Servicii de promovare a brandului de țară Vinul Moldovei pe canalele digitale pentru anul 2019 (REPETAT)
suma planificată 400,000.00 MDL
Buna ziua, avem cateva intrebari pe care dorim sa le adresam:
1. Specificatia de pret f4.1 si f4.2 punctul 1.3/ Peste tot in descrierea plasamentului Ziua Națională a Vinului, KPI 80000 video view, Vernisajul Vinului de iarnă, Salon Divin, Oenoturism – KPI - câte 15000 video view per fiecare eveniment. In total 125 000 views. Insa f4.2 coloana 4. Cantitatea e 1 250 000. Va rog sa precizati care e cantitatea, daca e 1 250 000 atunci s-ar consuma tot bugetul numai pentru acest tip de placement.
2. in f4.2 punctul 1.10. puteti va rog sa specificati cel fel de lucrari de intretinere? este vorba de content management al site-ului sau e vorba si despre implicarea de adaugare o unor categorii noi pe site, redesign al celor vechi. DOrim sa intelegem mai exact pentru ca pentru content management e un cost si pentru lucrari de mentenanta tehnica e alt cost.
3. se completeaza doar wordul duae si documentatia stadard servicii mod si completat sau este necesar sa fie aparte completate si f4.1 si 4.2?
Buna ziua,
IP Oficiul Național al Viei si Vinului, vine cu următoarele cocretizări:
1-Precizăm, că a fost efectuată o eroare de tipar, unde specificația tehnică deplină descrisă este corectă, iar cantitatea totala constituie: 125 000 (una sută douăzeci și cinci mii). Nota! Vă rugăm să luați în considerație aceste ajustări, iar în oferta de preț , formularul F 4.2, să ajustați col. 4, cu cantitatea, din 1 250 000 în 125 000.
2- Se vor efectua doar lucrari de completare/adăugare a informațiilor (content management). Mentenanța tehnică nu este inclusă în acesta procedura de achiziție. Contentul va fi oferit de către autoritatea contractantă.
3- În anunțul de participare, pct. 15, sunt enumerate documentele care trebuie sa fie completate/semnate și electronic/urcate. Și anume: formularul F3.1, F4.1,F4.2, DUAE ( se completeaza integral conform cerintelor indicate in document propriu zis) și se prezintă o Garanție pentru ofertă în mărime de 2 % din suma ofertei. ( modalitatea prezentării garantiei este descrisa in Anuntul de participare, pct.15). Totodata mentionam, ca Operatorul economic, este obligat sa întrunească cerințele solicitate, și în termen prestabilit (pînă la data termenului limita de depunere a ofertelor), care sunt stipulate în pct. 35 din Anuntul de participare din cadrul procedurii de achizitie.
specificatia de pret f4.2 punctul 1.9.
Intrebarea noastra este daca noi vom receptiona conceptul de visual si vom purcede la adaptari si redimesionari a acestor 50 de banere sau pentru cele 4 campanii vom elabora conceptul de banner care ulterior va fi aprobat si vom redimensiona si adapta dupa.
Buna ziua,
IP Oficiul National al Viei si Vinului, vine cu următoarele răspunsuri:
1- Agentul economic va recepționa vizualul final al evenimentului, oferit de către autoritatea contractantă. Va fi doar necesar de animat și redimensionat, coordonînd în prealabil cu autoritatea contractantă. Adaptări și redimensionări vor fi pentru cele 4 campanii, în total maxim 50 de redimensionări.
Cu respect,