Achiziție - Servicii de mentenanță preventivă și corectivă a Sistemului Informațional Automatizat ”Registrul Patrimoniului Public”

Achiziție Agentia Proprietatii Publice

Informație generală

Servicii de mentenanță preventivă și corectivă a Sistemului Informațional Automatizat ”Registrul Patrimoniului Public”
541,666.66 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1687846102030

Servicii de mentenanță preventivă și corectivă a Sistemului Informațional Automatizat ”Registrul Patrimoniului Public”


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
27/06/2023 10:11
clarificări
07/07/2023 08:00
depunere
20/07/2023 08:00
deschidere oferte
20/07/2023 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 27/06/2023 07:28
Trezoreria de Stat

suma planificată 541,666.66 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Servicii de mentenanță preventivă (abonament) 125,000.00 MDL 72200000-7 Servicii de mentenanță preventivă (abonament) 6 Luna 24.07.2023 - 31.12.2023
Piata Marii Adunari Nationale, 1
Servicii de mentenanță corectivă (tarif per oră) 416,666.66 MDL 72200000-7 Servicii de mentenanță corectivă (tarif per oră) 1430 Ora 24.07.2023 - 31.12.2023
Piata Marii Adunari Nationale, 1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini sia rpp.pdfbiddingDocumentsAchiziție-03/07/2023 08:52Descarca
caiet de sarcini sia rpp.pdfbiddingDocumentsAchiziție-03/07/2023 08:25Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-27/06/2023 10:11Descarca
specificatie tehnica.pdfbiddingDocumentsAchiziție-27/06/2023 09:34Descarca
caiet de sarcini sia rpp.pdfbiddingDocumentsAchiziție-27/06/2023 09:34Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-27/06/2023 09:34Descarca
anunt de participare.pdfbiddingDocumentsAchiziție-27/06/2023 09:34Descarca
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docxbiddingDocumentsAchiziție-27/06/2023 09:34Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Solicitare clarificarilor
pentru Achiziție
30.06.2023 17:39

textul cerințelor de la pagina 1:
Serviciile respective vor fi asigurate de către Prestator in perioada iunie - decembrie anului 2023.

Întrebare:
Înțelegem corect că termenii de prestare a serviciilor vor fi depășiți, din considerente că tenderul este deplasat în finele lunii iunie. Indicați vă rog, ce perioada va avea contractul privind prestarea serviciilor?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.07.2023 08:32

Bună dimineața, serviciile menționate vor fi asigurate de către Prestator în perioada iulie-decembrie 2023

... afișează tot conținutul

Solicitare clarificarilor
pentru Achiziție
30.06.2023 17:40

textul cerințelor de la pagina 2:
Mentenanța infrastructurii web " al APP, amplasate pe platforma MCloud:

Întrebare:
Pentru o înțelegere corectă identificați vă rog, pe ce tehnologii este realizată SIA ”Registrul Patrimoniului public”?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.07.2023 08:35

Bună ziua, Tehnologii de tip cloud computing şi platforme de virtualizare, Linux, Inginer de rețea.

... afișează tot conținutul

Solicitare clarificarilor cerintei de pe pagina 9
pentru Achiziție
30.06.2023 17:41

textul cerințelor de la pagina 9:
Procedurile de continuitate menite să asigure posibilitatea restabilirii disponibilități

Întrebare:
Spuneți vă rog, dacă în sistem este realizată posibilitatea restabilirii disponibilității acestuia?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.07.2023 08:37

Proceduri de restabilire automatizata a disponibilității nu exista. Restabilirea disponibilității sistemului se face manual.

... afișează tot conținutul

Solicitare clarificarilor cerintei de pe pagina 9 Adaugator
pentru Achiziție
30.06.2023 17:42

textul cerințelor de la pagina 9:
În cazul apariției situațiilor de incident ce au dus la pierderea datelor, Beneficiarul va restabili integral datele pierdute de la sursele din copiile de rezervă proprii

Întrebare:
Spuneți vă rog, dacă este realizată procedura creării copiilor de rezervă a sistemului la moment?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.07.2023 08:46

În alineatul: “Timpul Obiectiv pentru Restabilire specificat în tabelul de mai sus este valabil în perioada orelor de lucru. În cazul apariției situațiilor de incident ce au dus la pierderea datelor, Beneficiarul va restabili integral datele pierdute de la sursele din copiile de rezervă proprii. Beneficiarul este responsabil pentru alocarea resurselor necesare organizării planului de restabilire.” a survenit o eroare. Cuvântul “Beneficiar” se va înlocui cu cuvântul “Prestator”. La momentul actual procedura creării copiilor de rezervă a sistemului se efectuează manual.

... afișează tot conținutul

Solicitare clarificarilor cerintei de pe pagina 10
pentru Achiziție
30.06.2023 17:43

textul cerințelor de la pagina 10:
Pentru efectuarea testerelor funcționale a sistemului pune Ia dispoziția Beneficiarului un mediu de test

Întrebare:
Spuneți vă rog, dacă la moment este desfășurat mediul de test sau Prestatorul trebuie să asigure desfășurarea lui?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.07.2023 08:46

La momentul actual mediul de test pentru efectuarea testelor funcționale a sistemului nu există. Toate testările sunt efectuate manual.

... afișează tot conținutul

Solicitare clarificarilor cerintei de pe pagina 10 Adaugator
pentru Achiziție
30.06.2023 17:44

textul cerințelor de la pagina 10:
Accesarea sistemelor informatice in mediul de testare se face in autentificarea similară cu mediul de producție.

Întrebare:
Spuneți vă rog, dacă Beneficiarul are instrucțiuni pentru desfășurarea mediului de test și mediului de producție?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.07.2023 08:48

Instrucțiuni pentru desfășurarea mediului de test nu sunt.

... afișează tot conținutul

Solicitarea clarificarilor la textul cerințelor de la pagina 4
pentru Achiziție
05.07.2023 16:47

textul cerințelor de la pagina 4:
Volumul estimativ de resurse pe car Beneficiarul preconizează și le contacteze sunt indicate in
tabelul de mai jos.

Întrebare:
În punctul ”Cerințe privind calcul tarifului pentru servicii de mentenanță preventivă și corectivă”, în tabel este indicat personalul implicat, vă rugăm să descrieți ce sarcini vor fi atribuite specialistului în managementul securității informației

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.07.2023 07:17

Sarcinile unui astfel de specialist vor include:
1. Evaluarea și analiza riscurilor de securitate: Specialistul în managementul securității informației va efectua o evaluare a vulnerabilităților sistemului și va identifica eventualele amenințări sau riscuri de securitate.
2. Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de securitate: Bazându-se pe evaluarea riscurilor, specialistul va dezvolta și implementa politicile și procedurile de securitate necesare pentru protejarea sistemului. Acestea pot include politici de autentificare și autorizare, gestionarea accesului la date sensibile, criptarea datelor, politici de securitate fizică etc.

... afișează tot conținutul

Solicitarea clarificarilor la textul cerințelor de la pagina 4, Adaugator
pentru Achiziție
05.07.2023 16:49

textul cerințelor de la pagina 4:
Volumul estimativ de resurse pe car Beneficiarul preconizează și le contacteze sunt indicate in
tabelul de mai jos.

Întrebare:
Vă rugăm să precizați lista tehnologiilor de care specialiștii au nevoie pentru a asigura mentenanța, și anume:
1. tehnologii pentru
• frontend,
• backend,
• tipul bazei de date,
• tehnologia de virtualizare si instrumentele utilizate.
2. alte tehnologii pe care trebuie să le cunoască specialiștii de mentenanță

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.07.2023 07:18

Frontend: Vue.js, Backend Go(Golang), Baza de date: PostgreSQL, Virtualizarea la nivel de servere: VMware.

... afișează tot conținutul

Solicitarea clarificarilor referitor la furnizarea componentelor hardware și altelor echipamente necesare pentru stocarea copiei de rezervă
pentru Achiziție
05.07.2023 16:51

Conform răspunsului dvs. din 5 iulie 2023, 08:45: ” În alineatul: “Timpul Obiectiv pentru Restabilire specificat în tabelul de mai sus este valabil în perioada orelor de lucru. În cazul apariției situațiilor de incident ce au dus la pierderea datelor, Beneficiarul va restabili integral datele pierdute de la sursele din copiile de rezervă proprii. Beneficiarul este responsabil pentru alocarea resurselor necesare organizării planului de restabilire.” a survenit o eroare. Cuvântul “Beneficiar” se va înlocui cu cuvântul “Prestator”. La momentul actual procedura creării copiilor de rezervă a sistemului se efectuează manual.”

Întrebare:
Înțelegem corect, Prestatorul trebuie să furnizeze componentele hardware și alte echipamente necesare pentru stocarea copiei de rezervă?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.07.2023 07:19

Nu, Prestatorul nu trebuie sa furnizeze componentele hardware pentru stocare. Stocarea se va face pe platforma guvernamentala MCloud.

... afișează tot conținutul

Solicitarea clarificarilor la cerințe de la pagina 10
pentru Achiziție
06.07.2023 10:25

textul cerințelor de la pagina 10:
Prestatorul menține in stare actuală documentația tehnică aferenta sistemelor informatice

Întrebare:
Vă rugăm să enumerați documentația tehnică existentă și care trebuie să fie actualizată.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.07.2023 07:22

Ghidul Administratorului, Documentul Arhitectura sistemului.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de mentenanță preventivă (abonament) 125,000.00 MDL
20/07/2023 06:08
124,998.00 MDL
Ofertă acceptată
Servicii de mentenanță corectivă (tarif per oră) 416,666.66 MDL
20/07/2023 06:10
416,130.00 MDL
Ofertă acceptată