Lucrări de reparație a acoperișului
suma planificată 3,002,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
3,002,000.00 MDL | 45200000-9 | Lucrări de reparație a acoperișului | 1 Bucata |
28.09.2023 - 31.12.2023 str. Maria Cebotari, 16 |
Bună ziua! Stimate AC, încărcați DUAE (completat corespunzător). Vă rugăm să concretizați ce Aviz al Inspecției de Stat în Construcție solicitați în pnct.11?
Buna ziua ,verificati operarile actualizate ,
pu pct. 11 se va completa si prezenta Anexa nr 22 din documentatia standard / Aviz de participare la licitațiile publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor (Ministerul Infrastructurii și dezvoltării Regionale al Republicii Moldova - Agenția Supraveghere Tehnică )
va multumim anticipat
Se accepta scrisoare de garantie bancara??? precum prevede legilsatia privind achizitiile publice?
Multumesc
se vor prezenta actele conform solicitarilor anuntului de participare
Va rugăm să publicați decizia de anulare și să indicați care exact omisiune ce nu v au permis să desemnați cîștigătorul, în procedura anterioră, s-au faptul că ofertantul favorit nu era pe primul loc nu poate constitui temei de anulare.
Suplimentar, ținem să vă atenționăm că vom sesiza organele de drept, pentru a verifica acțiunile de promovare a unor operatori economici.
Prin prezenta I.P.Palatul Republicii va comunica ca procedura de achizitie anterioara a fost anulata
în temeiul art.71 punct g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7. Așadar în scopul evitării inducerii în eroare operatorii economici, cît și a respectării Art. 37 al.(1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite, autoritatea contractantă a anunțat fiecare participant în parte în baza deciziei grupului de lucru Nr.1 din 29.08.2023 remise către adresele electronice indicate in DUAE ca va iniția procedura repetat după actualizarea modificărilor în caietul de sarcini. Totodată consultați procedura anulata în vederea comparării caietelor de sarcini publicate .
Buna ziua!
Si noi consideram ca motivul anularii procedurii anteriare a fost foarte neargumentat, ba mai mult, in scrisoarea de anulare a procedurii pe care am primit-o, am fost invinuiti noi, agentii economici, ceea ce nu este adevarat si nici corect.
De asemenea, consideram că motivul adevarat a constat in faptul, că cei care trebuiau sa cistige au fost mult in spate si autoritatea incearca astfel sa lobeze interesele unui anumit agent economic. O ilegalitate imensa! Acuma dupa ce toata lumea a vazut care sunt preturile operatorilor economici, este clar ca nu este bine deloc!!!
Solicităm autorității să aibă tratament egal fața de toți agenții economici, altfel vom fi nevoiti să contestam procedura data.
Continutul scrisorii de informare cu privire la decizia de anulare prevede expres motivul legal de anulare a procedurii , fapt constatat în caietele de sarcini , unde au fost identificate greseli tehnice cu privire la masurarile fixate , totodata autoritatea contractanta nu a făcut nici o trimitere la careva din operatorii participanti , ba din contră a informat despre erorile depistate în procesul de evaluare care urmau sa fie inregistrate cu modificarile de rigoare in caietul de sarcini actualizat .
Va rugam să indicați exact care sunt motivele și aprecieri generale, inclusiv care sunt omisiunile, deoarece caietul de sarcini este identic cu cel anterior
Dupa verificarile caietelor de sarcini pentru ambele proceduri v-om interveni cu actualizari , în caz contrar daca acestea nu v-or fi operate în procedurã atunci caietul de sarcini este conform devizului actualizat , ne puteti transmite un mesaj cu solicitare pe posta electronica indicata cu solicitare in vederea transmiterii ambelor caiete de sarcini pu comparatie .
Pentru 5.5 ani garanție ce punctaj o să acordați?
Conform ponderii din anuntul de participare reprezentantul contabilitatii va efectua calculul
Prin ce acte confirmăm experiența în muncă? și ce se consideră experiență în muncă?
Consultati anuntul de participare pct.16
Este o adunătură de cuvinte frumoase, dar fără esență, indicați exact eroare, exemplu: am solicitat 100 m2 de pardosea, dar avem 99?
Platforma nu permite încarcarea fisierelor la sectiunea “raspuns la întrebare “ , în acest sens puteti transmite o solicitare pe adresa electronica indicata în documentatia de atribuire.
Conform pct. 126. din Regulamentul de achiziții publice de lucrări: Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și este constituită după cum se menționează în documentația de atribuire, prin una dintre următoarele forme:
1) scrisoare de garanție bancară;
2) transfer pe contul autorității contractante;
3) cauțiune;
4) acreditivul „stand-by”;
5) alte forme care nu contravin legii.
Vă rugăm să indicați motivul limitării concurenții prin stabilirea unei singure modalități?
Legea cu privire la achizitii prevede expres modalitatea de alegere a accesarii garantiilor pu oferta de catre autoritatea contractanta .
Vă rugăm să indicați ce măsurii disciplinare, s-au contractuale au fost aplicate față de persona care a prezentat calculele eronate, inclusiv la solicitarea cărui membru al grupului de lucru s-au efectuat măsurările repetate?
Ținem să vă atenționăm că toate aceste întrebări vor fi expuse și în cererea către organele de drept, care vor examina acțiunile frauduloase ale membrilor grupului de lucru.
Platforma nu ne permite încarcarea în “raspuns” a fisierelor cu privire la modificarile efectuate cît si a masurilor cu privire la erorile devizului precedent, rugam sa transmite-ti pe posta indicata în documentatia de atribuire un mail cu solicitare privind cele enuntate supra.
Dvs. ati repetat procedura pentru omisiuni la caietul de sarcini nu pentru a restrînge competitia.
2) Documentația de atribuire poate stipula cerinţele autorităţii contractante faţă de admisibilitatea emitentului garanţiei pentru ofertă sau a părţii care o confirmă, în cazul existenţei acesteia, faţă de forma şi condiţiile garanţiei pentru ofertă.
Va rog indicați cum se va face calculul? mii frică nu interpretați iar plus consider anunțul unul neclar la modalitatea de calcul
5,5 x 20/10 = 11%
Cîte puncte o să acordați pentru 5.5 ani garanție, s-au indicați formula?
5,5 x 20/10 = 11
se accepta contract de credit?
este expres descris în pct. 16 în Anunțul de participare
29 Disponibilitatea de bani lichizi,
emisă de o Bancă Comercială
acreditată în RM 1 000 000,00 lei în contul bancar al operatorului economic participant.
Notă În cazul în care se v-a prezenta o scrisoare bancară privind confirmarea unei linii creditare, se v-a stipula expres obiectul achiziției la care participă ofertantul.Confirmarea v-a fi recentă (eliberată maxim cu osăptămînă pînă la deschiderea ofertelor)
Obligatoriu încarcat in sistemul SIARSAP
Scrisoare garantie bancara se accepta?
se vor respecta cerintele anuntului de participare .
Stimata AC, dvs neclar si cu ambitii raspundeti la intrebare:
indicati va rog forma garantiei pentru oferta? pentru ca în anunt nu este clar
Conform pct.16 din anunțul de participare :
8.Garanția pentru ofertă - 1% din valoarea ofertei fără
TVA Original, confirmat prin semnătura electronică a ofertantului:
2) Transfer la contul autorității contractante confirmat prin ordinul de plată:
Beneficiarul plății: I.P. „Palatul Republicii” Denumirea Băncii: Ministerul Finanțelor Trezoreria Regională Chișinău – bugetul de stat
Codul fiscal: 1003600062969
Cod IBAN: MD60TRPCCC518430A01681AA
Cod bancar: TREZMD2X
Garanția pentru ofertă se prezintă, în cuantumul solicitat, doar de către operatorul economic care depune oferta, indiferent dacă are sau nu asociați/subcontractanți.
Explicati atunci pct. 17?
reiese din pct.16
Atrajgem atentie ca autoritatea contractanta a inventat o noua metoda pentru selectarea agenti economici angajati prin anularea procedurii achizitii publice.
Acest lucru se aplică nu numai in procedurile pe achizitii lucrarilor, dar si pe achizitii bunurilor (inclusiv mobilier).
D-l presedintele grupului de lucru - patentează urgent această metodă inventată de d-voastra, ca persoana cea mai hitru.
care este totusi întrebarea ?
Modificati anuntul daca reiese....dvs lasati loc pentru interpretari
rugam sa consultati anuntul de participare actualizat .
Bună ziua! Stimate AC, încărcați DUAE (completat corespunzător). Vă rugăm să concretizați ce Aviz al Inspecției de Stat în Construcție solicitați în pnct.11?
Buna ziua ,verificati operarile actualizate , pu pct. 11 se va completa si prezenta Anexa nr 22 din documentatia standard / Aviz de participare la licitațiile publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor (Ministerul Infrastructurii și dezvoltării Regionale al Republicii Moldova - Agenția Supraveghere Tehnică ) va multumim anticipat