Achiziție - Lucrări de amenajare a parcului central din or. Fălești

Achiziție Primăria oraşului Făleşti

Informație generală

Lucrări de amenajare a parcului central din or. Fălești
2,305,444.00 MDL
pregătire contract
ocds-b3wdp1-MD-1555944094498

Lucrpri de amenajare a parcului central din or. Fălești


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
22/04/2019 17:55
clarificări
15/05/2019 09:13
depunere
20/05/2019 09:13
deschidere oferte
20/05/2019 09:13
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 02/07/2019 02:01
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,305,444.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
2,305,444.00 MDL 45212120-3 Lucrări de amenajare a parcului central 1 Bucata 09.05.2019 - 15.05.2019
Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standart24/04/2019 18:03Descarca
anunt_de_participare.semnat.pdftenderNoticeAchizițieAnunț de participare24/04/2019 18:03Descarca
duae.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDUAE24/04/2019 18:03Descarca
anunt_de_participare.semnat.pdftenderNoticeAchizițieAnunț de participare22/04/2019 17:55Descarca
duae.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDUAE22/04/2019 17:55Descarca
documentatia_standard_lucrari.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standart22/04/2019 17:55Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
02.05.2019 09:47

Buna ziua, licitatia cu numarul 21006750 e identica cu aceasta?
si la fel nu sint specificate codurile pozitiei.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.05.2019 09:56

Bună ziua! Vedeți atent invitația de participare la rubrica ”Specificarea tehnică
deplină solicitată,Standarde dereferință” - sînt indicate codurile poziției. Procedura 21006750 a fost anulată conform art. 71 lit. b al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziții publice, secțiunea 7, p. 150 lit. 1 al HG nr. 669 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări. Procedura se petrece repetat.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
02.05.2019 09:57

Unde putem gasi caietul de sarcini cu codurile specificate pt fiecare lucrare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.05.2019 10:19

https://achizitii.md/ro/public/tender/21007506 - sînt atașate 3 documente - DUAE, Documentație standart, invitația de participare - în invitație de participare găsiți lista cantităților de lucrări cu norme și simboluri.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
02.05.2019 09:58

La procedura trecuta ati atasat anuntul fara coduri.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.05.2019 10:19

Bună ziua! La procedura inițială la 02.04.2019 ora 20.25 au fost solicitate clarificări cu solicitarea simbolurilor, la 03.04.2019 ora 11.29 a fost plasat invitașia de participare, în care au fost adăugat codurile pentru fiecare poziție.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
02.05.2019 09:59

Si totusi procedura 21006750 are status: Ofertele au fost revizuite, nu sta statutul anulat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.05.2019 10:26

Anularea procedurii în soft este posibil doar în perioada de clarificări. Procedura pare nefinisată, dar ține de aspect tehnic al softului pe care nu îl putem modifica.

... afișează tot conținutul

termenul de valabilitate a contractului
pentru Achiziție
02.05.2019 12:21

Termenul de executare a lucrarilor este de 90 zile, dar valabilitatea contractului e 31.12.2020 care e motivul

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.05.2019 13:32

ÎN ATENȚIA OFERTANȚILOR! Pentru anul bugetal 2019 sînt planificate pentru lucrări de amenajare a parcului 2078 mii lei. Diferența între valoarea contractului încheiat și suma planificată în buget va fi acoperită din veniturile suplimentare acumulate pe parcursul anului sau din alte surse. Din acest motiv termenul de valabilitate a contractului a fost extins.

... afișează tot conținutul

Garanție
pentru Achiziție
04.05.2019 10:18

Buna ziua. Am o intrebare vizavi de garanția pentru lucrările executate, citi ani se cer?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.05.2019 09:02

garanția pentru lucrările executate - 12 luni.

... afișează tot conținutul

Experienta similara
pentru Achiziție
08.05.2019 12:29

Buna ziua, am putea afla ce fel de experienta similara este necesara la licitatia data? Si citi ani de activitate in domeniu?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.05.2019 12:43

Bună ziua! În anunțul de participare și în documentația standart anexată nu este indicat ani minim de activitate, deci experiența similară nu se solicită.

... afișează tot conținutul

Experienta similara
pentru Achiziție
09.05.2019 14:56

Buna ziua!Cer scuze in documentatia standart se solicita 75% din viitorul cotract si informatie pentru ultimii 3 ani.?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.05.2019 12:43

ne cerem scuze pentru răspunsul incomplect la întrebarea precedentă. CONFORM P. 16.1 AL DOCUMENTAȚIEI STANDART OFERTANTUL VA DISPUNE DE UN NIVEL MINIM DE EXPERIENȚĂ PENTRU A SE CALIFICA CERINȚELOR DE ÎNDEPLINIRE A CONTRACTULUI, ANUME EXECUTAREA ÎN UTIMII 5 ANI CEL PUȚIN UNUI CONTRACT CU O VALOARE NU MAI MICĂ DE 75% DIN VALOAREA VIITORULUI CONTRACT, CONFIRMAT PRIN PREZENTAREA CONTRACTULUI DE ANTREPRIZĂ SAU SUBANTREPRIZĂ, PRECUM ȘI PRIN PROCESUL-VERBAL DE RECEPȚIE LA TERMINAREA LUCRĂRILOR sau VALOAREA CUMULATĂ A TUTUROR CONTRACTELOR EXECUTATE ÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE SĂ FIE EGALĂ SAU MAI MARE DECÎT VALOAREA VIITORULUI CONTRACT.

... afișează tot conținutul

iluminatul exterior
pentru Achiziție
11.05.2019 10:25

la caietul de sarcine pe Iluminarea exterioara avem de instalat 690 m de cablu din deviz reiesa ca avem console pentru 30 piloni si fundatie, iar pilonii nu sunt inclusi. Puteti sa ne spuneti daca sunt pilonii existenti,daca nu de ce marca sau tip doriti sa instalati???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.05.2019 09:21

Procurarea pilonilor adăugător nu este necesară, decît consolele indicate în caietul de sarcini. Dacă aveți nevoie să studiați adăugător proiectul puteți să Vă adresați la adresa or. Fălești str. Ștefan cel Mare 83 et 3 b. 4.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Lucrări de amenajare a parcului central din or. Fălești
13.05.2019 15:31

va rugam frumos sa publicati caietul de sarcini corect,

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.05.2019 10:50

Va rugăm să formulați mai clar întrebarea.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de amenajare a parcului central din or. Fălești 2,305,444.00 MDL
18/05/2019 18:44
1,749,500.00 MDL
Ofertă acceptată
17/05/2019 17:04
1,775,000.00 MDL
18/05/2019 17:52
1,791,414.45 MDL
19/05/2019 21:19
1,798,551.82 MDL
19/05/2019 22:26
1,809,687.22 MDL
18/05/2019 11:11
1,849,467.61 MDL
19/05/2019 21:29
1,899,999.13 MDL
17/05/2019 12:22
2,083,206.59 MDL
20/05/2019 08:50
2,144,055.42 MDL
17/05/2019 16:57
2,285,108.75 MDL