Lucrări de reaparație a învelitorii acoperișului pentru imobil ( secția de prelucrare a lemnului nr. 1, secția de prelucrare a lemnului nr. 2, secția de mecanizare)
suma planificată 4,246,152.00 MDL
Buna ziua.Ce fel de materiale bituminoase se vor folosi si cite straturi.
Acoperisurl din Linocrom in 2 straturi.
La pozitiile din Caietele de sarcini, la Norma CE13B si CE13B2 se vorbeste despre "fixarea mecanică" a învelitorilor, dar membranele bituminoase se "lipesc cu flaсăra", adica trebuie sa fie alta norma - CE13A și CE13A2.
Va rugam sa modificati prin a include normele corecte.
Vom modifica normele si vom anunta o alta achizitie
Excludeti Vă rugăm punctul 3 din Anexa 21 dacă totuși confirmați că aceste solicitări nu se aplică procedurii în cauză
Aceasta achizitie o vom anula, vom efectua modific[rile cerute si vom anun'ta o alta achizitie. Multumesc
S-a solicitat la caietul de sarcini sa introduceti - simbol norme si Cod rеsursе! Acestea lipsesc!
Ati raspuns ca ati modificat dar nu ati facut-o !!
Din motiv ca au fost solicitate mai multe schimbari/ clarificari , am facut toate modificarile cerute si am publicat, imi cer scuze de intoirziere. Multumesc
Va rugam sa specificati care sunt cerintele la membranele bituminoase?
Am moficat caietul de sarcini pc.3
Tipul membranei : I strat – poliester
II strat – poliester armat din piatră naturala
Masa membranei : nu mai mică de 4 kg/m2 pentru stratul I,
nu mai mică de 5 kg/m2 pentru stratul II
Rezistența la rupere a membranei : nu mai mică de 650 H/m pentru stratul I
nu mai mică de 700 H/m pentru stratul II
Elasticitate la îndoire: nu mai mică de 20 ° C pentru stratul I
nu mai mică de 25 ° C pentru stratul II
Rezistența la temperature : nu mai mică de 95 ° C pentru stratul I
nu mai mică de 100 ° C pentru stratul II
Buna ziua.Se poate de participat la un singur lot?
Buna ziua, Da.
Buna ziua. La caiete de sarcini lipsesc - simbol norme si Cod rеsursе! Verificati caiete.
Buna ziua, Corectez caietul de sarcini. Multumesc
Publicați Vă rog și caietul de sarcini desfășurat
am publicat caietul de sarcini modificat. Multumesc
Explicați cerințele din pct.3, anexa 21. Fiecare în parte or, noi nu înțelegem ce fel de manual de instrucțiuni și un catalog de piese de schimb pentru bunurile furnizate și alte solicitări referitor la bunuri furnizate cînd conform codului CPV, AC achiziționează lucrări. Aveți nevoie manual de instrucțiuni și un catalog de piese de schimb pentru pentru membrane bituminoase? sau manual de utilizare și un catalog de piese de schimb pentru membrane bituminoase?
din motiv că lucrările se vor efectua cu materialele prestatorului solicităm un catalog sau oferta pentru materiale care vor fi folosite ( am modificat in pc 3 cerintele din caietul de sarcini) multumesc.
Conform Art.26, alin.12, LP 131-2015- ponderea minimă pe care elementul de preţ o are în cadrul criteriului de atribuire a contractului de achiziţii publice pentru contractele de achiziţii publice de lucrări este de 80%. Astfel ponderile stabilite de AC nu se încadrează în limitile legale. Aplicați modificările necesare.
Am modificat procentajul criteriului de atribuire : 80% cel mai mic preț și 20% cea mai buna calitate( perioada de garanție)
Care e formula de evaluare a criteriului de Raport calitate?
Cel mai mic preț – 80%
- Pentru cel mai mic preț se va acorda punctajul maxim alocat,
- Pentru celelalte prețuri ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional : P(n) = Preț minim ofertat / Preț(n) x punctajul maxim alocat
Raport de calitate 20%
- Pentru cea mai mare perioada de garanție a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat
- Pentru alte periode ( mai mici) se va acorda punctajul pentru oferta : Punctaj (n) = perioada de garanție ( n) / perioada de garanție maximă *punctajul maxim alocat
Care este cuantumul (%) garantiei bancare.
Garantia bancara- 1%
ce fel de piese de schimb pentru pentru membrane bituminoase? mai exact Vă rugăm... cum se numește acea piesă de schimb?
caietul de sarcini a fost modificat la 24.07.23 si anume "Furnizați un catalog de materiale folosite în lucrarile de reparație ( lucrările se for efectua cu materialele furnizorului ) ."
Conform denumirii lucrărilor și a codului cpv, autoritatea contractantă organizează procedură de achiziție publică de lucrări. De ce ați publicat documentația standard de bunuri și servicii dacă intenționați să achiziționați lucrări? considerăm că trebuie să înlocuiți documentația standard.
Din motiv ca am publicat gresit documnetatia standart, vom anula aceasta achizie si vom publica din nou corectat. Multumesc