Conform Caietului de sarcini
suma planificată 7,762,570.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
7,762,570.00 MDL | 45200000-9 | Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumul G39 R14 - Hirtop - Cuhuresti de Sus - Tipordei - R19, raionul Florești | 1 Unitate |
30.08.2023 - 31.12.2023 str. Bucuriei 12a |
În caietul de sarcini în poziția DA21D ați indicat Ciment CEM 32,5 R, spune-ți vă rog ce fel de ciment este, ce carecteristici are?
Stimate Antreprenor, vă informăm caracteristicile cimentului CEM 32.5 le gășiți în standardul SM SR EN 197-1: 2014
Spune-ți vă rog în privința la sîlpi pentru indicatoare, ce fel de stîlpi solicitați să fie, zincați sau cu profil 50x50
Stimate Antreprenor, vă informăm că sîlpii pentru indicatoare rutiere trebue să fie zincați cu 56 -57.
Spune-ți vă rog frumos ce fel de indicatoare cereți, parametrii și dimensiunile lor.
Stimate Antreprenor, vă informăm că sîlpii pentru indicatoare rutiere trebue să fie zincați cu 56 -57.
Operatorii economici doresc să cunoască la ce sumă să se orienteze la 7 762 570 fără TVA sau la 7 514 320.
Buna ziua. Din motive tehnice, care nu tin de Autoritate, in sistem nu poate fi modificata Valoarea estimata.
La intrebarea noastra referitor la asta, ni s-a raspuns: ,,Lista modificărilor posibile:
— adăugarea documentelor suplimentare sau schimbarea documentelor încărcate anterior;
— mărirea perioadelor (este necesar de mări primele două perioade proporțional);
— modificarea denumirii/descrierii lotului.,,
Astfel, unica solutie a fost publicarea valorii estimative calculate (modificate) in Caietul de sarcini si in Anuntul de participare, la fel a fost modificata valoarea estimativa.
Concretizați termenul de valabilitate a contractului data luna anul?
Termenul de valabilitate al contractului este stipulat in pct.13 al Anuntului de participare.
din Anunțul de participare prevede că termenul de valabilitate a contractului este până la recepția finală a lucrărilor. Deci, conform punctului 18) din Anunțul de participare garanția lucrărilor sau serviciilor de proiectare și de lucrări prevede expres 1 an de la data rcepției la terminarea lucrărilor; Întrebare: La care proces-verbal de recepție Vă referiți: la proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor sau la proces-verbal de recepție finală a lucrărilor cum este menționat totuși în anunț de participare?. Dacă Vă referiți la proces-verbal de recepție finală a lucrărilor atunci cînd se vor factura lucrările de achiziții executate? la finele perioadei de valabilitate a contractului?
Stimate Antreprenor, vă informăm Potrivit pct.3 din Regulamentul de recepție a construcțiilor și instalațiilor aferente aprobat prin HG nr.285/1996, 3. Recepţia lucrărilor de construcţie şi a instalaţiilor aferente acestora se efectuează atît la lucrări noi, cît şi la intervenţiile în timp asupra construcţiilor existente (reparaţii capitale, consolidări, reconstrucţii, modificări, modernizări, extinderi etc.) şi se realizează în două etape:
1) recepţia la terminarea lucrărilor;
2) recepţia finală la expirarea perioadei de garanţie.
Termenul de garanție de 1 an curge de la data terminării lucrărilor (proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor) şi până la expirarea termenului de un an prevăzut în contract.
Lucrările executate de antreprenor se achită în baza proceselor-verbale de recepţie a lucrărilor executate, care se prezintă beneficiarului în condițiile contractului, la momentul prezentării acestora spre recepție. Deci, achitarea tuturor lucrărilor are loc până la recepția la terminarea lucrărilor.