Achiziție - Servicii de mentenanță şi suport pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta DRG și SIP

Achiziție Compania Nationala de Asigurari in Medicina

Informație generală

Servicii de mentenanță şi suport pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta DRG și SIP
1,718,400.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1699972727278

Servicii de mentenanță şi suport pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta DRG și SIP


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
14/11/2023 16:53
clarificări
27/11/2023 12:00
depunere
08/12/2023 12:00
deschidere oferte
08/12/2023 12:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 14/11/2023 14:39
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,718,400.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lotul 1: Servicii de mentenanță şi suport pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta DRG 859,200.00 MDL 72200000-7 Servicii de mentenanță preventivă a Sistemului Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, (componenta DRG) – în bază de abonament 12 Luna 01.01.2024 - 31.12.2024
Chișinău, str. Vlaicu Pîrcalab 46
72200000-7 Servicii de mentenanță corectivă și adaptivă (de suport) a Sistemului Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, (componenta DRG) – în bază de trouble ticket/ticketing 900 Om-ora
Lotul 2: Servicii de mentenanță şi suport pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta SIP 859,200.00 MDL 72200000-7 Servicii de mentenanță preventivă a Sistemului Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, (componenta SIP) – în bază de abonament. 12 Luna 01.01.2024 - 31.12.2024
Chișinău, str. Vlaicu Pîrcalab 46
72200000-7 Servicii de mentenanță corectivă și adaptivă (de suport) a Sistemului Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, (componenta SIP) – în bază de trouble ticket/ticketing system. 900 Om-ora

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare mentenanta 2024 DRG si SIP.signedbiddingDocumentsAchizițieAnunt de participare semnat14/11/2023 16:53Descarca
Caiet de sarcini mentenanta 2024-DRG și SIP.signedbiddingDocumentsAchizițieCaiet de sarcini semnat14/11/2023 16:53Descarca
documentatia standard mentenanta 2024-DRG și SIP.signedbiddingDocumentsAchizițieDocumentatia standard semnat14/11/2023 16:53Descarca
DUAE mentenanta 2024-DRG și SIP.signedbiddingDocumentsAchizițieDUAE semnat14/11/2023 16:53Descarca
documentatia standard mentenanta 2024-DRG și SIPbiddingDocumentsAchizițieDoc standard word14/11/2023 16:53Descarca
DUAE mentenanta 2024-DRG și SIPbiddingDocumentsAchizițieDUAE word14/11/2023 16:53Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Nu există întrebări

Participanți

Lotul 1: Servicii de mentenanță şi suport pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta DRG 859,200.00 MDL
07/12/2023 18:59
677,484.00 MDL
Ofertă acceptată
08/12/2023 11:01
840,600.00 MDL
08/12/2023 10:48
1,105,848.00 MDL
Lotul 2: Servicii de mentenanță şi suport pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta SIP 859,200.00 MDL
07/12/2023 19:00
677,484.00 MDL
Ofertă acceptată
08/12/2023 11:17
840,600.00 MDL
08/12/2023 10:48
1,105,848.00 MDL