Conform caietului de sarcini
suma planificată 595,833.33 MDL
Добрый день, подскажите, пожалуйста, конфигурации 1С:ЗУП и 1С:Бухгалтерия предполагаются на одном и том же сервере разворачивать?
Buna ziua.
Da, pe acelasi server.
Vă rugăm să indicați softurile existente despre care este menționat în CS: "Migrarea datelor primare din soft-urile existente pentru lansarea în exploatare"
Soft-uri existente: 1C, Soft Contabil și Zkacces
Sunt indicate nr. de licențe suplimentare pentru Salariu (12b) și licențe pentru Contabilitate (6b) dar nu sunt prevăzute pentru Circulantul
de documente. Asta ar însemna că este preconizat lucrul doar unui utilizator cu acest modul, sau se așteaptă integrarea acestui modul în una din configurațiile Salariu/ Contabilitate?
Dacă pentru circulantul de documente este necesar număr de licențe, atunci va fi în jur de 25 buc, dintre care în jur de 5 licențe se repetă de la 1C Contabilitate și 1C Resurse umane
Pentru număr de utilizatori indicați trebuie să fie prevăzut lucrul în regim de client-server. Dar licența de acest tip nu este indicată în lista. De ce?
Preconizăm că aproximativ 600 de persoane vor avea acces web.
Buna ziua, vă rugăm să ne lămuriți aceste 600 de persoane vor avea acces la sistem informațional 1C prin interfata web?
undeva 25-30 persoane vor avea acces pentru a completa tabele de pontaj si evaluare documente....
celelalte vor avea acces doar de vizualizarea date personale ca angajat. ( adica datele privind salariu lunar , date privind orele lucrate , evaluarea .... ) cu posibilitatea de a transmite cereri.
În compartimentul "Configurarea schimbului de date între: 1C și REA" nu este descris nimic, confirmati daca am înțeles corect și merge voba de Registrul Electronic a Angajaților? Schimb în ambele părți, sau într-o direcție? Lista obiectelor cu ce se schimba sistemele? Vă mulțumim.
REA este Registrul Electronic al Angajaților. Schimbul de informații se va face doar într-o singură direcție, de la 1C către REA, în vederea integrării informațiilor despre state, angajați și plăți salariale.