Achiziționarea echipamentelor digitale- table interactive de tip display digital pentru Liceului Teoretic ” Grigore Vieru” din satul Borogani raionul Leova
suma planificată 269,800.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
269,800.00 MDL | 42900000-5 | Achiziționarea echipamentelor digitale- table interactive de tip display digital pentru Liceului Teoretic ” Grigore Vieru” din satul Borogani raionul Leova | 5 Bucata |
23.08.2023 - 31.12.2023 s.Borogani ,r-l Leova |
Solicitati ca defectiunile sa fie inlaturate in decurs de 24h. Din experienta anterioara, chiar si companiile internationale in cele mai stricte cazuri solicita reactionarea la defectiunile tehnice in decurs de 8 ore lucratoare. Dat fiind faptul ca dvs solicitati repararea echipamentului in decurs de 24 ore (care se presupune ca sunt astronomice), consideram ca incercati sa faceti parte unui Agent economic anume, care oricum nu va putea onora obligatiunea solicitata de dvs, din punct de vedere fizic. De exemplu: in caz de defectiune a matricei panoului interactiv - se impune inlocuirea panoului interactiv cu unul nou. Credeti ca este posibil de realizat acest lucru in termen de 24h, nemaivorbind despre faptul ca inainte de a repara/schimba echipamentul defect, acesta trebuie sa fie diagnosticat. Cum se presupune ca trebuie de procedat, daca dvs anuntati despre o defectiune vineri la orele 17.00?
DA
Ecranul interactiv presupune ca utilizatorii să petreacă mult timp în fața acestuia. Din acest motiv, majoritatea producătorilor nu utilizează ecrane cu o luminozitate mai mare de 450 de nits.
Este acceptabil să propunem un ecran cu o luminozitate standard acceptată de majoritate?
DA
Va rugam frumos sa ne spuneti care institutie sau organ atesteaza lucratorii pentru instalarea bunurilor de genul dat? Suntem pe piata de 15 ani si pentru prima data se solicita astfel de solicitare.
Este un model propus de către legiuitor. Dacă nu se aplică, nu completați coloana respectivă.
Buna ziua,
Ati solicitat sa fie prezentate Anexa 14, 18,20 la Documentația Standard, insa aceste anexe tin de achizitiile fe lucrari. Va rugam sa excludeti aceste documente deoarece achizitia lansata tine de bunuri.
Multumim anticipat!
Aceste anexe sunt din DS pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, iar conform Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică - HG 870/2023, p.27. "Autoritatea contractantă poate utiliza formularele din anexele Documentaţiei standard specifice pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri, servicii și lucrări și are dreptul de a le simplifica în funcție de cerințele achiziţiei." Am solicitat aceste anexe ținând cont de specificul achiziției, dar și de faptul că în caietul de sarcini sunt incluse și servicii de instalare a echipamentelor, consultare. Respectiv, dacă ofertantul dispune de specialiști în domeniu, este suficient să prezinte anexa 14, iar dacă este implicat un terţ susţinător tehnic şi profesional, atunci se prezintă și angajamentul - anexa 18, și declarația - anexa 20.
Se solicită recunoașterea simultană a până la 40 de puncte de atingere. Cu toate acestea, chiar și cu dimensiuni mari ale ecranului, colaborarea a 3 persoane nu este confortabilă. Din această motivare majoritatea producătorilor limitează funcționalitatea la 20 de puncte de atingere. Este acceptabil să vă propunem echipament cu recunoaștere a până la 20 de puncte de atingere?
DA
Solicitati ca defectiunile sa fie inlaturate in decurs de 24h. Din experienta anterioara, chiar si companiile internationale in cele mai stricte cazuri solicita reactionarea la defectiunile tehnice in decurs de 8 ore lucratoare. Dat fiind faptul ca dvs solicitati repararea echipamentului in decurs de 24 ore (care se presupune ca sunt astronomice), consideram ca incercati sa faceti parte unui Agent economic anume, care oricum nu va putea onora obligatiunea solicitata de dvs, din punct de vedere fizic. De exemplu: in caz de defectiune a matricei panoului interactiv - se impune inlocuirea panoului interactiv cu unul nou. Credeti ca este posibil de realizat acest lucru in termen de 24h, nemaivorbind despre faptul ca inainte de a repara/schimba echipamentul defect, acesta trebuie sa fie diagnosticat. Cum se presupune ca trebuie de procedat, daca dvs anuntati despre o defectiune vineri la orele 17.00?
Când am stabilit acest termen de înlăturare, am consultat cadrele didactice. Unicul scop pe care l-am urmărit a fost asigurarea calității procesului de învățământ. Intenționăm să achiziționăm echipamente calitative și să avem parteneri pregătiți în domeniu, pentru implementarea cu succes a proiectului. Reieșind din argumentele menționate în întrebare, acceptăm termenul de înlăturare a defecțiunilor - până la 5 zile lucrătoare.
Solicitati ca defectiunile sa fie inlaturate in decurs de 24h. Din experienta anterioara, chiar si companiile internationale in cele mai stricte cazuri solicita reactionarea la defectiunile tehnice in decurs de 8 ore lucratoare. Dat fiind faptul ca dvs solicitati repararea echipamentului in decurs de 24 ore (care se presupune ca sunt astronomice), consideram ca incercati sa faceti parte unui Agent economic anume, care oricum nu va putea onora obligatiunea solicitata de dvs, din punct de vedere fizic. De exemplu: in caz de defectiune a matricei panoului interactiv - se impune inlocuirea panoului interactiv cu unul nou. Credeti ca este posibil de realizat acest lucru in termen de 24h, nemaivorbind despre faptul ca inainte de a repara/schimba echipamentul defect, acesta trebuie sa fie diagnosticat. Cum se presupune ca trebuie de procedat, daca dvs anuntati despre o defectiune vineri la orele 17.00?
DA