Achiziție - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice

Achiziție Primaria Orasului Criuleni

Informație generală

Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
4,156,667.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1695991379926

Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
29/09/2023 16:25
clarificări
12/10/2023 08:32
depunere
17/10/2023 20:27
deschidere oferte
17/10/2023 20:27
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 04/10/2023 08:15
Trezoreria de Stat

suma planificată 4,156,667.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
4,156,667.00 MDL 45200000-9 Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice 1 Unitate 01.11.2023 - 30.11.2023
or. Criuleni

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
16-2023_REA_CS_Formular desfasurattechnicalSpecificationsAchizițieformularul nr. 102/10/2023 11:23Descarca
caiet de sarcini apeducttechnicalSpecificationsAchizițieCaiet de sarcini 29/09/2023 16:25Descarca
anunt de participare apeductevaluationCriteriaAchizițieAnunt de participare29/09/2023 16:25Descarca
2022-09-26 17_55-1664214918-documente licitatie lucraritechnicalSpecificationsAchizițieDS29/09/2023 16:25Descarca
2022-09-26 17_55-1664214918-duaetechnicalSpecificationsAchizițieDUAE29/09/2023 16:25Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
03.10.2023 10:59

specificați tipul la hidrant (poz97)

Răspuns:

04.10.2023 15:11

hidrant standart european cu cnectare europeana!

Anunt de participare
pentru Achiziție
03.10.2023 11:28

Conform Legii 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, Articolul 35. Clarificări
(1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire


ORDIN Nr. 69
din 07-05-2021
cu privire la aprobarea Documentației
standard pentru realizarea achizițiilor
publice de lucrări 5. Autoritatea contractantă urmează să se asigure că la momentul inițierii procedurii de achiziție publică, mijloacele financiare sunt alocate sau există o garanție a alocării lor și sunt destinate exclusiv achiziției în cauză, dat fiind faptu ca solicitati sa dispunem de bani lichizi 3 000 000 lei, insa la pct.11 din documentul publicat anunt de participare apeduct suma disponibila pentru anul 2023- 2 000 000 lei (cu TVA), demonstrati, anexati la documentele publicate modul in care AC va achita antreprenorului minim 3 000 000 de lei in anul 2023 (deoarece 3 000 000 de lei dumnevoastra ii prevedeti doar pentru demararea lucrarilor)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.10.2023 14:09

Potrivit pct. 36. al Documentatiei standartd pentru achizitia de lucrări,
Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi:
1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor;
2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%);

Documentatie de atribuire
pentru Achiziție
03.10.2023 11:11

Conform Legii 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice Articolul 15. Atribuţiile grupului de lucru
(1) Grupul de lucru sau, după caz, specialistul certificat are următoarele atribuţii în domeniul achiziţiilor publice:
c) elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică;
Specificati in documentul publicat 2022-09-26 17_55-1664214918-documente licitatie lucrari anexa 25 pct3.3 termenul de verificare a procesele-verbale de recepție a lucrărilor executate (in zile), pct 3.2 achitarile (in zile) dupa primirea proceselor verbale de receptie a lucrarilor executate

Răspuns:

05.10.2023 11:23

Documentatia Standarrd in format word a fost publicata ca informare.
Anuntul de participare conține documentatia de atribuire obligatorie.
Tododată, potrivit art. Articolul 862.COD Civil (1) Termenul de executare a obligației pecuniare, stabilit în contractul încheiat între profesioniști, care are ca obiect livrarea de bunuri, executarea de lucrări sau prestarea de servicii, nu poate depăși 60 de zile de la data prevăzută la alin. (3) lit. a), b) sau, după caz, c) din prezentul articol. Prin excepție, părțile pot stipula în mod expres în contract un termen de executare mai mare cu condiția ca această clauză să nu fie vădit abuzivă față de creditor în sensul art. 1080.
(2) Termenul de executare a obligației pecuniare de către o autoritate publică sau o altă persoană juridică de drept public ori de către asociațiile acestora, stabilit în contractul încheiat cu un profesionist, care are ca obiect livrarea de bunuri, executarea de lucrări sau prestarea de servicii, nu poate depăși 30 de zile de la data prevăzută la alin. (3) lit. a), b) sau, după caz, c). Prin excepție, părțile pot stipula în mod expres în contract un termen de executare care nu poate depăși 60 de zile dacă acesta este justificat în mod obiectiv, ținînd cont de natura sau caracteristicile specifice ale contractului.
respiv, în lipsa unor prevederi contratuale se vor aplicca preevederile legale.

... afișează tot conținutul

Calcul de cost pentru utilaj doar 1,2%
pentru Achiziție
29.09.2023 16:54

14
AcB01C
Montarea armaturilor cu actionare manuala sau mecanica (vane, robinete, ventile), la conductele de alimentare cu apa sau de canalizare, avind diametrul de 200 mm Vana D200 din fonta cu flanse si pana
buc
7,000
2
15
AcB01B
Montarea armaturilor cu actionare manuala sau mecanica (vane, robinete, ventile), la conductele de alimentare cu apa sau de canalizare, avind diametrul de 150 mm Vana D150 din fonta cu flanse si pana
buc
1,000
16
AcB01A
Montarea armaturilor cu actionare manuala sau mecanica (vane, robinete, ventile), la conductele de alimentare cu apa sau de canalizare, avind diametrul de 100 mm Vana D100 din fonta cu flanse si pana
buc
5,000

Buna ziua
Aceste materiale sunt utilaje
la dansele trebuieste de adaugat doar 1,2% cheltuieli de aprovizionare si depozitare. In nici intr-un caz nu trebuie de luat la aceste vane la care costul este mai mare de 1400 lei fara TVA cu transportare, 10%, cheltuieli de regie 14,5% si beneficiu de deviz 6%

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.10.2023 11:12

Volumele preentate au fost elaborate si verificate de către verificator
Potrivit art .83.al Legii privind achizițiile publice
Operatorul economic vătămat poate sesiza Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor în vederea anulării actului şi/sau recunoaşterii dreptului pretins ori a interesului legitim prin depunerea unei contestări în termeni prevăzuți.

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
04.10.2023 11:15

poz.39 specificati grosimea tevii

Răspuns:

05.10.2023 11:37

sunt specificate in formularul nr 1 anexat.

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
04.10.2023 11:18

poz. 40, 41 Specificati grosime teava

Răspuns:

05.10.2023 11:37

sunt specificate in formularul nr 1 anexat.

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
04.10.2023 11:28

poz.44 Specificati grosimea tevii

Răspuns:

05.10.2023 11:37

sunt specificate in formularul nr 1 anexat.

Anunt de participare
pentru Achiziție
03.10.2023 12:23

Punct 15 subpunct 8 fertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului:

1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau

2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.10.2023 09:17

nu este clara intrebarea!!
otrivit pct. 36. al Documentatiei standartd pentru achizitia de lucrari,
Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi:
1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor;
2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%);

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
02.10.2023 10:02

Publicați Vă rog forma 1 desfășurată

Răspuns:

02.10.2023 13:21

sa publicat forma 1 din deviz

CAIET DE SQARCINI
pentru Achiziție
02.10.2023 10:35

Prin ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 , anexa 23 din documentația standart aveți obligația sa publicați forma 1 desfășurata, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfășurată cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționam nu forma 5 ,,dar F 1 desfășurată. Acest fapt vi se impune și prin art. 37 din Legea 131.

Răspuns:

02.10.2023 11:47

sa publicat formularul nr 1

Modificati caietul de sarcini
pentru Achiziție
29.09.2023 17:08

Fara a modifica acest caiet de sarcini costul obiectului este marit artificial si este ca motiv de frauda involuntara,

Răspuns:

02.10.2023 11:47

Volumele preentate au fost elaborate si verificate de către verificator
Potrivit art .83.al Legii privind achizițiile publice
Operatorul economic vătămat poate sesiza Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor în vederea anulării actului şi/sau recunoaşterii dreptului pretins ori a interesului legitim prin depunerea unei contestări în termeni prevăzuți.

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.09.2023 20:25

Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).

Notă de mai sus este obligatorie spere executare, cerem publicarea F1 cu consumurile concrete de resurse

Răspuns:

02.10.2023 11:47

a FOST OUBLICAT FORMULARUL NR 1

Anunt
pentru Achiziție
30.09.2023 20:32

Solicitati disproportional prezentare detinerei a trei mln. Lei în baza cărei prevederi Legale este acasta cerinta? De ce nu 4 mln. sau 400000lei?

Răspuns:

02.10.2023 10:54

potrivit pct. 36. al Documentatiei standartd pentru achizitia de lucrari,
Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi:
1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor;
2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%);

Anunt
pentru Achiziție
30.09.2023 20:34

Constructia apeductului din str. 31 August 1989, or. Criuleni, tronsonul cuprins intre străzile Stefan cel Mare si str. Orhei în anunt este denumirea de mai sus, în sistem numiți lucrări publice, scopul camuflarii?

Răspuns:

02.10.2023 10:24

sa indicat conform CPV admis de sistem

anunt de participare
pentru Construcția apeductului magistral din 31 august 1989 or. Criuleni tronsonul cuprins între străzile Ștefan cel Mare și str. Orhei
02.10.2023 10:25

Buna ziua. Va rog sa clarificati, privind Disponibilitate de bani lichizi, emisă de o Bancă
Comerciala acreditată în RM 3 000000 lei în contul bancar al operatorui economic participant la
NOTĂ: în cazul în care se va prezenta o scrisoare bancară privind confirmarea unei linii creditare, se va
stipula expres obiectul achizitiei la care participă ofertantul.
NICI O BANCA COMERCIALA NU DESCHIDE LIINII CREDITARE PENTRU OBIECTIVE CARE NU SUNT INCA CONTRACTATE OFICIAL

Răspuns:

02.10.2023 10:56

pcr. 36 Documentatia standard pentru Lucrări. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi:
1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor;
2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%);

ANUNT DE PARTCIPARE
pentru Construcția apeductului magistral din 31 august 1989 or. Criuleni tronsonul cuprins între străzile Ștefan cel Mare și str. Orhei
02.10.2023 10:45

Buna ziua. Conf p.38. a Documentatiei Standart La solicitarea autorității contactante, ofertantul urmează să prezinte documentele care demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională pentru executarea viitorului contract numai în măsura în care aceste informaţii sunt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sunt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, după cum urmează:4) o declaraţie referitoare la efectivele medii anuale al personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani;
PDvoastra solicitati informatii ce cuprind date cu caracter personal, ce contrapune cu PROTECTIA DATELEOR CU CARACTER PERSONAL

Răspuns:

02.10.2023 11:47

DATELE SE PREZINTE DEPERSONALIZATE CONFORM LEGI PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL!!
UNDE SE INDICA FUNCȚIA SAU SPECIALITATEA ANGAJATULUI!

ANUNT
pentru Achiziție
02.10.2023 13:19

Solicitati disproportional prezentare detinerei a trei mln. Lei în baza cărei prevederi Legale este acasta cerinta? De ce nu 4 mln. sau 400000lei?

Răspuns (2 oct 2023, 10:54):
potrivit pct. 36. al Documentatiei standartd pentru achizitia de lucrari, Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor; 2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%);

Revenim la asa zisii ,,bani lichizi" in suma de 3 mln. si va reamintim de art 7 a Legii 131, despre libera concurenta si asigurarea participarii cit mai largi a ofertantilor, va mai reamintim de obligatia legala de a da raspunsuri clare si fara interpretari, deci cit de proportionala si corecta prin prizma asigurarii liberei concurente e acasta cerinta? Va punem la dispozitie un extras dintro decizie a ANSC in caz similar ;n continuare, cu referire la pretenția în partea ce
ține de cerința de calificare privind „Disponibilitate de bani lichizi sau capital circulant,
de resurse creditare sau alte mijloace financiare”, susținând în textul contestației depuse,
dar și în cadrul ședinței deschise de examinare a acesteia, precum că „suma de 2 mil. o
considerăm exagerată, vom meționa că suma estimativa a licitației date constituie 8 648
260 lei fără TVA. Reținem că în runda de întrebări și clarificări AC nu a dorit să explice
această cerința pe care o calificăm ca disproporțională și care contravine art. 7, lit c
și atr. 18 din Legea 131/15.”, Agenția reține că, potrivit anunțului de participare,
autoritatea contractantă a solicitat la pct. 15 subpct. 18 „Disponibilitate de bani lichizi
sau capital circulant, de resurse creditare sau alte mijloace financiare”, în valoare de 2
000 000 lei.
La soluționarea contestației, Agenția va avea în vedere următoarele dispoziții
legale:
- art. 17 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit căruia pentru constatarea datelor
de calificare în cadrul procedurilor de achiziție publică, operatorul economic va prezenta
documentele eliberate de autoritățile competente stabilite de autoritatea contractantă în
cadrul procedurilor de achiziție publică. În funcție de obiectul achiziției publice, în
sensul art.1, și de tipul procedurii alese conform art. 46 alin.(1), autoritatea contractantă
are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și
selecție, precum și documentele-suport, prevăzute de legislația în vigoare, necesare
pentru a fi prezentate de către operatorii economici;
- alin. (8) din articolul menționat dispune că, criteriile de calificare și selecție
stabilite de către autoritatea contractantă trebuie să aibă o legătură evidentă cu obiectul
contractului ce urmează să fie atribuit;
- alin. (9) din același articol prevede că, autoritatea contractantă are obligația de a
respecta principiul proporționalității atunci când stabilește criteriile de calificare și
selecție, precum și nivelul cerințelor minime pe care ofertanții/candidații trebuie să le
îndeplinească;
16
- art. 18 alin. (1) din legea menționată supra, prevede că autoritatea contractantă va
aplica criterii proporționale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului
referitoare numai la:
a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;
b) capacitatea de exercitare a activității profesionale;
c) capacitatea economică și financiară;
d) capacitatea tehnică și/sau profesională;
e) standarde de asigurare a calității;
f) standarde de protecție a mediului.
Astfel, Agenția reține că dreptul autorităților contractante de a-și identifica și stabili
necesitățile proprii, inclusiv cerințele de calificare care urmează a fi întrunite de
ofertanți, nu trebuie interpretat și aplicat în mod abuziv, respectiv acestea, în
conformitate cu prevederile citate mai sus, trebuie să aibă legătură evidentă cu obiectul
contractului ce urmează să fie atribuit, precum și să fie proporționale în raport cu
volumul, valoarea, și complexitatea acestuia, iar orice cerință stabilită de autoritatea
contractantă trebuie să fie argumentată în vederea demonstrării caracterului imperativ
al acesteia, prin prisma specificului/complexității obiectului procedurii de achiziție,
inclusiv relevanța/impactul acesteia pentru executarea corespunzătoare a contractului
de achiziție atribuit.
Subsecvent, Agenția reține că potrivit art. 21 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 131/2015,
demonstrarea capacității economice și financiare a operatorului economic se realizează
prin prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante, cum ar fi declarații
bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional.
Aici sau cerut 2 miln la obiect de 8 mln. si sa ajuns la 0,5 mln. deci cerem sa reduceti suma solicitata la max 400000 lei

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.10.2023 14:17

pcr. 36 Documentatia standard pentru Lucrări. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi:
1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor;
2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%);
obiectul care urmeaza a fi executat , este un obiect stringent pentru opras , iar in cazul in care operatorul nu poate executa aproximativ jumate de oras ar ramine fara apă, este un apeduct magistral cara alimenteaza o mare parte a orasului

Denumirea lucrării?
pentru Achiziție
02.10.2023 14:26

Cum totuși urmează să completăm anexele la capitolul denumirea lucrărilor: Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice; Construcția apeductului magistral din 31 august 1989 or. Criuleni tronsonul cuprins între străzile Ștefan cel Mare și str. Orhei, sau Lucrarilor la retelele exterioare de alimentare cu apa din or. Criuleni

Răspuns:

06.10.2023 14:18

conform documentatiei de atribuire specificate in anuntul de participare

Anunt de participare
pentru Achiziție
03.10.2023 11:47

in doc anunt de participare apeduct puctul 15 subpunct 7, solicitati sa se prezinte Grafic de executare a lucrarilor (descrierea lucrarilor executate pe fiecare saptamina) (pana la 31.12.2023) tot aici mentionati modul de demonstrare a acestei cerinte documentatie standart (anexa nr.10), din ORDIN Nr. 69
din 07-05-2021
cu privire la aprobarea Documentației
standard pentru realizarea achizițiilor
publice de lucrări , Anexa nr. 10
la Documentația standard nr.69
din 7 mai 2021



GRAFIC DE EXECUTARE A LUCRĂRILOR
_____________________________________________________________________________
(denumirea lucrărilor)

Nr.
d/o Grupa de obiecte/denumirea obiectului Anul 1 … Anul (n)
Luna
1 2 3 … n
1. Organizare de şantier
2.



Obiect 01
Categoria de lucrări:
__________________
__________________

3.



Obiect 02
Categoria de lucrări:
__________________
__________________

… Obiect n …
Categoria de lucrări:
__________________
__________________



Semnat: _________________________________________
Nume: __________________________________________
Funcţia în cadrul întreprinderii: ____________________________
Denumirea întreprinderii: _________________________________ prevede aneza 10, ori va rugam sa ne publicati un model de grafic, ca toti participantii la licitatie sa va prezinte un grafic conform dorintei si poftei AC, sau de elaborat totusi conform anuntul de participare adica conform anexei 10 (documentatie standart)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.10.2023 14:14

se completează graficul de executare a ucrărilor conform termenului de executare
dermenul pina la da ta de 31.12.2023 eronat a fost inclus

Anunt de participare
pentru Achiziție
03.10.2023 11:56

Punct 15 subpunct 11 solicitati sa prezentam conform documentatie standart (anexa nr.15) , specificati la care punct subpunct din anexa 15 sa prezentam careva organe fiscale, va rugam frumos sa publicati modele de documente ce le solicitati, deoarece documentatia standart nu prevede ceea ce solicitati

Răspuns:

06.10.2023 14:12

Documentatia standard anexa nr. 19

Participanți

Construcția apeductului magistral din 31 august 1989 or. Criuleni tronsonul cuprins între străzile Ștefan cel Mare și str. Orhei 4,156,667.00 MDL
17/10/2023 16:05
2,640,633.24 MDL
Ofertă acceptată
17/10/2023 08:24
2,653,354.00 MDL
17/10/2023 17:30
2,722,348.78 MDL
17/10/2023 17:32
2,999,949.32 MDL
17/10/2023 17:02
3,058,914.80 MDL
17/10/2023 17:40
3,106,979.80 MDL
17/10/2023 17:15
3,267,026.85 MDL
17/10/2023 10:43
3,316,624.40 MDL
17/10/2023 17:39
3,961,567.93 MDL