Achiziție - Lucrări de reparație a acoperișului

Achiziție I.S. “Palatul Republicii”

Informație generală

Lucrări de reparație a acoperișului
3,002,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1694455753106

Lucrări de reparație a acoperișului


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
11/09/2023 21:21
clarificări
01/10/2023 15:12
depunere
05/10/2023 16:12
deschidere oferte
05/10/2023 16:12
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 04/08/2023 15:56
Trezoreria de Stat

suma planificată 3,002,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
3,002,000.00 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație a acoperișului 1 Bucata 28.09.2023 - 31.12.2023
str. Maria Cebotari, 16

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-29/09/2023 15:12Descarca
duae lucrari.docbiddingDocumentsAchiziție-13/09/2023 09:14Descarca
ds_lucrari.docxbiddingDocumentsAchiziție-13/09/2023 09:14Descarca
anunț de participare acoperiș.pdfbiddingDocumentsAchiziție-11/09/2023 21:21Descarca
caiet de sarcini acoperiș.pdfbiddingDocumentsAchiziție-11/09/2023 21:21Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Anunț de participare.
pentru Achiziție
12.09.2023 10:31

Bună ziua! Stimate AC, încărcați DUAE (completat corespunzător). Vă rugăm să concretizați ce Aviz al Inspecției de Stat în Construcție solicitați în pnct.11?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2023 09:25

Buna ziua ,verificati operarile actualizate ,
pu pct. 11 se va completa si prezenta Anexa nr 22 din documentatia standard / Aviz de participare la licitațiile publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor (Ministerul Infrastructurii și dezvoltării Regionale al Republicii Moldova - Agenția Supraveghere Tehnică )
va multumim anticipat

... afișează tot conținutul

Garantia pentru oferta
pentru Achiziție
12.09.2023 11:42

Se accepta scrisoare de garantie bancara??? precum prevede legilsatia privind achizitiile publice?
Multumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2023 10:54

se vor prezenta actele conform solicitarilor anuntului de participare

... afișează tot conținutul

Stimată autoritate contractantă, plînge CNA după voi
pentru Achiziție
12.09.2023 13:58

Va rugăm să publicați decizia de anulare și să indicați care exact omisiune ce nu v au permis să desemnați cîștigătorul, în procedura anterioră, s-au faptul că ofertantul favorit nu era pe primul loc nu poate constitui temei de anulare.
Suplimentar, ținem să vă atenționăm că vom sesiza organele de drept, pentru a verifica acțiunile de promovare a unor operatori economici.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2023 09:09

Prin prezenta I.P.Palatul Republicii va comunica ca procedura de achizitie anterioara a fost anulata
în temeiul art.71 punct g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7. Așadar în scopul evitării inducerii în eroare operatorii economici, cît și a respectării Art. 37 al.(1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite, autoritatea contractantă a anunțat fiecare participant în parte în baza deciziei grupului de lucru Nr.1 din 29.08.2023 remise către adresele electronice indicate in DUAE ca va iniția procedura repetat după actualizarea modificărilor în caietul de sarcini. Totodată consultați procedura anulata în vederea comparării caietelor de sarcini publicate .

... afișează tot conținutul

Motivul anularii
pentru Achiziție
13.09.2023 13:21

Buna ziua!
Si noi consideram ca motivul anularii procedurii anteriare a fost foarte neargumentat, ba mai mult, in scrisoarea de anulare a procedurii pe care am primit-o, am fost invinuiti noi, agentii economici, ceea ce nu este adevarat si nici corect.
De asemenea, consideram că motivul adevarat a constat in faptul, că cei care trebuiau sa cistige au fost mult in spate si autoritatea incearca astfel sa lobeze interesele unui anumit agent economic. O ilegalitate imensa! Acuma dupa ce toata lumea a vazut care sunt preturile operatorilor economici, este clar ca nu este bine deloc!!!
Solicităm autorității să aibă tratament egal fața de toți agenții economici, altfel vom fi nevoiti să contestam procedura data.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2023 16:22

Continutul scrisorii de informare cu privire la decizia de anulare prevede expres motivul legal de anulare a procedurii , fapt constatat în caietele de sarcini , unde au fost identificate greseli tehnice cu privire la masurarile fixate , totodata autoritatea contractanta nu a făcut nici o trimitere la careva din operatorii participanti , ba din contră a informat despre erorile depistate în procesul de evaluare care urmau sa fie inregistrate cu modificarile de rigoare in caietul de sarcini actualizat .

... afișează tot conținutul

Anulare anterioara
pentru Achiziție
14.09.2023 10:53

Va rugam să indicați exact care sunt motivele și aprecieri generale, inclusiv care sunt omisiunile, deoarece caietul de sarcini este identic cu cel anterior

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.09.2023 17:44

Dupa verificarile caietelor de sarcini pentru ambele proceduri v-om interveni cu actualizari , în caz contrar daca acestea nu v-or fi operate în procedurã atunci caietul de sarcini este conform devizului actualizat , ne puteti transmite un mesaj cu solicitare pe posta electronica indicata cu solicitare in vederea transmiterii ambelor caiete de sarcini pu comparatie .

... afișează tot conținutul

Punctaj
pentru Achiziție
14.09.2023 10:55

Pentru 5.5 ani garanție ce punctaj o să acordați?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.09.2023 17:40

Conform ponderii din anuntul de participare reprezentantul contabilitatii va efectua calculul

... afișează tot conținutul

Punctaj
pentru Achiziție
14.09.2023 10:56

Prin ce acte confirmăm experiența în muncă? și ce se consideră experiență în muncă?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.09.2023 17:54

Consultati anuntul de participare pct.16

... afișează tot conținutul

Prin prezenta I.P.Palatul Republicii va comunica ca procedura de achizitie anterioara a fost anulata în temeiul art.71 punct g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7. Așadar în scopul evitării inducerii în eroare operatorii economici, cît și a respectării Art. 37 al.(1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite, autoritatea contractantă a anunțat fiecare participant în parte în baza deciziei grupului de lucru Nr.1 din 29.08.2023 remise către adresele electronice indicate in DUAE ca va iniția procedura repetat după actualizarea modificărilor în caietul de sarcini. Totodată consultați procedura anulata în vederea comparării caietelor de sarcini publicate .
pentru Achiziție
14.09.2023 10:59

Este o adunătură de cuvinte frumoase, dar fără esență, indicați exact eroare, exemplu: am solicitat 100 m2 de pardosea, dar avem 99?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.09.2023 17:59

Platforma nu permite încarcarea fisierelor la sectiunea “raspuns la întrebare “ , în acest sens puteti transmite o solicitare pe adresa electronica indicata în documentatia de atribuire.

... afișează tot conținutul

Garantia
pentru Achiziție
14.09.2023 11:22

Conform pct. 126. din Regulamentul de achiziții publice de lucrări: Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și este constituită după cum se menționează în documentația de atribuire, prin una dintre următoarele forme:

1) scrisoare de garanție bancară;

2) transfer pe contul autorității contractante;

3) cauțiune;

4) acreditivul „stand-by”;

5) alte forme care nu contravin legii.
Vă rugăm să indicați motivul limitării concurenții prin stabilirea unei singure modalități?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.09.2023 17:46

Legea cu privire la achizitii prevede expres modalitatea de alegere a accesarii garantiilor pu oferta de catre autoritatea contractanta .

... afișează tot conținutul

Continutul scrisorii de informare cu privire la decizia de anulare prevede expres motivul legal de anulare a procedurii , fapt constatat în caietele de sarcini , unde au fost identificate greseli tehnice cu privire la masurarile fixate , totodata autoritatea contractanta nu a făcut nici o trimitere la careva din operatorii participanti , ba din contră a informat despre erorile depistate în procesul de evaluare care urmau sa fie inregistrate cu modificarile de rigoare in caietul de sarcini actualizat .
pentru Achiziție
15.09.2023 11:38

Vă rugăm să indicați ce măsurii disciplinare, s-au contractuale au fost aplicate față de persona care a prezentat calculele eronate, inclusiv la solicitarea cărui membru al grupului de lucru s-au efectuat măsurările repetate?
Ținem să vă atenționăm că toate aceste întrebări vor fi expuse și în cererea către organele de drept, care vor examina acțiunile frauduloase ale membrilor grupului de lucru.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.09.2023 17:52

Platforma nu ne permite încarcarea în “raspuns” a fisierelor cu privire la modificarile efectuate cît si a masurilor cu privire la erorile devizului precedent, rugam sa transmite-ti pe posta indicata în documentatia de atribuire un mail cu solicitare privind cele enuntate supra.

... afișează tot conținutul

Legea cu privire la achizitii prevede expres modalitatea de alegere a accesarii garantiilor pu oferta de catre autoritatea contractanta .
pentru Achiziție
18.09.2023 14:58

Dvs. ati repetat procedura pentru omisiuni la caietul de sarcini nu pentru a restrînge competitia.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.09.2023 17:08

2) Documentația de atribuire poate stipula cerinţele autorităţii contractante faţă de admisibilitatea emitentului garanţiei pentru ofertă sau a părţii care o confirmă, în cazul existenţei acesteia, faţă de forma şi condiţiile garanţiei pentru ofertă.

... afișează tot conținutul

Conform ponderii din anuntul de participare reprezentantul contabilitatii va efectua calculul
pentru Achiziție
18.09.2023 15:00

Va rog indicați cum se va face calculul? mii frică nu interpretați iar plus consider anunțul unul neclar la modalitatea de calcul

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.09.2023 23:23

5,5 x 20/10 = 11%

... afișează tot conținutul

Raspundeți la întrebari nu răspundeți cu prostii
pentru Achiziție
18.09.2023 15:02

Cîte puncte o să acordați pentru 5.5 ani garanție, s-au indicați formula?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.09.2023 23:24

5,5 x 20/10 = 11

... afișează tot conținutul

disponibilitate bani lichizi
pentru Achiziție
20.09.2023 09:58

se accepta contract de credit?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.09.2023 10:18

este expres descris în pct. 16 în Anunțul de participare
29 Disponibilitatea de bani lichizi,
emisă de o Bancă Comercială
acreditată în RM 1 000 000,00 lei în contul bancar al operatorului economic participant.
Notă În cazul în care se v-a prezenta o scrisoare bancară privind confirmarea unei linii creditare, se v-a stipula expres obiectul achiziției la care participă ofertantul.Confirmarea v-a fi recentă (eliberată maxim cu osăptămînă pînă la deschiderea ofertelor)
Obligatoriu încarcat in sistemul SIARSAP

... afișează tot conținutul

garantia pentru oferta
pentru Achiziție
20.09.2023 09:06

Scrisoare garantie bancara se accepta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.09.2023 09:28

se vor respecta cerintele anuntului de participare .

... afișează tot conținutul

se vor respecta cerintele anuntului de participare .
pentru Achiziție
20.09.2023 10:28

Stimata AC, dvs neclar si cu ambitii raspundeti la intrebare:
indicati va rog forma garantiei pentru oferta? pentru ca în anunt nu este clar

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.09.2023 12:08

Conform pct.16 din anunțul de participare :
8.Garanția pentru ofertă - 1% din valoarea ofertei fără
TVA Original, confirmat prin semnătura electronică a ofertantului:
2) Transfer la contul autorității contractante confirmat prin ordinul de plată:
Beneficiarul plății: I.P. „Palatul Republicii” Denumirea Băncii: Ministerul Finanțelor Trezoreria Regională Chișinău – bugetul de stat
Codul fiscal: 1003600062969
Cod IBAN: MD60TRPCCC518430A01681AA
Cod bancar: TREZMD2X
Garanția pentru ofertă se prezintă, în cuantumul solicitat, doar de către operatorul economic care depune oferta, indiferent dacă are sau nu asociați/subcontractanți.

... afișează tot conținutul

Garantia pentru oferta
pentru Achiziție
20.09.2023 13:37

Explicati atunci pct. 17?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.09.2023 17:18

reiese din pct.16

... afișează tot conținutul

Metoda anularii procedurii in fovarea agenti economici angajati
pentru Achiziție
20.09.2023 15:02

Atrajgem atentie ca autoritatea contractanta a inventat o noua metoda pentru selectarea agenti economici angajati prin anularea procedurii achizitii publice.
Acest lucru se aplică nu numai in procedurile pe achizitii lucrarilor, dar si pe achizitii bunurilor (inclusiv mobilier).
D-l presedintele grupului de lucru - patentează urgent această metodă inventată de d-voastra, ca persoana cea mai hitru.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.09.2023 16:12

care este totusi întrebarea ?

... afișează tot conținutul

reiese din pct.16
pentru Achiziție
21.09.2023 11:05

Modificati anuntul daca reiese....dvs lasati loc pentru interpretari

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.09.2023 18:39

rugam sa consultati anuntul de participare actualizat .

... afișează tot conținutul

Anunț de participare.
pentru Achiziție
12.09.2023 10:31

Bună ziua! Stimate AC, încărcați DUAE (completat corespunzător). Vă rugăm să concretizați ce Aviz al Inspecției de Stat în Construcție solicitați în pnct.11?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.09.2023 20:31

Buna ziua ,verificati operarile actualizate , pu pct. 11 se va completa si prezenta Anexa nr 22 din documentatia standard / Aviz de participare la licitațiile publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor (Ministerul Infrastructurii și dezvoltării Regionale al Republicii Moldova - Agenția Supraveghere Tehnică ) va multumim anticipat

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație a acoperișului 3,002,000.00 MDL
03/10/2023 11:40
1,846,362.07 MDL
Ofertă refuzată
05/10/2023 15:53
1,983,250.00 MDL
Ofertă acceptată
05/10/2023 09:43
2,051,615.14 MDL
Ofertă refuzată
05/10/2023 09:35
2,094,647.34 MDL
Ofertă refuzată
05/10/2023 15:01
2,164,471.95 MDL
Ofertă refuzată
03/10/2023 11:35
2,297,614.56 MDL
Ofertă refuzată