminate până în data de 29.12.2023 Nu ne incadram in timp!!! Abia pe data de 22 noiembrie are loc licitatia. D-stra aveti nevoie de inca cel ptin 2-3 saptamani pentru verificarea ofertelor si a intregii proceduri, stimati domni!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.11.2023 11:23

Buna ziua. Procedurile de achizitii publice se organizeaza si se desfasoara pe perioada unui an bugetar.Termenul de livrare a bunurilor nu poate fi extins dupa data de 31.12.2023, deoarece contractul de achizitii publice se incheie pe perioada anului bugetar 2023.

... afișează tot conținutul

usi
pentru Achiziție
17.11.2023 10:50

Buna ziua! Cunoastem ceea ce ati scris mai sus si suntem de acord cu D-stra in totalitate. De aceea ne intrebam cum veti inchide procedura data in lipsa bunurilor indicate de D-stra. Astfel, va intrebam daca puteti schimba punctul respectiv din caietul de sarcini si daca il puteti inlocui cu usi care pot fi efectuate, livrate si instalate pe perioada anului bugetar 2023. Va multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.11.2023 12:37

Buna ziua. Va sugeram sa depuneti oferta de care dispuneti. Pentru alte informatii relevante contactati Șeful secție mentenanță infrastructură și dezvoltare, indicat in anunțul de participare punctul 4.

... afișează tot conținutul

Participanți

1.Uși, inclusiv montarea 100,000.00 MDL
22/11/2023 10:09
209,325.00 MDL
Ofertă refuzată
2.Elemente de Securitate pentru uși 25,500.00 MDL
22/11/2023 10:11
34,386.00 MDL
Ofertă refuzată